Partyflock

Forumonderwerp · 983430
2 volgers · 59622x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
donateur
ARNHEM - Joran van der Sloot is woensdag in Arnhem aangehouden als verdachte in de verdwijningszaak van Natalee Holloway. Het Landelijk Parket heeft dat laten weten.

De arrestatie volgde op een verzoek van het Openbaar Ministerie op Aruba.

Bewijs:
Van der Sloot (20) werd in 2005 ook al een keer aangehouden. Bij gebrek aan bewijs werd hij vrijgelaten.

Hij wordt nu verdacht van betrokkenheid bij doodslag op het Amerikaanse meisje dat eind mei 2005 op Aruba verdween. Aruba heeft om uitlevering gevraagd.

Het 18-jarige Amerikaanse meisje verdween na een avondje stappen op 30 mei 2005 met drie jongens de nacht in. Ze werd daarna nooit meer teruggevonden. Van der Sloot zou haar naar eigen zeggen op het strand alleen hebben achtergelaten. In eerste instantie loog hij daarover tegenover de politie.

Boek:
De politie arresteerde sinds de verdwijning in totaal tien mensen, maar inmiddels waren die allemaal weer vrijgelaten. Eerder dit jaar verscheen een boek waarin Joran van der Sloot zijn versie van het verhaal uit de doeken doet. Hij biedt daarin zijn excuses aan tegenover de familie van Holloway.

Ook de vader van Joran, Paul, zat in 2005 enkele dagen vast in verband met de verdwijning.

Bron: Nu.nl..
----------------------------------

Ze is nog steeds niet gevonden en dan nog wordt hij beschuldigd door haar verdwijning...:/ :\

Ze hebben haar nog steeds niet gevonden, dan wilt toch niet zeggen dat hij schuldig is?? :o

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Silver Corvette. op maandag 4 februari 2008 om 14:55:
als iemand nog gewoon die joran neerknalt , zijn we meteen van het hele gezeik af

Ja, dat we daar niet eerder aan gedacht hebben zeg, wat een ijzersterke oplossing! :loser:

Uitspraak van JaapieB12 op maandag 4 februari 2008 om 14:56:
0638434067

Van wie zou dat nummer moeten zijn dan, Joran of Peter R de Vries? Van wie het ook is, denk dat diegene nu lekker gestalkt wordt haha.

Waarschuw beheerder
Ik wordt echt parra van jullie mennnn! PARRA! WTF zeggen jullie allemaal dat ie vast moet zitten.. Sorry hoor maar de maximale straf is slechts 6 maanden voor het kwijt maken van een lijk ... maar hij was nog 17 en de zaak wordt toch niet afgehandelt.. Tevens is hij onschuldig

met aftrek voorarrest, wat blijft nog over van dat half jaartje? Echt 0,0
Waarschuw beheerder
als iemand nog gewoon die joran neerknalt , zijn we meteen van het hele gezeik af

Hahaha ja juist, en dan zelf een moordenaar zijn :loser:

idd ;

Uitspraak van verwijderd op maandag 4 februari 2008 om 14:58:
wat een ijzersterke oplossing!

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 februari 2008 om 14:58:
Van wie zou dat nummer moeten zijn dan, Joran of Peter R de Vries? Van wie het ook is, denk dat diegene nu lekker gestalkt wordt haha.

Je wordt op zn hyves doodgegooid met nr's. Als er nou 1 de echte zou zijn. hebben we nog wat te lachen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 februari 2008 om 14:54:
Joran kan blijven volhouden dat het een bullshit verhaal is.. Dat hij onder invloed was dat hij stoer wou doen tegenover die gast.. Zijn ze nog geen reet verder!!!!

komt wel goed meid maak je maar niet druk(Y)

Waarschuw beheerder
Even iets heel anders.. Had Joran nou eigenlijk nog een vriendin of niet? Zag ergens op een Hyves namelijk een foto van hem en z'n vriendin, maar vraag me af of dat nu nog aan is.

Uitspraak van JaapieB12 op maandag 4 februari 2008 om 14:59:
Je wordt op zn hyves doodgegooid met nr's. Als er nou 1 de echte zou zijn. hebben we nog wat te lachen

Ja zou wel leuk zijn, ff die schijtPeter stalken
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 februari 2008 om 15:00:
komt wel goed meid maak je maar niet druk

Komt wel goed dat hij geen straf krijgt

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 februari 2008 om 15:02:
Even iets heel anders.. Had Joran nou eigenlijk nog een vriendin of niet? Zag ergens op een Hyves namelijk een foto van hem en z'n vriendin, maar vraag me af of dat nu nog aan is.

hoezo, heb je interesse?

