Partyflock

Forumonderwerp · 984108
453x bekeken
Waarschuw beheerder
Wie heeft gister naar de top 25 meest bizarre levenstijlen gekeken?

Op 3 ofzo zag je van die 'zwarte' gangs die zich Blood noemen.. Ze zitten in het criminele cirquit en als je erbij wil horen moet je bijvoorbeeld een juwelier beroven of iemand in elkaar slaan...
Dit is eigenlijk een afkomst uit Amerika waar je de echte gangs hebt, het wordt voorspelt dat in NL dit steeds meer in opkomst komt...

Ik vind het niet normaal:P
Jullie dan????

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ®uffy :respect:© op maandag 26 november 2007 om 20:38:
vet koel ouwe

je kan je erop kleden, eigen schuld dus!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 november 2007 om 20:39:
je kan je erop kleden, eigen schuld dus!!

lauw ouwe

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Just my luck! op maandag 26 november 2007 om 20:37:
juwelier beroven of iemand in elkaar slaan...

Nou lekker dan!
Waarschuw beheerder
Op 3 ofzo zag je van die 'zwarte' gangs die zich Blood noemen.. Ze zitten in het criminele cirquit en als je erbij wil horen moet je bijvoorbeeld een juwelier beroven of iemand in elkaar slaan...
Dit is eigenlijk een afkomst uit Amerika waar je de echte gangs hebt, het wordt voorspelt dat in NL dit steeds meer in opkomst komt...

da was een jaar of 2geleden ook al op tv... :9

gewoon niet druk over maken o:)
Waarschuw beheerder
donateur
gangs

voor werkelozen die alleen nix durven, maar met 10 man wel meisjes durven lastig te vallen :loser:

Waarschuw beheerder
donateur

echt waar :o

Bloods
Uit Wikipedia, de vrije encyclopedie
Ga naar: navigatie, zoeken
De Bloods is een bende uit Los Angeles, Californië (Verenigde Staten).

De bloods zijn herkenbaar aan de rode kleuren in hun kleding, vooral bij de bandana's die de leden dragen. Het bendesymbool van de bloods is het woord BLOOD dat de leden spellen met hun handen. De Bloods zijn ooit opgericht door politieke organisaties voor de bescherming van zwarte buurten. De bloods bestaan voornamelijk uit Afro-Amerikaanse leden en hebben in de loop der tijd ook in de rest van de Verenigde Staten en de rest van de wereld bendes opgericht. De Bloods zijn rivalen van de Crips.

De Bloods hebben zich verspreid in heel Amerika en jeugdgroepen in Europa laten zich erdoor inspireren.

[bewerk] Geschiedenis
In het begin van de jaren '70 gingen de Avalon Garden Crips uit Inglewood zich samenvoegen met andere Crips bendes. Ze begonnen hun gebied uit te breiden naar non-Crip gebieden zoals de gebieden waar de LA Brims heersten, een machtige bende die opgericht was in 1969. Het was vanwege deze aanpassingen van de Crips dat verscheidene bendes uiteindelijk deel uit zouden maken van de Blood familie, waaronder andere de Bishops en de Athens Park Boys. De Denver Lanes hadden ook conflicten met de Crips, maar werden verslagen in een bende oorlog en werden uiteindelijk voor een hele lange tijd onbekend in Californië. De Piru Street Boys, die erg sterk waren in Compton, werkten zelf enige tijd samen met de Crips (tot 1972), want toen hadden de Crips de Pirus aangevallen. Voor een korte tijd heetten de Piru Street Boys de Piru Street Crips, en ze droegen ook traditiegetrouw blauwe bandana's.

In de zomer van 1972 hadden de Pirus een conflict met de Crips en verklaarden elkaar de oorlog. Maar ook de Pirus konden de machtige Crips niet aan dus moesten de Pirus de hulp inroepen van de Lueders Park Hustlers. Een vergadering werd in Piru Street gehouden en ze nodigden ook alle andere vijanden van de crips uit, zoals de LA Brims, de Denver Lanes en de Bishops.

