Partyflock

Forumonderwerp · 983430
2 volgers · 61179x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
donateur
ARNHEM - Joran van der Sloot is woensdag in Arnhem aangehouden als verdachte in de verdwijningszaak van Natalee Holloway. Het Landelijk Parket heeft dat laten weten.

De arrestatie volgde op een verzoek van het Openbaar Ministerie op Aruba.

Bewijs:
Van der Sloot (20) werd in 2005 ook al een keer aangehouden. Bij gebrek aan bewijs werd hij vrijgelaten.

Hij wordt nu verdacht van betrokkenheid bij doodslag op het Amerikaanse meisje dat eind mei 2005 op Aruba verdween. Aruba heeft om uitlevering gevraagd.

Het 18-jarige Amerikaanse meisje verdween na een avondje stappen op 30 mei 2005 met drie jongens de nacht in. Ze werd daarna nooit meer teruggevonden. Van der Sloot zou haar naar eigen zeggen op het strand alleen hebben achtergelaten. In eerste instantie loog hij daarover tegenover de politie.

Boek:
De politie arresteerde sinds de verdwijning in totaal tien mensen, maar inmiddels waren die allemaal weer vrijgelaten. Eerder dit jaar verscheen een boek waarin Joran van der Sloot zijn versie van het verhaal uit de doeken doet. Hij biedt daarin zijn excuses aan tegenover de familie van Holloway.

Ook de vader van Joran, Paul, zat in 2005 enkele dagen vast in verband met de verdwijning.

Bron: Nu.nl..
----------------------------------

Ze is nog steeds niet gevonden en dan nog wordt hij beschuldigd door haar verdwijning...:/ :\

Ze hebben haar nog steeds niet gevonden, dan wilt toch niet zeggen dat hij schuldig is?? :o

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 februari 2008 om 23:06:
Dat is niet die Daury lijkt me toch?

Die profiel foto is wel dezelfde foto als die ze op tv gebruiken!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van rOxXy :[ op maandag 4 februari 2008 om 23:05:
Heb zij zelf mee ingestemt he...

ja dat lijkt me nogal logisch!! dat mens wil weten wat er met haar dochter is gebeurd!!!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van rOxXy :[ op maandag 4 februari 2008 om 23:04:
Hij liep niet weg, hij liep door en negeerde hem'

hij liep door hahahaha. zo kan je aan alles een draai geven :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van FC Lacoste op maandag 4 februari 2008 om 23:04:
moeilijk vragen stellen ook als iemand wegloopt he...

Hij begon niet met vragen stellen, hij begon gelijk te dreigen en te schoppen..
Nou met allemaal camera's erop zou ik me ook niet uit de tent laten lokken door 1 of andere debiel..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 februari 2008 om 23:07:
Die profiel foto is wel dezelfde foto als die ze op tv gebruiken!

Echt? Hmm.. Maar was het niet juist dat de pers enz eerst de verkeerde Daury hadden ofzo? Ik weet het niet :S
Waarschuw beheerder
lijkt wel of sommige mensen vergeten dat de TV de "werkgever" is van peter r de vries....tis geen fucking rechercheur ofzo
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 4 februari 2008 om 23:06:
Uitspraak van Thijs-Beatz op maandag 4 februari 2008 om 23:04:
Ik vindt heel die show bijna net zo smeerig als die hele verdwijning, als Peter echt begaan was met het lot van Nathalee en het wel en wee van familie Holloway dan had hij e rniet zo'n achterlijke show ervan gemaakt maar dan was hij met dit materiaal naar justitie gegaan en dan had hij bij een eventuele veroordeling kunnen pronken met zijn veren. Nu komt het op me over als commerciele teringzooi.

Weer zo'n hypocriete opmerking; als jij die beelden zou hebben, zou je die miljoen dollar die uitgeloofd is door de familie Holloway ook weigeren zeker?

Peter heb toch ook de moeite ervoor gedaan?Meer moeite dan anderen in elk geval en dat mag beloond worden..

Tsjonge het lijkt wel of sommige mensen hier gewoon jaloers zijn op hem.. en dat hij het geld opstrijkt, had je zeker liever zelf gehad?

Peter doet zn werk en dat doet hij goed en daar hoort een beloning bij.Als jij Thijs, iets weet en een beloning van 25.000 euro kan krijgen ervoor, hou jij dan je bek dicht?
Denk ut niet.

Waarschuw beheerder
Ha lekker! Die Pauw (Geloof ik) lekker twijfelen aan die lulverhalen van Patrick.. Genieten
Waarschuw beheerder
peter r. heeft zowiezo geen leven :lol: wie heeft die man ooit zien lachen :roflol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van FC Lacoste op maandag 4 februari 2008 om 23:07:
ja dat lijkt me nogal logisch!! dat mens wil weten wat er met haar dochter is gebeurd!!!!!

