Partyflock

Forumonderwerp · 983367
35 volgers · 199349x bekeken
Waarschuw beheerder
+6-3
Iemand ervaring met LSD en wat doet het met je???
Waarschuw beheerder
sssst

Waarschuw beheerder
wie niet vlopt bedoel je :vaag:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kontra-indication op woensdag 27 mei 2009 om 15:35:
Jongens, ik vind alles best, dat weten jullie.
Maar denk dat ze het van PF niet supertof vinden als het hier helemaal vol komt te staan met links naar illegale downloads. ;)

Dus misschien ff subtiel de bovenstaande posts editten?
Ik heb ze allemaal al geleeched dus ja... ;P

Niks illegaals aan;) Kijk maar eens naar het muziek topic, die staat bol van de linkjes.
Zo moeilijk doen ze er vast niet over.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 27 mei 2009 om 17:25:
Zo moeilijk doen ze er vast niet over

Volgens mij heb je gelijk.
Het gaat erom wie de host is van het bestand, en in dit geval is het die file-hosting site. :)
Dus kan PF niet aansprakelijk gesteld worden, en zullen ze er idd geen probleem van maken.

Echt baf trouwens (net als dat circus): Dat bestand uit 3 delen eindelijk helemaal binnen, is er eentje niet helemaal correct. Kan weer alles opnieuw...skijtzooi. :'(

Waarschuw beheerder
Argh! Hahaa, ja dat is zwaar genakt.

Werkzaam bij Hardblast Events
Waarschuw beheerder
sven fath? dat had ik niet verwacht,
zal hm zo checke,

zelf trip ik graag op pink floyd ( de plaat echoos :O )
en future sound of londen

en hier en daar wat flashbulb, zal nog wel wat uploaden.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 27 mei 2009 om 19:19:
zelf trip ik graag op pink floyd

Dat is zeker vette tripmuziek, geef eens wat voorbeelden van films. Minilogue, Animals The Movie vind ik echt vol met mindfucks zitten.

Waarschuw beheerder
ik vind het altijd wel chil om me trip een beetje te begeleiden met muziek
en op t einde wat beelde van planet earth ofzo, je ket het wel.

maar ik ben ook van mening dat al die dingen zoals,
vage posters, blauw lampje, wierrook, rondje door het bos, of alfert joduks kwak.

al die producten die je bij een trip gebruikt, eigleijk alleen maar afleiden van Echte trippen.
die dingen houden je alleen maar vast aan de realiteit.

maar ik trip ook voor me lol (grote deels. ook voor inspiratie maar goed)
ik denk dus als je echt hard wil trippen dat je in een lege kamer moet zijn.
zonder al deze spullen die af kunnen lijden van je gedachte.

zijn jullie t hier mee eens? of misschien zelfs geprobeerd?

salvia heb ik wel genomen in complete duisternis, dit ging veel te ver

Waarschuw beheerder
zelf trip ik graag op pink floyd ( de plaat echoos :O )

Blegh, te duister voor mij.
Twee maal naar een optreden van Pink Flotd geweest, was geweldig.
Maar tijdens trippen iets met een Bassss:P
Waarschuw beheerder
zelf trip ik graag op pink floyd

Moet je keertje 3 lege DVD'tjes meegeven.
Heb hier de Ultimate Pink Floyd Collection, is 25 GB ofzo...
Echt sick, ALLE concertregistraties, ALLE versies van ALLE albums, ALLE remixen.
In totaal 11 dagen non stop.
Stuk of 40 versies van Crazy Diamond. (L)
Ook wat versies van Echoes van 30 minuten volgens mij...
Anders moet je ook een keer wat dingen van Camel proberen.
Vind ik zelf ook echt supervet, Stationary Traveller bijvoorbeeld... (L)

Kut man, beetje haast en wilde nog van alles zeggen maar werd gebeld... :S
Ach ja, fijne avond nog!

Hard trippen in een lege kamer, mwah.
Dat is vooral als je introspectief wilt trippen denk ik.
Want juist door objecten ga je vage dingen zien, dus als je hard wilt trippen in de zin van leipe shit zien, kun je beter zoveel mogelijk dingen met patronen/reliëf etc hebben. (Y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kontra-indication op woensdag 27 mei 2009 om 20:27:
kun je beter zoveel mogelijk dingen met patronen/reliëf etc hebben.

Of gewoon het bos ingaan, brutale shit met lsd op alleszins :p
Waarschuw beheerder
waarom vervuilen geen drugsgebruikende vrouwen ons befaamde LSD topic?