Waarschuw beheerder

alsof dan de zaak is opgelost :rot:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 februari 2008 om 15:02:
z'n vriendin

Die ligt in het Ijsselmeer ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 4 februari 2008 om 15:03:
hoezo, heb je interesse?

Ja vind het eigenlijk wel een lekker geil diertje..
Haha ik vroeg het me gewoon af :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 4 februari 2008 om 14:57:
Ik wordt echt parra van jullie mennnn! PARRA! WTF zeggen jullie allemaal dat ie vast moet zitten.. Sorry hoor maar de maximale straf is slechts 6 maanden voor het kwijt maken van een lijk :S... maar hij was nog 17 en de zaak wordt toch niet afgehandelt.. Tevens is hij onschuldig

Dat is jou mening ;)

Hij zegt teveel dingen die niet kloppen, dus hij is in mijn ogen zowiezo medeplichtig in het verhaal wat er echt gebeurt is.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ' MO :[ op maandag 4 februari 2008 om 14:59:
Hahaha ja juist, en dan echt moordenaar zijn

idd ;

ik dacht dat het wel wat voor jou zou wezen, je hebt toch geen gevoel?
Waarschuw beheerder
Joran blijft uiteindelijk vrij, Peter R heeft weer een bak aandacht en geld erbij, en wij vergeten langzaam deze hele hype.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 februari 2008 om 15:00:
komt wel goed meid maak je maar niet druk

Ik maak me nergens druk om..
Mensen praten lul koek over dat hij straf krijgt dit en dat maar ze zijn geen ene reet verder dan dat ze waren!!
Maar kennelijk wil de hele de wereld dat niet snappen!!

Uitspraak van permanent verbannen op maandag 4 februari 2008 om 15:02:
Komt wel goed dat hij geen straf krijgt

Precies hij komt er gemakkelijker mee af dan jullie denken..
Dat is ook elke keer wat ik wil zeggen.. maar zoveel mensen hebben oogkleppen op!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 4 februari 2008 om 14:56:
We zijn nu ook allemaal ineens verplicht om het vreselijk te vinden allemaal (terwijl er wel ergere dingen gebeuren dan tjiks die zichzelf kapot zuipen en snuiven), doe je dat niet dan krijg je dat soort reacties.

Ja idd. Volgens mij was het toch in dat zelfde jaar dat Amerika getroffen werd door de ramp Katrina, en dat 100.000den zwarten in de steek werden gelaten. Dat pas na een week de hulp op gang kwam. En dat de regering Bush lekker achterover zat toe te kijken hoe er in dat stadion de meest verschrikkelijke dingen gebeurden.

Maar 1 vermist blond en rijk Amerikaans meisje en heel Amerika staat op zijn achterste poten. Er zou zelfs een boycot moeten komen op dat barbaarse Nederlandse koninkrijk. Hoe haalden we het in ons hoofd om maar weet ik hoeveel helikopters, honden en onderzoekers te sturen. En hoe konden we die leugenaar en moordenaar van een Joran van der Sloot weer vrijlaten. Gelukkig is de rechtssituatie in het Nederlands koninkrijk nog altijd dat er bewijs moet zijn om iemand een straf op te leggen. En volgt de rechter niet het advies van een sensatiezoekende op geld beluste commerciele televisiezender.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 februari 2008 om 15:03:

alsof dan de zaak is opgelost

Nee, maar het lucht wel op ;-)

Ik denk trouwens dat Joran z'n schoenen heeft weggegooid omdat z'n vader zich stond af te rukken op een dooie Natalee (ieder z'n hobby) en per ongeluk klaarkwam op Joran z'n schoenen :rot:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Housaholic op maandag 4 februari 2008 om 15:06:
en wij vergeten langzaam deze hele hype

nooit...er blijven wel wat mensen op hem jagen wees maar geen bang;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 februari 2008 om 15:04:
Ja vind het eigenlijk wel een lekker geil diertje..
Haha ik vroeg het me gewoon af

echt geschikt voor een lange strandwandeling, die joran

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 februari 2008 om 15:09:

haha op blote voeten dan hé
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Laatste gerucht is dat Joran vanmiddag in Lemmer was...om een boot te kopen :rot:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 februari 2008 om 15:03:
alsof dan de zaak is opgelost

nee de zaak is nu lekker opgelost (Y)

nog steeds geen harde bewijzen tegen hem (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 februari 2008 om 15:09:

Precies, en daar hou ik ook heel erg van dus ik dacht.. Goeie match hij en ik ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 februari 2008 om 15:10:
Precies, en daar hou ik ook heel erg van dus ik dacht.. Goeie match hij en ik

Neem wel extra schoenen mee :rot:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van rups op maandag 4 februari 2008 om 15:07:
Ja idd. Volgens mij was het toch in dat zelfde jaar dat Amerika getroffen werd door de ramp Katrina, en dat 100.000den zwarten in de steek werden gelaten. Dat pas na een week de hulp op gang kwam. En dat de regering Bush lekker achterover zat toe te kijken hoe er in dat stadion de meest verschrikkelijke dingen gebeurden.

