Partyflock

Forumonderwerp · 983367
36 volgers · 195057x bekeken
Waarschuw beheerder
+6-3
Iemand ervaring met LSD en wat doet het met je???

Waarschuw beheerder
vorige week ook weer lsd gedaan waren met zijn 3e ieder 200ug dit icm lachgas. trip was super hevig duurde alleen maar 4 uur en normaal gesproken 6 tot 7uur.

Nou is mijn vraag duurt het minder lang icm lachgas of is dit gewoon toeval?
Waarschuw beheerder
De plannen zijn gewijzigd. Het wordt 1 zegel a 76 ug per persoon. De tripsitter liet het afweten. Dus dan maar een wat veiligere dosis.
Waarschuw beheerder
Zegel heeft niet veel gedaan helaas, dus maar een gele Ferrari er achteraan gegooid.
Volgende keer proberen we toch maar 2 zegels ipv 1.

Het vaagste wat we uiteindelijk nog gezien hebben was een wonderpus octopus van BBC Planet Earth.

[img width=300 height=300 cacheid=001583710030e0b3be683a7a1a02d9b85d]http://www.nicerweb.com/sketches/video/BBC-PlanetEarth/3.3_ShallowSeas/Wunderpus_photogenicus.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kontra-indication op zaterdag 16 februari 2013 om 13:42:
Veel mensen streven juist naar een ego-dood

Wat jij Kontra? Al ooit bereikt of in de buurt gekomen?

Uitspraak van Saxoferrato op vrijdag 1 februari 2013 om 20:17:
zeker! maar blow je ook? dat remt de dromen namelijk erg veel.

Ik blow in het weekend en in de vakanties soms ook doordeweeks, maar niet dagelijks :) . Hoezo remt dit de dromen af dan? Dat je ze minder goed kunt onthouden?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Renegade master! op zondag 17 februari 2013 om 12:50:
Hoezo remt dit de dromen af dan?

volgens mij heb je door het blowen een minder diepe slaap. net zo als alcohol, je slaapt er heerlijk mee in maar je rust wordt er niet beter op. ik weet dit niet zeker, en ook niet precies hoe het zit...

in ieder geval heb ik een jaar of 6/7 nauwelijks gedroomd :P als je mindert dan merk je dat je weer begint met dromen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Saxoferrato op zondag 17 februari 2013 om 13:57:
volgens mij heb je door het blowen een minder diepe slaap.

diepere slaap,,, je droomt voornamelijk in de REM-fase van je slaap, dit is juist geen diepe slaap
Waarschuw beheerder
Bedankt voor de verbetering :)
Waarschuw beheerder
Idd.. Je komt juist in een diepere slaap door blowen, maar minder in de REMslaap. Dus voor je gevoel heb je heerlijk geslapen maar ondertussen naar verhouding minder zaken verwerkt.

Uitspraak van Saxoferrato op zondag 17 februari 2013 om 13:57:
in ieder geval heb ik een jaar of 6/7 nauwelijks gedroomd :P als je mindert dan merk je dat je weer begint met dromen

Ik denk persoonlijk ook dat je niet alleen minder droomt, maar daarnaast de dromen die je wel hebt ook nog eens veel gemakkelijker vergeet waardoor het lijkt alsof je helemaal niet droomt.. Als dat daadwerkelijk het geval zou zijn geweest en je 6 - 7 jaar niet gedroomd zou hebben zou je inmiddels een aardig verward persoon zijn geworden :-D Denk niet dat onze hersenen dat zouden trekken door zo lang helemaal niet te dromen, na een paar dagen zijn de effecten al duidelijk meetbaar namelijk :).

Correct me if I'm wrong..