Dat zij gefilmd zou worden en dat dat ook uitgezonden zou worden.
Het gaat erom dat mensen moeten zien dat dit niet alleen een media zaak is maar dat er echte mensen en echte emoties achter schuil gaan want door het hele circus word dat nogal eens vergeten en DAT was wat de Vries wilde laten zien..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 4 februari 2008 om 23:06:
Weer zo'n hypocriete opmerking; als jij die beelden zou hebben, zou je die miljoen dollar die uitgeloofd is door de familie Holloway ook weigeren zeker?

Ik zou er niet zo'n show ervan maken.
die moeder had het al moeilijk en dan gaat die Peter als 20 keer zitten herhalen, "ja het is wel echt erg he" etc etc :| WTF ik vindt dat zo hypocriet!
Dan zegt hij dat Joran er een slaatje uit wil slaan, ik geloof dat Joran niet de enige is :x :x

Waarschuw beheerder
Uitspraak van rOxXy :[ op maandag 4 februari 2008 om 23:10:
Tsjonge het lijkt wel of sommige mensen hier gewoon jaloers zijn op hem..

Wat heb je ons allemaal hier toch goed door.. ZO jaloers op hem.. :loser:
Waarschuw beheerder
ahahah die scarface Patrick met zn toffe verhalen.
wat een tjap, hij geniet van zichzelf.peter R mot ook ze bek houwe, same zijn we het vieze zuigers met $$ in de ogen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van dikke dragonder op maandag 4 februari 2008 om 23:08:
lijkt wel of sommige mensen vergeten dat de TV de "werkgever" is van peter r de vries....tis geen fucking rechercheur ofzo

Gelukkig niet :[
Haat rechercheurs......

Waarschuw beheerder
donateur
Peter Peter Peter Peter! :banana:
Waarschuw beheerder
wooow Wieke, jij zit al de HELE dag he?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Housaholic op maandag 4 februari 2008 om 23:12:
ahahah die scarface Patrick met zn toffe verhalen.
wat een tjap, hij geniet van zichzelf.peter R mot ook ze bek houwe, same zijn we het vieze zuigers met $$ in de ogen

:gaap:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van rOxXy :[ op maandag 4 februari 2008 om 23:11:
Dat zij gefilmd zou worden en dat dat ook uitgezonden zou worden.
Het gaat erom dat mensen moeten zien dat dit niet alleen een media zaak is maar dat er echte mensen en echte emoties achter schuil gaan want door het hele circus word dat nogal eens vergeten en DAT was wat de Vries wilde laten zien..

alleen mongolen hebben zulke beelden nodig om te beseffen dat er ook emoties spelen :s er is een meisje dood... iemands kind e.d. als je dan niet beseft dat er ook emoties spelen moeten ze je opbergen in het gekkenhuis naast joran :@

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 februari 2008 om 23:08:
Echt? Hmm.. Maar was het niet juist dat de pers enz eerst de verkeerde Daury hadden ofzo? Ik weet het niet

Dat zou ik zo ook niet durven zeggen, maar voor zover ik de media gevolgd heb vandaag zou het gaan om deze jongen waar Joran het over heeft. Maar dan is het nog maar afwachten in hoeverre deze jongen in deze zaak een aandeel heeft :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 februari 2008 om 23:06:
Vind die Patrick ook vies mannetje hoor

Daarom waren het "vrienden"
Waarschuw beheerder
Uitspraak van FC Lacoste op maandag 4 februari 2008 om 23:11:
peter r. heeft zowiezo geen leven wie heeft die man ooit zien lachen

:D ik...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Thijs-BK op maandag 4 februari 2008 om 23:12:
Dan zegt hij dat Joran er een slaatje uit wil slaan, ik geloof dat Joran niet de enige is

Het grote verschil is dat die fucking Joran een slaatje wil slaan uit Natalee die verdomme dood is. Dat Peter een slaatje wil slaan uit die bosaap Joran...DAT zou iedereen nu doen. Los van het feit dat het gewoon Peter z'n job is. Of niet soms? :bye:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op maandag 4 februari 2008 om 23:12:
die moeder had het al moeilijk en dan gaat die Peter als 20 keer zitten herhalen, "ja het is wel echt erg he" etc etc WTF ik vindt dat zo hypocriet!

Is vandaag op tv gezegd, dat is Peter's manier van werken... dat doet hij altijd en ja, daar kan ik me inderdaad soms ook aan ergeren maar maakt dat hem gelijk een slecht mens?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Housaholic op maandag 4 februari 2008 om 23:12:
wooow Wieke, jij zit al de HELE dag he?

