Partyflock

Forumonderwerp · 983430
2 volgers · 61158x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
donateur
ARNHEM - Joran van der Sloot is woensdag in Arnhem aangehouden als verdachte in de verdwijningszaak van Natalee Holloway. Het Landelijk Parket heeft dat laten weten.

De arrestatie volgde op een verzoek van het Openbaar Ministerie op Aruba.

Bewijs:
Van der Sloot (20) werd in 2005 ook al een keer aangehouden. Bij gebrek aan bewijs werd hij vrijgelaten.

Hij wordt nu verdacht van betrokkenheid bij doodslag op het Amerikaanse meisje dat eind mei 2005 op Aruba verdween. Aruba heeft om uitlevering gevraagd.

Het 18-jarige Amerikaanse meisje verdween na een avondje stappen op 30 mei 2005 met drie jongens de nacht in. Ze werd daarna nooit meer teruggevonden. Van der Sloot zou haar naar eigen zeggen op het strand alleen hebben achtergelaten. In eerste instantie loog hij daarover tegenover de politie.

Boek:
De politie arresteerde sinds de verdwijning in totaal tien mensen, maar inmiddels waren die allemaal weer vrijgelaten. Eerder dit jaar verscheen een boek waarin Joran van der Sloot zijn versie van het verhaal uit de doeken doet. Hij biedt daarin zijn excuses aan tegenover de familie van Holloway.

Ook de vader van Joran, Paul, zat in 2005 enkele dagen vast in verband met de verdwijning.

Bron: Nu.nl..
----------------------------------

Ze is nog steeds niet gevonden en dan nog wordt hij beschuldigd door haar verdwijning...:/ :\

Ze hebben haar nog steeds niet gevonden, dan wilt toch niet zeggen dat hij schuldig is?? :o
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [ROT001] op maandag 4 februari 2008 om 22:27:
Die Advocaat van joran nu op Nova,..........das net zo'n Clown

nou nee hoor. die is slimmer dan jij dus denkt. want die gaat joran nu afschilderen als iemand die geestelijk niet bij zijn volle verstand is... dat zal dan straks ook wellicht de reden kunnen worden waarom hij niet de politie belde in die nacht... ze spelen hoog spel maar zijn niet dom...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van rOxXy :[ op maandag 4 februari 2008 om 22:27:
Denk toch echt dat het alleen heeft gedaan, waarom zou zo'n beer van een gast hulp nodig hebben bij het wegdragen van een tenger grietje

helemaal lopend de zee in
Waarschuw beheerder
Denk toch echt dat het alleen heeft gedaan, waarom zou zo'n beer van een gast hulp nodig hebben bij het wegdragen van een tenger grietje...

omdat joran een alibi nodig had... heb je het uberhaupt wel gevolgd gisteren ?

Waarschuw beheerder
En dan zou hij samen met een vriend een tenger meisje in een boot zijn gaan leggen??Man die gozer kan 2 Natalee's tegelijk optillen, daar heb hij geen hulp bij nodig.
Er staat ook een foto waarop hij een meisje draagt..
­
­
­
Denk toch echt dat het alleen heeft gedaan, waarom zou zo'n beer van een gast hulp nodig hebben bij het wegdragen van een tenger grietje...laatste aanpassing 4 februari 2008 22:30

daarom je heb messchien gelijk ja

Waarschuw beheerder
joran wil verklaring afleggen bij justitie en stelt zich beschikbaar
Waarschuw beheerder
Uitspraak van dikke dragonder op maandag 4 februari 2008 om 22:31:
helemaal lopend de zee in

Nee helemaal lopende de boot in... en dan de zee in..

Misschien dat daarom zn schoenen weg moesten, zat zeezout op..

Uitspraak van FC Lacoste op maandag 4 februari 2008 om 22:32:
omdat joran een alibi nodig had... heb je het uberhaupt wel gevolgd gisteren ?

:/ ja natuurlijk man, waarom zeg je dat?

