Partyflock

Forumonderwerp · 983367
35 volgers · 199726x bekeken
Waarschuw beheerder
+6-3
Iemand ervaring met LSD en wat doet het met je???

Waarschuw beheerder
Nu ben ik benieuwd naar 2cb :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van SQL op woensdag 16 september 2009 om 23:15:
Daar weet jij alles van zeker?..... :P:P:P

Een of andere mafkees vertelde me daar laatst over.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jimz op woensdag 16 september 2009 om 22:29:
waarom zo verbaasd? hallucinatie's van lsd tja, zijn niet echt standaard imo, iig niet bij mij

Ligt eraan wat je onder hallucinaties verstaat maar dat alles gaat bewegen heb je bij lsd toch echt wel hoor, met een goeie dosis zie je het plafond de vloer raken en alles bestaat uit patroontjes, alles waar je naar kijkt transformeert, je ziet mannetjes over de wolken lopen enz..
lsd is voor mij ook visueel een stuk interessanter dan 2c's

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 september 2009 om 21:32:
Hier gaat n nieuwe zegel de ronde. Met opdruk van een beertje. 120-140 mics moeten ze bevatten

deze heb ik geprobeerd op Boom festival 2008, die waren goed, maar ik weet niet of het nog dezelvde zijn nu dat wij meer dan een jaar verder zijn..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jimz op woensdag 16 september 2009 om 22:29:
ganesha's, goeie dus
waarom zo verbaasd?

Daar kan het niet aan liggen dan, maar zeker verbaasd ja als je zegt dat je geen bewegende shit ziet zoals je bij 2c's wel hebt.
Maar goed iedereen zal uiteraard verschillende psychedelica anders beleven.
Waarschuw beheerder
denk dat ik de volgende x 2c-x met lsd combineer. heb al eerder gelezen dat het wel goed beviel.
Lsd is kwa gevoel echt super geweldig, Nu nog de hallucinaties zoals ik die bij paddo's kan hebben en dan is het hellemaal compleet.

Waarschuw beheerder
Eerst een 2c variant nemen, veelal maakt dit me lekker om door te vloeien in een lsdtrip.
Waarschuw beheerder
Oke.laatst 200 ug op en dit was nog te ligt voor visuals. en voor een aardig 2C-B trip pak ik meestal 35 mg.
Zat zelf te denken aan 20 mg 2C-B en 225 ug lsd. Of zou dit al te havy worden ?

Is het trouwens waar dat als ik bv nu mijn dosis opschroef van de lsd van de 200 ug naar de 250 ug dat het ineens wel te veel kan worden ? Met te veel bedoel ik van een paar kleine hallucinaties naar een compleet andere wereld ?
laatste aanpassing

Artiest Electroflux
Waarschuw beheerder
Uitspraak van henkiebreda op donderdag 17 september 2009 om 15:50:
Oke.laatst 200 ug op en dit was nog te ligt voor visuals.

Weet je wel zeker dat het 200ug was?
Heb je ze zelf laten testen?
Want er zijn meer dan genoeg gevallen bekend waarbij men zegt dat er zo'n 150 ug op een zegel zit, maar het blijkt dan slechts 50 of 60 te bevatten....

Bij 200 ug heb ik echt wel een kaleidoscoop voor mijn ogen :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 september 2009 om 16:03:
Weet je wel zeker dat het 200ug was?
Heb je ze zelf laten testen?
Want er zijn meer dan genoeg gevallen bekend waarbij men zegt dat er zo'n 150 ug op een zegel zit, maar het blijkt dan slechts 50 of 60 te bevatten....

Idd. Heb zelf eens een Ganesha laten testen toen ik ze voor het eerst aanschafte. toen bevatten ze 200 ug.
Na een aantal batches bevatten ze nog maar de helft. Acid is erg moeilijk aan te komen en wordt steeds zeldzamer.
En om nou elke batch te laten testen... Ook zo kut, want duur meestal 6 weken of langer eerdien je de uitslag hebt.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lemon op donderdag 17 september 2009 om 10:37:
Ligt eraan wat je onder hallucinaties verstaat maar dat alles gaat bewegen heb je bij lsd toch echt wel hoor, met een goeie dosis zie je het plafond de vloer raken en alles bestaat uit patroontjes, alles waar je naar kijkt transformeert, je ziet mannetjes over de wolken lopen enz.. lsd is voor mij ook visueel een stuk interessanter dan 2c's

ik dus niet. die patroontjes heb ik wel bij 2c-x maar vrijwel nooit bij lsd, begrijp me niet verkeerd, alles ziet er zeker wel wazig en heel vet uit
maar lang niet zo intens als bij 2c-x
het verschilt gewoon per persoon
Uitspraak van henkiebreda op donderdag 17 september 2009 om 15:23:
denk dat ik de volgende x 2c-x met lsd combineer. heb al eerder gelezen dat het wel goed beviel.