Haha nee, ben eigenlijk net kwartiertje terug! :D
Waarschuw beheerder
Peter wil een slaatje slaan uit Joran, Joran uit Natalee, dan Peter toch ook uit Natalee als j even goed nadenkt?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van FC Lacoste op maandag 4 februari 2008 om 23:13:
alleen mongolen hebben zulke beelden nodig om te beseffen dat er ook emoties spelen er is een meisje dood... iemands kind e.d. als je dan niet beseft dat er ook emoties spelen moeten ze je opbergen in het gekkenhuis naast joran

Mee eens maar idioten genoeg (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 4 februari 2008 om 23:15:
Het grote verschil is dat die fucking Joran een slaatje wil slaan uit Natalee die verdomme dood is. Dat Peter een slaatje wil slaan uit die bosaap Joran...DAT zou iedereen nu doen. Los van het feit dat het gewoon Peter z'n job is. Of niet soms?

:respect:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 februari 2008 om 23:13:
Dat zou ik zo ook niet durven zeggen, maar voor zover ik de media gevolgd heb vandaag zou het gaan om deze jongen waar Joran het over heeft. Maar dan is het nog maar afwachten in hoeverre deze jongen in deze zaak een aandeel heeft

Idd, ben benieuwd.. Hij ziet er wel uit als een gangstertje! Dus hij zou het maar zo kunnen zijn ;)

Uitspraak van [ROT001] op maandag 4 februari 2008 om 23:14:

Ik vind Joran op het eerste gezicht (Als je niet die documentaire hebt gezien) er niet uitzien als een vies mannetje hoor? Eerder een beetje nerdy.
Waarschuw beheerder
Wieke waar zijn je anti Peter posts daannnnnn

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Housaholic op maandag 4 februari 2008 om 23:16:
Peter wil een slaatje slaan uit Joran, Joran uit Natalee, dan Peter toch ook uit Natalee als j even goed nadenkt?

Idd, Peter slaat er net zo goed een slaatje uit.

Waarschuw beheerder
Wie neukt met Joran van der Sloot, ligt daarna morsdood in een boot
Waarschuw beheerder
Uitspraak van rOxXy :[ op maandag 4 februari 2008 om 23:16:
Mee eens maar idioten genoeg

tja. en dus moet je voor idioten dan zulke trieste beelden uitzenden.
Uitspraak van [ROT001] op maandag 4 februari 2008 om 23:14:

precies. denk dat patrick pas later gaat beseffen wat voor impact dit allemaal op zijn leven gaat hebben. denk dat die dat echt onderschat :lol:

hehehe nu spong. die zegt dat peter r. een misdrijf heeft begaan. ben benieuwd. :D en dat die opnames geen waarde hebben
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Housaholic op maandag 4 februari 2008 om 23:18:
Wieke waar zijn je anti Peter posts daannnnnn

Moet weer even op gang komen, komt goed komt goed ;)

Uitspraak van verwijderd op maandag 4 februari 2008 om 23:19:
Wie neukt met Joran van der Sloot, ligt daarna morsdood in een boot

Oja want Natalee is vast de enige waarmee die heeft geneukt..
Wel erg talentvol dichtertje trouwens

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 februari 2008 om 23:18:
Idd, ben benieuwd.. Hij ziet er wel uit als een gangstertje! Dus hij zou het maar zo kunnen zijn

Ik ben ook heel benieuwd wat nu het uiteindelijke verhaal is.
Maar dat zullen we wel nooit te weten komen :/

Heb Joran 1 keer in real live gezien en toen kreeg ik al gelijk de kriebels van zijn verschijning :S En dat is door die uitzending alleen nog maar meer bevestigd.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van FC Lacoste op maandag 4 februari 2008 om 23:19:
hehehe nu spong. die zegt dat peter r. een misdrijf heeft begaan. ben benieuwd.

Ja en die reacties...
Zou helemaal erg zijn als Peter straks vast zit en Joran een lekker sigaretje kan gaan roken op het strand van Aruba :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van rOxXy :[ op maandag 4 februari 2008 om 23:14:
ik...

volgens mij kom je bijna klaar op dat enge mannetje genaamd peter r. :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 februari 2008 om 23:20:
Moet weer even op gang komen, komt goed komt goed

Jajoh laat je maar lekker opnaaien..
Komt echt volOp stoer over...:/

:nocheer:

Waarschuw beheerder
Kijkt iemand hier verder Pauw & Witteman? Ging er net over of Peter R de Vries straf kon krijgen voor zijn strafbare camera-actietjes.. Ga he-le-maal stuk als dat gebeurd!!
Zegt-ie net dat als Joran dit weer heeft gelogen hij volslagen krankzinnig is. Zegt die Pauw ofzo; ''Ja maar dan is het toch niet de opgeloste zaak waar jij het over had?''
En Petertje er maar omheen lullen.. :D ''Jaaa maar het is echt een hele reeks bekentenissen'' Is goed Petertje, hij is als de dood dat hij toch niet de oplossing had.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 4 februari 2008 om 23:15:
Het grote verschil is dat die fucking Joran een slaatje wil slaan uit Natalee die verdomme dood is. Dat Peter een slaatje wil slaan uit die bosaap Joran...DAT zou iedereen nu doen. Los van het feit dat het gewoon Peter z'n job is. Of niet soms?

