Partyflock

Forumonderwerp · 983367
35 volgers · 203241x bekeken
Waarschuw beheerder
+6-3
Iemand ervaring met LSD en wat doet het met je???
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kontra-indication op vrijdag 16 september 2011 om 08:55:
Neuh, maar ik geloof dat jij daarentegen wel aan het sterke verhalen poeder hebt gezeten.

Vertel ?
Artiest Mannie
Waarschuw beheerder
+1
donateur
Uitspraak van cas2009 op woensdag 28 september 2011 om 20:22:
Anyway, kan het zijn doordat het zegeltje ruim een jaar oud is dat de sterkte dermate is afgenomen om daadwerkelijk te trippen met visuals etc

Kan zijn, ligt er ook aan hoe je die zegel bewaart hebt,

maar denk eerder:

een zegeltje in drie keer [better be save than sorry en no sitter] genomen met tussenpozen van rond de 5 kwartier.

Het is niet zo als bij mdma ed dat je LSD zomaar kunt bijpakken.. Van 3x 1/3 zegel trip je veel minder, alleen langer, dan van 1 hele zegel..
En 1/3 zegel lijkt me toch echt te weinig om visuals te verwachten (wat voor zegels dan ook)

thc weer sterker dan mdma

Heb juist het idee dat MDMA veel sterker is dan thc, Het "blije energieke" gevoel overheerst toch over het "stoned en lamme" gevoel wanneer je deze 2 combineert.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mannie op donderdag 29 september 2011 om 17:14:
Het is niet zo als bij mdma ed dat je LSD zomaar kunt bijpakken.. Van 3x 1/3 zegel trip je veel minder, alleen langer, dan van 1 hele zegel..
En 1/3 zegel lijkt me toch echt te weinig om visuals te verwachten (wat voor zegels dan ook)

ok, good to know!

Uitspraak van thisismypf op donderdag 29 september 2011 om 00:34:
Dat is de reden waarom ik het doe

En ik ook weer, misschien wel twee keer een half zegeltje, laat ik eens gek doen;):):)

Uitspraak van Mannie op donderdag 29 september 2011 om 17:14:
"stoned en lamme" gevoel

Krijg ik ook met MDMA en het ontneemt mijn 'rush', ik had het gevoel dat het totaal geen invloed had op de LSD.

Uitspraak van SanFrancisco op donderdag 29 september 2011 om 00:23:
Wel lef dat je het in je eentje hebt gedaan, zo'n eerste keer

Ja misschien, maar het voelde goed en misschien ook wel: 'don't answer the door, don't pick up the phone' idee, geen andere invloeden.

Anyway, bedankt voor de reacties en de info.

Waarschuw beheerder
Hey Cas, leuk om je eerste ervaring zo met acid te zien staan...
ik heb zelf een stuk of 3 a 4 keer acid gedaan ("leuk"), voordat ik ineens een all-overwhelming-acid-experience kreeg (L), "my first réal acid experience" vond ik dat toen... met een gelukzalige glimlach op mn gezicht, begrip voor en inzicht in de mensen om me heen, dansmoves die gewoon goddelijk lekker aanvoelden, muziek krijgt veel meer gevoel en als ik high was van het dansen kreeg ik daarbij ook nog ns kick-ass visual effects (L).... Alles was perfect.....
Maar my advice is om ervoor te zorgen dat je er klaar voor bent van tevoren: springend van energie, zin in wat er gaat komen, nieuwsgierig naar de omgeving, en er vervolgens gewoon écht voor te gaan met een 'goede' [lees: 150 tot 200 mics ofzo, niet buitensporig veel maar zeker niet te weinig] portie (en ik weet niet hoe sterk jouw zegels zijn, maar halve zegels klinkt alsof je niet de volledige experience gaat krijgen). Had je die zegels laten testen?

En over zegels testen gesproken: Is het mogelijk dat de calibratie van het testcentrum er met acid naast zit de laatste tijd? De laatste 7 (!) verschillende zegels die ik heb weggebracht, van verschillende suppliers, hebben allemaal een testuitslag gekregen die vele vele malen lager uitviel dan wat ik van tevoren had verwacht :/ (terwijl ik dus wel machtig mooie ervaringen beleef op diezelfde zegels)
laatste aanpassing
Werkzaam bij Partyflock
Waarschuw beheerder
donateur
M'n zus vroeg aan me of ik ook zin had om het een x te gaan proberen. Ik had me eerst goed in LSD verdiept oa surfen op Internet... En na dit topic afgelezen te hebben, maakte het me wel nieuwschierig..

