Partyflock

Forumonderwerp · 983430
2 volgers · 60171x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
donateur
ARNHEM - Joran van der Sloot is woensdag in Arnhem aangehouden als verdachte in de verdwijningszaak van Natalee Holloway. Het Landelijk Parket heeft dat laten weten.

De arrestatie volgde op een verzoek van het Openbaar Ministerie op Aruba.

Bewijs:
Van der Sloot (20) werd in 2005 ook al een keer aangehouden. Bij gebrek aan bewijs werd hij vrijgelaten.

Hij wordt nu verdacht van betrokkenheid bij doodslag op het Amerikaanse meisje dat eind mei 2005 op Aruba verdween. Aruba heeft om uitlevering gevraagd.

Het 18-jarige Amerikaanse meisje verdween na een avondje stappen op 30 mei 2005 met drie jongens de nacht in. Ze werd daarna nooit meer teruggevonden. Van der Sloot zou haar naar eigen zeggen op het strand alleen hebben achtergelaten. In eerste instantie loog hij daarover tegenover de politie.

Boek:
De politie arresteerde sinds de verdwijning in totaal tien mensen, maar inmiddels waren die allemaal weer vrijgelaten. Eerder dit jaar verscheen een boek waarin Joran van der Sloot zijn versie van het verhaal uit de doeken doet. Hij biedt daarin zijn excuses aan tegenover de familie van Holloway.

Ook de vader van Joran, Paul, zat in 2005 enkele dagen vast in verband met de verdwijning.

Bron: Nu.nl..
----------------------------------

Ze is nog steeds niet gevonden en dan nog wordt hij beschuldigd door haar verdwijning...:/ :\

Ze hebben haar nog steeds niet gevonden, dan wilt toch niet zeggen dat hij schuldig is?? :o
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 februari 2008 om 16:39:
heb je het nou nog niet door domme wicht
als de waarheid echt boven water komt betekend dat dat hij de moordenaar is want hij liegt over alles, zelfs gisteren.

En alles jij het prachtig vindt dat peter maybe een pootje gelicht zou zijn dan ben je nog zieliger, sorry maar ik vindt jou echt een dom kind, wat dat betreft had je de zus kunnen zijn van joran!!!

ze zal zich wel vingeren met posters van joran boven haar bed

Waarschuw beheerder

ieder zn meug
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
soms weet je geen eens wat je lult

Klopt idd, ik heb geen idee wat ik zeg :loseR:

Beth is wel de moeder hoor

Dat ontken ik toch ook niet? Ik zeg alleen dat Beth ook niet perfect is maar dat Peter R de Vries daar blind voor is.

als de waarheid echt boven water komt betekend dat dat hij de moordenaar is want hij liegt over alles, zelfs gisteren.

Ooja, omdat hij over alles liegt is hij de moordenaar? Volgens Peter R de Vries is de zaak toch opgelost, dat betekent dus dat Joran niet de moordenaar is, zelfs niet schuldig van het verdwijnen van een lijk, maar alleen medeplichtig, en die straf heeft hij waarsch dan al helemaal uitgezeten in voorarrest, dus dan gaat-ie niet achter slot en grendel!

Voel me eigenlijk beetje nutteloos dat ik sowieso nog argumenten geef tegen je, want lijkt me wel duidelijk dat ik hier niet het domme wicht ben maar jij gewoon een beetje achterlijk.

had je de zus kunnen zijn van joran

Klopt, ben ik ook

Waarschuw beheerder
Uitspraak van M. :') op maandag 4 februari 2008 om 16:40:
Pas op voor alcohol en drugs en niet in de buurt van water komen

ieeh misschien zit Joran hier wel ondergedoken, ik zal goed opletten mam ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 februari 2008 om 16:37:
Ik zeg niet dat zij iets met haar verdwijning heeft te maken, maar Peter R de Vries zet haar wel neer alsof ze ''alleen'' maar haar dochter is kwijtgeraakt zeg maar, terwijl zij ook heel veel rare dingen heeft gedaan. Ik vind het wel fout dat hij daar geen aandacht aan besteed.