zeker leuk om te doen, heb het weleens met 2ce gecombineerd, echt helemaal van de kaart:P
ook een keer met 2ci en 2ct7 maar dat waren niet echt grote dosissen
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder

klopt, slecht weinig mensen nemen de moeite om hun acid te laten testen en hebben dan ook geen idee hoe 100 of 200ug voelt

en idd
Bij 200 ug heb ik echt wel een kaleidoscoop voor mijn ogen :)

maar natuurlijk kan het ook per persoon verschillen natuurlijk hoewel iedereen waarmee ik getript het het wel zo'n beetje hetzelfde ervaart.
Artiest {SHOWLIST artist 51010, 40348}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Chav op donderdag 17 september 2009 om 17:02:
weinig mensen nemen de moeite om hun acid te laten testen en hebben dan ook geen idee hoe 100 of 200ug voelt

heb het een keer meegemaakt , iemand die alleen maar 50/60 trippies gewend was (dingen waren ''getest'' op ''200'' dus niet)
Gaven we hem een dubbel bespoten hofmann , dat ging niet als gepland hehehehehehe
Waarschuw beheerder
Ik heb die Ganesha idd ook. toch maar 1tje weg brengen.
Waarschuw beheerder
ik heb die ganeshas ook en ik vind ze sterker dan mn oude fietsjes!

heerlijk die dingen misschien binnekort ff nog wat halen

als ik ze nog kan krijgen
Waarschuw beheerder
Ik heb mijn paddothee voor vanavond alweer klaarstaan (afspraak staat al een tijdje) maar heb van de week ook een afspraak gemaakt om maandag aan de acid ergens in limburg in de natuur te gaan spacen. In hoeverre heb ik van paddo's al tolerantie opgebouwt tegen lsd? Niet? Veel? In principe hebben we genoeg, dus maandag gewoon wat extra nemen is ook geen probleem..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ramplord op vrijdag 25 september 2009 om 17:41:
In hoeverre heb ik van paddo's al tolerantie opgebouwt tegen lsd? Niet? Veel?

Er zal wel iets van tolerantie zijn, maar zeker met een dag rust ertussen, zal dit enorm meevallen...
Dus maar met een gewone dosis beginnen maandag is mijn advies :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ramplord op vrijdag 25 september 2009 om 17:41:
maar heb van de week ook een afspraak gemaakt om maandag aan de acid ergens in limburg in de natuur te gaan spacen

Zeer ghoede keuze. Zorg wel dat je iig het volgende bij je hebt:
rugzak met water, zoetigheid om te snoepen. als je rookt... GENOEG sigaretten ;P maar als je paddos hebt gebruikt zul je dat wel herkennen =]
miss wat wiet om na de visuele trip relaxed te kunnen zitten.
en verder vooral genoeg kleding. zorg dat je alles in de buurt houd. is de ander al ervaren? zo ja, np :P zo nee, neem een nuchter iemand mee of toch iemand die er ervaring mee heeft.

Verder. Heel. Veel. PLezier =D

never do drugs unprepared!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van henkiebreda op donderdag 17 september 2009 om 15:50:
laatst 200 ug op en dit was nog te ligt voor visuals.

Het is al door meer mensen gezegd, maar het is sterk te betwijfelen of je dan wel 200ug had hoor...
Waarschuw beheerder
vorige week 2 ganeshas en een lading bier op.. trippen in de studentesoos is echt iets om geprobeerd te hebben

haha
Waarschuw beheerder
wow zo weinig! damn =x

waar laat je zoiets testen Lemon?