Iedereen die meedeed nam gelijk anderhalf en ik begon met eentje.. Na een uurtje weinig resultaat integenstelling tot andere. Hun begon lacherig te worden dus besloot ik ook maar een halfje erbij te nemen! Toen begon ik het wel te voelen en hadden we lol.... We zaten trouwens in het bos met mooi (warm) weer..
Paar uur later wist ik niet meer waar ik het zoeken moest met zitten/liggen. Het liefst zat ik ook in het schaduw terwijl andere juist in het zonnetje wilden.
En weetje. Ik zat behoorlijk met mezelf in de knoop waar ik maar niet uitkwam! Het liefst ging ik uit die circkel en weer tot mezelf zijn. Wel zag ik de bomen dansen en kleuren zien en dat was opzich wel grappig. Maar had het me wel heel anders voorgesteld dan met wat ik heb ervaard. Het heeft ook echt heel lang geduurd dat het uitgewerkt was...

Het was btw een lichte zegels.. En getest!
Niet voor de herhaling vatbaar dus :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Marii!! op maandag 10 oktober 2011 om 20:00:
Ik zat behoorlijk met mezelf in de knoop waar ik maar niet uitkwam!

herkenbaar (al had ik t zelf niet :))
je moet zeker wel lekker in je vel zitten en dingen naast je neer kunnen zetten en juist jezelf overgeven aan de visuals en het lekkere gevoel wat erbij zit

ik heb zelf ook zeker wel nare gedachtes gehad maar kon ze heel makkelijk opzij zetten omdat de visuals zo heftig waren en die big smile op mijn gezicht, helemaal wegdwalend in de sprookjeswereld (L)
hoop t zeker nog wel een keertje te kunnen gaan doen :yes:

Waarschuw beheerder
+5
Dad, have you seen my LSD?
Not now son, we have bigger problems. There is a dragon in the kitchen

Waarschuw beheerder
+2-1
:roflol:

(moet alleen wel gelijk denken aan de efteling reclame...er zit een draak in de kast :X 8))
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 oktober 2011 om 20:11:
herkenbaar (al had ik t zelf niet )
je moet zeker wel lekker in je vel zitten en dingen naast je neer kunnen zetten en juist jezelf overgeven aan de visuals en het lekkere gevoel wat erbij zit

ik heb zelf ook zeker wel nare gedachtes gehad maar kon ze heel makkelijk opzij zetten omdat de visuals zo heftig waren en die big smile op mijn gezicht, helemaal wegdwalend in de sprookjeswereld
hoop t zeker nog wel een keertje te kunnen gaan doen

Herkende je het bij iemand?

Had echt geprobeerd me te ontspannen maar dat kwam omdat ik het niet meer leuk vond en mezelf wilde zijn.. 8) Voelde me ook misselijke.
laatste aanpassing
Artiest [artist=175769]{element is niet toegankelijk}
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Marii!! op maandag 10 oktober 2011 om 20:00:
M'n zus vroeg aan me of ik ook zin had om het een x te gaan proberen. Ik had me eerst goed in LSD verdiept oa surfen op Internet... En na dit topic afgelezen te hebben, maakte het me wel nieuwschierig..

Iedereen die meedeed nam gelijk anderhalf en ik begon met eentje.. Na een uurtje weinig resultaat integenstelling tot andere. Hun begon lacherig te worden dus besloot ik ook maar een halfje erbij te nemen! Toen begon ik het wel te voelen en hadden we lol.... We zaten trouwens in het bos met mooi (warm) weer..
Paar uur later wist ik niet meer waar ik het zoeken moest met zitten/liggen. Het liefst zat ik ook in het schaduw terwijl andere juist in het zonnetje wilden.
En weetje. Ik zat behoorlijk met mezelf in de knoop waar ik maar niet uitkwam! Het liefst ging ik uit die circkel en weer tot mezelf zijn. Wel zag ik de bomen dansen en kleuren zien en dat was opzich wel grappig. Maar had het me wel heel anders voorgesteld dan met wat ik heb ervaard. Het heeft ook echt heel lang geduurd dat het uitgewerkt was...