Dat is hier niet van belang, we hebben het toch ook niet over de (il)legale praktijken van Joran of over andere zaken van Peter?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Silver Corvette. op maandag 4 februari 2008 om 16:40:

Wat kennen mensen hier me toch goed :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lenn.ard op maandag 4 februari 2008 om 16:44:
Dat is hier niet van belang, we hebben het toch ook niet over de (il)legale praktijken van Joran of over andere zaken van Peter?

Misschien is het dan niet zo zeer van belang bij deze zaak, maar het ergert me wel dat iedereen haar zo ziet. Alles wat Joran doet is meteen nieuws, maar als Beth wat doet weet ze het te verbergen door haar geld en haar goede connecties.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 februari 2008 om 16:43:
ieeh misschien zit Joran hier wel ondergedoken, ik zal goed opletten mam ;)

Nee hij zit veilig hier bij mij (L)
Waarschuw beheerder
:o wat een mensen zijn er toch op deze wereld.
Het boeit niet of Nathalee drugs of alcohol op had(niemand op deze site drinkt zeker tijdens het stappen?), het maakt niet uit of haar moeder een hoer is, het gaat er niet om wat voor muziek Peter de Vries erbij gezet heeft.
Het gaat om de waarheid en dat het smerige teringventje Joran de boel bij mekaar zit te liegen..!

Snap ook niet dat er zoveel mensen zijn die een hekel aan de Vries hebben eigenlijk... misschien heb je hem zelf wel een keer nodig en helpt hij je iets op te lossen waar je mee zit.Dan is tie zeker ineens wel tof en goed?????

Wel vind ik dat deze reportage niet de oplossing is van de zaak, het roept eigenlijk alleen maar meer vragen op...

Ook vind ik het raar dat Joran alleen voor het verdwijnen van een lijk zou kunnen worden veroordeeld.
Artikel 450 WvS

Art. 450 WvS stelt strafbaar degene die, getuige van het ogenblikkelijke levensgevaar waarin een ander verkeert, nalaat deze die hulp te verschaffen die hij hem, zonder gevaar voor zichzelf of anderen redelijkerwijs te kunnen duchten, verlenen of verschaffen kan, indien de dood van de hulpbehoevende volgt. Dit artikel is alleen van toepassing bij een dodelijke afloop, en zal daarom maar beperkt toepasbaar zijn in kwesties van verzaken van de hulpverleningsplicht. Ook de eisen dat betrokkene ter plekke aanwezig moet zijn en dat er ogenblikkelijk levensgevaar is, zullen slechts in relatief weinig gevallen tot een hulpverleningsplicht leiden. Op grond van art. 450 WvS is een arts niet te verplichten om zich te begeven naar een plaats waar een noodsituatie is. Is hij ooggetuige bij een levensbedreigend medisch spoedgeval, dan is hij tot het geven van hulp verplicht. Deze situatie doet zich bijvoorbeeld voor als een zwaargewonde patiënt in een ziekenhuis wordt gebracht bij de dienstdoende arts.

Mij is in dit stuk niet helemaal duidelijk of dit alleen voor artsen geldt, maar ik dacht dat ook gewone burgers de plicht hebben om iemand in levensgevaar te helpen, mits zij zelf geen gevaaar lopen.
Dus ook daarop zouden ze hem kunnen pakken natuurlijk...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van M. :') op maandag 4 februari 2008 om 16:47:
Nee hij zit veilig hier bij mij

je grap is uitgekauwd, paar fotootjes van wally op curacao maken je niet geloofwaardiger.

Artiest {SHOWLIST artist 29363, 53736}
Waarschuw beheerder
Het zal maar zo uitkomen, dat die Patrick de man van het bootje is.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op maandag 4 februari 2008 om 16:49:

nee zijn broer heeft toch bootjesverhuur op aruba;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Silver Corvette. op maandag 4 februari 2008 om 15:21:
Ik hoop het maar.. Zou het echt te triest vinden als hij echt in elkaar wordt geslagen ofzo.