Ik bedoel dat ik niet geloof dat iemand anders hem geholpen heeft met het lichaam dragen...
Je snapt mij niet.
Waarschuw beheerder
Dit gaat er gebeuren, let maar op, de tijd zal het leren !!!

Ik weet toch zeker dat hij het heeft gedaan, met zo een additude een bekentenis afleggen, je moet wel heel ziek zijn als je dit verzint.

Echter vind ik het zo jammer dat het Juridisch toch een moeilijk verhaal blijft als er geen fysiek bewijs wordt gevonden, of een lichaam. Want een bekentenis om zich is geen sterk wettig bewijs, en moet daarom ondersteund worden door fysiek bewijs in de vorm van een lijk of bloedsporen of dna in de boot(die hij in de raportage aangaf), als dit niet wordt gevonden gaat hij vrij uit ben ik bang.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van FC Lacoste op maandag 4 februari 2008 om 22:30:
nou nee hoor. die is slimmer dan jij dus denkt. want die gaat joran nu afschilderen als iemand die geestelijk niet bij zijn volle verstand is... dat zal dan straks ook wellicht de reden kunnen worden waarom hij niet de politie belde in die nacht... ze spelen hoog spel maar zijn niet dom...

Hoog spel spelen in deze situatie lijkt me niet echt slim.
Ok ze spelen het nu net of die zwakzinnig is.
Maar je prikt dwars die advocaat heen.

Maar hij gaat nog wel nat.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van FC Lacoste op maandag 4 februari 2008 om 22:30:

idd, zit te kijken :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van rOxXy :[ op maandag 4 februari 2008 om 22:38:
ja natuurlijk man, waarom zeg je dat?

Ik bedoel dat ik niet geloof dat iemand anders hem geholpen heeft met het lichaam dragen...
Je snapt mij niet.

ik zeg dat omdat die zelf een paar keer heeft verteld dat ie zo snel mogelijk weg moest om zich een alibi te gaan verschaffen. op internet duiken enzo.... dat soort dingen.

ik denk wel dat iemand hem geholpen heeft... we zullen het allemaal zien. we weten niets zeker. ja hij liegt :lol: af en toe
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Denk toch echt dat het alleen heeft gedaan, waarom zou zo'n beer van een gast hulp nodig hebben bij het wegdragen van een tenger grietje...

Als hij het alleen had gedaan was hij veel langer weggeweest en ze hebben de tijd dat hij achter z'n computer was. Dus hij zou er toch echt minstens één persoon bij moeten hebben om haar 'weg te werken'.

Uitspraak van verwijderd op maandag 4 februari 2008 om 22:35:
joran wil verklaring afleggen bij justitie en stelt zich beschikbaar

Waar staat dat?? Ben benieuwd..
Laat maar, ik zit nu ook Nova te kijken O:)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
wie zegt dat hij zelf achter zn computer zat? ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 februari 2008 om 22:41:
wie zegt dat hij zelf achter zn computer zat?

Pfff.. Nou dan heeft-ie daar nog iemand anders voor nodig gehad ;)

Waarschuw beheerder
1ste leugen is boven tafel, hij liegt over die naam.

die gozer is gewoon volkomen gek!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 februari 2008 om 22:41:
wie zegt dat hij zelf achter zn computer zat?

:lol: das ook weer een hele goeie (Y) hahaha.. we kunnen er wat van he..:P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 februari 2008 om 22:43:
1ste leugen is boven tafel, hij liegt over die naam.