[img width=315 height=429 cacheid=0000240a00004897c5ad04b01a0281740c]http://op-for.com/attention20whore3lm9.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 27 mei 2009 om 19:26:
salvia heb ik wel genomen in complete duisternis, dit ging veel te ver

ow dat heb ik ook nog liggen, ben wel benieuwd..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op woensdag 27 mei 2009 om 23:29:
ow dat heb ik ook nog liggen, ben wel benieuwd..

lol salvia is echt insane op den duur, 1e paar keer zal het wel amper werken, maar pak het maar eens vaker :rot:

Echt debiel wazig :D

Waarschuw beheerder
mensen dit is echt ideale Spacemuziek: http://www.megaupload.com/?d=BHV0V8HL

lekker diepe progressive / techhouse / minimal.

Tracklistje:

1.FM radio gods : see you later oscillator
2.Billy Dougherty :se7en bells (lank rmx)
3.Dj Danjer : place01
4.Alex celler : la palma (Madskillz rmx)
5.Dole & Kom : flathead
6.Lambda : hold on tight (Tube & Berger rmx)
7.Jplex : heart of melody
8.Presslaboys : amnesias
9.Sixty69nine & Szymon : sleeping with angels (tribute to monique mix)
10.Armin Prayd : the edge of lorankoru (Finealizer rmx)
11.Spektre : cheyenne (Uto karem rmx)
12.Christian fischer : advanced panorama (Paul Nazca rmx)
13.Stevie Fitz : spacetime (Nikolov rmx)
14.Christian Viviano : the illusionist
15.Vladimir Great : positive life

Waarschuw beheerder
Lekker setje trouwens, die van Bo, Nijs & hun denkbeeldige vrienden.

Waarschuw beheerder
donateur
misschien heeft iemand voor mij een tip, ik heb wat liquid gekregen en wil testen hoe sterk een druppel is, ik heb geen lege blotter, waar kan ik het best op doen, suikerklontje of een stuk filter tip ofzo? ik wil wel dat ze er wat mee kunnen bij het testcentrum..
Waarschuw beheerder
Filtertip lijkt me niet verstandig, suikerklontje wel een optie.
Al weet ik niet of ze daar iets aan gaan testen.
Kun je het testcentrum niet gewoon ff bellen, hoe je het beste een sample van liquid LSD aan kunt bieden?

Waarschuw beheerder
donateur
nee filtertip lijkt mij niet de beste optie met lsd, er zit best wat chloor in die dingen, ik heb wel een keer doc meegekregen op een filter, dat werkte na een paar weken nog prima. Ik heb unity maar een bericht gestuurd, die regelen de testen bij de jellinek hier, hopelijk hoor ik wat terug...

Waarschuw beheerder
donateur
in veel vloei en filters wordt chloor gebruikt om de papier te bleeken, althans zo heb ik het al jaren begrepen van bekenden uit de smart/coffeeshop wereld, misschien is dat niet meer zo de laatste tijd, maar het zou mij niets verbazen als het nog zo is
Waarschuw beheerder
Jah om het papier te bleken, maar dan zit er geen chloor in dat filter. :P
Zou wel een grof schandaal zijn als mensen via hun vloei chloor inademen bij elke trek aan een joint of sigaret.

Maar je zult wel van Unity horen dan, hoe je het het beste kunt inleveren. (Y)

Waarschuw beheerder
donateur
ok zoveel verstand heb ik er ook niet van:p ik heb wel laatst iets gelezen over de makers van sigaret papier, het schijnt dat er maar een producent is van dat spul ter wereld, de schrijver wilde suggereren dat de papier de probleem was een niet de tabak, niet dat ik daar veel van geloof:D

nog niks terug gehoord van unity, dan maar bellen vanavond voor dat ik langs ga..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 4 juni 2009 om 10:29:
misschien heeft iemand voor mij een tip

er was iemand die zijn liquid altijd liet testen door t op vrij dik aquarelpapier te druppelen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van (L)De Blonde Honing(L) op woensdag 21 november 2007 om 17:03:
Iemand ervaring met LSD en wat doet het met je???

als je LSD gaat nemen, zorg dan dat je een goede (kleine) dosis gebruikt (de eerste keer), in een balanced omgeving, op feesten enzo kan het nogal eens mis gaan en je wilt er niet met een psychose uitkomen :)
Waarschuw beheerder
Hee, een elfje die tips geeft over hoe LSD te gebruiken! :lol:

Dat gaan m'n tripmaatjes nooit geloven. ;)
Waarschuw beheerder
dat is echt kk sick. niet op een feestje doen, absoluut niet. gewoon thuis waar je je prettig voelt met een chill iemand en je laten gaan. echt kk nice : D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
So, laatst ayahuasca gebruikt.
Nou, dat is even andere koek dan 150 ug LSD :)
Hell, ik geloof niet dat ik ooit van mn leven zo hard heb getript.

