Partyflock

Forumonderwerp · 983367
34 volgers · 210046x bekeken
Waarschuw beheerder
+6-3
Iemand ervaring met LSD en wat doet het met je???

Waarschuw beheerder
lsd zou iedereen s moeten doen ...... je leert jezelf goed kennen en een bad trip ja onthou de boodschap en los je probleem op verwerk je verleden geniet in t heden , snap niet dat lsd verboden is en dat mensen er bang voor gemaakt worden ..... omdat ZIJ bang zijn dat je je hersens gaat gebruiken en dan lastig en opstandig kan worden , ik doe al ruim 15 jaar lsd en kan het iedereen aanraden maar zorg dat je in t juiste gezelschap omgeving bent wees niet bang om fout te gaan ,dood te gaan neem t zoals t komt .............en leer ervan ...... geniet ervan ps heeft iemand nog goeie zegels over ...?
Waarschuw beheerder
Het is blijkbaar een ultieme verreiking, om zeker eens te gaan aanschouwen(Y)

Ik vraag me alleen af, wanneer je er echt klaar voor bent. Meer dan persoonlijk ontwikkeld is wel een vereiste lijkt me.

Logisch natuurlijk.. het feit is dus gewoon dat je wordt geconfronteerd met minder leuke en leuke dingen.

Gaan we daar maar eens een fijn mixje van creéren:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ouwe shit! op zondag 31 januari 2010 om 07:34:
Meer dan persoonlijk ontwikkeld is wel een vereiste lijkt me.

Nou ja, ach, voordat t echt mis gaat, dat valt ook wel mee hoor.
Je kunt het ook anders om stellen: als je geïnteresseerd bent in persoonlijke ontwikkeling, ben je klaar voor LSD :)

Juist door LSD te gebruiken leer je goed je eigen "demonen" onder ogen te zien. Als je daar niks van wilt weten, en gewoon lekker strak wilt staan :coke: , je gegarandeerd happy wilt voelen :xtc: , dan is LSD niet je ding. Als je wat dieper wilt gaan lijkt het me niet zo'n punt. De doorsnee gebruiker is niet zo labiel dat ie een psychose krijgt van LSD (wat in principe een risico is bij alle drugs, van blowen tot coke).

Het is in mijn ogen niet zozeer een niveau wat je bereikt moet hebben,wil je klaar zijn voor LSD: meer een instelling van ok, alles zit in mij, en ik wil alles wat er in me zit zien. Kom maar op. Met die instelling zal LSD je waarschijnlijk ook een enorm goede tijd geven, lachkicks inclusief. En als je voorzichtig doseert zal het de eerste keer ook erg meevallen.

Er zijn soms zelfs mensen die klagen: is dit nou alles? geen visuals, geen kabouters? Over het algemeen zijn dat de mensen die veel spannende verhalen hebben gelezen en niet zoveel begrijpen van doseren. Zo van, ik heb een biertje gedronken, is dit nou dat dronkenschap waar iedereen het over heeft? En dat dan vervolgens heel snugger gaan verkondigen. Haha, ergens ook nog wel komisch ook :lol:
Waarschuw beheerder
nog nooit gedaan maar wel interesse.
ga misschien naar lowlands dit jaar en dan lijkt het me wel wat.
tips? dosering?
Waarschuw beheerder
Mja voor je zoiets probeert, wil je toch een beeld krijgen van wat er kan gebeuren voor, tijdens, en na de trip. Ik zeg altijd : een voorbereid persoon is er 2 waard. Zo onvoorbereid iets van drugs nemen, is bij mij echt uit den boze

Zo ook met men 1e lsd tripje, ik had een bepaald verwachtingspatroon, maar toch wanneer je echt "losgaat" in je trip, blijft het toch een heftige ervaring, hoe voorbereid je ook bent. Een goede vertrouwde omgeving, en mensen die je door en door kent en ook vertrouwt, doen heel veel in je beleving van je trip. Je weet dat zij er zijn, en je kunnen opvangen indien nodig. Moet voor mij niet per se een echte sitter zijn, maar iemand die nuchter is en op de hoogte is van wat er moet gebeuren als het fout gaat, is voor mij al meer dan voldoende.