Toevallig nog mensen hier die op meerdere middelen een ego-dood hebben ervaren? Op LSD schijnt dit bijvoorbeeld een minder benauwende gebeurtenis te zijn dan met paddestoelen,..
Waarschuw beheerder
Niet geheel niet hoor ;) maar merk wel zodra ik (en mensen om mij heen) regelmatig blowen, ze nauwelijks meer dromen. Zodra je het een paar dagen niet meer doet gaat het weer meer worden!
Waarschuw beheerder

Wel paar keer bij in de buurt gekomen, maar tijdens het trippen in een groep ben ik altijd een beetje de 'natural tripsitter'. Dus omdat dat een verantwoordelijkheid met zich meebrengt maar ik me toch wel bewust van ben, kon ik me niet echt overgeven aan de ego dood. Lastig de controle los te laten, als je het idee hebt dat het welzijn van de hele groep daarmee in gevaar kan komen (hoewel dat natuurlijk allemaal wel meevalt).

Uitspraak van Dennuzzz op zondag 17 februari 2013 om 20:31:
Ik denk persoonlijk ook dat je niet alleen minder droomt, maar daarnaast de dromen die je wel hebt ook nog eens veel gemakkelijker vergeet waardoor het lijkt alsof je helemaal niet droomt..

Kun je dat niet beter andersom stellen, dus dat je je dromen moeilijker kunt herinneren? Op deze manier klinkt het een beetje alsof iedereen gemakkelijk zijn dromen kan onthouden, terwijl de meeste mensen in het gunstigste geval zich een paar procent van de meest recente droom vaag kunt herinneren.
Ik denk trouwens zelf dat je geen gelijk hebt met die hypothese. Natuurlijk heeft wiet ook een ongunstig effect op het geheugen, maar dat je je niet eens meer kunt herinneren dat je gedroomd hebt is wel een stuk ernstiger dan dat je vooral moeite hebt met de details terugroepen. Dat is een beetje vergelijkbaar met dat je een lijstje woorden moet onthouden, en dat je na een paar minuten niet eens meer weet dat je een lijstje woorden gelezen hebt...dat zou vrij ernstig zijn. Mensen die regelmatig blowen zijn gemiddeld genomen ook zeker wat 'verwarder' dan mensen die dat niet doen, zeker mensen die dagelijks blowen.
Waarschuw beheerder
Wat betreft het doen laten overkomen alsof de gemiddelde persoon alles gemakkelijk kan herinneren daar heb je gelijk in inderdaad. :) Het was niet mijn opzet om die indruk te wekken ;).

Uitspraak van Kontra-indication op zondag 17 februari 2013 om 20:57:
Ik denk trouwens zelf dat je geen gelijk hebt met die hypothese. Natuurlijk heeft wiet ook een ongunstig effect op het geheugen, maar dat je je niet eens meer kunt herinneren dat je gedroomd hebt is wel een stuk ernstiger dan dat je vooral moeite hebt met de details terugroepen. Dat is een beetje vergelijkbaar met dat je een lijstje woorden moet onthouden, en dat je na een paar minuten niet eens meer weet dat je een lijstje woorden gelezen hebt...dat zou vrij ernstig zijn.

Uitspraak van Kontra-indication op zondag 17 februari 2013 om 20:57:
Op deze manier klinkt het een beetje alsof iedereen gemakkelijk zijn dromen kan onthouden, terwijl de meeste mensen in het gunstigste geval zich een paar procent van de meest recente droom vaag kunt herinneren.

Ik vind het voorbeeld met het lijstje met woorden erg leuk gevonden :) (Y), maar wat je zelf ook al zei, is het al zo dat de gemiddelde (niet blowende) persoon al moeite heeft 'veel' van zijn dromen uberhaupt te onthouden, waar niets geks aan is. Zou dit vermogen bij de gemiddelde blower (het totaal niet kunnen herinneren van een droom dus) dan niet simpel gezegt gewoon nóg veel slechter zijn dan dat dat van de 'niet blower'? Of is dit te kort door de bocht en denk jij dat mijn hypothese niet klopt omdat het dan 'logischer' zou zijn dat mensen eerder bijvoorbeeld details van dromen zouden vergeten? :)

Vermoeidheid slaat een beetje toe hier :) Tiep & spelvouten voorbehauden aub.
Waarschuw beheerder
Is er iemand bekend met de zegels Bart Simpsons?

