Je hebt je kraanwater op chloride getest? Toe maar..
Iemand bekend met deze, overigens zeer gave, blotter?
Zegels van binnen
Binnenkort er sws even mee naar het testcentrum om te kijken of het is wat het wezen moet! (al zal dat denk wel gewoon weer..)
Heb je toevallig een beetje een idee wat er ongeveer op zit?
Getest: LSD. Geen kwantificering..
Ik vroeg mij af of dit bij LSD ook het geval is, en zo ja, in dezelfde mate, of is verschilt dit heel erg?
Zijn er verder nog grote verschillen buiten de visuals om?
Ik vroeg mij af of dit bij LSD ook het geval is, en zo ja, in dezelfde mate, of is verschilt dit heel erg?
op truffles ga ik altijd kut. op lsd bijna altijd heeel lekker
Wel merk ik dat ik erg veel ga denken, wat ik op een gegeven moment toch vrij vervelend begin te vinden.
Heb laatst voor het eerst LSD op, werd mij verteld dat het 200 mics zou zijn. Hiervan 1,5 zegel genomen (Ja ik ben me bewust dat dit een sterke trip zou zijn).
Helaas vond ik het vooral een saaie drug om eerlijk te zijn, heel langzaam opkomend en niet echt visuals gehad en mijn eerdere ervaringen met 2cb vond ik vele malen intenser/grappiger.
In mijn ogen ben je dan vooral gewoon dom. Vol gas met een nieuwe drug beginnen, een psychedelica nog wel..
Dan was of de werking inderdaad sterk afgenomen of de zegels bevatten gewoon veel minder dan dat er beweerd wordt.
Klinkt alsof er echt bij lange na geen 200 ug meer op zat. Mijn trip met 200ug een paar weken geleden was juist heel erg visueel en die viel wel best zwaar (maar nog wel goed te hebben). Maar iig een stuk zwaarder dan 2cb.
Voor mij werkt weinig niet zoals ik zou willen.
fat freddy cats, weet niet of je dat wat zegt?
Had trouwens fat freddy cats, weet niet of je dat wat zegt?
Bij LSD zegt dat helaas vrij weinig.
Dan was of de werking inderdaad sterk afgenomen of de zegels bevatten gewoon veel minder dan dat er beweerd wordt.
Ik vind dat je psychedelica niet moet onderschatten. Kan altijd per ongeluk gebeuren, maar jij hebt echt een groot risico genomen. Als jij daadwerkelijk een trip van 300ug voor je kiezen had gekregen..
Bij LSD zegt dat helaas vrij weinig.
Dat inderdaad.
Ze kunnen net zo goed een ug of 70 zijn helaas. Dan is 105 ug idd niet supersterk..
heb alleen té vaak gehad dat ik in zon'n typische ''net niet'' trip zat. Miss komt het daarom wel.
2c-e leek me ook wel interessant, had al gelezen dat je daar al heel snel vrij veel voelt.
Een kwestie van goed doseren dus en niet zomaar wat naar binnen gooien. Lees je in, er is online genoeg te vinden.
Klopt, de dosis-respons curve zoals dat heet, is vrij stijl.
Dat hoop ik dan maar, zou graag eens ''the real thing'' willen meemaken, hoor er goede verhalen over altijd. Had trouwens fat freddy cats, weet niet of je dat wat zegt?
Mij zeggen die dingen wel, maar ze gaan al jaren en jaren rond Dus weet jij veel hoe oud die dingen zijn?
Ik heb ze jaren geleden eens gekocht op 200mics en toen bleek er rond de 180 op te zitten.
Heb ze later nog eens gekocht en toen zat er nog geen 60 op...dus ja.
Er kan om allerlei redenen minder opzitten, dat is bij zegels gewoon ALTIJD een gok. Al heeft dat soms ook wel z'n charme.
Uitspraak van DanceUp op dinsdag 3 november 2015 om 11:08:Heeft iemand ervaring(en) hiermee??
Nee, maar klinkt als een combinatie die ik ook zou kunnen proberen.
Lees graag hoe je ervaring was.
werd mij verteld dat het 200 mics zou zijn. Hiervan 1,5 zegel genomen
Ik weet uiteindelijk niet of het nou de LSD, MDA of de combi was, maar toen ik even naar buiten ging, het was een super heldere avond (het vroor licht buiten) zag ik de donkere maar aan de andere kant toch ook de verlichte hemel met de mooiste sterren en kleuren.
Eerste keer LSD en dan 300 mics nemen? Dat is aardig gestoord en bijna respectloos tegenover het goedje. Wees verstandig en pak niet zoveel als je geen ervaring hebt. De acid zou je met dit gedrag flink op je donder kunnen geven. Het is geen MDMA waar je alleen harder van gaat als je meer neemt, dit gaat veel verder.
Ik heb ze deze week binnen gekregen en meteen ook maar 1 genomenIk heb er weinig van gemerkt en had korte duur dus ik denk of erg laag gedoseerd of misschien toch iets anders. Of misschien was mijn eigen setting niet goed dat kan ook. Wat was jouw ervaring?
Heb laatst voor het eerst LSD op, werd mij verteld dat het 200 mics zou zijn. Hiervan 1,5 zegel genomen (Ja ik ben me bewust dat dit een sterke trip zou zijn). Overigens viel het juist niet zwaar. Moet ik wel even bij vertellen dat de zegels beetje waren gedatteerd. Echter wel lucht/lichtdicht verpakt, dus dat zou het probleem niet moeten zijn.
Vond het lichtelijk op 2cb lijken, qua golven die ik op de muur zag, ook wel fellere kleuren afwisselend met juist doffere kleuren.
Helaas vond ik het vooral een saaie drug om eerlijk te zijn, heel langzaam opkomend en niet echt visuals gehad en mijn eerdere ervaringen met 2cb vond ik vele malen intenser/grappiger.
Ben benieuwd of mensen zich hier in kunnen vinden bij LSD. Deed het samen met een maat en ook hij vond het eigenlijk niet zo heel veel aan.
Wel jammer ik had er meer van verwacht. Achja miss doe ik het nog wel eens, wie weet.