Ik moet ook zeggen, moest ik niet eerder al 2C'tjes geprobeerd hebben, zou men 1e lsd ervaring helemaal anders gelopen zijn. Je stapt dan echt in het onbekende, met iets wat zeer heftig is en kan zijn. Nu had ik al een idee van het begrip trip en wat er met je gevoels (zowel positief als negatief) kan gebeuren.

Moest ik nog geen 2C'tjes gedaan hebben, denk dat men "honger" naar lsd er niet was geweest. Noem het verkennen van wat er verder nog is, het straffere om het zo platvloers te zeggen.

Voor de rest kan ik me bijsluiten bij wat cheiron hierboven zegt :)

Tot slot nog even zeggen dat ik een gezonde interesse begin te krijgen in 2C-I .. Al aantal leuke dingen over gelezen, en buiten de 2C-B, 2C-C en 2C-E die ik al geprobeerd heb, wil ik deze ook wel eens proberen :)
Artiest [artist=175769]{element is niet toegankelijk}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van oreqopil op zondag 31 januari 2010 om 21:46:
tips? dosering?

Uitspraak van the_rule_of_cool op maandag 1 februari 2010 om 07:51:
Een goede vertrouwde omgeving, en mensen die je door en door kent en ook vertrouwt, doen heel veel in je beleving van je trip.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van the_rule_of_cool op maandag 1 februari 2010 om 07:51:
Een goede vertrouwde omgeving, en mensen die je door en door kent en ook vertrouwt, doen heel veel in je beleving van je trip.

zeker voor de eerste keer: heel essentieel. Maakt de ervaring een stuk prettiger :)
Waarschuw beheerder
ok. dan is lowlands dus geen goed plan.
Waarschuw beheerder
ik heb het wel gedaan met lowlands en ik moet zeggen dat het soms wel wat druk kan zijn qua mensen maar als je dat zoals mij niet boeit dan kan je het proberen, maar dan zou ik wel aanraden om een keer flinke dosis van een 2ctje te nemen in een menigte kroeg op zaterdag die overvol is ofzo en kijken of je het kan handelen

zoals ik al zei ik heb er geen problemen mee had op koninginnedag 2c & 3 trippies op en dan in amsterdam door de stad lopen daar moet je gewoon de persoon voor zijn.. en ik weet uit mijn vriendengroep dat zover ik weet nog niemand dat me na zal doen

bedenk goed of je daar zin in heb!!

het is niet dat je een dextrotje pak en dat het weg is namelijk...
laatste aanpassing

Artiest Electroflux
Waarschuw beheerder
+1
Voor degene in omgeving Groningen:

Vrijdag 26 maart, 21:00 RKZbios, Groningen

Na het succes van de Ayahuasca documentaire avond heeft OPEN een nieuw thema! Ditmaal is het onderwerp LSD. We zullen twee documentaires laten zien: Hofmann's Potion en LSD: Problem Child and Wonder Drug.

http://stichtingopen.nl/index.php/nl/component/k2/item/73-lsd-docu-avond-groningen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 februari 2010 om 15:17:
Voor degene in omgeving Groningen:

Vrijdag 26 maart, 21:00 RKZbios, Groningen

Na het succes van de Ayahuasca documentaire avond heeft OPEN een nieuw thema! Ditmaal is het onderwerp LSD. We zullen twee documentaires laten zien: Hofmann's Potion en LSD: Problem Child and Wonder Drug.

http://stichtingopen.nl/index.php/nl/component/k2/item/73-lsd-docu-avond-groningen

Nice (Y)

Waarschuw beheerder
Binnenkort maar eens een geschikt moment zoeken voor marcel,s eerste LSD ervaring.
Ben benieuwd, verhalen die ik lees bevallen mij wel en wil dat ook wel eens mee maken.
Marie hier heeft al ervaring in d,r jongere jaren en kijkt ook wel uit naar een tripje naar..??
(wordt vervolgt)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 31 januari 2010 om 18:57:
LSD: meer een instelling van ok, alles zit in mij, en ik wil alles wat er in me zit zien.