Heb ze gekregen uit een oude voorraad van iemand, en was benieuwd naar de inhoud.
Zo niet dan laat ik er 1 testen, maar misschien weet er iemand hier iets van.

Er is ook best kans dat ze al jaren liggen, heeft dit effect op de werking?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tinus Traanplaat op donderdag 28 februari 2013 om 23:28:
Is er iemand bekend met de zegels Bart Simpsons?

Heb ze gekregen uit een oude voorraad van iemand, en was benieuwd naar de inhoud.

Er is ook best kans dat ze al jaren liggen, heeft dit effect op de werking?

Over de inhoud kan ik helaas niets vertellen.
Hoe of dat dit mogelijk is aangetast is geheel afhankelijk van hoe het bewaard is:)
LSD is een erg gevoelige stof en kan naar mijn weten o.a. slecht tegen UV en zuurstof.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tinus Traanplaat op donderdag 28 februari 2013 om 23:28:

Testen lijkt mij de enige optie. Het zijn oude zegels, het wordt dus vrijwel onmogelijk om het gehalte nog te achterhalen. Daarnaast weet je niet hoe ze bewaard zijn. Goed bewaard zijn ze jarenlang houdbaar, maar als ze slecht bewaard zijn zou het zomaar kunnen dat het gehalte 50% lager is...
Waarschuw beheerder
Hopelijk kan ik me over een tijdje ook wagen aan dit middel. Vind de verhalen en reportjes in ieder geval reuze interessant.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kontra-indication op vrijdag 1 maart 2013 om 22:31:
Testen lijkt mij de enige optie. Het zijn oude zegels, het wordt dus vrijwel onmogelijk om het gehalte nog te achterhalen. Daarnaast weet je niet hoe ze bewaard zijn. Goed bewaard zijn ze jarenlang houdbaar, maar als ze slecht bewaard zijn zou het zomaar kunnen dat het gehalte 50% lager is...

oké bedankt voor de info. Kan ik dus dinsdag weeeeer naar kentron.. :')
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Tinus Traanplaat op zaterdag 2 maart 2013 om 10:52:
Kan ik dus dinsdag weeeeer naar kentron..

Je kunt ze ook naar Digitalism opsturen voor een organoleptisch onderzoek, haha. ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kontra-indication op zaterdag 2 maart 2013 om 11:41:
Je kunt ze ook naar Digitalism opsturen voor een organoleptisch onderzoek, haha. ;)

als proefkonijn bedoel je?

Is dat niet wettelijk verboden? :rot:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kontra-indication op zaterdag 2 maart 2013 om 11:41:

Haha, dikke prima. (y)

Waarschuw beheerder
Iemand anders ook bekend met Hoffmann zegels? Getest @ Brijder op 150ug, binnenkort maar weer eens goed voor gaan zitten! :p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Digitalism op zaterdag 2 maart 2013 om 10:17:
Hopelijk kan ik me over een tijdje ook wagen aan dit middel. Vind de verhalen en reportjes in ieder geval reuze interessant.

Lees je naast deze leuke reports ook in over de minder fijne dingen van LSD;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 2 maart 2013 om 18:12:
Lees je naast deze leuke reports ook in over de minder fijne dingen van LSD;)

Uiteraard, ik probeer altijd een zo objectief mogelijk beeld te vormen. Anders kan je alleen maar voor verrassingen komen te staan.