De bendes bespraken met elkaar hoe ze de Crips het beste konden bestrijden, en het creëren van een alliantie om het samen tegen de Crips op te nemen. In die tijd was kleur van bandana niet belangrijk, maar omdat de Crips blauwe bandana's droegen, ging de nieuwgevormde alliantie ermee ophouden dezelfde kleuren te dragen, en besloten om de tegenhanger van blauw te dragen, rood. De organisatie werd later de Bloods genoemd. De Pirus, Brims, Athens Park Boys en de Pueblos gingen zich ook bij de Bloods voegen, en later iedere bende die zich bedreigd door de Crips voelde, zoals de Black Wall Sreet (BWS) waar rapper The Game deel van uitmaakte. Zijn halfbroer was de leider van BWS.

in 2002 waren er 200 Crip bendes en 75 Bloods bendes

Toen in 2002 waren er ongeveer 45.000 Blood leden en 150.000 Crip leden in La.

[bewerk] Bloods en Hiphop
Gangsta rapper The Game was een bekend lid van de bende. Hij was een actief bendelid die tijdens een schietpartij vijf keer werd geraakt. The Game was verdacht van poging tot moord op Suge Knight, ook een ex-Bloodlid en directeur van platenlabel Death Row Records. Voor het label werken veel bendeleden van de Bloods. Deze Bloods hebben een kleine bendeoorlog met de Eastside Long Beach Rollin 20's Crips, waar onder andere rapper Snoop Dogg ex-lid van is.

[bewerk] Bloods in Nederland
Sommige jeugdgroepen in Nederland noemen zichzelf Bloods en dragen ook rode kleding als teken. Deze jongeren zijn vooral van Antilliaanse, Turkse en Surinaamse afkomst maar ook andere afkomsten komen er in voor. Het gaat vaak om minderjarige jongeren, die zich uitgesloten voelen in onze samenleving en aangetrokken worden door de bescherming van de groep en het familiegevoel dat daar heerst. Dit leidt ook tot excessen. Ook worden door deze groeperingen de Amerikaanse ghetto's vergeleken met Nederlandse achterstandswijken. Criminele activiteiten en geweld zijn geen uitzondering. In het programma PREM-time op de NPS met presentatie van Prem Radhakishun werd uitgezocht wie en wat deze zogenaamde Blood-groepen in Nederland zijn.

bestaan al ff heur :gaap:

Waarschuw beheerder
Ik begin dan maar een 'blanke' gang:P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ®uffy :respect:© op maandag 26 november 2007 om 20:38:
en de crips

Aflevering van Southpark :roflol: :respect:

Waarschuw beheerder
donateur
het wordt voorspelt dat in NL dit steeds meer in opkomst komt...

ze voorspellen ook regelmatig zon of storm en dat komt er ook nooit van

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 november 2007 om 20:43:
ze voorspellen ook regelmatig zon of storm en dat komt er ook nooit van

:roflol:
Waarschuw beheerder
donateur
Je hebt gestemd, jouw keuze was: "Gheytopic."

Waarschuw beheerder
die lui die gister op tv waren moet je gewoon de nek omdraaien..

doe ff normaal zeg .. iemand zo maar een klap verkopen om je te bewijzen..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 november 2007 om 20:47:
doe ff normaal zeg .. iemand zo maar een klap verkopen om je te bewijzen..

was dat in nederland? de bloods uit nederland?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 november 2007 om 20:42:
Ik begin dan maar een 'blanke' gang

dat mag dan weer niet... Dat is discriminatie :P
iemand zo maar een klap verkopen om je te bewijzen..

