Partyflock

Forumonderwerp · 983430
2 volgers · 63393x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
donateur
ARNHEM - Joran van der Sloot is woensdag in Arnhem aangehouden als verdachte in de verdwijningszaak van Natalee Holloway. Het Landelijk Parket heeft dat laten weten.

De arrestatie volgde op een verzoek van het Openbaar Ministerie op Aruba.

Bewijs:
Van der Sloot (20) werd in 2005 ook al een keer aangehouden. Bij gebrek aan bewijs werd hij vrijgelaten.

Hij wordt nu verdacht van betrokkenheid bij doodslag op het Amerikaanse meisje dat eind mei 2005 op Aruba verdween. Aruba heeft om uitlevering gevraagd.

Het 18-jarige Amerikaanse meisje verdween na een avondje stappen op 30 mei 2005 met drie jongens de nacht in. Ze werd daarna nooit meer teruggevonden. Van der Sloot zou haar naar eigen zeggen op het strand alleen hebben achtergelaten. In eerste instantie loog hij daarover tegenover de politie.

Boek:
De politie arresteerde sinds de verdwijning in totaal tien mensen, maar inmiddels waren die allemaal weer vrijgelaten. Eerder dit jaar verscheen een boek waarin Joran van der Sloot zijn versie van het verhaal uit de doeken doet. Hij biedt daarin zijn excuses aan tegenover de familie van Holloway.

Ook de vader van Joran, Paul, zat in 2005 enkele dagen vast in verband met de verdwijning.

Bron: Nu.nl..
----------------------------------

Ze is nog steeds niet gevonden en dan nog wordt hij beschuldigd door haar verdwijning...:/ :\

Ze hebben haar nog steeds niet gevonden, dan wilt toch niet zeggen dat hij schuldig is?? :o
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 februari 2008 om 16:10:
lorenzo

Heeey die naam had ik nog niet gehoord
:woepwoep:

Kan het allemaal niet meer bijhouden hoor..

Waarschuw beheerder
ze half broer toch
Waarschuw beheerder
God, wat heeft die jongen een ingewikkeld leven

Waarschuw beheerder
Laat die knul toch is met rust :lol:
Waarschuw beheerder
Heeft er ook nog iemand nieuwtjes?, ik ben benieuwd of de familie van der Sloot al op de boot terug is gezet naar Holland :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ......:cheer: op donderdag 7 februari 2008 om 16:50:
ik ben benieuwd of de familie van der Sloot al op de boot terug is gezet naar Holland

laten we hopen dat het de boot van Daury is, en dat ze ergens onderweg er opeens allemaal uitrollen.

Waarschuw beheerder
http://www.radioveronica.nl/assets/Image/MP3/S/somertijd_joranvandersloot.mp3

:roflol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van 0297 op donderdag 7 februari 2008 om 16:56:
laten we hopen dat het de boot van Daury is

Volgens mij had Daury geen bootje (ik kan het mis hebben hoor), maar anders kan papa Sloot wel 1tje regelen :p
Uitspraak van 0297 op donderdag 7 februari 2008 om 16:56:
en dat ze ergens onderweg er opeens allemaal uitrollen.

Kunnen ze mooi Natalee zoeken, miss weet toevallig 1 van der slootjes nog wel waar ze ligt!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 februari 2008 om 16:58:
http://www.radioveronica.nl/assets/Image/MP3/S/som­ertijd_joranvandersloot.mp3

Whahhahhaah hij is geweldig (Y)

:roflol:
Waarschuw beheerder

hehe :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 februari 2008 om 15:18:
Zal ik H haar nr geven ? zaterdag is die toch bij mij

Ik heb dr nummer niet meer 8)

Jammer zeg :( :devil:

mischien staat ze hier op: www.uglypeople.nl :lol:

Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 februari 2008 om 15:29:
echt wel :D [img width=37 height=33]http://www.addis-welt.de/smilie/smilie/banana/00001656.gif[/img]

:roflol: :roflol:
Waarschuw beheerder
donateur
Hou 't Joran (Y)

Waarschuw beheerder

:roflol: :lol:
hijs echt geweldig (Y)
Waarschuw beheerder
I would
walk on water
just to be with you
walk on water
just to be with you
split the ocean
cross the sea
walk on water
if you kill me

There was a time
I lost my gympen
There was a time
I could only :mixje: :coke: :xtc:

You are my killer
You are my fucker
Follow your dark eyes
Right into the night
You are my killer
You took control
You came and gone was my soul

:woop: :woop:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 februari 2008 om 17:27:

hmz op slam fm hoorde ik gisterochtend een leukere.. Heeft iemand daar misschien een linkje van?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *martin* op donderdag 7 februari 2008 om 17:59:
hmz op slam fm hoorde ik gisterochtend een leukere..

www.op-slamfm-hoor-je-leukere.nl

:bah:

:p

Waarschuw beheerder
joran meldt zich niet bij politie en laat iedereen staan!!