Waarschuw beheerder
-6
(permanent verbannen)
pff al weer bijna 2 jaar niet gedaan.. tijd vliegt.... rond de zomer weer een keer proberen........... beste drug ooit.. een beetje space.. een beetje speed gevoel... en extreem diep denken.. loing story short
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
-6
(permanent verbannen)
Uitspraak van JSKI op vrijdag 8 februari 2013 om 15:14:
Heeft de beste man wel LSD op? Of heeft ie veel te veel gehad? Of veranderd elk mensen in een debiele spons na een zegeltje?

van die kut sjonnies die met geen 1 drug kunnen omgaan.. van dat rot volk wat altijd bad gaat en ht overdag doen bij iemand thuis :facepalm:
volgens mij zit die kerel aan de speed coke pillen weed en lsd tegelijk
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 3 maart 2013 om 00:10:
en ht overdag doen bij iemand thuis :facepalm:

Wat is er mis met overdag LSD doen bij iemand thuis?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Renegade master! op dinsdag 5 maart 2013 om 18:02:
Wat is er mis met overdag LSD doen bij iemand thuis?

Niets ;-) Maar ik denk dat hij het in de context bedoeld als: Werkelijk niets beter te doen hebben qua dagbesteding en dan maar 'lekker wous' de dag doorkomen op 'om het even wat, als het maar flink veel dope is'..

:D Met zo'n weer als vandaag dan neemt de zin in een tripje overdag wel weer enorm toe trouwens!
Waarschuw beheerder
overdag

Ben van mening dat overdag sowieso beter is, helemaal als het mooi weer is, ergens op een grasveld met een sigaar erbij (y)
Waarschuw beheerder
+6
van die kut sjonnies die met geen 1 drug kunnen omgaan.. van dat rot volk wat altijd bad gaat en ht overdag doen bij iemand thuis :facepalm:
volgens mij zit die kerel aan de speed coke pillen weed en lsd tegelijk

Aan zelfinzicht geen gebrek :lol:
Waarschuw beheerder
Ik heb net een zegeltje weggebracht naar het testcentrum in Leiden, blijkt dat ze vaak alleen aangeven /dat/ er LSD in zit, maar niet de specifieke hoeveelheid. Is dit bij andere testcentra anders toevallig? Heeft iemand ervaring met een testcentrum in de randstad waarbij de concentratie LSD wél bekend wordt gemaakt bij de uitslag?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van vS op vrijdag 8 maart 2013 om 14:56:
Heeft iemand ervaring met een testcentrum in de randstad waarbij de concentratie LSD wél bekend wordt gemaakt bij de uitslag?

Heb het afgelopen jaar geen LSD laten testen, dus wat dat betreft heb ik geen up-to-date info voor je. Maar ik kan je wel vertellen dat LSD laten testen altijd wat meer gedoe geeft. Duurt vaak langer, en soms kost het wat extra moeite om een blotter met een bekende print op te laten sturen.
Waarschuw beheerder
Heeft iemand ervaring met een testcentrum in de randstad waarbij de concentratie LSD wél bekend wordt gemaakt bij de uitslag?

Eens een zegel weggebracht in het testcentrum in Rotterdam. Kreeg daar wel de hoeveelheid (Y).
Echter is dit al een jaar of 1,5 geleden, misschien dat dit nu veranderd is?
Waarschuw beheerder
Ik laat mijn Lsd altijd testen. en krijg dan ook altijd een uitslag over de hoeveelheid die er op het zegeltje zit.
Echter heb ik 2 weken geleden een Hoffman weg gebracht.
En daar zat geen Lsd op, wel een andere stof. Maar wat het was dat konden hun mij ook niet vertellen, niet iets wat hun in het bestand hadden staan.
Dus wees gewaarschuwd..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Easy vision op vrijdag 22 maart 2013 om 14:27:
Ik laat mijn Lsd altijd testen. en krijg dan ook altijd een uitslag over de hoeveelheid die er op het zegeltje zit.
Echter heb ik 2 weken geleden een Hoffman weg gebracht.
En daar zat geen Lsd op, wel een andere stof. Maar wat het was dat konden hun mij ook niet vertellen, niet iets wat hun in het bestand hadden staan.
Dus wees gewaarschuwd..