precies de omschrijving van mijn eerste lsd ervaring:)
Waarschuw beheerder
Candyflippen :respect: Niet normaal :D

Waarschuw beheerder
Voor de geïnteresseerden: The Pharmacology of Lysergic Acid Diethylamide: A Review

http://stichtingopen.nl/index.php/nl/onderzoek/recente-artikelen/item/80-the-pharmacology-of-lysergic-acid-diethylamide-a-review
Waarschuw beheerder
hier wel hor!

je moet met je cursor over de http:// heengaan tot er een handje komt en dattie onderstreept wordt en daarna moet je er met je linkermuisknop 1x op klikken

dan wordt er een nieuw scherm geladen en tada!

lezen maar :D
Waarschuw beheerder
Zijn er hier mensen die ervaringen hebben met de combi : LSD & MDAI ?

Zou een soort van candyflip achtige trip moeten geven zonder de crash van MDMA.

Zelf wel paar keer MDAI gebruikt en moet zeggen dat je dat hele relaxte empathogene MDMA-achtig gevoel krijgt zonder het upper effect. Ook zit er iets psychedelics aan want zag af en toe soort schijnende glinsteringen op dingen en in de lucht zeg maar. Exacte dosis weet ik niet meer , maar lag volgens mij om en na bij de 175mg.

Lijkt me zelf een leuke combi . Eerst wil ik ervaringen met alleen LSD opdoen voordat ik ga combineren :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van twee-c-trip7 op donderdag 11 februari 2010 om 17:33:
Zijn er hier mensen die ervaringen hebben met de combi : LSD & MDAI ?

Denk het niet, sowieso is MDAI hier redelijk onbesproken en heb ik alleen jou en mij het er over horen hebben, waar jij het al geprobeerd hebt en ik het alleen alvast heb liggen.

Misschien van het weekend overigens, want denk zowaar dat ik dan mijn 2e LSD-trip geplanned heb staan. Ff kijken of het doorgaat, maar denk het wel :)
Plan: 1 Ganesha en 1 relatief zwak Hofmannetje erbij. Of evt. zelf maar een halfje daarvan. Is het toch iets meer dan de 1e keer.

Uitspraak van twee-c-trip7 op donderdag 11 februari 2010 om 17:33:
Eerst wil ik ervaringen met alleen LSD opdoen voordat ik ga combineren :)

Verstandig..daarom bekijk ik ook nog maar even wat het wordt van het weekend :O
Waarschuw beheerder
wtf is MDAI?

en waarom zou je in godsnaam iets met lsd willen combineren? heb het met 2cb mdma joint drank gedaan maar moet zeggen dat 5 dingen het uiteindelijke resultaat juist afzwakte omdat je niet meer weet waar het gevoel vandaan komt zegmaar... gewoon 2 ganesha's erin lekker sabbelen en dan niets meer bijnemen =]

en gewoon heerlijk zweven

heb er nou alweer zin in
Waarschuw beheerder
Uitspraak van thisismypf op donderdag 18 februari 2010 om 23:22:
en waarom zou je in godsnaam iets met lsd willen combineren? heb het met 2cb mdma joint drank gedaan

jij hebt het dus ook gecombineerd ;)

begrijp me niet verkeerd , maar het effect word dan neem ik aan wel wat anders ... jij vind dat geen leuke toevoeging zo te zien.