:O moet je er nog voor betalen ook nog?
Waarschuw beheerder
donateur
iemand zo maar een klap verkopen om je te bewijzen..

je moet ergens beginnen :S !!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 november 2007 om 20:42:
Ik begin dan maar een 'blanke' gang:P

Pas maar op straks maken ze je nog uit voor racist :roflol: :roflol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Alpha X op maandag 26 november 2007 om 20:54:
je moet ergens beginnen

geloof mij ... als iemand dat bij mij doet houd ie er een ziekenhuisbezoekje aan over minimaal..
Waarschuw beheerder
iedereen met een rode zakdoek tegen de muur!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van *mr.T* op maandag 26 november 2007 om 21:15:
iedereen met een rode zakdoek tegen de muur!

dan wel diegene met cappuchion en gegroepeerd he.. ze zijn nooit alleen..

maar ik stem voor om die lui tegen de muur te zetten:Devil:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 november 2007 om 20:52:
dat mag dan weer niet... Dat is discriminatie

Uitspraak van verwijderd op maandag 26 november 2007 om 21:05:
Pas maar op straks maken ze je nog uit voor racist

whahaha ja:roflol:
Waarschuw beheerder
ja...ehhh....daar ben ik nog niet uit :P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 november 2007 om 21:13:
geloof mij ... als iemand dat bij mij doet houd ie er een ziekenhuisbezoekje aan over minimaal..

maar natuurlijk... jij vs hen.

[img width=406 height=529 cacheid=000d23590025c26e15c142451a02167bb0]http://www.masmenosuno.com/wp-content/uploads/2006/07/crip02.jpg[/img]
Waarschuw beheerder

Zelfs in Nederland heb je dit soort mensen
Een beetje waardeloos, de hip-hop scene is op gang gekomen in de Amerikaanse ghetto's. No way dat die te vergelijken zijn met Nederlandse achterstandswijken(voor zover aanwezig).
Dit is gewoon volggedrag van een grote groep mensen die niet wil achterblijven op een rage uit Amerika.
Trouwens de criminelen die wel wat voorstellen in die wereld lopen er niet als cliniclowns bij.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
moet ik bang zijn nu?
tis al erg genoeg dat dit soort crimineeltjes rondlopen met deze kleur
brengt deze kleur nou niet bepaald een goede reputatie. Ik zou het niet prettig vinden iig
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Wie heeft gister naar de top 25 meest bizarre levenstijlen gekeken?

Mememememememememe. Me :honger:

Ik vind het niet normaal:P
Jullie dan????

Haantjesgedrag :no: net zo walgelijk als die lonsdalers (ik maak vriendjes 8))

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ®uffy :respect:© op maandag 26 november 2007 om 20:52:
was dat in nederland? de bloods uit nederland?

Die waren wel bij PREMTIME een tijdje terug geweest, kansloze jochies zonder toekomst en/of hoop.

Waarschuw beheerder
Ik vind het niet normaal
Jullie dan????

mensen in gangs stellen zonder elkaar niks voor
zegt al genoeg lijkt mij?

als je je dan zo door het leven moet worstelen om aanzien van anderen te krijgen, macht af te dwingen etc toestanden vind ik je maar een arme stakker :loser:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 november 2007 om 23:18:
als je je dan zo door het leven moet worstelen om aanzien van anderen te krijgen, macht af te dwingen etc toestanden vind ik je maar een arme stakker

Dat zijn ze ook :D:roflol:

Waarschuw beheerder
gangs horen nu eenmaal bij buurten waar je het alleen niet overleefd dus moet je je wel aansluiten...
..maar meestal los ik problemen gewoon zelf op , maar soms kom je er alleen niet uit , dan is een gang wel makkelijk;)
Waarschuw beheerder
amerika = overrated :looser:

Waarschuw beheerder
Lang leve de macho man... :nosmile:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 november 2007 om 03:19:
gangs horen nu eenmaal bij buurten waar je het alleen niet overleefd dus moet je je wel aansluiten...

Juist ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
niks vergeleken met UPC
Waarschuw beheerder
heerlen mijnstreek crew en zeswegen posse united b)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
MS14 B)

Waarschuw beheerder
Geef mij de Aryan Brotherhood dan maar :lol: B)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 november 2007 om 10:03:
MS14

13

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 27 november 2007 om 10:16:
13

:no:

MS14 B)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Alpha X op maandag 26 november 2007 om 21:31:
maar natuurlijk... jij vs hen.

tegen zo'n wannabee blood die jou dan probeerd te slaan.. jahoor ..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 november 2007 om 10:11:
Geef mij de Aryan Brotherhood dan maar