Waarschuw beheerder
lsd...gaat dt nog een beetje rond rondom noord limburg? omg. venlo of weet niemand dat?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lemon op vrijdag 23 oktober 2009 om 20:45:
uitslag 80ug

Dit verklaart een hoop:)! Vond het al raar dat ik van een halve ganesha niet eens visuals had :vaag:
Vanavond maar een hele nemen :)(Y)!
Waarschuw beheerder
mwa van een hele heb ik ook geen visuals hor en van 2 hele ganeshas ook niet zelfs niet met aardig wat bier in mn kraag

volgende keer maar weer een combi :) of 2 ineen keer ofzo

ben benieuwd naar je uitslag !¤ eM 2C²¤!!
Waarschuw beheerder
GEWELDIG!!!!!
ik vroeg me af hoe het zou voelen om op een feest wat lsd te nemen. heb hiervoor
wel een paar keer eerder getript. vond het echt geweldig, soms echte mooie eyeopeners.

dus voor het eerst lsd gebruikt op een feest.Het was een feest met iets rustiger muziek
dan waar ik van houd. had me goed voorbereid met wat mooie setjes tot op de dag. Ik kon niet wachten!!!

Begon met wat mdma en ging al gauw lekker met een dosis love feeling ^^ nadat de mdma goed bezig was
had ik 1 zegel erbij genomen.Ik wist niet wat me overkwam.... geweldig.. de laser shows
die zogen me gewoon helemaal naar binnen.Vooral vond ik het spacey dat alle lichtpunten een mooie streep
achter zich aankregen toen ik draaide.De laserwall was echt super! De muziek was veel beter dan ik
had durven dromen :d

Daarna de 2e zegel gedropt. het leek alsof de muziek en de lasers samen smolten en ik een hele andere wereld inging.
het was zo intens dat ik een paar momenten had dat ik mezelf even kwijt raakte. En ik had
een super intens gevoel, euforie explodeerde uit mij, leek alsof alles weer opnieuw ontstond.
Op sommige momenten was ik niet eens meer bewust waar ik was, toen leek het ook alsof ik in een soort loop
terecht was gekomen van de muziek en de lasers. Soms had ik momenten dat ik rond keek en dat iedereen
letterlijk stil stond... ik kon dan erg goed op de gezichten inzoomen als het ware.gezichtsexpressies waren
erg intens.

Heb heerlijk lopen trippen, dansen en daarna terug naar huis gegaan. Heerlijk gerelaxed naspacend op de filmpjes. Daarna vanwege het mooie weer zijn we nog het bos ingegaan. Koud maar erg mooi met het zonnetje. Geweldige ervaring!

Waarschuw beheerder
Klinkt als een hele toffe ervaring (y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sattelite op zaterdag 24 oktober 2009 om 21:37:
GEWELDIG!!!!!
ik vroeg me af hoe het zou voelen om op een feest wat lsd te nemen. heb hiervoor
wel een paar keer eerder getript. vond het echt geweldig, soms echte mooie eyeopeners.

dus voor het eerst lsd gebruikt op een feest.Het was een feest met iets rustiger muziek
dan waar ik van houd. had me goed voorbereid met wat mooie setjes tot op de dag. Ik kon niet wachten!!!

Begon met wat mdma en ging al gauw lekker met een dosis love feeling ^^ nadat de mdma goed bezig was
had ik 1 zegel erbij genomen.Ik wist niet wat me overkwam.... geweldig.. de laser shows
die zogen me gewoon helemaal naar binnen.Vooral vond ik het spacey dat alle lichtpunten een mooie streep
achter zich aankregen toen ik draaide.De laserwall was echt super! De muziek was veel beter dan ik
had durven dromen

Daarna de 2e zegel gedropt. het leek alsof de muziek en de lasers samen smolten en ik een hele andere wereld inging.
het was zo intens dat ik een paar momenten had dat ik mezelf even kwijt raakte. En ik had
een super intens gevoel, euforie explodeerde uit mij, leek alsof alles weer opnieuw ontstond.
Op sommige momenten was ik niet eens meer bewust waar ik was, toen leek het ook alsof ik in een soort loop
terecht was gekomen van de muziek en de lasers. Soms had ik momenten dat ik rond keek en dat iedereen
letterlijk stil stond... ik kon dan erg goed op de gezichten inzoomen als het ware.gezichtsexpressies waren
erg intens.

Heb heerlijk lopen trippen, dansen en daarna terug naar huis gegaan. Heerlijk gerelaxed naspacend op de filmpjes. Daarna vanwege het mooie weer zijn we nog het bos ingegaan. Koud maar erg mooi met het zonnetje. Geweldige ervaring!