Ik vraag ook wie er ervaringen mee heeft .... en sowieso ga ik eerst een aantal x voor LSD alleen :) misschien daarna eens kijken of het combineren met bijv 2c-b of MDAI leuk is.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van twee-c-trip7 op vrijdag 19 februari 2010 om 18:44:
combineren

nog nooit MDAI gedaan. Laat staan gecombineerd. Maar over het algemeen heb ik minder goede ervaringen met combineren :)

Beter: verhoog je dosis. Dan is er ook sprake van
Uitspraak van twee-c-trip7 op vrijdag 19 februari 2010 om 18:44:
het effect word dan neem ik aan wel wat anders

andere effecten. Als lagere doseringen minder boeiend zijn: verdubbel de dosis eens , zou ik zeggen.
Of verdriedubbel. Op eigen risico, natuurlijk, dat dan weer wel :)

Waarschuw beheerder
lsd is kk lelijk
Waarschuw beheerder
haha deze fake roelt :P

nou weet ik nog steeds niet wat MDAI is.. Gewoon soort spacen als mda of?
Waarschuw beheerder
Ik vind dat profielplaatje niet zo mooi, om niet te zeggen kk lelijk. OK ignore modus aan, verdacht weinig te melden geweest over LSD de laatste tijd, is iedereen er klaar mee?
Waarschuw beheerder
donateur
Nee er stond een 2e trip op het programma 2 weken terug, maar het werd toch even wat anders gezien we ineens met z'n 7en gingen trippen ipv met z'n 3en of 4en. En dan zouden we met 2 van de 7 LSD doen en de rest 2C's :O Dus toen beetje ingeschikt :O

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 23 februari 2010 om 19:07:
lsd is kk lelijk

je collectie kudo's ook :bloos:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van dumpert op woensdag 24 februari 2010 om 16:27:
is iedereen er klaar mee?

verre van dat ;) ben de zolder speciaal aan het inrichten om te trippen :D

Edit: ideeen zijn altijd welkom
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van dumpert op woensdag 24 februari 2010 om 16:27:
is iedereen er klaar mee?

Als de zon echt weer gaat schijnen straks ga ik het voor de 2e keer doen.
Waarschuw beheerder
vroeg me eens af wat je nouw eigenlijk voor een zegeltje betaald? Ik had het er laatst met iemand over die zei 7,- de zegel... Waren blauwe zegels met sterretjes... Ik heb geen ervaring met LSD, maar ik wil het op een mooie zomeravond toch eens proberen...

* orienterende... :9
Waarschuw beheerder
Uitspraak van spac3D op donderdag 25 februari 2010 om 16:24:
vroeg me eens af wat je nouw eigenlijk voor een zegeltje betaald?

Afhankelijk van hoe goed je contacten zijn ben je gemiddeld E 2 tot E 5 kwijt voor een serieuze trip.
Die E 7 per zegel lijkt me daarom aan de dure kant, tenzij het zegels van 150-200 mics zijn.
Maar voor een eerste keer heb je meer aan bijv. de Hofmann's 2010 van 50-60 mics.
Kun je makkelijker je dosis bepalen. (Y)

Uitspraak van henkiebreda op donderdag 25 februari 2010 om 15:44:
ideeen zijn altijd welkom

Sterrenkijker installeren. :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kontra-indication op donderdag 25 februari 2010 om 16:47:
tenzij het zegels van 150-200 mics zijn.

Waren er maar zo zegeltjes verkrijgbaar in de omgeving :( Kun je nog door tweeën knippen moest het nodig zijn (y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DarkBeatz op donderdag 25 februari 2010 om 18:00:
Waren er maar zo zegeltjes verkrijgbaar in de omgeving

Mwah, die Hofmann's 2010 zijn redelijk goedkoop.
Dus per Euro gerekend heb je ongeveer evenveel plezier.
Alleen nadeel dat je 3 zegels moet pakken ipv 1 goede.
Sowieso voelt het dik powerfull om 25 zegels van 200 mics in je handen te hebben.
Als je jezelf beetje laat meeslepen door je fantasie voel je gewoon hoeveel psychedelische kracht je dan in handen hebt.