Die leugen had je kunnen verwachten.. Tenminste, die had ik wel verwacht iig. Ben alleen nu benieuwd wat er waar is van de rest.
Waarschuw beheerder

:yes:
Waarschuw beheerder

gek wat die waarschijnlijk gedaan heeft. in het vervolg is die niet gek. al denk ik dat anderen daar meer de regie over in handen hebben. die daurie kent die waarschijnlijk pas een maand. of hij bestaat helemaal niet. als die daurie niet boven water komt slaat peter r. een enorme flater :lol: denk dat er nog meer van dit soort onwaarheden naar boven gaan komen de komende dagen :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van FC Lacoste op maandag 4 februari 2008 om 22:46:
als die daurie niet boven water komt slaat peter r. een enorme flater :lol:

Je mag die jaud niet he? :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van FC Lacoste op maandag 4 februari 2008 om 22:46:
als die daurie niet boven water komt slaat peter r. een enorme flater :lol:

nou wat slaat peter dan een flater zeg :(
er is er maar 1 die een flater slaat en dat is joran, hij liegt iedereen voor...inclusief zijn eigen familie en snap niet dat jij daarom kan lachen zielepootje!!
Waarschuw beheerder
Voor de mensen die zeggen dat die moeder van Natalee een hoer is of nep of whatever...
[img width=221 height=250 cacheid=000efa81002a693321296f651a0227b39e]http://i221.photobucket.com/albums/dd206/Rosetta12/989507.jpg[/img]
Dit plaatje zegt genoeg.. hartverscheurend gewoon...:(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 februari 2008 om 22:49:
nou wat slaat peter dan een flater zeg

ja, tuurlijk dan is het hele verhaal niets maar dan ook niets waard gebleken, de hele blablabla show van peter r. dat die het had opgelost kan zo de prullebak in
er is er maar 1 die een flater slaat en dat is joran, hij liegt iedereen voor...inclusief zijn eigen familie en snap niet dat jij daarom kan lachen zielepootje!!

tis een notoire leugenaar... maar dat was al een tydje bekend hoor. daar was geen verborgen camera voor nodig. en ik kan er moeilijk om huilen
Waarschuw beheerder
nou wat slaat peter dan een flater zeg

:respect: idd..

En die jaud, zoals iemand het noemt, is in dit geval geen jaud maar een Ajax supporter en het welbekende "Joden lopen altijd weg" is voor de Vries zeker NIET van toepassing...:P

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van FC Lacoste op maandag 4 februari 2008 om 22:53:
tis een notoire leugenaar... maar dat was al een tydje bekend hoor. daar was geen verborgen camera voor nodig. en ik kan er moeilijk om huilen

Inderdaad, zijn moeder is op vroege leeftijd zelfs bij de shrink geweest aangezien die toen al ernstige gedragsstoringen had.

Waarschuw beheerder
ja, tuurlijk dan is het hele verhaal niets maar dan ook niets waard gebleken, de hele blablabla show van peter r. dat die het had opgelost kan zo de prullebak in

Ga helemaal stuk als het zo gebeurd
Waarschuw beheerder
Uitspraak van dikke dragonder op maandag 4 februari 2008 om 22:54:
hoeren kunnen ook huilen

Echt er zijn mensen, die hebben gewoon geen gevoel..
Waarschuw beheerder
wat wil je nou bewijzen met dat plaatje
daar gaat het me om
Waarschuw beheerder
Uitspraak van rOxXy :[ op maandag 4 februari 2008 om 22:54:
En die jaud, zoals iemand het noemt, is in dit geval geen jaud maar een Ajax supporter en het welbekende "Joden lopen altijd weg" is voor de Vries zeker NIET van toepassing

hij loopt niet weg omdat die altijd een paar klerekasten erbij hebt, die je uiteraard niet ziet als ze het programma uitzenden. televisie = manupilatie. :yes:

als die alleen is loop die als een klein kind weg als die een schopje onder ze kont krijgt :D dat hebben we van de zomer wel kunnen zien.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 februari 2008 om 22:54:
Inderdaad, zijn moeder is op vroege leeftijd zelfs bij de shrink geweest aangezien die toen al ernstige gedragsstoringen had.

Ja maar dat wou Jorannetje niet meer want dan komt tie zichzelf tegen en dat is best lastig voor zulke mensen...

Waarschuw beheerder

jij denkt dat ja maar inmiddels komen er berichten van uit amerika dat er steeds meer bewijs binnen komt wat ondersteund dat joran diegene is die haar heeft omgebracht..dus het net gaat zich sluiten.

FBI heeft zich inmiddels gemeld bij de autoriteiten

Waarschuw beheerder
Uitspraak van rOxXy :[ op maandag 4 februari 2008 om 22:56:
Ja maar dat wou Jorannetje niet meer want dan komt tie zichzelf tegen en dat is best lastig voor zulke mensen...

Niet zo denegrerend

Uitspraak van verwijderd op maandag 4 februari 2008 om 22:56:
FBI heeft zich inmiddels gemeld bij de autoriteiten

Waar heb je dat vandaan? Nog steeds van Nova?? En wat voor bewijs dan?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van FC Lacoste op maandag 4 februari 2008 om 22:56:
hij loopt niet weg omdat die altijd een paar klerekasten erbij hebt, die je uiteraard niet ziet als ze het programma uitzenden. televisie = manupilatie.

Zo bedoel ik het uiteraard niet he...
Ách ik ga het niet eens uitleggen, jouw reacties hier zeggen mij al genoeg...:looser:

Uitspraak van FC Lacoste op maandag 4 februari 2008 om 22:56:
als die alleen is loop die als een klein kind weg als die een schopje onder ze kont krijgt dat hebben we van de zomer wel kunnen zien.

Je kan ook zeggen dat hij karakter heeft door niet te reageren op zo'n doorgesnoven imbeciel als Steven Brown...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 februari 2008 om 22:56:
jij denkt dat ja maar inmiddels komen er berichten van uit amerika dat er steeds meer bewijs binnen komt wat ondersteund dat joran diegene is die haar heeft omgebracht..dus het net gaat zich sluiten.

ja amerika. erg geloofwaardig. chemische wapens in irak enzo.. :lol:
oj die vrijgesproken werd en later doodleuk een boek schrijft dat die het wel gedaan heeft. laat ze zich lekker met hun eigen ellende bemoeien.

en waarom is dat vanauit amerika dan nodig. petertje r. had alles toch al opgelost?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
snap nie dat er mensen zijn die de moeder van nathalie aan het kraken zijn...

zou wel willen zien hoe die mensen reageren als hun dochter,moeder of zus vermoord werd en er op zo`n manier mee omgegaan werd...

vraag me af of ze dan nog zo stoer zijn...

Waarschuw beheerder
donateur
Waarschijnlijk is het verhaal wel waar wat die heeft vertelt, alleen die naam klopt niet. Dus dat kan weleens een probleem worden, maargoed de waarheid komt nog wel een keer boven want Joran zelf die vind het maar al te interessant. Het enigste wat Joran nog de nek kan omdraaien is die pay-phone, komt daaruit dat er rond die tijd is gebelt dan is het einde verhaal. Maargoed dan moeten de logs er nog wel zijn, en dat betwijfel ik ook nog naar 3 jaar.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van dikke dragonder op maandag 4 februari 2008 om 22:56:
wat wil je nou bewijzen met dat plaatje
daar gaat het me om

Iemand schreef dat die moeder nep doet... en nep is in haar emoties..
Nou ik vind dat plaatje niet nep lijken..

Dat was me punt.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van rOxXy :[ op maandag 4 februari 2008 om 22:58:
Je kan ook zeggen dat hij karakter heeft door niet te reageren op zo'n doorgesnoven imbeciel als Steven Brown...

Zou kunnen, ik vind Peter R de Vries eigenlijk wat erger imbecieltje, maarja dat is mijn mening :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 februari 2008 om 23:00:
Zou kunnen, ik vind Peter R de Vries eigenlijk wat erger imbecieltje, maarja dat is mijn mening

Op basis van?

Steven Brown zou hem wel eens even wat stevige vragen gaan stellen... blablabla.. hoop interessant doen maar verder dan een schop onder zn kont geven met een teenslipper kwam die niet.
Zwak persoon ben je dan...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van rOxXy :[ op maandag 4 februari 2008 om 22:58:

net was het nog iemand die niet wegloopt. :d
Uitspraak van rOxXy :[ op maandag 4 februari 2008 om 22:59:
Iemand schreef dat die moeder nep doet...

tuurlijk doet die moeder niet nep. ut zal je maar gebeuren met je kind! nep is dat petertje r. zulke beelden van de emoties uitzend. how low can you go.
Waarschuw beheerder
:roflol: moet ineens lachen.. de vergelijking Steven Brown en Peter R de Vries en dan Peter een erger imbecieltje vinden :lol: hahaha...

Hoe kom je erop?
Wat heeft Steven Brown al betekent voor iemand?

Weet jij uberhaupt wel iets van Peter R de Vries en wat hij doet en gedaan heeft want het lijkt er niet op.....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van FC Lacoste op maandag 4 februari 2008 om 23:02:
how low can you go.

Heel laag, maar hij verdient er geld mee. Kun je nagaan hoe ver die gaat..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 februari 2008 om 23:00:
ik vind Peter R de Vries eigenlijk wat erger imbecieltje, maarja dat is mijn mening

Ik vindt heel die show bijna net zo smerig als die hele verdwijning, als Peter echt begaan was met het lot van Nathalee en het wel en wee van familie Holloway dan had hij e rniet zo'n achterlijke show ervan gemaakt maar dan was hij met dit materiaal naar justitie gegaan en dan had hij bij een eventuele veroordeling kunnen pronken met zijn veren. Nu komt het op me over als commerciele teringzooi.

Neemt niet weg dfat die joran een klootzak is. Alleen voor zijn respectloosheid etc zou hij al moeten worden behandeld. Dat is toch niet normaal meer :x Urbancultuurtje :x
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van rOxXy :[ op maandag 4 februari 2008 om 23:02:
Steven Brown zou hem wel eens even wat stevige vragen gaan stellen... blablabla.. hoop interessant doen maar verder dan een schop onder zn kont geven met een teenslipper kwam die niet.
Zwak persoon ben je dan...

als je wegloopt voor zo iemand ben je ook zwak. moeilijk vragen stellen ook als iemand wegloopt he... peter r. de wegloper, als die alleen is dan tenminste. dan heeft die geen babbels
Waarschuw beheerder
net was het nog iemand die niet wegloopt.

Hij liep niet weg, hij liep door en negeerde hem'
En dat bedoelde ik niet letterlijk jongen... laat je hersens even werken.. als je die ergens hebt..
Waarschuw beheerder
nep is dat petertje r. zulke beelden van de emoties uitzend. how low can you go.

Heb zij zelf mee ingestemt he...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Thijs-BK op maandag 4 februari 2008 om 23:04:
Ik vindt heel die show bijna net zo smeerig als die hele verdwijning, als Peter echt begaan was met het lot van Nathalee en het wel en wee van familie Holloway dan had hij e rniet zo'n achterlijke show ervan gemaakt maar dan was hij met dit materiaal naar justitie gegaan en dan had hij bij een eventuele veroordeling kunnen pronken met zijn veren. Nu komt het op me over als commerciele teringzooi.

Weer zo'n hypocriete opmerking; als jij die beelden zou hebben, zou je die miljoen dollar die uitgeloofd is door de familie Holloway ook weigeren zeker? :loser:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 februari 2008 om 23:04:
Weet niet of het hier al een bod gekomen is maar die Daury waar Joran over praat heeft hier een paar weken geleden nog een topic geopend over hem:

Dat is niet die Daury lijkt me toch? Hij praat zelf ook niet zo positief over Joran namelijk.

Uitspraak van Thijs-BK op maandag 4 februari 2008 om 23:04:
als Peter echt begaan was met het lot van Nathalee en het wel en wee van familie Holloway dan had hij e rniet zo'n achterlijke show ervan gemaakt maar dan was hij met dit materiaal naar justitie gegaan en dan had hij bij een eventuele veroordeling kunnen pronken met zijn veren. Nu komt het op me over als commerciele teringzooi.

Helemaal gelijk

Vind die Patrick ook vies mannetje hoor in Pauw & Witteman fokking hel.
laatste aanpassing