Maar 1 vermist blond en rijk Amerikaans meisje en heel Amerika staat op zijn achterste poten. Er zou zelfs een boycot moeten komen op dat barbaarse Nederlandse koninkrijk. Hoe haalden we het in ons hoofd om maar weet ik hoeveel helikopters, honden en onderzoekers te sturen. En hoe konden we die leugenaar en moordenaar van een Joran van der Sloot weer vrijlaten. Gelukkig is de rechtssituatie in het Nederlands koninkrijk nog altijd dat er bewijs moet zijn om iemand een straf op te leggen. En volgt de rechter niet het advies van een sensatiezoekende op geld beluste commerciele televisiezender.

HULDE

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 februari 2008 om 15:10:
Precies, en daar hou ik ook heel erg van dus ik dacht.. Goeie match hij en ik

(y)

echt een toppertje die jongen

hij schijnt ook nog romantische boottripjes te organiseren, met zijn grote vrind Daury

echt genieten hoor, geloof mij

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 4 februari 2008 om 15:08:
Nee, maar het lucht wel op

beetje kort door de bocht vind je niet?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 4 februari 2008 om 15:11:
Neem wel extra schoenen mee

Haha zal het onthouden idd

Denk dat we uiteindelijk nooit echt erachter zullen komen wat er met dat kind is gebeurd. Joran blijft het toch ontkennen, of-ie nou echt schuldig is of niet. En ookal wordt-ie veroordeeld hoeft-ie die straf toch niet uit te zitten door z'n voorarrest.
Maar denk sowieso dat hij al een behoorlijke straf heeft gewoon door zichzelf nu te zijn, z'n leven lijkt me echt geen pretje nu.. Duurt wel ff voordat-ie weer normaal uit kan gaan, weet wel bijna zeker dat-ie zo in elkaar wordt geslagen door een paar dronken gasten.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 februari 2008 om 15:12:
beetje kort door de bocht vind je niet?

Tja, ik kan er wel een heel verhaal van maken als je dat wilt, maar uiteindelijk komt het op hetzelfde neer :vaag:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 februari 2008 om 15:06:
maar zoveel mensen hebben oogkleppen op!!!

Waar jij er een van bent blijkbaar...

Elke keer bij nieuw bewijs komt hij weer in de picture, lijkt mij geen toeval ;)

Hij hoeft haar niet vermoord te hebben, maar daarom verzwijgd hij nog wel de waarheid.

Het gaat er ook helemaal niet om dat hij de bak in moet, het gaat erom dat er duidelijk wordt wat er nu is gebeurt.
Waarschuw beheerder
ander kapseltje,haar geverft, baardje ofzo en hij kan zo weer door Nederland over een tijdje
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 4 februari 2008 om 15:08:
Ik denk trouwens dat Joran z'n schoenen heeft weggegooid omdat z'n vader zich stond af te rukken op een dooie Natalee (ieder z'n hobby) en per ongeluk klaarkwam op Joran z'n schoenen

Uitspraak van permanent verbannen op maandag 4 februari 2008 om 15:10:
Laatste gerucht is dat Joran vanmiddag in Lemmer was...om een boot te kopen

Uitspraak van permanent verbannen op maandag 4 februari 2008 om 15:11:
Neem wel extra schoenen mee

Jij bent echt onmin grappig noh.
Vooral die eerste opmerking, daar kan je echt alleen maar opkomen als je zelf bekend bent met de situatie volgens mij :rot:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 februari 2008 om 15:13:
weet wel bijna zeker dat-ie zo in elkaar wordt geslagen door een paar dronken gasten.

denk je?
iedereen lult maar wat op internet, als ze hem tegenkomen gaan ze met em op de foto.
Dat is Nederland.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lenn.ard op maandag 4 februari 2008 om 15:14:
Hij hoeft haar niet vermoord te hebben, maar daarom verzwijgd hij nog wel de waarheid.