is dat ook recente zegel?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Abrikozenjam op maandag 11 februari 2013 om 16:45:
ik heb zelf 0 ervaring met psychedelica. Komt nog wel ooit, maar ben wel eens aanwezig geweest bij vrienden uit interesse. Iemand deed toen salvia tijdens z'n lsd trip (dosis weet ik niet) en begon op een gegeven moment ook zulke fratsen uit te halen als in dat filmpje. Maar nogmaals ik weet er verder niks van maar misschien herkennen anderen dit terug in dat filmpje ;)

De meeste filmpjes die je vind van salvia zijn fake..ik heb zelf meer ervarig mer psychedelica als pep of pille.. heb t stuk of 5 x gerookt.. de meeste extracten die je vind in de smartshop. Geen effect what so ever. Dan liever nn-Dmt. Als je daar een paar flinke teugen van binnen houd ga je sowiso door de dimenties als een lazer! XD nnyhow.. lsd is als je een gezonde dosis van 90/100 uGr hebt zal je ligaamelijk niet heel veel merken.. wel geestelijk.. diep diep diep nadenken over alles.. en dan niet zoals aan de pille aan alles denken. Maar gewoon rustig voor jezelf uitvogelen hoe "het" zit..
Visueel is het op die dosis wel interesant. Heb wolken zien veranderen in fractals en gekke abstracte shit.. van dichtbij viel t wel mee.. dus je hebt er 8 uur lang best nog wel controle over..
However raad ik niet aan met lsd, salvia, dmt te beginnen.. dat vereist naar mijn mening tog wat ervaring met psycheselics en ook wel een state-of-mind. T blijft een leer drugs.. en geen jee hard gaan drugs..
Hoop dat je hier wat aan hebt :)
Peace
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SkyHighSpikey op zaterdag 23 maart 2013 om 17:19:
However raad ik niet aan met lsd, salvia, dmt te beginnen..

Je kan makkelijk met LSD beginnen als je het mij vraagt. Lekker stuurbaar en overduidelijk lovegevoel. Als je met 80 mics begint kan er weinig misgaan en zal je niet zomaar de controle verliezen.

heb t stuk of 5 x gerookt.. de meeste extracten die je vind in de smartshop. Geen effect what so ever.

Bij salvia heb je ook omgekeerde tolerantie. Dit houd in dat je het vaker moet roken om het gewenste effect te krijgen. Logisch dat je dus de eerste keren niet veel zult merken en er dus wat ervaring mee op moet doen voordat je echt lekker door kan breken. Veel mensen vinden salviatrips ook heftiger en meer verwarrend dan DMT trips dus ik vind niet dat je zomaar kan roepen dat je met DMT meer effect hebt terwijl je nog nooit een echte salvia ervaring hebt gehad.
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Easy vision op zaterdag 23 maart 2013 om 00:02:
Ja, dat was een recente zegel.

Je weet dat ook zeker?
Want Hofmann's zijn het standaard-ontwerp van de blotter zo'n beetje.
Vaak staat er ook een jaartal op, of een tekst zoals 'original'.

Waarschijnlijk was het een NBOMe-blotter.
Niets ergs aan, veel mensen kunnen in een blinde test het verschil met LSD nauwelijks merken.
Natuurlijk is het niet netjes, maar het is totaal van een andere orde als MDMA vs mCPP of PMA (gelukkig). :)
Het zou ook een DOX of 2C-X-FLY kunnen zijn, in dat geval is het wat ernstiger.
Maar NBOMe-blotters zijn op dit moment vrij veel op de markt, dus de kans daarop is vrij groot.

Uitspraak van Renegade master! op zaterdag 23 maart 2013 om 18:01:
Veel mensen vinden salviatrips ook heftiger en meer verwarrend dan DMT trips dus ik vind niet dat je zomaar kan roepen dat je met DMT meer effect hebt terwijl je nog nooit een echte salvia ervaring hebt gehad.