Dop Kruimel van het OM op Aruba laat donderdag aan het eind van de middag weten dat nog geen gesprekken hebben plaatsgevonden. Ze wijst erop dat de hulp ingeroepen kan worden van het OM in Nederland, middels een rechtshulpverzoek. Van der Sloot zou dan worden gearresteerd en overgevlogen naar Aruba. Of en wanneer een gesprek gepland staat, wil Kruimel niet zeggen.

oppakken die leugenaar, eerst zeggen dat je wil meewerken en je advocaat dat laten zeggen en nu weer weg blijven,krijg steeds meer HAAT naar die klootzak toe
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *ikke* op donderdag 7 februari 2008 om 18:03:
www.op-slamfm-hoor-je-leukere.nl

thnx dan maar of zo.. :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 februari 2008 om 18:16:
oppakken die leugenaar, eerst zeggen dat je wil meewerken en je advocaat dat laten zeggen en nu weer weg blijven, krijg steeds meer HAAT naar die klootzak toe

joran bedoeld het goed

Waarschuw beheerder
donateur
joran meldt zich niet bij politie en laat iedereen staan!!

kunnen we het er eens over eens worden
1) Joran heeft wat verwijts baars met de dood/verdwijning van Nathalee te maken.

2) Wij zijn te achterlijk met ons rechts systeem om mensen te straffen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 februari 2008 om 18:28:
2) Wij zijn te achterlijk met ons rechts systeem om mensen te straffen

Ja, en alstie veroordeeld wordt krijgtie ook 2 jaartjes waarvan anderhalf nog voorwaardelijk .. en dan nog 3 maanden vervroegde vrijlating wegens goed gedrag..
Kunnen m net zo goed gelijk laten lopen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 februari 2008 om 23:42:
Hij kan maybe beter zelfmoord plegen, beter voor hem en rust in de maatschappij en de familie van het slachtoffer hebben deze bekentenis die die gedaan heeft geaccepteerd dus niemand zou het erg vinden als ie zichzelf van het leven zo beroven

Beetje late reactie hierop, maar vond dit toch wel even een te trieste uitspraak.

Dop Kruimel van het OM op Aruba laat donderdag aan het eind van de middag weten dat nog geen gesprekken hebben plaatsgevonden. Ze wijst erop dat de hulp ingeroepen kan worden van het OM in Nederland, middels een rechtshulpverzoek. Van der Sloot zou dan worden gearresteerd en overgevlogen naar Aruba. Of en wanneer een gesprek gepland staat, wil Kruimel niet zeggen

Hier staat toch nergens dat hij ze heeft laten staan..? Misschien hebben zij ook nog wel geen contact met hem gezocht, dat staat er toch niet?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 februari 2008 om 18:31:
Beetje late reactie hierop, maar vond dit toch wel even een te trieste uitspraak.

Joran heeft al zelfmoord gepleegd..

Tenminste; dat heeft hij gezegd

:lol:

Waarschuw beheerder
Beetje late reactie hierop, maar vond dit toch wel even een te trieste uitspraak

nou zo triest is ie niet hoor wieke..denk er maar gewoon eens fftjes overna..zit absoluut waarheid in want lees dat stuk maar eens over dat de familie v/d sloot van aruba moet verdwijnen, goed of kwaad schiks zeggen ze daar, ze worden helemaal uitgekotst inmiddels en hij is opgejaadg wild geworden..dus niet zo,n gekke gedachte denk dat ie beter af is als ie zichzelf van het leven beroofd ipv je hele leven achterom te moeten kijken!!

http://www.ad.nl/holloway/article2031959.ece

Hier staat toch nergens dat hij ze heeft laten staan..? Misschien hebben zij ook nog wel geen contact met hem gezocht, dat staat er toch niet?

hij zo zich melden en heeft ie niet gedaan, hij solt met iedereen en daarom snap ik niet dat jij nog sympatie kan hebben voor zo,n leugenaar
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Schobbejakker op donderdag 7 februari 2008 om 18:32:
Joran heeft al zelfmoord gepleegd..

Tenminste; dat heeft hij gezegd

Las die grap hierboven ook al ergens dus die grap is een beetje over ;)

Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 februari 2008 om 18:35:
denk dat ie beter af is als ie zichzelf van het leven beroofd

Vind het gewoon ziek als je over iemand zegt dat-ie maar beter zelfmoord moet plegen. Maakt niet uit over wie het gaat.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 februari 2008 om 18:38:
Vind het gewoon ziek als je over iemand zegt dat-ie maar beter zelfmoord moet plegen. Maakt niet uit over wie het gaat

Ik ben het helemaal hiermee eens...behalve als het om Joran gaat :rot:
Waarschuw beheerder
Las die grap hierboven ook al ergens dus die grap is een beetje over

Kwam van mezelf af, en ik zeg graag dingen dubbel ! B)

Zal m zo nog een x posten !