:\

Waarschuw beheerder

we leven in nederland, niet in de getto van brooklyn ;)

maar meestal los ik problemen gewoon zelf op , maar soms kom je er alleen niet uit , dan is een gang wel makkelijk

dingen roep je vaak op jezelf af, ook niet piepen als je dan een klap op je bek kunt verwachten (y)

erg stoer om met groepjes dingen ''op te lossen''
zooo voilwassen :S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 november 2007 om 18:25:
erg stoer om met groepjes dingen ''op te lossen''
zooo voilwassen

als die ander mensen erbij gaat halen moet ie niet piepen als zo iemand dan zelf ook mensen erbij haalt.. wel gezellig zon's groeps bijeenkomst..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 november 2007 om 18:43:
als die ander mensen erbij gaat halen moet ie niet piepen als zo iemand dan zelf ook mensen erbij haalt

je moet gewoon zorgen dat je je niet zo debiel opsteld dat dingen dusdanig escaleren, beetje normaal mens lost zijn dingen ander op
ipv dat getto-gebeuren, en wat noem je nou hier getto?

in de bronx en die plaatsen dát is pas getto, als je ziet wat in buitenlandse gevangenissen zit, zwaar bewaakt, en wat zich daar allemaal afspeelt, dát noem ik pas ''groepen'' die je gewoon lynchen.

niet dat ammateur gebeuren wat ze hier soms proberen na te doen en wat gewoon neregns op lijkt :nee:

ik weet zeker dat als je die knullen van hier bij de gekken in het buitenland zet, ze hard om hun moeder schreeuwen :lol:

van actie komt reactie, dat weet je, als je dan weg holt om je vriendjes te halen, vin dik je een lafaard, wel uitdagen, maar het niet alleen op kunnen lossen bah bah.

( en dan heb ik het niet over de ruzie's waar mensen onvrijwillig bij betrokken zijn geraakt, of zinloos geweld, of iets in die richting )

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 november 2007 om 18:50:
ik weet zeker dat als je die knullen van hier bij de gekken in het buitenland zet, ze hard om hun moeder schreeuwen

Daarom mogen die sjappies van mij ook tegen de muur.. scheelt een hoop gezeik

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 november 2007 om 18:50:
van actie komt reactie, dat weet je, als je dan weg holt om je vriendjes te halen, vin dik je een lafaard, wel uitdagen, maar het niet alleen op kunnen lossen bah bah.

als iemand mij aanvalt ... en de mensen om mij heen accepteren dat niet ga ik hun niet tegenhouden..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 november 2007 om 19:06:
als iemand mij aanvalt ... en de mensen om mij heen accepteren dat niet ga ik hun niet tegenhouden..

ik zorg gewoon dat zover ik dat in mijn macht heb dat ik uit bepaalde toestanden blijf (y)

ik laat echt niet 1 persoon door een groepje vrienden in elkaar meppen :nee: dat vind ik zwak :yes:
dat iedereen zich maar lekker met zich zelf bemoeit (y)
scheelt al een hoop gedonder, ipv die sensatiestokers die altijd overal met hun neus in hangen, maar niks alleen kunnen oplossen :bye:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 november 2007 om 19:41:
ik zorg gewoon dat zover ik dat in mijn macht heb dat ik uit bepaalde toestanden blijf

persoonlijk bij mij is het nog nooit geescalleerd tot vechten. tot nu toe alles nog met woorden opgelost, maar ik zou alleen geen respect hebben voor mensen die mij beginnen te slaan/schoppen dus zou ik er niks aan doen.
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 november 2007 om 19:41:
sensatiestokers

Die zijn altijd gezellig hier op het forum :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 november 2007 om 10:11:
Geef mij de Aryan Brotherhood dan maar

Stakker...

Maar gaat wat over die leipe mocro's danG. Wij terroriseren onze flat al lang en knokken met andere stratenG

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 28 november 2007 om 09:10:
Maar gaat wat over die leipe mocro's danG. Wij terroriseren onze flat al lang en knokken met andere stratenG

wow cool, uitzetten naar een eiland (y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 28 november 2007 om 09:10:

:lol: wow... Probeerden jullie bij ons op dorp ook ;)