Daar zou ik nog aan toe willen voegen dat gerookte n,n-DMT psychologisch helemaal niet zo'n extreem zware trip is. Het is meer dat je overweldigt wordt en dat je in een soort droom-dimensie bent. Maar je wordt niet heel erg geconfronteerd met je eigen psyche en angsten, zeker niet op de diep-psychologische manier waarop LSD dat kan. Als je het oraal neemt als Ayahuasca is het wel wat pittiger, maar daar ging het in de originele post niet over. :)
Waarschuw beheerder
Hoop dat je hier wat aan hebt

nee want ik vroeg niet hoe ik er mee om wil gaan. Ik gaf enkel een mogelijk antwoord op dat filmpje en vroeg anderen dit te bevestigen omdat ik zelf niet met zekerheid kon zeggen of dat mogelijk was.
En ik begin nergens aan? Geef ik ergens aan dit binnenkort te doen? zeg alleen dat ik het OOIT zal doen, misschien volgend jaar, misschien over 20 jaar, Ik kijk wel. Ik heb geen haast, zeker niet met drugs. Oh en nog iets, als ik psychedelica ga doen dan zal mijn eerste keer LSD worden.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Renegade master! op vrijdag 1 februari 2013 om 16:22:
Zeker :) Ben nu al een geruime tijd mijn dromen aan het opschrijven. Hierdoor heb ik al een paar keer dromen kunnen herkennen en zo een seconde of 10/15 lucide door mijn droom kunnen wandelen en één keer zelfs tegen iemand praten. Erg vet alleen wordt ik telkens te enthousiast en schiet ik wakker. Ook zie ik veel andere dingen terug in mijn dromen die me opvallen. Ik ga hier heel graag dieper op in maar moet nu mijn tas gaan inpakken voor wintersport haha!

Over een weekje ben ik terug en dan zal ik mezelf nog verder toelichten als hier interesse naar is :)

Adios! :bier:

Ik ben ookal best lang bezig met lucide dromen en heb er ook alredelijk wat gehad.
Merk wel nu ik zelf wat minder in mijn vel zit de lucide dromen iets anders aanvoelen.

Maar als ik blow of medicatie op heb zit er bij mij niet echt veel verschil in het dromen. Heb het vaak in me slaap drukker dan overdag :lol:

Tip: Probeer de geduurende dag reality checks te doen. B.v je hand door een raam stoppen of springen en denken dat je kunt vliegen. of jezelf de vraag stellen of je wakker bent of droom.
Lezen in een droom is vaak moeilijk, lampen werken niet, klok kijken klopt vaak niet.

En probeer idd rustig te blijven zodra je lucide bent en herhaal het vaker in je hoofd dat je lucide bent, en schrijf dingen op die je zou willen doen tijdens een lucide droom.

Maar misschien wist je dit al.

Naar zo een ego dood ben ik trouwens ook erg nieuwschierig, maar voorlopig geen tripmiddelen meer voor mij.
Artiest [artist=175769]{element is niet toegankelijk}
Waarschuw beheerder
Het is meer dat je overweldigt wordt en dat je in een soort droom-dimensie bent. Maar je wordt niet heel erg geconfronteerd met je eigen psyche en angsten, zeker niet op de diep-psychologische manier waarop LSD dat kan.

Overweldigend kan het zeker zijn, en dat kan ook erg angstaanjagend worden. Vooral als je probeert vast te houden aan de gewone realiteit. Wat ik dus graag wil toevoegen met deze quote is dat ondanks het minder confronterend kan zijn het nog wel een minder leuke ervaring kan opleveren.

Maar NBOMe-blotters zijn op dit moment vrij veel op de markt, dus de kans daarop is vrij groot.

Weet je toevallig ook welke dat zijn? Eerste keer dat ik dit hoor overigens tijd voor wat research :)

Uitspraak van actief op zondag 24 maart 2013 om 12:53:
maar voorlopig geen tripmiddelen meer voor mij.

Mag ik vragen met welke reden voorlopig geen tripmiddelen meer?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kontra-indication op zondag 24 maart 2013 om 11:40:
Je weet dat ook zeker?
Want Hofmann's zijn het standaard-ontwerp van de blotter zo'n beetje.
Vaak staat er ook een jaartal op, of een tekst zoals 'original'.