Peter slaat een slaatje uit de totale situatie. Zonder de dood van nathalee ook geen geld voor hem hoor.
als hij behoedzaam, discreet en wat minder als een showmannetje het hat aangepakt dan had ik nog wel wat respect voor hem op kunnen brengen. Athans wat meer, ik heb bewondering van hoe hij het eruit heeft gekregen maar de show etc vindt ik echt walgelijk, k ging met een rotgevoel naar bed. zo'n show proberen te slaan uit de tranen van nathalee dr moeder. In mijn ogen spoor je dan ook niet helemaal hoor :nee:

Uitspraak van rOxXy :[ op maandag 4 februari 2008 om 23:15:
daar kan ik me inderdaad soms ook aan ergeren maar maakt dat hem gelijk een slecht mens?

Niet gelijk slecht. Maar ik zet wel mijn vraagtekens bij deze show.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Die Joran gaat gewoon vrijuit zometeen zou dr niet van opkijken.....
Peter R lichtelijk geiriteerd zo te zien haha
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van rOxXy :[ op maandag 4 februari 2008 om 23:21:
Jajoh laat je maar lekker opnaaien..
Komt echt volOp stoer over...

Ja, kijk jij kent mij niet, anders had je geweten dat ik sowieso gewoon behoorlijk stoer ben.
Sarcasme, ooit van gehoord? :loser:
Waarschuw beheerder
Peter R en patrick zijn zo trots op zichzelf echt goed
dat hij dat er idd uit heeft gekregen maar hou op met die show, tis een serieuze zaak dit.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Thijs-BK op maandag 4 februari 2008 om 23:22:
Peter slaat een slaatje uit de totale situatie. Zonder de dood van nathalee ook geen geld voor hem hoor.

De dood van Nathalee veroorzaakt door die bosaap ja! Van mij mag De Vries hier miljoenen aan overhouden; die Joran mag hangen aan de hoogste boom, show of geen show. Wegwezen met die gewetenloze en vooral respectloze psychopaat VdSloot :[

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Zoo die Geoffrey van Cromvoirt is wel kapot lekker..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van lunatic4life op maandag 4 februari 2008 om 23:24:

mja ik zou ook moe worden van dat linkse gelul van pauw en witteman :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 februari 2008 om 23:22:
Kijkt iemand hier verder Pauw & Witteman? Ging er net over of Peter R de Vries straf kon krijgen voor zijn strafbare camera-actietjes.. Ga he-le-maal stuk als dat gebeurd!!

kan ja maar is niet waarschijnlijk zeiden ze.
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 februari 2008 om 23:22:
Zegt-ie net dat als Joran dit weer heeft gelogen hij volslagen krankzinnig is. Zegt die Pauw ofzo; ''Ja maar dan is het toch niet de opgeloste zaak waar jij het over had?''
En Petertje er maar omheen lullen.. ''Jaaa maar het is echt een hele reeks bekentenissen'' Is goed Petertje, hij is als de dood dat hij toch niet de oplossing had.

precies. er is geen oplossing. peter r. spreekt zichzelf toch ook tegen? want hij roept steeds alles is opgelost. maar tijdens de uitzending hoor ik meerdere keren zeggen dat joran waarschijnlijk niet alles verteld... en dat hij dingen verdraait en achterhoudt. hij is net zo veranderlijk als joran

Waarschuw beheerder
Uitspraak van lunatic4life op maandag 4 februari 2008 om 23:24:

Ja genieten he haha!
''Ik heb nog nooit iemand meegemaakt die er beter vanaf komt om stoer te praten over zijn daden''
Nee maar Petertje, je zegt net zelf; Joran is toch krankzinnig?
Komt een beetje op mij over alsof die Patrick & Peter R de Vries iedereen een beetje proberen te overtuigen van hun gelijk.
Lekker geïrriteerd meteen in de aanval.. Ooh hij laat zich zo kennen :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ooooh die Pauw en Witteman stelle wel vette vrage.
Vind Peter R en patrick er wel n btje omheen draaie

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Waarom zegt niemand dat P&W is begonnen en dat Peter er zit :nocheer:

Aardig hoor.