Mja voor je zoiets probeert, wil je toch een beeld krijgen van wat er kan gebeuren voor, tijdens, en na de trip. Ik zeg altijd : een voorbereid persoon is er 2 waard. Zo onvoorbereid iets van drugs nemen, is bij mij echt uit den boze
Zo ook met men 1e lsd tripje, ik had een bepaald verwachtingspatroon, maar toch wanneer je echt "losgaat" in je trip, blijft het toch een heftige ervaring, hoe voorbereid je ook bent. Een goede vertrouwde omgeving, en mensen die je door en door kent en ook vertrouwt, doen heel veel in je beleving van je trip. Je weet dat zij er zijn, en je kunnen opvangen indien nodig. Moet voor mij niet per se een echte sitter zijn, maar iemand die nuchter is en op de hoogte is van wat er moet gebeuren als het fout gaat, is voor mij al meer dan voldoende.
Ik moet ook zeggen, moest ik niet eerder al 2C'tjes geprobeerd hebben, zou men 1e lsd ervaring helemaal anders gelopen zijn. Je stapt dan echt in het onbekende, met iets wat zeer heftig is en kan zijn. Nu had ik al een idee van het begrip trip en wat er met je gevoels (zowel positief als negatief) kan gebeuren.
Moest ik nog geen 2C'tjes gedaan hebben, denk dat men "honger" naar lsd er niet was geweest. Noem het verkennen van wat er verder nog is, het straffere om het zo platvloers te zeggen.
Voor de rest kan ik me bijsluiten bij wat cheiron hierboven zegt
Tot slot nog even zeggen dat ik een gezonde interesse begin te krijgen in 2C-I .. Al aantal leuke dingen over gelezen, en buiten de 2C-B, 2C-C en 2C-E die ik al geprobeerd heb, wil ik deze ook wel eens proberen