(Professor Xavier is er niks bij! ;P)
Waarschuw beheerder
Hoe lang kun je trouwens zegels bewaren zonder dat ze van kracht verliezen? Ik las op drugs-forum.com dat het enorm afhangt van de versheid van je lsd. En inderdaad voor die hoffmannetjes worden het er 3 nemen dan denk ik.
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb 2 nieuwe zegeltjes ter testen gehad.. daar wordt dan wel weer van beloofd dat er een hoop op zit. Nou ja, ze gaan eerst volgende week eens naar het lab en dan horen we het wel, voor ik er verder uitspraken over doe :O

Uitspraak van Kontra-indication op donderdag 25 februari 2010 om 18:06:
Sowieso voelt het dik powerfull om 25 zegels van 200 mics in je handen te hebben.
Als je jezelf beetje laat meeslepen door je fantasie voel je gewoon hoeveel psychedelische kracht je dan in handen hebt.

Jammer nog niet kunnen proberen, al denk ik niet dat ik me voldoende kan laten meeslepen tot zo iets :lol:
Uitspraak van DarkBeatz op donderdag 25 februari 2010 om 18:17:
enorm afhangt

enorm nog wel, jeetje :O
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op donderdag 25 februari 2010 om 18:45:
al denk ik niet dat ik me voldoende kan laten meeslepen tot zo iets

Misschien met 24 zegels in je hand en één achterin je keelgat? ;P

Uitspraak van DarkBeatz op donderdag 25 februari 2010 om 18:17:
Ik las op drugs-forum.com dat het enorm afhangt van de versheid van je lsd.

:rot:
Versheid van LSD...wat is dat dan precies?
LSD is een vrij kwetsbaar molecuul, dus je trips kunnen snel aan kracht verliezen.
Maar blotters en goede bewaarcondities (droog, donker, niet warm) zorgen ervoor dat je je daar niet echt druk om hoeft te maken.

3 Hofmannetjes is wel serious business ja. :P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Kontra-indication op donderdag 25 februari 2010 om 19:06:
Misschien met 24 zegels in je hand en één achterin je keelgat? ;P

Dan misschien wel :) Ik zal het eens uitproberen de volgende keer. Wel eerst die 200mics zegels nog regelen dan :O

Uitspraak van Kontra-indication op donderdag 25 februari 2010 om 19:06:
3 Hofmannetjes is wel serious business ja. :P

Zelfde als één Ganesha :O

De twee nieuwe zegels zijn overigens zonnetjes en beertjes..:O
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op donderdag 25 februari 2010 om 18:45:
enorm nog wel, jeetje

Nou dat was misschien ook wel wat overdreven :p Maar het ging toch echt over de acid uit de hippie-jaren die toen op alle amerikaanse campussen makkelijk te krijgen was en naar het schijnt heel zuiver en vers en waar men nogal over stoeft dat dat toch wat anders was als die van tegenwoordig.

Ben benieuwd naar die zonnetjes en beertjes.
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ook :O De beloften zijn goed, maar die worden wel vaker niet waar gemaakt, of het nou om xtc, kristal mdma, 2cb of lsd gaat..(en vast idem voor coke en speed btw :P )

..dus even rustig labuitslagen afwachten..tenminste, nadat ik ze heb weggebracht :O

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb de test resultaten binnen van de ying-yang zegeltje die ik een tijdje terug heb weggebracht 75 mics, elke zegel een ying-yang op rode achterkant.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van henkiebreda op donderdag 25 februari 2010 om 15:44:
verre van dat ;) ben de zolder speciaal aan het inrichten om te trippen :D

Edit: ideeen zijn altijd welkom

Google eens op snoezelruimte (Y)
Waarschuw beheerder
Deze staat ook nog op mijn to do list, maar ik weet niet zeker of mijn apotheker dit levert. Moet hem dat nog maar eens vragen.
Anders hopelijk via een andere manier te krijgen..

Waarschuw beheerder
Zat net Jefferson Airplane weer eens te luisteren, heerlijke muziek om bij te trippen. Jammer dat mijn apotheker het ook niet verkoopt, ik zou het echt graag weer een keer willen doen....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SJ-O op zaterdag 27 februari 2010 om 10:54:
Google eens op snoezelruimte

en ik maar google op pshy room enz. maar snoezelruimte doet veel meer leuke ideen op :D