Het was btw een lichte zegels.. En getest!
Niet voor de herhaling vatbaar dus :)

Als je je goed had ingelezen had je geweten dat de piek van lsd pas naar 2 a 3 uur na inname komt. Dan had je die halve zegel er niet bij hoeven nemen, Dan was het uiteindelijk wat rustiger geweest en had het misschien iets minder lang geduurd. Natuurlijk is het erg vervelend als je je niet relaxt voelt, maar het enige wat je kan doen is mee gaan in de ervaring. De wens je zelf weer te voelen zoals je je zelf normaal kent werkt alleen maar tegen. Set en setting zijn erg belangrijk. Hoe voelde je je zelf voordat je de zegel nam? Hoe was de plek waar je ging trippen? genoeg plek om je even terug te trekken? waren de mensen waarmee je was wel vertrouwd genoeg voor je om je helemaal te laten gaan? Waren er misschien wat te veel mensen? kon je praten over je gevoel waarmee je in de knoop zat? was het mogelijk om je angsten te delen?

Al met al kan het natuurlijk zijn dat acid echt niet je ding, maar als ik je verhaal zo kort lees denk ik dat bovenstaande ook zeker een grote rol heeft meegespeeld in hoe je ervaring is uitgepakt.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Marii!! op maandag 10 oktober 2011 om 21:02:
Herkende je het bij iemand?

Had echt geprobeerd me te ontspannen maar dat kwam omdat ik het niet meer leuk vond en mezelf wilde zijn.. Voelde me ook misselijke

ja zekers, hoor t wel vaker dat ze de gedachte niet uit hun hoofd kunnen zetten
maar dat is omdat je er zelf te veel controle op wilt hebben
bedoel er steken genoeg levensvragen naar boven en dan is dat aan jou om dat los te laten en aan de kant te schuiven om te genieten van je trip

en zeker als je een controlefreak bent zou ik er nooit aan beginnen :)

misselijk...hmmm volgens mij maar heel kort dat ik t heb gehad

maar goed weet je in ieder geval voor jezelf dat jij het niet meer moet doen :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van SJ-O op maandag 10 oktober 2011 om 23:53:
Als je je goed had ingelezen had je geweten dat de piek van lsd pas naar 2 a 3 uur na inname komt. Dan had je die halve zegel er niet bij hoeven nemen, Dan was het uiteindelijk wat rustiger geweest en had het misschien iets minder lang geduurd. Natuurlijk is het erg vervelend als je je niet relaxt voelt, maar het enige wat je kan doen is mee gaan in de ervaring. De wens je zelf weer te voelen zoals je je zelf normaal kent werkt alleen maar tegen. Set en setting zijn erg belangrijk. Hoe voelde je je zelf voordat je de zegel nam? Hoe was de plek waar je ging trippen? genoeg plek om je even terug te trekken? waren de mensen waarmee je was wel vertrouwd genoeg voor je om je helemaal te laten gaan? Waren er misschien wat te veel mensen? kon je praten over je gevoel waarmee je in de knoop zat? was het mogelijk om je angsten te delen?

Al met al kan het natuurlijk zijn dat acid echt niet je ding, maar als ik je verhaal zo kort lees denk ik dat bovenstaande ook zeker een grote rol heeft meegespeeld in hoe je ervaring is uitgepakt.

Volgens mn zus zouden we het na uurtje/anderhalf uurtje wel gaan voelen..
We zijn naar A.damse bos geweest.. Op een rustige plek..
Hoe ik me voelde? Ik voelde gewoon hoe ik me nu voel... Mezelf!
We waren met z'n 4tjes... Op mn zus na kende ik andere 2 ook vrij goed.

Ik heb m'n gevoel wel geuit maar het enige wat ze me aanraadde was dat ik het moest loslaten... En dat kon ik een of ander manier niet meer!

Maar het is puur om een xtje te gaan ervaren.
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 oktober 2011 om 08:26:
ja zekers, hoor t wel vaker dat ze de gedachte niet uit hun hoofd kunnen zetten
maar dat is omdat je er zelf te veel controle op wilt hebben
bedoel er steken genoeg levensvragen naar boven en dan is dat aan jou om dat los te laten en aan de kant te schuiven om te genieten van je trip

en zeker als je een controlefreak bent zou ik er nooit aan beginnen

misselijk...hmmm volgens mij maar heel kort dat ik t heb gehad

maar goed weet je in ieder geval voor jezelf dat jij het niet meer moet doen

Precies ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Marii!! op dinsdag 11 oktober 2011 om 09:44:
Ik heb m'n gevoel wel geuit maar het enige wat ze me aanraadde was dat ik het moest loslaten... En dat kon ik een of ander manier niet meer!

Ja los laten is een kunst op zich, voor iedereen kan dat verschillend zijn. Wat kan helpen is: tekenen, dansen, je laten masseren, praten, fantaseren, schrijven (wel moeilijk met acid op;))
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van SJ-O op dinsdag 11 oktober 2011 om 12:36:
Ja los laten is een kunst op zich, voor iedereen kan dat verschillend zijn. Wat kan helpen is: tekenen, dansen, je laten masseren, praten, fantaseren, schrijven (wel moeilijk met acid op)

Haha

Waarschuw beheerder
+2

Dit wilde ik even delen, heb er wel om moeten lachen:D (indien repost, mijn excuses)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Marii!! op dinsdag 11 oktober 2011 om 09:44:
Maar het is puur om een xtje te gaan ervaren.

gelukkig, dan heb je in ieder geval niet die verslavingsdrang ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 oktober 2011 om 07:56:
gelukkig, dan heb je in ieder geval niet die verslavingsdrang

In tegenstelling tot mn zus gelukkig niet nee! Zij vind het maar leuk...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Marii!! op woensdag 12 oktober 2011 om 09:36:
Zij vind het maar leuk...

ik ook
vind het tot nu toe de meest verslavende drugs
ben blij dat ik het zelf niet in huis heb :no:
zou echt te veel verleid worden erdoor :)
Waarschuw beheerder
hoeveel zit er in die shiva's? heb gezocht maar kan zo snel niks vinden. bedankt
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [B.O.T] NLrobiin op woensdag 12 oktober 2011 om 10:10:
ongeveer 90ug als ik het goed heb.

Dat dacht ik ook ja, van meerdere kanten gehoord dat ze getest zouden zijn op 80-90 of 85-90 mics.
Prima kwaliteit op de huidige markt, en met een beetje geluk ook een goede prijs/kwaliteit-verhouding. (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 oktober 2011 om 09:48:
ik ook
ben blij dat ik het zelf niet in huis heb
zou echt te veel verleid worden erdoor

Nee begrijpelijk... Als je het zo leuk vindt, dan wil je het blijven doen.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Kontra-indication op woensdag 12 oktober 2011 om 11:53:
Prima kwaliteit op de huidige markt, en met een beetje geluk ook een goede prijs/kwaliteit-verhouding.

Heb gehoord over nieuwe 'fat-freddy' zegels getest op 150-200ug (bedoeling was tegen de 200).

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [B.O.T] NLrobiin op woensdag 12 oktober 2011 om 12:03:
Heb gehoord over nieuwe 'fat-freddy' zegels getest op 150-200ug (bedoeling was tegen de 200).

Fotos e.d.?

Ben reuze benieuwd:)!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Marii!! op woensdag 12 oktober 2011 om 12:03:
Als je het zo leuk vindt, dan wil je het blijven doen.

nou ik vind wel meer drugs leuk, maar dat hoef ik niet weekelijks te doen :no:
terwijl bij deze zou ik het zeker niet vervelend vinden 8)
vandaar dat ik zeg dat ik voor deze wel verslavingsgevoelig ben
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 oktober 2011 om 18:40:
Fotos e.d.?

Ben reuze benieuwd:)

Geen id hoe ik aan foto's moet komen. :P Weet alleen dat ik ze kan kopen, en dat ik extra betaal voor de hoge dosering :lol:
Waarschuw beheerder
+1
Iemand die z'n eigen handel aanprijst met zulke gehaltes, tsja...
Niet echt heel geloofwaardig natuurlijk.
Geloof dat het alweer jaren geleden is dat er zegels in algemene omloop waren die serieus 150+ mics bevatten.
Als ik jou was zou ik beginnen met 5 stuks en er eentje naar het testcentruk brengen.
Maar bereid je er alvast op voor dat er misschien zelfs minder dan 80 mics op zit, zou mij niets verbazen...
Waarschuw beheerder
donateur
Ik hoef ze zelf niet, koop liever rond de 100ug, anders kan je weer met halfjes gaan werken als je minder hard wilt trippen. Wou het alleen even mededelen hier voor de geïnteresseerden :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Vanmiddag de eerste keer Lsd doen, heb er zin in:D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 oktober 2011 om 11:10:
Vanmiddag de eerste keer Lsd doen, heb er zin in:D

veel plezier :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 oktober 2011 om 11:11:
veel plezier :D

Bedankt, ik denk dat ik ga voor 50 microgram (halve zegel), gevolgd door mogelijk nog een halve zegel, is dat een goeie beginhoeveelheid?
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 oktober 2011 om 11:14:
is dat een goeie beginhoeveelheid?

Misschien dat 50 mics net te weinig is.
Op zich goed om rustig te beginnen, maar het is ook niet de bedoeling dat je zo weinig neemt dat je die tweede helft bijpakt en vervolgens met 100 mics weer te veel achter de kiezen hebt.
Daarom kun je misschien overwegen om met driekwart te beginnen, dus ongeveer 75 mics.
Hangt ook een beetje af van je ervaring met andere psychedelica.
Als je daar wat details over kunt geven? :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kontra-indication op donderdag 13 oktober 2011 om 11:30:
Als je daar wat details over kunt geven? :)

Paddo's enkele keren en 2x truffels waarop ik één keer heel bad ben gegaan op truffels. Achteraf was die keer bad de mooiste keer.

Edit; Salvia heb ik ook ervaring mee
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 oktober 2011 om 20:31:
Dit wilde ik even delen, heb er wel om moeten lachen:D (indien repost, mijn excuses)

Nog even een (y) voor dit filmpje, bizarre experimenten echt, leuk om weer footage van deze verhalen te zien!

Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 oktober 2011 om 09:48:

écht? Wat bizar, hoewel de ervaring fan-tas-tisch is wat mij betreft, moet ik ook altijd weer even bijkomen na een acid trip, en zou 't daarom niet op wekelijkse basis kunnen doen of er dus aan verslaafd kunnen raken.

Uitspraak van [B.O.T] NLrobiin op woensdag 12 oktober 2011 om 12:03:

2 maatjes van me hebben laatst op Fat Freddy's Cat getript en waren hier helemaal gelukkig mee, matchend bij de 150-200 mics waarden :-).

Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op donderdag 13 oktober 2011 om 13:03:
Zou idd ook beginnen met 75 ipv 50 ug

+1
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 oktober 2011 om 13:31:
Uitspraak van CharlyThaGekste op woensdag 12 oktober 2011 om 09:48:

écht? Wat bizar, hoewel de ervaring fan-tas-tisch is wat mij betreft, moet ik ook altijd weer even bijkomen na een acid trip, en zou 't daarom niet op wekelijkse basis kunnen doen of er dus aan verslaafd kunnen raken.

Ik vind de wondere wereld van lsd en / of andere tripmiddelen ook een erg fijne plaats om rond te hangen. Ik moet me zelf dus ook zo nu en dan even in toom houden om niet te vaak te gaan trippen.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 oktober 2011 om 18:40:
Fotos e.d.?

Ben reuze benieuwd:)!

Deze vond ik op google
Weet niet of het dezelfde is ?

[img width=520 height=500 cacheid=0011eb8b002f7e454d3d73d51a02c968a9]http://www.blotterart.net/albums/LSD/Fat_Freddy_s_Cat.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 oktober 2011 om 13:31:
écht? Wat bizar, hoewel de ervaring fan-tas-tisch is wat mij betreft, moet ik ook altijd weer even bijkomen na een acid trip, en zou 't daarom niet op wekelijkse basis kunnen doen of er dus aan verslaafd kunnen raken

denk dat ik het vaker zou doen als ik het zelf in huis zou hebben :yes:
zeker die wereld waar je instapt is te mooi, daarnaast was het 'pas' mn eerste keer met LSD wie weet heb ik de eerste volgende keer een zware badtrip en hoef ik het nooit meer!

Uitspraak van SJ-O op donderdag 13 oktober 2011 om 15:22:
Ik vind de wondere wereld van lsd en / of andere tripmiddelen ook een erg fijne plaats om rond te hangen. Ik moet me zelf dus ook zo nu en dan even in toom houden om niet te vaak te gaan trippen.

ja het is ook niet echt zo dat ik tijdens werk denk goh laat ik eens ff een half zegeltje nemen :lol:
maar net als afgelopen 2 weekendjes had ik vrije tijd en geen plannen, ik weet zeker dat als ik het in huis had gehad ik het zeker weer 2 keer had gedaan

maar goed dat is met iedereen anders
ik heb het weer totaal niet met andere zooi dat ik denk van ik moet nu iets nemen, doe het wel wat vaker op een feestje ook experimenteren enzo
als ik het dan vergelijk met andere soorten dan vind ik dit gewoon de meest verslavende :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 oktober 2011 om 11:10:
Vanmiddag de eerste keer Lsd doen, heb er zin in

En hoe was het?

Waarschuw beheerder
+4
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 oktober 2011 om 10:00:
En hoe was het?

Nou, ik kan wel vertellen, het was fenomenaal. Ik denk dat woorden tekort schieten om de ervaring op papier te verduidelijken... mooiste moment was zeker de coming up, ik ging helemaal in het moment op, alsof het even niet meer uitmaakte wie ik was of wat ik kwam doen. Ik bevond mij in een weiland met ondergaande zon (de zon stond echt heel laag)en ik was even overdonderd door de geweldige visuals. Het weer was ook perfect, veel zon, weinig bewolking en een goeie temperatuur. Dit moment hoort zeker wel in mijn rijtje thuis van mooiste momenten in mijn leven. Wat een ervaring!

Ik was zelf al onder de indruk van het effect van XTC maar dit is zoveel mooier, ik snap de liefde voor dit goedje nu maar al te goed. Ik heb in totaal 120-150 microgram genomen.

De duistere zijde van LSD laat zich overigens al te goed merken, ik ben er tijdens deze trip wel achter gekomen dat het best leip kan zijn als je je gedachten de vrije loop laat, maar op deze dosering is het heel goed te handelen. Ik kijk nu al uit naar een hogere dosering omdat LSD wel confronterend met jezelf is. Ik zag in veel patronen in bomen/struiken ogen, dat wil wel iets zeggen over hoe ik in het leven sta denk ik. Dat heeft me wel weer wat gegeven om over na te denken. Een goede tripsitter is wel heel belangrijk, als je je niet op je gemak voelt of slap in je schoenen staat moet je beslist geen LSD doen.

Ik persoonlijk kijk nu al uit naar een hogere dosering, maar ik moet wel zeggen dat ik ook een goede trippartner had met heel veel ervaring.

Edit: De vergelijking xtc/lsd heb ik hier gekozen omdat ik altijd bij xtc ook altijd een overweldigend gevoel ervaar.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+3
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 oktober 2011 om 12:07:
Ik persoonlijk kijk nu al uit naar een hogere dosering, maar ik moet wel zeggen dat ik ook een goede trippartner had met heel veel ervaring.

Ik zou je in overweging willen geven om eerst nog 1 of 2 keer op een vergelijkbare dosering te trippen.
De heftigheid van de ervaring is zo sterk afhankelijk van set en setting.
Als je te enthousiast naar een hogere dosis gaat, kun je flink je vingers branden.
Daarnaast was deze ervaring zo te horen heel positief, dat schept verwachtingen voor een volgende ervaring.
Het gaat misschien lastig te worden om het te accepteren, als die volgende ervaring minder visueel en meer psychisch is.
Je zult niet de eerste zijn die een soort mentaal gevecht aangaat met de LSD omdat het te duister of te kleurloos is.
En juist als je niet mee kunt rijden met je trip, ben je heel kwetsbaar voor negatieve invloeden of een bad trip.

Heel prettig om te horen dat je je zo goed vermaakt hebt trouwens. (Y)(Y)

Waarschuw beheerder
Ja ik ben het wel met je eens dat ik moet oppassen met meer nemen. Ik ga me toch denk ik eerst wagen aan mescaline, ik heb nog een mooie cactus staan die gaat eraan komende lente;)

Maar een geweldige stof is LSD ik heb er ongelooflijk veel respect voor!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Kontra-indication op donderdag 13 oktober 2011 om 10:49:
Geloof dat het alweer jaren geleden is dat er zegels in algemene omloop waren die serieus 150+ mics bevatten.