:D Oke dat moet ik dus ook eens gaan proberen :) (L)

Waarschuw beheerder
wie kan mij verder helpen...ik wil het een keertje proberen;)...nog nooit gedaan lijkt me wel de bom :Dmaar kan iemand mij verder helpen :D?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op zondag 25 oktober 2009 om 02:55:
geen last van een comedown van de MDMA tussendoor?

nee daar helemaal geen last van gehad. Denk dat de frisse lucht en het
bos goed hebben geholpen.Lekker rond geslenterd. Dagen daarna geen problemen gehad.
Vindt het zowiezo wel lekker lsd op mdma omdat het de scherpe kantjes eraf haalt, heb ik het idee.

Uitspraak van -Inferis- op zondag 25 oktober 2009 om 02:58:
Oke dat moet ik dus ook eens gaan proberen

ik raad je het echt aan, tis echt erg mooi. alleen ik moet zeggen dat je wel ervaring
moet hebben met lsd voordat je dit doet.

sterk in je schoenen staan en jezelf niet laten overdonderen ^^

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb het eerder gezegd in de candyflipping topic, ik vind LSD heerlijk na MDMA(y) ik heb zo juist geen last van de MDMA comedown..
Waarschuw beheerder
Zo...gisteren flink vaag lopen trippen :vaag: Had 1 ganesha genomen rond 11 uur 's nachts..Om 12 begon het in te slaan..en het bleef maar inslaan en inslaan en inslaan..:D
Rond half 2 zag ik door de visuals amper wat er 4 meter voor me gebeurde....echt supermooie fractals op de muren die maar bleven vervormen en vervormen! Het rare was dat ik samen met een vriend van me ging trippen..en hij ook 1 ganesha op had, en de enige visuele vervorming die hij vernam was het een beetje "3-d" worden van een poster...:vaag: Vorig weekend had ik een halve ganesha op..en toen had ik niet eens het gevoel dat ik aan het trippen was...dus ik moet zeggen dat het me allemaal eerst een beetje overdonderde..:D Maar het was een hele fijne trip! En voor mn gevoel heb ik ook relatief weinig mindfucks gehad!
Vanochtend om 8 uur had ik nog een beetje 'last' van te snel bewegende wolken ;)

Waarschuw beheerder
Hoorde dat er hier in de buurt weer lekkere microdots te krijgen waren!:)
Binnenkort maar is testen.
Waarschuw beheerder
heeeft er iemand liggen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 oktober 2009 om 13:58:
Hoorde dat er hier in de buurt weer lekkere microdots te krijgen waren!:)

Hm...ik heb nix gehoord hoor...:nee:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Foxdemon op zondag 25 oktober 2009 om 18:40:
heb ik ook relatief weinig mindfucks gehad!

heb vaak mensen gehoord over mindfucks maar wat wordt hier nou precies mee bedoeld?
dat je echt zwaar aan het hallucineren gaat of?? Heb namelijk zelf maar 1 keer een echt
suer mooie hallucinatie gehad ^^ wat erguh prettig was :)

voorlopig staat volgende trip weer over 2 maandjes gepland... heel maybe volgende week
maar ik wil ff rustig doen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sattelite op dinsdag 27 oktober 2009 om 00:08:
heb vaak mensen gehoord over mindfucks maar wat wordt hier nou precies mee bedoeld?
dat je echt zwaar aan het hallucineren gaat of??

Nee, mindfucks hebben (bij mij) meestal totaal niets met de hallucinaties te maken..najah, soms ga ik dingen denken als dat de fractals die ik zie de bouwstenen van het universum oid zijn..maar dat vind ik niet hele erge mindfucks..
Onder mindfucks versta ik de denkbeelden en de waanideeen die je tijdens het trippen kan krijgen!
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 oktober 2009 om 13:58:
Binnenkort maar is testen.

Hmm ja moet je doen, je maakt me nieuwsgierig! :)

Jij al eens acid gedaan dan?

Waarschuw beheerder
zou er iemand met mij willen delen :P? ik wil het een keertje proberen namelijk :$
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Foxdemon op dinsdag 27 oktober 2009 om 00:34:
Nee, mindfucks hebben (bij mij) meestal totaal niets met de hallucinaties te maken..najah, soms ga ik dingen denken als dat de fractals die ik zie de bouwstenen van het universum oid zijn..maar dat vind ik niet hele erge mindfucks..

haha ja dat heb ik ook wel vaak gehad. de mooiste gedachtenstromen komen dan boven over
hele random dingen ^^ erg gaaf ^^ heb vaak dat

trouwens er zal zeker in enige mate tolerantie optreden met 2ctjes? Heb alleen nog maar 2c-B
geprobeerd maar vind lsd velen malen leuker.
Volgende keer ga ik voor 3 zegels, totnu toe alleen nog maar 2 gepakt.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sattelite op dinsdag 27 oktober 2009 om 21:35:
trouwens er zal zeker in enige mate tolerantie optreden met 2ctjes?