LSD vervormt dit universum. Ik was gewoon in een ander universum. Urenlang contact gehad met...Ja fuck met wat eigenlijk.
Wezens ofzo. Engelen, Aliens, reptielen, you name it.
Wel bijzonder vet. Ook wel blij dat ik ervaring had met LSD, dat scheelde toch wel wat qua aftershock :lol:

De comedown is ook wel apart. Je tript nog zo hard als dat je op 150 ug LSD zou doen. Maar je hebt echt het gevoel van: wow, ik ben weer terug jongens!
Dus, aan te raden voor de liefhebber van entheogenen.
Waarschuw beheerder
ben je naar zo'n meeting geweest?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jimz op dinsdag 9 juni 2009 om 21:02:
ben je naar zo'n meeting geweest?

Ayahuasce neem je eigenlijk altijd ceremonieel, dus ik neem aan van wel.
Mijn eerste sessie staat deze zomer gepland... ben zeer benieuwd!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kyrrrraa op zondag 7 juni 2009 om 17:50:
dat is echt kk sick. niet op een feestje doen, absoluut niet. gewoon thuis waar je je prettig voelt met een chill iemand en je laten gaan. echt kk nice : D

de helft van de keren dat ik het heb gedaan heb ik het op een feest gedaan, is juist supervet. je gaat minder diep, maar de omgeving wordt juist als in een film. de omgeving wordt een soort van geromantiseerd, ik vind het in ieder geval een aanrader op feestjes, hetzij wel in een lage dosis. Ik heb het bijv. op Time Warp NL, en awakenings wel eens gedaan, om een idee te geven van wat voor feesten.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ponx op dinsdag 9 juni 2009 om 21:11:
Ayahuasce neem je eigenlijk altijd ceremonieel, dus ik neem aan van wel.

Inderdaad. Het lijkt me bijzonder sterk af te reden om ayahuasca te gebruiken buiten een ceremoniele context.
Toen ik al weer enigszins terug aan het komen was (lees: terug in dit universum) was ik er diep van overtuigd dat er geen tijd bestond. Ik was in een tijdloze ruimte. Het heelal bestond enkel uit intentie en keuze.

Ik was er van overtuigd dat, om weer in de wereld van de tijd terecht te komen, dat ik de keuze kon maken om weg te gaan bij het ritueel, naar buiten te gaan, in mn auto te stappen, en naar huis te rijden. Dan zou de tijd weer beginnen en zou ik de dingen kunnen doen die ik nog wilde doen. Gelukkig werd ik tegengehouden door de begeleiders van het ritueel :)

Andere mensen waren nog verder heen, huilend en gillend liepen die heen en weer met momenten. Dan ben je echt wel blij dat je professionele begeleiding hebt, ipv dat je in de dierentuin rondloopt haha.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ponx op dinsdag 9 juni 2009 om 21:11:
ben zeer benieuwd!

laat ons weten , wij zijn ook benieuwd :)
Waarschuw beheerder
idd tripreports zijn altijd leuk om te lezen :P
Waarschuw beheerder
Waar ik me trouwens echt om verbaas: Wekenlang elke keer reacties van mensen die op zoek zijn naar LSD.
Nu is het eindelijk lekker tripweer, de vakantie voor de deur...en heb al ruim 2 weken geen mensen meer gehoord die op zoek zijn.

Ayahuasca zeker vet, alleen heb het niet zo op ceremonieel gebruik.
Kweenie, wil liever mijn eigen ding doen, hoewel die actie van die auto natuurlijk vrij dramatisch had kunnen aflopen in een vrijere setting...
Tijgers aaien in de dierentuin ofzo... ;P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kontra-indication op woensdag 10 juni 2009 om 14:53:
Ayahuasca zeker vet, alleen heb het niet zo op ceremonieel gebruik.