Waarschuw beheerder
Vind het gewoon ziek als je over iemand zegt dat-ie maar beter zelfmoord moet plegen. Maakt niet uit over wie het gaat.laatste aanpassing 7 februari 2008 18:39

nou sorry hoor,
maar die jongen kan zich nergens meer vertonen, doodsbedreigen gehad en nog veel meer zaken, liegt en begriegt iedereen en ik zeg niet dat ie dat moet doen maar maybe zou het beter voor hemzelf zijn en ga nu niet de moraal ridder uithangen wieke want ik heb jou nog nergens iets van kritiek horen zeggen alleen maar dat je je hoopt dat de zaak wordt opgelost en dat peter een lul is en beth een naar wijf en hoe jij over haar emotie,s praat dus wie is er dan ziek want daar beschuldig je mij toch van!!!!!!!!

Er is er maar 1 goed ziek en das die JORAN!!!!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 7 februari 2008 om 18:41:
Ik ben het helemaal hiermee eens...behalve als het om Joran gaat

(y)

Waarschuw beheerder
nee nee nee. dat is geen schuld van joran. hij is goeie kameraad van mij. ik kom uit gelderland.

Waarschuw beheerder
Dop Kruimel

:lol:

Waarschuw beheerder
Ga hier niet eens op in.. Als je zoiets zegt ben je zelf ook een beetje psychisch.
Waarschuw beheerder

:roflol: :respect:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 februari 2008 om 18:47:
Ga hier niet eens op in.. Als je zoiets zegt ben je zelf ook een beetje psychisch

heb ik het dan over iedereen, nee toch....

weet je wat pyschisch is : een moeder en familie jarenlang voorliegen, kwetsen, respectloos zijn en zo kan ik nog wel ff doorgaan maar jij heb daar dus blijkbaar vrede mee..knap hoor (y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 februari 2008 om 18:50:
knap hoor

:cheer:

Waarschuw beheerder
Misschien was Wieke wel een neukertje van Joran 8)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 februari 2008 om 18:58:
Misschien was Wieke wel een neukertje van Joran

Dan was ze allang bezig met shaken:o

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 februari 2008 om 18:43:
nou sorry hoor,
maar die jongen kan zich nergens meer vertonen, doodsbedreigen gehad en nog veel meer zaken, liegt en begriegt iedereen en ik zeg niet dat ie dat moet doen maar maybe zou het beter voor hemzelf zijn en ga nu niet de moraal ridder uithangen wieke want ik heb jou nog nergens iets van kritiek horen zeggen alleen maar dat je je hoopt dat de zaak wordt opgelost en dat peter een lul is en beth een naar wijf en hoe jij over haar emotie,s praat dus wie is er dan ziek want daar beschuldig je mij toch van!!!!!!!!

Het gebruik van leestekens zou je posts wat beter verteerbaar maken.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 februari 2008 om 18:47:
Ga hier niet eens op in..

joh wieke, weet je wat.....ga geeneens meer op jou in want in alles wat iedereen hier zegt over joran ga je er tegen in en verdedig je hem alleen maar, je geeft af op alles en iedereen die maar wat zegt over hem, je geeft af op peter, op der moeder en dan blijven ontkennen dat je niet projoran ben, schei toch gewoon uit alsjeblieft!!

Als joran allang en breed 3 jaar in de cel zit omdat ie bekend heeft dan ben jij nog bezig met verkondigen naar buiten toe hoe geweldig dat joran wel niet is en dat peter of wie dan ook niet goed gehandeld heb en alleen maar voor het geld heeft gedaan, pffffffffff doe je ogen eens open en zeg gewoon dat je op hem geilt!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 7 februari 2008 om 19:02:

Het enige leesteken wat erin staat, staat nog verkeerd ook:lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 februari 2008 om 19:02:
Als joran allang en breed 3 jaar in de cel zit omdat ie bekend heeft

Bekend?? Hij liegt toch alleen maar;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 7 februari 2008 om 19:02:

boeiend!!
Artiest Jumix
Waarschuw beheerder
Vind het gewoon ziek als je over iemand zegt dat-ie maar beter zelfmoord moet plegen. Maakt niet uit over wie het gaat

nee n meisje in de zee dumpen das gezond:S terwijl ze waaschijnlijk niet eens 100% dood was.. en dan nog zoiets doe je niet.. als je je gewone verstand hebt..
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 7 februari 2008 om 18:41:
Ik ben het helemaal hiermee eens...behalve als het om Joran gaat

idd
laatste aanpassing