Neuh, maar ik geloof dat jij daarentegen wel aan het sterke verhalen poeder hebt gezeten.
Anyway, kan het zijn doordat het zegeltje ruim een jaar oud is dat de sterkte dermate is afgenomen om daadwerkelijk te trippen met visuals etc
een zegeltje in drie keer [better be save than sorry en no sitter] genomen met tussenpozen van rond de 5 kwartier.
thc weer sterker dan mdma
Het is niet zo als bij mdma ed dat je LSD zomaar kunt bijpakken.. Van 3x 1/3 zegel trip je veel minder, alleen langer, dan van 1 hele zegel..
En 1/3 zegel lijkt me toch echt te weinig om visuals te verwachten (wat voor zegels dan ook)
Dat is de reden waarom ik het doe
"stoned en lamme" gevoel
Wel lef dat je het in je eentje hebt gedaan, zo'n eerste keer
Ik zat behoorlijk met mezelf in de knoop waar ik maar niet uitkwam!
herkenbaar (al had ik t zelf niet )
je moet zeker wel lekker in je vel zitten en dingen naast je neer kunnen zetten en juist jezelf overgeven aan de visuals en het lekkere gevoel wat erbij zit
ik heb zelf ook zeker wel nare gedachtes gehad maar kon ze heel makkelijk opzij zetten omdat de visuals zo heftig waren en die big smile op mijn gezicht, helemaal wegdwalend in de sprookjeswereld
hoop t zeker nog wel een keertje te kunnen gaan doen
M'n zus vroeg aan me of ik ook zin had om het een x te gaan proberen. Ik had me eerst goed in LSD verdiept oa surfen op Internet... En na dit topic afgelezen te hebben, maakte het me wel nieuwschierig..
Iedereen die meedeed nam gelijk anderhalf en ik begon met eentje.. Na een uurtje weinig resultaat integenstelling tot andere. Hun begon lacherig te worden dus besloot ik ook maar een halfje erbij te nemen! Toen begon ik het wel te voelen en hadden we lol.... We zaten trouwens in het bos met mooi (warm) weer..
Paar uur later wist ik niet meer waar ik het zoeken moest met zitten/liggen. Het liefst zat ik ook in het schaduw terwijl andere juist in het zonnetje wilden.
En weetje. Ik zat behoorlijk met mezelf in de knoop waar ik maar niet uitkwam! Het liefst ging ik uit die circkel en weer tot mezelf zijn. Wel zag ik de bomen dansen en kleuren zien en dat was opzich wel grappig. Maar had het me wel heel anders voorgesteld dan met wat ik heb ervaard. Het heeft ook echt heel lang geduurd dat het uitgewerkt was...
Het was btw een lichte zegels.. En getest!
Niet voor de herhaling vatbaar dus
Herkende je het bij iemand?
Had echt geprobeerd me te ontspannen maar dat kwam omdat ik het niet meer leuk vond en mezelf wilde zijn.. Voelde me ook misselijke
Als je je goed had ingelezen had je geweten dat de piek van lsd pas naar 2 a 3 uur na inname komt. Dan had je die halve zegel er niet bij hoeven nemen, Dan was het uiteindelijk wat rustiger geweest en had het misschien iets minder lang geduurd. Natuurlijk is het erg vervelend als je je niet relaxt voelt, maar het enige wat je kan doen is mee gaan in de ervaring. De wens je zelf weer te voelen zoals je je zelf normaal kent werkt alleen maar tegen. Set en setting zijn erg belangrijk. Hoe voelde je je zelf voordat je de zegel nam? Hoe was de plek waar je ging trippen? genoeg plek om je even terug te trekken? waren de mensen waarmee je was wel vertrouwd genoeg voor je om je helemaal te laten gaan? Waren er misschien wat te veel mensen? kon je praten over je gevoel waarmee je in de knoop zat? was het mogelijk om je angsten te delen?
Al met al kan het natuurlijk zijn dat acid echt niet je ding, maar als ik je verhaal zo kort lees denk ik dat bovenstaande ook zeker een grote rol heeft meegespeeld in hoe je ervaring is uitgepakt.
ja zekers, hoor t wel vaker dat ze de gedachte niet uit hun hoofd kunnen zetten
maar dat is omdat je er zelf te veel controle op wilt hebben
bedoel er steken genoeg levensvragen naar boven en dan is dat aan jou om dat los te laten en aan de kant te schuiven om te genieten van je trip
en zeker als je een controlefreak bent zou ik er nooit aan beginnen
misselijk...hmmm volgens mij maar heel kort dat ik t heb gehad
maar goed weet je in ieder geval voor jezelf dat jij het niet meer moet doen
Ik heb m'n gevoel wel geuit maar het enige wat ze me aanraadde was dat ik het moest loslaten... En dat kon ik een of ander manier niet meer!
ongeveer 90ug als ik het goed heb.