Ik vond het wel een prettig idee om in een min of meer gestructureerde omgeving te zitten.
Geeft toch een zekere veiligheid, zo van, deze mensen weten wat ze doen dus ik kan ontspannen.
En het is toch wel definitief van een andere orde dan LSD. Of je moet misschien dosisen boven de 500ug gaan doen, dat komt denk ik wel in de buurt :)
Ik had naderhand in ieder geval wel het idee: zonder gestructureerde omgeving kan ayahuasca levensgevaarlijk zijn :D Ik heb echt periodes gehad dat ik dacht: als ik zo blijf, sluiten ze me op :lol: Dan wordt ik een keer per week bezocht door familie en thats it.

Uitspraak van Kontra-indication op woensdag 10 juni 2009 om 14:53:
Kweenie, wil liever mijn eigen ding doen,

Buiten dat je in een groep zit die continu Icaros zingen en dat het een vaste tijd duurt en er mensen zijn die je opvangen als je t ff niet meer weet, kon ik prima mn eigen ding doen. Dat ding is met ayahuasca toch vooral een innerlijk ding, ik heb t grootste gedeelte met mn ogen dicht gezeten. Muziekje opzetten of kletsen is echt niet iets wat ik gemist heb ofzo. Maar goed, ik weet niet waar je precies op doelt met 'eigen ding doen'.Met LSD zou ik dat ook vinden. Maar met ayahuasca was ik daar gewoon veel te ver voor weg. Ik was allang blij dat ik kon zitten op een stoel :lol:

Artiest {SHOWLIST artist 51833, 65138}
Waarschuw beheerder
donateur
Dit weekend was het dan zo ver. Een maatje van me had eindelijk zegels kunnen bemachtigen. Er was Goa op 't strand, inclusief eventuele afterparty in de duinen. Eenmaal daar was het fantastisch! Leuke muziek, vuurdansers, groot kampvuur en psychedelic visuals. Ik voelde me uitermate op m'n gemak en besloot dat het nu tijd was dat ik voor het eerst een (milde) LSD trip zou ondergaan.

Ik neem 1/3 zegeltje, ik wil het immers niet te gek maken voor een 1e keer in een omgeving als deze ;) Ik wacht, dans, eet wat, en wacht nog meer, maar er komt niets. Ik neem anderhalf uur later nog 1/3. Helaas had dit ook geen effect.. andere mensen die een heel zegeltje hadden genomen vertelde me dat ze ook verschrikkelijk weinig voelde; het enige effect was dat hun zicht lichtelijk diffuus (wazig) werd. That's it! We waren dus gewoon keihard genaaid :[

Wat een domper! Het was uiteindelijk toch een best grote stap om me klaar te maken voor zo'n trip. Je moet jezelf toch over een grens trekken. En vervolgens gebeurd er dus niets... erg jammer :(

Desondanks heb ik me toch nog erg goed weten te vermaken! :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 juni 2009 om 10:05:
Eenmaal daar was het fantastisch! Leuke muziek, vuurdansers, groot kampvuur en psychedelic visuals. Ik voelde me uitermate op m'n gemak en besloot dat het nu tijd was dat ik voor het eerst een (milde) LSD trip zou ondergaan.

Klinkt lekker indd :)
andere mensen die een heel zegeltje hadden genomen vertelde me dat ze ook verschrikkelijk weinig voelde; het enige effect was dat hun zicht lichtelijk diffuus (wazig) werd. That's it! We waren dus gewoon keihard genaaid :[

:'(

Jammer weer, er zijn ook veel zegels in omloop die amper werken, gewoon meer tegelijk pakken dan. Ik had toen die hoffmannetjes, daar hoef je echt maar een halve/kwart van te nemen om een leuke trip te krijgen ^^,

Waarschuw beheerder
Dit weekend was het dan zo ver. Een maatje van me had eindelijk zegels kunnen bemachtigen. Er was Goa op 't strand, inclusief eventuele afterparty in de duinen. Eenmaal daar was het fantastisch! Leuke muziek, vuurdansers, groot kampvuur en psychedelic visuals. Ik voelde me uitermate op m'n gemak en besloot dat het nu tijd was dat ik voor het eerst een (milde) LSD trip zou ondergaan.