Waarschijnlijk was het een NBOMe-blotter.
Niets ergs aan, veel mensen kunnen in een blinde test het verschil met LSD nauwelijks merken.
Natuurlijk is het niet netjes, maar het is totaal van een andere orde als MDMA vs mCPP of PMA (gelukkig). :)
Het zou ook een DOX of 2C-X-FLY kunnen zijn, in dat geval is het wat ernstiger.

Ja, dat snap ik dat deze zegel natuurlijk heel vaak in omloop is.
Ik had een heel velletje (30 stuks)
En het zijn dus de Hoffman's zonder een jaartal of tekst.
Meer info kan ik je niet geven.
Het is hoogst waarschijnlijk een NBOMe blotter
Het kan zijn dat het niet erg is, en dat het een beetje de zelfde effecten heeft als LSD.
Maar ik heb ook gelezen dat veel mensen daar fout op gaan.
Paniek aanvallen, misselijkheid & een trip van zo'n 24 uur.
Dus ik heb maar besloten om mij er niet aan te wagen.
Wel gewoon jammer, denk je weer een mooi voorraadje LSD te hebben. Schijnt het toch was anders te zijn.
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Easy vision op maandag 25 maart 2013 om 21:21:
En het zijn dus de Hoffman's zonder een jaartal of tekst.

Okay chill, dat is wel belangrijke info want alle Hofmann's met jaartal/tekst zijn dus wellicht wel gewoon goed. :)

Maar ik heb ook gelezen dat veel mensen daar fout op gaan.
Paniek aanvallen, misselijkheid & een trip van zo'n 24 uur.

Dan is het geen NBOMe, maar DOX waarschijnlijk.
Dat is dus wat gevaarlijker, want als je dan meerdere blotters neemt (wat op zich erg dom is als je ze niet eerst test), kun je dagenlang doorgaan en allerlei serieuze klachten krijgen.

Dus ik heb maar besloten om mij er niet aan te wagen.

Je zou kunnen beginnen met een halfje of een kwartje.
Er zijn namelijk ook mensen die DOX leuker vinden dan LSD.
Als je weinig neemt, zul je niet zo snel last krijgen van die klachten.
Stel dat het goed bevalt, dan heb je gewoon een leuk voorraadje.
Als je het niets vindt ook prima, en kun je in het vervolg (mocht je ooit toch een verkeerde zegel slikken) het effect herkennen, zodat je er niet helemaal para van wordt. (Y)
Waarschuw beheerder
Ik heb net een zegeltje weggebracht naar het testcentrum in Leiden, blijkt dat ze vaak alleen aangeven /dat/ er LSD in zit, maar niet de specifieke hoeveelheid. Is dit bij andere testcentra anders toevallig? Heeft iemand ervaring met een testcentrum in de randstad waarbij de concentratie LSD wél bekend wordt gemaakt bij de uitslag?

bij PsyQ in den haag heb ik een maand moeten wachten, maar wel de hoeveelheid gekregen. uitslag kwam gister binnen ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Daantie op dinsdag 26 maart 2013 om 17:19:
Wil je deze uitslag delen? :p

95ug, fat freddy's cat (dealer zei 153 maarja)
weet iemand toevallig hoe hoog spreiding kan zijn op een zelfde velletje ?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van TheChinaRAVER op dinsdag 26 maart 2013 om 23:26:
weet iemand toevallig hoe hoog spreiding kan zijn op een zelfde velletje ?

Dat is geheel afhankelijk van de methode waarop de blotters gemaakt zijn.
Als het vel in zijn geheel is ondergedompeld, is de spreiding tussen blotters ontzettend klein.
Als ze gedruppeld zijn, kan soms de ene zegel zelfs twee keer zoveel bevatten als een andere.
Dit laatste is wel een extreem voorbeeld, maar met druppelen weet je het nooit helaas...