:yes:
Ik vind van de 2ctjes eigenlijk niet echt te vergelijken met lsd..heb tot nu toe alleen 2cb (ook aardig hoge doseringen!) en 2ci geprobeerd..maar vind ze eigenlijk alleen maar een beetje energie en een hoog visuals geven..die ook niet echt te vergelijken zijn met lsd..Lsd zit bij mij echt op een héél ander niveau :)
Ik vind 2cb eigenlijk meer een soort speelgoed vergeleken met lsd...het maakt niet echt uit hoeveel 2cb je neemt..je blijft er zo nuchter van in je hoofd...terwijl je soms zonder te hallucineren al redelijk hard kan gaan op lsd!
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 62016, 34383}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Foxdemon op dinsdag 27 oktober 2009 om 00:34:
dat de fractals die ik zie de bouwstenen van het universum oid zijn..

and that's the truth... :)

Approximate fractals are easily found in nature. These objects display self-similar structure over an extended, but finite, scale range. Examples include clouds, snow flakes, crystals, mountain ranges, lightning, river networks, cauliflower or broccoli, and systems of blood vessels and pulmonary vessels. Coastlines may be loosely considered fractal in nature.
http://en.wikipedia.org/wiki/Fractal
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sattelite op zondag 25 oktober 2009 om 15:00:
ik raad je het echt aan, tis echt erg mooi. alleen ik moet zeggen dat je wel ervaring
moet hebben met lsd voordat je dit doet.

sterk in je schoenen staan en jezelf niet laten overdonderen ^^

:) Ik ben van plan om samen met een goede vriendin van me lsd eens te proberen, ik had in gedachte om eerst iets van 60 mg mdma te nemen en dan na een uurtje een klein beetje lsd (de eerste keer neem ik niet graag een grotere dosis)

Die combinatie is wel aan te raden toch?
(het plan was trouwens om dit gewoon in de woonkamer op de bank te proberen, rustige muziek op met een colatje erbij)

iemand belangrijke tips voor de 1e keer lsd?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Foxdemon op dinsdag 27 oktober 2009 om 22:55:
Ik vind van de 2ctjes eigenlijk niet echt te vergelijken met lsd..heb tot nu toe alleen 2cb (ook aardig hoge doseringen!) en 2ci geprobeerd..maar vind ze eigenlijk alleen maar een beetje energie en een hoog visuals geven..die ook niet echt te vergelijken zijn met lsd..Lsd zit bij mij echt op een héél ander niveau

ja je hebt wel gelijk. lsd zit inderdaad op een heel ander niveau en ik vind het
fijner dan 2cb. Voel me er meer mee verbonden door al die ontdekkingen cq gedachten stromen. Vooral
als je met een maatje precies op hetzelfde niveau zit, ziet en voelt. 1 keer mee gemaakt en dat overtrof
echt alle vorige keren!

Tot nu toe heb ik van 2cb alleen nog maar normale doseringen gebruikt van 25 en 32 mg.

Uitspraak van -Inferis- op woensdag 28 oktober 2009 om 21:17:
iemand belangrijke tips voor de 1e keer lsd?

belangrijke tips... misschien draagt dit wat bij.
ik zorg altijd dat ik geen verplichtingen heb en nergens om hoef te denken.
dus gewoon zorgeloos de trip beginnen. Verder is thuis goed, maar ik verveel me snel.
Dus het is wel lekker als je een rustig bos in kan gaan of richting rivier etc.
Verder gewoon laten overkomen en laten gaan. Dat is het heerlijke ^^
Ik heb er altijd muziek bij nodig.... lsd geeft me een euforie mee welke de muziek nog
weer eens versterkt!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van -Inferis- op woensdag 28 oktober 2009 om 21:17:
Die combinatie is wel aan te raden toch?

combinatie is zeker aan te raden, maar de laat de m wel eerst goed
zijn werk doen. verder Veel Plezier!