Prima kwaliteit op de huidige markt, en met een beetje geluk ook een goede prijs/kwaliteit-verhouding.
Heb gehoord over nieuwe 'fat-freddy' zegels getest op 150-200ug (bedoeling was tegen de 200).
Als je het zo leuk vindt, dan wil je het blijven doen.
is dat een goeie beginhoeveelheid?
Als je daar wat details over kunt geven?
Dit wilde ik even delen, heb er wel om moeten lachen(indien repost, mijn excuses)
vind het tot nu toe de meest verslavende drugs
Heb gehoord over nieuwe 'fat-freddy' zegels getest op 150-200ug (bedoeling was tegen de 200).
Zou idd ook beginnen met 75 ipv 50 ug
Uitspraak van CharlyThaGekste op woensdag 12 oktober 2011 om 09:48:
vind het tot nu toe de meest verslavende drugs
écht? Wat bizar, hoewel de ervaring fan-tas-tisch is wat mij betreft, moet ik ook altijd weer even bijkomen na een acid trip, en zou 't daarom niet op wekelijkse basis kunnen doen of er dus aan verslaafd kunnen raken.
écht? Wat bizar, hoewel de ervaring fan-tas-tisch is wat mij betreft, moet ik ook altijd weer even bijkomen na een acid trip, en zou 't daarom niet op wekelijkse basis kunnen doen of er dus aan verslaafd kunnen raken
Ik vind de wondere wereld van lsd en / of andere tripmiddelen ook een erg fijne plaats om rond te hangen. Ik moet me zelf dus ook zo nu en dan even in toom houden om niet te vaak te gaan trippen.
En hoe was het?
Ik persoonlijk kijk nu al uit naar een hogere dosering, maar ik moet wel zeggen dat ik ook een goede trippartner had met heel veel ervaring.
Geloof dat het alweer jaren geleden is dat er zegels in algemene omloop waren die serieus 150+ mics bevatten.
Deze vond ik op google
Weet niet of het dezelfde is ?
Nou, ik kan wel vertellen, het was fenomenaal. Ik denk dat woorden tekort schieten om de ervaring op papier te verduidelijken... mooiste moment was zeker de coming up, ik ging helemaal in het moment op, alsof het even niet meer uitmaakte wie ik was of wat ik kwam doen. Ik bevond mij in een weiland met ondergaande zon (de zon stond echt heel laag)en ik was even overdonderd door de geweldige visuals. Het weer was ook perfect, veel zon, weinig bewolking en een goeie temperatuur. Dit moment hoort zeker wel in mijn rijtje thuis van mooiste momenten in mijn leven. Wat een ervaring!
Ik was zelf al onder de indruk van het effect van XTC maar dit is zoveel mooier, ik snap de liefde voor dit goedje nu maar al te goed. Ik heb in totaal 120-150 microgram genomen.
De duistere zijde van LSD laat zich overigens al te goed merken, ik ben er tijdens deze trip wel achter gekomen dat het best leip kan zijn als je je gedachten de vrije loop laat, maar op deze dosering is het heel goed te handelen. Ik kijk nu al uit naar een hogere dosering omdat LSD wel confronterend met jezelf is. Ik zag in veel patronen in bomen/struiken ogen, dat wil wel iets zeggen over hoe ik in het leven sta denk ik. Dat heeft me wel weer wat gegeven om over na te denken. Een goede tripsitter is wel heel belangrijk, als je je niet op je gemak voelt of slap in je schoenen staat moet je beslist geen LSD doen.
Ik persoonlijk kijk nu al uit naar een hogere dosering, maar ik moet wel zeggen dat ik ook een goede trippartner had met heel veel ervaring.
Edit: De vergelijking xtc/lsd heb ik hier gekozen omdat ik altijd bij xtc ook altijd een overweldigend gevoel ervaar.
Wil dit graag nog eens proberen, nog even wachten denk ik
denk zelf dat ik teveel en tevaak over allerlij dingen nadenk