Dat zou die pa van um moeten doen. Wat een &*&^*^*lijer is dat ventje, hij kan zn eigen veters nog niet eens strikken.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 februari 2008 om 16:49:
je grap is uitgekauwd, paar fotootjes van wally op curacao maken je niet geloofwaardiger.

Jongeeeeeeeeeeee stil nou..

Patrick is sneaky :jaja:

Waarschuw beheerder
Dat ontken ik toch ook niet? Ik zeg alleen dat Beth ook niet perfect is maar dat Peter R de Vries daar blind voor is.

't gaat niet om perfecte vaders en moeders...

Het meisje van 18 is dood. En dan kun je wel brullen het was een hoer die aan de drank en de coke zat, maar ze is dood en spoorloos door o.a. deze jongeman. Is gewoon hartstikke triest.
Daarbovenop wordt deze moeder voorgelogen ook nog...

En bovendien irriteer ik me ook aan klootzakken als zijn vader. Advocaat, bezig om rechter te worden en ondertussen de crooked klootzak uithangen die zijn zoon goed voorlichting geeft over hoe hij nu zijn straf ontduikt en er nog geld aan overhoud ook :rot: fucker

Waarschuw beheerder
hij heeft ondertussen een profieltje aangemaakt en zit lekker mee te discuseren;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van M. :') op maandag 4 februari 2008 om 16:51:
Jongeeeeeeeeeeee stil nou..

ik waarschuw je alleen, dat hele tijd hetzelfde doorduwen, weet je, na een tijdje is de grap er af.

maakt verder niet uit, maar zie het in, en verzin iets nieuws (y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 februari 2008 om 16:51:
hij heeft ondertussen een profieltje aangemaakt en zit lekker mee te discuseren

je hebt me door :X
Waarschuw beheerder
V]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
En bovendien irriteer ik me ook aan klootzakken als zijn vader

Die vader vind ik wel een nare man.

Dat zegggg ik ook niet, ik vind het alleen irritant hoe Peter R de Vries hun neerzet, DAT is alles.
Ik vind die Beth wel heel erg nep overkomen trouwens.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 februari 2008 om 16:46:
Misschien is het dan niet zo zeer van belang bij deze zaak, maar het ergert me wel dat iedereen haar zo ziet. Alles wat Joran doet is meteen nieuws, maar als Beth wat doet weet ze het te verbergen door haar geld en haar goede connecties.

Die hele vrouw boeit mij niet, jij maakt je te druk over die vrouw...

Dus doe mij een plezier zet hier maar neer wat die vrouw verkeerd heeft gedaan en waar zij voor gestraft moet worden, dan is jou hart weer opgelucht en hoeven we het niet meer over de bijzaak te hebben.

Joran is hot in de media dus ja alles wat Joran dan verkeerd doet komt in de media.
Waarschuw beheerder
Voor ons onbekend ja, maar het waren haar beste vriendinnen

vriendschap is maar relatief en dan nog ... spreken zij wel de waarheid?? dat bedoel ik dus ... ;)

maar over wat die moeder heel Amerika doet geloven en waar Peter R de Vries gewoon vrolijk aan meedoet.

waar ik al over zei ... mss wist die moeder niet beter, dacht ze werkelijk dat zij een dochter had die braaf & net was (net of sex iets slechts is maar oke :X )
bedoel, bespreek jij je hele sexleven & (drugs en) drankgebruik met je moeder?

ik zeg ook nergens dat hij zoveel respect verdient toch of wel?

ik zeg ook niet dat jij dat zegt ... lezen ;)

maar zij wou net zo graag, dat was m'n punt.

idd, ik twijfel er niet aan dat zij ook wilde ... maar wat is dat voor punt??
moet je er maar vanuit gaan dat als je met een jongen naar het strand gaat 's nachts dat je dan dood gaat?? ik ben ook wel eens op het strand geweest, maar ik leef toch ook nog?

Wat wel vaag is is dat Joran zelf met dat feit over die schoenen is gekomen. Als hij dat niet had verteld waren we er ook niet achter gekomen dat hij dat paar schoenen niet meer had.

hij zal het wel hebben moeten vertellen, omdat zijn ouders anders die schoenen zouden missen weet ik veel ... lijkt me niet dat ie dat verteld om zichzelf te verlinken? maar ja, geen idee!

maar Peter R de Vries zet haar wel neer alsof ze ''alleen'' maar haar dochter is kwijtgeraakt zeg maar, terwijl zij ook heel veel rare dingen heeft gedaan. Ik vind het wel fout dat hij daar geen aandacht aan besteed.

ja, maar dan heb ik mss iets gemist?
ik bedoel, ja het is alleen maar een moeder waarvan haar dochter vermist is ... zij heeft d'r dochter niet in de zee gedumpt & wel verteld dat natelee een net meisje was (maar wat ik al eerder zei, mss wist die moeder niet beter?) ... dus wat heeft zij dan zo fout gedaan, wat invloed heeft op deze zaak? want jij vind het fout dat daar geen aandacht aan is besteedt ... dus moet het toch in verbinding staan met ...

Uitspraak van Lenn.ard op maandag 4 februari 2008 om 16:40:
Hij is begonnen met liegen, waarop hij dus extra verdacht wordt.

lijkt mij ook!
:yes:

Uitspraak van Silver Corvette. op maandag 4 februari 2008 om 16:40:

:O
Waarschuw beheerder
Ik zeg alleen dat Beth ook niet perfect is maar dat Peter R de Vries daar blind voor is.

Welke moeder is er wel perfect dan?

Uitspraak van verwijderd op maandag 4 februari 2008 om 16:46:
maar als Beth wat doet weet ze het te verbergen door haar geld en haar goede connecties

En wat voor ergs heeft Beth dan gedaan volgens jou....:/
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
wieke

wieke

wieke

jouw naam verschilt slechts een letter met die van Lieke

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 februari 2008 om 16:53:
je hebt me door:X

dat heb je goed(Y) maar discuseer maar lekker verder hoor(Y)
Waarschuw beheerder
donateur
:cheer:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Silver Corvette. op maandag 4 februari 2008 om 16:20:
http://stevenbrown.web-log.nl/

als steve brown tegen is, dan heeft Peter R de Vries helemaal gelijk
Waarschuw beheerder

Het meisje van 18 is dood. En dan kun je wel brullen het was een hoer die aan de drank en de coke zat, maar ze is dood en spoorloos door o.a. deze jongeman. Is gewoon hartstikke triest.
Daarbovenop wordt deze moeder voorgelogen ook nog...

En bovendien irriteer ik me ook aan klootzakken als zijn vader. Advocaat, bezig om rechter te worden en ondertussen de crooked klootzak uithangen die zijn zoon goed voorlichting geeft over hoe hij nu zijn straf ontduikt en er nog geld aan overhoud ook fucker

:respect:

Waarschuw beheerder
dat heb je goed maar discuseer maar lekker verder hoor

heb toch niets beters te doen B)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 februari 2008 om 16:55:
fake??? ofnie

Zou je denken :o

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 februari 2008 om 16:54:
Dat zegggg ik ook niet, ik vind het alleen irritant hoe Peter R de Vries hun neerzet, DAT is alles

sorry, mis wel eens stukjes in deze wervelwind-toppa! (F)

Amerikaans he. Rechtse amerikaanse, politiek bedrijvende rijke blanke.
Waarschuw beheerder
donateur

:roflol: not :no:

herhaling staat op :woop:
Waarschuw beheerder
Dat zegggg ik ook niet, ik vind het alleen irritant hoe Peter R de Vries hun neerzet, DAT is alles.