Ik denk idd niet dat hij haar heeft vermoord, denk dat het verhaal waqt hij tegen die Patrick vertelde wel erg dicht bij de waarheid ligt.. Conclusie: Hij komt er makkelijk vanaf, Peter R de Vries kan met vervroegd pensioen door die documentaire terwijl hij eigenlijk de zaak helemaal niet heeft opgelost, en Beth is ook weer blij omdat iedereen kwaad is op Joran.
Vind die Beth en Peter R de Vries ook verschrikkelijk. Dat peter R de Vries ook zei in z'n documentaire dat Joran schaamteloos geld over Natalee's rug wou verdienen door z'n boek.. Want ja, Peter R de Vries doet dat natuurlijk niet, nee met die documentaire en dat hele mediacircus heeft-ie vasttt niets verdient! Wat had hij toch veel hart voor de zaak.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Housaholic op maandag 4 februari 2008 om 15:14:
ander kapseltje,haar geverft, baardje ofzo en hij kan zo weer door Nederland over een tijdje

nee hoor dan is dat meteen bekend naar een paar uur bekend
Waarschuw beheerder
donateur
Idd, hij loopt wel naast z'n schoenen nu trouwens.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 4 februari 2008 om 15:16:
denk je?
iedereen lult maar wat op internet, als ze hem tegenkomen gaan ze met em op de foto.
Dat is Nederland.

hahahahaha true!!!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 4 februari 2008 om 15:15:
Jij bent echt onmin grappig noh

Half uurtje geleden (dus ongeveer 20 pagina's hier terug inmiddels) riep ik al dat het hoog tijd wordt dat we na al dat gezever de humorkraan open gaan zetten, omdat we te maken hebben met een gestoorde gevaarlijke gek waar je geen kant mee op kan...behalve de waterkant misschien :rot:

Dus...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rob. op maandag 4 februari 2008 om 15:17:

Hoezo dat?

Dat is Nederland.

Ik hoop het maar.. Zou het echt te triest vinden als hij echt in elkaar wordt geslagen ofzo.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder

jij wel ofniet? je neemt ook nog een dikke lijn met hem..

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 februari 2008 om 15:18:

Hoezo dat?

Omdat ie ze heeft weggegooid natuurlijk :roflol:

KOM OP met die humor!!! :honger:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 februari 2008 om 15:16:
Vind die Beth en Peter R de Vries ook verschrikkelijk. Dat peter R de Vries ook zei in z'n documentaire dat Joran schaamteloos geld over Natalee's rug wou verdienen door z'n boek.. Want ja, Peter R de Vries doet dat natuurlijk niet, nee met die documentaire en dat hele mediacircus heeft-ie vasttt niets verdient! Wat had hij toch veel hart voor de zaak.laatste aanpassing 4 februari 2008 15:17

HULDE!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 4 februari 2008 om 15:19:
Omdat ie ze kwijt is natuurlijk

Die had ik kunnen aan zien komen idd.. :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rob. op maandag 4 februari 2008 om 15:17:

Is hij nu putjesschepper in Aruba? :o

Waarschuw beheerder
Ik ga hem verleiden met een bacardi 151 (L) lekkere beer

Waarschuw beheerder

Oh maar media-aandacht gaat snel voorbij hoor. Ik bedoel, al dagen hoor ik niks meer over de film van Wilders :lol:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 4 februari 2008 om 15:18:
Half uurtje geleden (dus ongeveer 20 pagina's hier terug inmiddels) riep ik al dat het hoog tijd wordt dat we na al dat gezever de humorkraan open gaan zetten

Vind ik ook hoor, maar een LEUKE grap zou dan ook wel een keer fijn zijn.

jij wel ofniet? je neemt ook nog een dikke lijn met hem..

Mij boeit heel die joran geen reet eigenlijk.
Hij heeft in paniek een lijk weggemoffeld (ALS het al waar is) van een amerikaans rijkeluiskind wat zichzelf naar de andere wereld heeft geholpen met drank en drugs.

Niet slim, maar (wat mij betreft) ook niet boeiend verder.

Dus alstie sos heb.....mij best.
Waarschuw beheerder

oeh mister lonleg is wel erg fanatiek, heb jij niet toevallig de Vries als achternaam?
Waarschuw beheerder
Ik hoop het maar.. Zou het echt te triest vinden als hij echt in elkaar wordt geslagen ofzo.

meen je niet :S , het zal je zus / dochter wezen waar hij zo over op tv praat

ik heb er ff zitten vingeren toen moest ze nog ff pijpen maarja dat wijf begint te trillen dus dump ik haar maar bij de haaien

en dan loop jij te zeiken als ie wat klapjes krijgt ? :rot: