Hier mijn trip report van afgelopen weekend.
Het is zaterdag avond 11 december. Al een maand staat deze avond gepland. M wil namelijk eens een experimenteel avondje houden. Dat leek mij wel een goed plan en J wou ook graag mee. Prima de raket naar space kan makkelijk 3 mensen houden.
*Twee week voordat we bij M langs zouden gaan vroeg hij in een telefoon gesprek aan me wat we zouden gaan gebruiken. Op het moment dat ik M vertelde dat we lsd in gedachten hadden schrok hij nogal. Paddo’s oke, 2cb wat we vorig jaar eens hadden gedaan was ook wel leuk, maar bij het horen van lsd vloog de rem er op. Ik vroeg hem wat zijn grootste angst was voor lsd. Hij vertelde mij dat hij veel mensen kende die iemand kenden die waren blijven hangen. Daar zat hij natuurlijk niet op te wachten. Ik heb dit fabeltje zijn hoofd doen verlaten, wel wijzend op de risico’s van een flashback en een psychose (die overigens ook door blowen goed getriggerd kan worden) werd het idee om eens lsd te gaan proberen al een stuk aangenamer. Ik gaf M nog wat goede topics om te lezen, en wat youtube filmpjes. Zo had hij de tijd om nog het één en ander te overdenken. *
18:20 Tijd om de zegels onder de tong te leggen. Dosis: M en ik tussen de 75 / 100ug en J tegen de 150ug. Het is mijn 3e keer, al heb ik al wel redelijk wat trips gemaakt op paddo’s, 2cb, ayahuasca en dmt ik doseer de eerste paar keer graag laag om het middel te verkennen. De zegel smaakt een beetje bitter smerig, ik heb haast het idee dat de zegel deze keer meer smaak heeft dan de vorige twee keer.
Nu is het wachten begonnen, het is altijd de kunst om wat afleiding te zoeken zodat je niet alleen maar blijft wachten. Ik wil graag nog een keer een complete chakra meditatie doen tijdens het wachten, maar daar is deze avond niet bijster geschikt voor. We beginnen met wat lekker muziek te luistern. En wat te praten over van alles en nog wat. Toch merk je aan elkaar dat we zitten te wachten. Soms heeft iemand het idee dat hij wat verneemt maar echt doorzetten doet het nog niet.
Dik een uur later begint het dan toch echt op te komen. Ik voel me heerlijk. Als een god in eigen lichaam. Dank je wel Albert! Wat een uitvinding heb jij toch gedaan. Het visuele aspect komt er helaas niet echt goed doorheen. Ik zie wel af en toe wat dingen vervormen maar niet echt dikke Visuals. Wel jammer want ik houd wel van wat visueel geweld

Vingerverven, ooit heb ik eens in het lsd topic op partyflock een plaatje voorbij zien komen van iemand die is gaan vingerverven tijdens een lsd trip. Ik vond dat toen best wel cool en het leek me super tof dat zelf ook eens te gaan doen.
Een succes was het niet echt, wel best grappig. De verf voelde echt weird aan mn vingers. Het probleem was alleen als ik wat verf op papier klodderde ik allemaal hele vette weirde gezichten zag verschijnen in de randjes van de verf. Deze wou ik dan graag weer naar voren halen, maar dat wou echt niet lukken. Ik had echt het gevoel alsof ik de aller kleinste details wou teken, tot onder een microscoop aan toen, want alles telde mee. Helaas geen microscoop en potlood tot mn beschikking. (wat ook niet zou werken op natte verf natuurlijk)
Even naar het toilet. Wow ik space hm toch best wel aardig. Grappig hoe je daar iedere keer weer opnieuw achter komt op het toilet. Hier ben je even helemaal alleen, teruggetrokken in je zelf. Even alles overdenken. De vloer gaat te keer als een malle. De hele toffe visuals, die de rest van de trip toch best wel achterwege lijken te zijn, zijn hier toch volop aanwezig.
In de kamer geeft M aan best wel hard te gaan, hij verteld dat hij een soort van scheiding tussen lichaam een geest ervaart. Alsof hij bijna droomt maar toch wakker is, maar geen controle heeft over zijn droom. J en ik proberen hem uit te leggen dat het beter is geen controle over de situatie te willen krijgen, maar er in mee te gaan. Alleen ervaren wat er gebeurd en niet er tegen in gaan want dat zou het alleen maar erger maken. Ik vraag hem wat hij precies mee maakt en hoe hij dat ervaart. M geeft aan veel plastic in zijn omgeving te ervaren. PLING hier gaat een lichtje bij me branden, hier heb ik over gelezen in de psychedelische ervaring. Laat ik nou dat boek ook nog eens bij me hebben. Ik probeer het op te zoeken, helaas kan ik het niet echt vinden (lang geleden gelezen en nu flink aan het spacen) wel vind ik een andere mooie tekst die ik begin voor te lezen:
O J o M,
Dat wat de dood van het ik wordt genoemd komt tot je.
Denk eraan:
Dit is nu het uur van de dood en wedergeboorte;
Gebruik deze tijdelijke dood tot je voordeel om de volmaakte staat te bereiken – Verlichting.
Koncentreer je op de eenheid van alle levende wezens.
Hou vast aan het Heldere Licht.
Gebruik het om inzicht en liefde te verwerven.
Wanneer je de gelukzaligheid van de verlichting niet kunt behouden en terugglipt naar kontakt met de buitenwereld,
Denk er dan aan:
De hallucinaties die je nu wellicht zult ervaren,
De vizioenen en inzichten,
Zullen je veel leren over jezelf en de wereld.
De sluier van het routine-zien zal van je ogen worden gelicht.
Denk aan de eenheid van alle levende wezens.
Denk aan de gelukzaligheid van het Heldere Licht.
Laat het je leiden door de vizioenen van deze ervaring.
Laat het je leiden door je nieuwe komende leven.
Als je je verward voelt; roep de herinnering op aan je vrienden en de kracht van degeen die je het meest bewondert
Nog een tijdje lees ik mooie stukjes voor uit het boek, al is het moeilijk lezen met alle dansende lettertjes in het boek. J bevalt de tekst echt goed, al is M er op een gegeven moment zat van en vraagt of ik wil stoppen. Ik leg het boek weg, en bedenk me dat ik dit boek opnieuw wil gaan lezen en een tripsessie wil voorbereiden. Waarin ik iemand en misschien later mezelf in een hogere dosis wil begeleiden naar het Heldere Licht.
Tijd om wat te eten. We beginnen aan onze voorraad fruit te knagen, appels peren en druiven. Heerlijk. Iedere hap is een sensatie. Iedere keer opnieuw een smaak explosie in mn mond. Wat is trippen toch gezond

met al dat fruit. Alleen de peer blijkt niet naar verwachting te smaken. Een beetje melig ofzo, wat ons dan weer super melig maakt. De meest lompe grappen over de toffe peer komen voorbij en onze lachspieren begeven het haast.
Tijdens de trip hebben we verschillende albums geluisterd. Shpongle is favoriet als je het mij vraagt. Al deed het begin van younger brother het ook zeer goed. M is zelf producer van muziek en ik had hem al een paar keer verteld hoe vet zijn muziek is tijdens het trippen! Nu kwam hij er zelf achter. Mooi om iemand zo te zien genieten. Hoe verschillende geluidjes puntjes van je ziel lijken te strelen. Hoe je gevoel mee gaat in verschillende lagen van de muziek. Lsd is op vele vlakken een bijzonder middel.
Het was een fijne nacht met zn 4e. M, J, ik en Albert! Ik blijf er bij dat deze man een nobel prijs verdient. De manier van denken, doorzien, voelen en plezier maken. lsd is met stipt mijn favo trip middel.