Als je de Vries irritant vind of zijn programma( die altijd zo word opgezet) dan had je niet moeten kijken..
En Beth, nep?

:(Arme mens is kapot dat kan je aan alles zien.

Ik mag het niet zeggen maar van sommigen hier hoop ik dat ze zelf eens in een dergelijke situatie terecht komen, dan piep je namelijk heel anders...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 februari 2008 om 16:56:
heb toch niets beters te doen

verstoppertje spelen?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 februari 2008 om 16:59:
verstoppertje spelen?

nee man, niet mijn style, ga liever stappen met vrienden, jwt, gewoon alsof er niets aan de hand is

komt geloofwaardiger over B)

Waarschuw beheerder
idd rOxXy, weet ook wel dat als mijn zoon in zoiets verstrikt zou raken ik hem een paar stompen verkoop om de waarheid uit hem te krijgen :rot:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van melodiii. op maandag 4 februari 2008 om 16:54:
spreken zij wel de waarheid??

Zou wel heel apart zijn als ze dat niet deden haha

mss wist die moeder niet beter, dacht ze werkelijk dat zij een dochter had die braaf & net was

Waarschijnlijk wist ze dat ook neit in het begin, maar gewoon nog die hard volhouden dat het wel zo is, is een beetje triest in mijn ogen.

moet je er maar vanuit gaan dat als je met een jongen naar het strand gaat 's nachts dat je dan dood gaat??

Eehh nee..? Maar dat heb ik ook nooit gezegd of wel? :p Ik vatte jouw berichtje alleen op alsof je dacht dat ik ziek veel respect had voor Joran en niet voor Natalee. Tuurlijk is wat Joran heeft gedaan fout, maar dat is algemeen bekend lijkt me ;) Het valt mij alleen op dat veel mensen hem beschuldigen als 'moordenaar', terwijl zij net zo graag wilde. Dát was m'n punt ;)

Uitspraak van rOxXy :[ op maandag 4 februari 2008 om 16:54:
En wat voor ergs heeft Beth dan gedaan volgens jou....

Natalee d'r vlucht ging 's avonds rond een uur of 8 geloof ik, en Beth zei dat ze rond half 10 op Aruba was, terwijl ze er eigenlijk al eerder was voordat de vlucht van Natalee weg was. Alleen dat werd pas later bekend aangezien ze erover had gelogen tegen de politie.
In haar boek zet ze daar haar eerste poster voor Natalee was degene waarop stond ''Natalee Holloway missing, kidnapped by Joran van der Sloot'' oid, iig iets wat erop neerkwam dat Joran d'r ontvoerd zou hebben. De eerste poster was echter eentje waarop stond ''Big Hootie ('Hootie' was de bijnaam van Natalee) is on the island, call me, we need to talk'', ook dat werd pas later duidelijk want ook dat had ze dus verzwegen. Maar uit die poster blijkt dus dat Beth er eigenlijk vanuit ging dat ze was weggelopen. Waarom zou ze weglopen? Omdat ze seksueel werd misbruikt door haar stiefvader Jug, maar ook dit hield Beth geheim.
En ook dat optreden bij Dr. Phil, waarin was gerommelt met de tape zodat Satish toegaf dat ze alledrie seks hadden gehad met Natalee, terwijl hij dit helemaal niet had gezegd in het echte verhoor. Beth wist van deze tape maar heeft gewoon gedaan alsof het klopte.
Vind ik allemaal een beetje jammer. Zijn ook nog wel meer dingen, trouwens.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik zit ook effe te kijken, niet te filmen hoe die zit te happenkaken zeg :lol:
Zo waus als een deur :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van rOxXy :[ op maandag 4 februari 2008 om 16:58:
Ik mag het niet zeggen maar van sommigen hier hoop ik dat ze zelf eens in een dergelijke situatie terecht komen, dan piep je namelijk heel anders...

idd ;)

Mensen hier hebben een té grote bek.. ze praten stoer maar zijn gewoon porko's en gaan de dood van natalee rechtvaardigen en sommige verheerlijken het beeld dat joran onaantastbaar zou zijn en hun nieuwe idool is....

Nouja iedereen heeft een mening erover, en dat mag gelukkig ook :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 februari 2008 om 17:01:
komt geloofwaardiger over

daar heb je gelijk in;) waar ben je te vinden aankomend weekend?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 februari 2008 om 16:55:
wieke

wieke

wieke

jouw naam verschilt slechts een letter met die van Lieke

Scherp :)

Uitspraak van rOxXy :[ op maandag 4 februari 2008 om 16:58:
Als je de Vries irritant vind of zijn programma( die altijd zo word opgezet) dan had je niet moeten kijken..

Tuurlijk kijk ik wel :S Als ik geïntresseerd ben in die hele Holloway-zaak dan kijk ik toch gewoon.. En als ik vind dat Peter R de Vries bepaalde dingen anders had kunnen doen, vind ik dat. Beetje slap argument om dan te zeggen ''Dan had je niet moeten kijken''.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 februari 2008 om 17:06:
Scherp

ik weet het, ik verdien echt de prijs B)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 februari 2008 om 17:04:
daar heb je gelijk in waar ben je te vinden aankomend weekend?

ik zit nog te twijfelen, op zich beetje feesten, heb nog wat m hierzo, dus kan wel, maar moet ook zorgen dat ik in publiciteit blijf, dus ik twijfel nog
zal de agenda hier eens checken, kijken waar een camerraatje bij staat :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 februari 2008 om 17:06:
Beetje slap argument om dan te zeggen ''Dan had je niet moeten kijken''.

nou ze heeft wel een beetje gelijk hoor:P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik vraag me af hoe die amerikanen gaan reageren als ze weten dat peter die joran door zn informant vol heb laten douwen met coke en wiet voordat hij dat lulverhaal ophing :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Lenn.ard op maandag 4 februari 2008 om 16:56:
hij heeft wel profiel hiero

https://partyflock.nl/user/191732:JoranVdS

Is niet zijn profiel...

Laatste aanpassing: maandag 4 februari 2008 om 11:29

Als ik de forumonderwerpen zie en z'n taalgebruik, ga ik echt twijfelen... :s

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 februari 2008 om 17:02:
maar gewoon nog die hard volhouden dat het wel zo is, is een beetje triest in mijn ogen.

denk als ouders zijnde dat je niet graag naar buiten brengt hoe je dochter was en waarom moe je daarmee tekoop lopen!!!

Uitspraak van verwijderd op maandag 4 februari 2008 om 17:02:
Natalee d'r vlucht ging 's avonds rond een uur of 8 geloof ik, en Beth zei dat ze rond half 10 op Aruba was, terwijl ze er eigenlijk al eerder was voordat de vlucht van Natalee weg was. Alleen dat werd pas later bekend aangezien ze erover had gelogen tegen de politie.
In haar boek zet ze daar haar eerste poster voor Natalee was degene waarop stond ''Natalee Holloway missing, kidnapped by Joran van der Sloot'' oid, iig iets wat erop neerkwam dat Joran d'r ontvoerd zou hebben. De eerste poster was echter eentje waarop stond ''Big Hootie ('Hootie' was de bijnaam van Natalee) is on the island, call me, we need to talk'', ook dat werd pas later duidelijk want ook dat had ze dus verzwegen. Maar uit die poster blijkt dus dat Beth er eigenlijk vanuit ging dat ze was weggelopen. Waarom zou ze weglopen? Omdat ze seksueel werd misbruikt door haar stiefvader Jug, maar ook dit hield Beth geheim.

wat wil je hier nou mee zeggen???
Gaat het toch helemaal niet om, feit is gewoon dat joran als laaste met haar was en die betrokken is bij haar verdwijning en zaken verteld die alleen maar de dader kan weten.