Die zijn er echt wel hoor, ze zijn alleen prijzig, de meeste mensen kiezen daarom voor de wat minder sterke.. Er zijn ook andere factoren die de sterkte en levensduur van zegels kunnen beïnvloeden, zoals wat voor papier en inkt gebruikt is voor de blotters, en de kwaliteit van de kristallen. Het is best makkelijk uit te rekenen of de prijs tegenover de beweerde aantal mics geloofwaardig is of niet.

Ik heb wel wat erg sterke fat freddys gehad, maar ik heb ook gehoord dat er ook wat minder sterke in omloop zijn..

Uitspraak van Ricardo Español op donderdag 13 oktober 2011 om 16:48:
Deze vond ik op google
Weet niet of het dezelfde is ?

Dat zijn ze ja..

Waarschuw beheerder
het was fenomenaal.

(Y)
Waarschuw beheerder
Nou, ik kan wel vertellen, het was fenomenaal. Ik denk dat woorden tekort schieten om de ervaring op papier te verduidelijken... mooiste moment was zeker de coming up, ik ging helemaal in het moment op, alsof het even niet meer uitmaakte wie ik was of wat ik kwam doen. Ik bevond mij in een weiland met ondergaande zon (de zon stond echt heel laag)en ik was even overdonderd door de geweldige visuals. Het weer was ook perfect, veel zon, weinig bewolking en een goeie temperatuur. Dit moment hoort zeker wel in mijn rijtje thuis van mooiste momenten in mijn leven. Wat een ervaring!

Ik was zelf al onder de indruk van het effect van XTC maar dit is zoveel mooier, ik snap de liefde voor dit goedje nu maar al te goed. Ik heb in totaal 120-150 microgram genomen.

De duistere zijde van LSD laat zich overigens al te goed merken, ik ben er tijdens deze trip wel achter gekomen dat het best leip kan zijn als je je gedachten de vrije loop laat, maar op deze dosering is het heel goed te handelen. Ik kijk nu al uit naar een hogere dosering omdat LSD wel confronterend met jezelf is. Ik zag in veel patronen in bomen/struiken ogen, dat wil wel iets zeggen over hoe ik in het leven sta denk ik. Dat heeft me wel weer wat gegeven om over na te denken. Een goede tripsitter is wel heel belangrijk, als je je niet op je gemak voelt of slap in je schoenen staat moet je beslist geen LSD doen.

Edit: De vergelijking xtc/lsd heb ik hier gekozen omdat ik altijd bij xtc ook altijd een overweldigend gevoel ervaar.

Thanks 4 sharing! Klinkt als een zeer mooie en goede eerste kennis making. Maar zoals Kontra-indication ook al zegt, wees ook voorzichtig de volgende keer. 1 ervaring is geen ervaring ;)
Waarschuw beheerder
+3
donateur
Ik moet zeggen dat je met dit topic met respect behandeld wordt. Om je ervaring te gaan delen.. Dat kan ik niet van andere topics zeggen :lol:

Bup; wel fijn dat je het goed hebt ervaren ondanks mijn ervaring.. Maar dat heb je denk ik al gelezen!
Waarschuw beheerder
+2
Uitspraak van Marii!! op zaterdag 15 oktober 2011 om 17:28:
Ik moet zeggen dat je met dit topic met respect behandeld wordt. Om je ervaring te gaan delen.. Dat kan ik niet van andere topics zeggen :lol:

Bijzondere stofjes trekken bijzonder mensen denk ik :D
Waarschuw beheerder
Wil dit graag nog eens proberen, nog even wachten denk ik
denk zelf dat ik teveel en tevaak over allerlij dingen nadenk
Waarschuw beheerder
Uitspraak van kuysgekkehuis op zaterdag 15 oktober 2011 om 20:20:
Wil dit graag nog eens proberen, nog even wachten denk ik
denk zelf dat ik teveel en tevaak over allerlij dingen nadenk

Gezien je leeftijd zou ik met iedere soort drugs nog even wachten! Je hersenen zijn nog volop in ontwikkeling...