Ik neem 1/3 zegeltje, ik wil het immers niet te gek maken voor een 1e keer in een omgeving als deze ;) Ik wacht, dans, eet wat, en wacht nog meer, maar er komt niets. Ik neem anderhalf uur later nog 1/3. Helaas had dit ook geen effect.. andere mensen die een heel zegeltje hadden genomen vertelde me dat ze ook verschrikkelijk weinig voelde; het enige effect was dat hun zicht lichtelijk diffuus (wazig) werd. That's it! We waren dus gewoon keihard genaaid :[

Wat een domper! Het was uiteindelijk toch een best grote stap om me klaar te maken voor zo'n trip. Je moet jezelf toch over een grens trekken. En vervolgens gebeurd er dus niets... erg jammer :(

Desondanks heb ik me toch nog erg goed weten te vermaken! :D

Welke zegels had je dan?:O

Artiest Electroflux
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 juni 2009 om 11:05:
Jammer weer, er zijn ook veel zegels in omloop die amper werken, gewoon meer tegelijk pakken dan. Ik had toen die hoffmannetjes, daar hoef je echt maar een halve/kwart van te nemen om een leuke trip te krijgen ^^,

Hangt van de hofmannetjes af... had ze van slecht 65 ug....
Werkt prima voor een eerste keer, maar voor een full-blown trip heb je er zeker 2 nodig!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 juni 2009 om 16:46:
Hangt van de hofmannetjes af... had ze van slecht 65 ug....

Bwa, dat type waar ik op doel waren vrijwel overal DIK, altans, wat ik zo hoor.
[img width=390 height=511 cacheid=000b801a002da5ed34da513f1a0283be2c]http://blogs.houstonpress.com/rocks/alex-grey-albert-hoffman.jpg[/img]
Deze opdruk iig, zwz 200 de stuk, echt bizar hoe ver ik al van de planeet raakte van een halve :rot:

Waarschuw beheerder
Wat een domper!

Wat was je dan verteld dat er aan ug in zou zitten?
Ik bedoel, 1/3 zegeltje zegt natuurlijk helemaal niks. Dat hangt volledig af van de sterkte van je zegel, en die hoort een behoorlijke dealer je toch te melden??
Als je dealer niet weet hoeveel ug, dan is ie waardeloos... T kan best goed spul zijn, maar als je dealer weet te vertellen (en betrouwbaar is) dat er 50ug in zit, dan ben je niet genaaid als je 1/3 inneemt en niks voelt...

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 juni 2009 om 10:05:
Wat was je dan verteld dat er aan ug in zou zitten?
Ik bedoel, 1/3 zegeltje zegt natuurlijk helemaal niks. Dat hangt volledig af van de sterkte van je zegel, en die hoort een behoorlijke dealer je toch te melden??
Als je dealer niet weet hoeveel ug, dan is ie waardeloos... T kan best goed spul zijn, maar als je dealer weet te vertellen (en betrouwbaar is) dat er 50ug in zit, dan ben je niet genaaid als je 1/3 inneemt en niks voelt...

Ik heb het zelf niet gehaald. De jongen waar ik het van kreeg zei er niet bij hoe sterk het was. Normaal laat ik al m'n drugs (niet dat het veel is, eigenlijk alleen mdma) testen, stom dat ik dat hier niet mee heb gedaan.

Weer een lesje geleerd in ieder geval :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 juni 2009 om 14:51:
Normaal laat ik al m'n drugs (niet dat het veel is, eigenlijk alleen mdma) testen, stom dat ik dat hier niet mee heb gedaan.

Testen is wat minder eenvoudig met LSD. Het kan wel, maar duurt vrij lang (verschilt, maar vaak een maand oid)
Maar goed, als je zeg 10 zegels hebt, en je laat er een testen, dan weet je meteen wat je aan de overige 9 hebt qua ug.
Aan de andere kant kan er niet zo heel veel misgaan met een papertrip. Speed, mcpp, etc. zit er eigenlijk nooit in. T is een papiertje he, dus dat gaat niet zo makkelijk.
Dus gewoon slikken en afwachten is vaak een snellere en redelijk veilige methode (met als enig nadeel dat er wel eens heel veel in zou kunnen zitten, maar goed, zo vaak kom je dat niet tegen :) )
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 juni 2009 om 20:46:
So, laatst ayahuasca gebruikt.

Heb je er ook iets van geleerd, Cheiron? Dit kan ik niet opmaken uit je postings. :)

Waarschuw beheerder
donateur
Bwa, dat type waar ik op doel waren vrijwel overal DIK, altans, wat ik zo hoor.

Die werden hier Alex Greys genoemd, als iemand het over hoffmanns heeft verwacht ik zoals de meesten de bicycle day blotters. Die Alex Grey waren wel top(y)
Waarschuw beheerder
ok weer ns op zoek naar zegels...