Partyflock

Forumonderwerp · 983367
36 volgers · 195191x bekeken
Waarschuw beheerder
+6-3
Iemand ervaring met LSD en wat doet het met je???
Artiest {SHOWLIST artist 79955, 75818, 72530}
Waarschuw beheerder
Ik zou eigenlijk wel eens Lsd willen gebruiken, Alleen heb ik er geen haast bij .. Alleen vraag ik me af of het wel goed gaat, Ken maar 1 iemand die Lsd heeft gebruikt en die kon me niet echt duidelijk vertellen hoe je je nou precies voelt en alles en aangezien ik een hele slechte ervaring heb gehad met Paddo's ben ik bang dat als ik Lsd zou gaan uittesten ik helemaal gek ga worden! haha.. Dus een vraag aan de ervaren Lsd gebruikers.. Is het verstandig om ooit een keer met lsd te experimenteren als je een bad trip van paddo's heb gehad?

:hyper:
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 december 2012 om 14:49:
Natuurlijk wel. Lsd moet je niet zoeken. Dat kont vanzelf naar je toe.

Laat maar een x komen dan.
Waarschuw beheerder
+2
Uitspraak van StephaniehelenaDJ op maandag 17 december 2012 om 16:10:
Ik zou eigenlijk wel eens Lsd willen gebruiken, Alleen heb ik er geen haast bij .. Alleen vraag ik me af of het wel goed gaat, Ken maar 1 iemand die Lsd heeft gebruikt en die kon me niet echt duidelijk vertellen hoe je je nou precies voelt en alles en aangezien ik een hele slechte ervaring heb gehad met Paddo's ben ik bang dat als ik Lsd zou gaan uittesten ik helemaal gek ga worden! haha.. Dus een vraag aan de ervaren Lsd gebruikers.. Is het verstandig om ooit een keer met lsd te experimenteren als je een bad trip van paddo's heb gehad?

Zoals iedereen zegt, neem het als een beginner in een vertrouwde omgeving, samen met vrienden is het beste. Neem sowieso een hele dag vrij, en zorg dat je geen enkele verplichting heb die dag (want die ga je niet nakomen, uit ervaring). Tijdens je trip wil je niet denken aan allerlei afspraken die je later die dag nog moet doen, want dat gaat je in alle waarschijnlijkheid niet lukken ;) Ik moest zelf een keer een tent opruimen na een festival terwijl ik 2 zegels had gehad (The Qontinent dit jaar). Dat was geen pretje want ik snapte er helemaal niks meer van :roflol:

Het duurt bij mij meestal 12 tot 16 uur voordat het volledig is uitgewerkt! Maar dat verschilt per persoon blijkt. (bij mij duurt het altijd fokking lang :D).

Als je een gemiddelde zegel neemt in een goeie situatie kan het niets anders dan goed uitpakken! Volgens mij zijn de doseringen stukke beter te reguleren dan bij paddo's, waar mensen veel te vaak teveel nemen. (heb zelf alleen nog geen ervaring met paddo's helaas).

LSD moet je inderdaad tegenkomen, maar dat is in mijn ogen met alle drugs zo. Tenzij je vals speelt en een kijkje neemt op silkroad :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Basez op maandag 17 december 2012 om 18:57:
Als je een gemiddelde zegel neemt in een goeie situatie kan het niets anders dan goed uitpakken! Volgens mij zijn de doseringen stukke beter te reguleren dan bij paddo's, waar mensen veel te vaak teveel nemen. (heb zelf alleen nog geen ervaring met paddo's helaas).

Mooi omschreven. En inderdaad zijn dit naar mijn idee wel wat 'basisregels' om al een hele hoop stress weg te nemen. Zelf zou ik ook nog voor kiezen om de dag er na niet al te veel of nog beter - geen verplichtingen te hebben. Normaal gesproken kan je de volgende dag prima weer functioneren met hier en daar wat 'vage ongemakken' zoals slecht concentratievermogen etc. Maar het idee de volgende dag lekker na te kunnen genieten, of in ieder geval alles weer op een rijtje zetten kan ook bijzonder rustgevend werken. Zeker als het aspect 'tijd' vervalt en je tijdens je trip af gaat vragen 'hoe je dat morgen allemaal nog gaat redden als je nou nog zo vaag bent?'..

Uitspraak van Basez op maandag 17 december 2012 om 18:57:

Inderdaad. Zorg eerst voor een goede mind-set, dat de gedachten dat je 'helemaal gek gaat worden' op z'n minst zijn veranderd naar 'dat het toch minder leuk wordt dan verwacht'. Niet zozeer alleen 'gedwongen', vlak voor de trip, maar meer je algemene kijk op het middel zelf.

Begin je met een vrij lage dosis, dan kan de avond hooguit nog tegenvallen in die zin dat het niet was wat je verwacht had qua sterkte en pak je de volgende keer gewoon net ietsje meer. :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Blaaskaak op donderdag 13 december 2012 om 11:11:
Dosering. En wat voegt de X toe aan de LSD trip of andersom. Was het een leuke ervaring?

Erg vet, je bent waus met een hele psychische twist, wat lichte visuals erbij, bewegende vloeren, kleurgloeden, patroontjes, kleuren super helder.
Zeker grappig op een feestje, lichtshows waren nooit zo cool als met dat, daarbij kan ik me
Gewoon vrij normaal gedragen,
Je kan het zo gek maken als je wil kwa dosering, bij mij word de lsd niet heel erg verdrongen iig.
Maar ik neem nooit veel m of X dan, 1 zware pil in halfjes of 2 lichte, meer is niet nodig, word al
Vaag genoeg dan
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
+1-7
(permanent verbannen)
Ik had ook een keer LSD gedaan met X........ zeker geen slechte combo maar dag erna echt totaal naar de klote... kan sowieso niet tegen X als ik daarna niet meer slaap en de dag erna niet heb geslapen is dubbel die kater
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Hoe lang duurt het ongeveer gaat werken? En lees dat het vaak met snoeppapier wordt gedaan maar heb gewoon papier waar ik al meer dan een uur op aan het kauwen / sabbelen ben.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van TasManiac op woensdag 26 december 2012 om 01:50:
Hoe lang duurt het ongeveer gaat werken? En lees dat het vaak met snoeppapier wordt gedaan maar heb gewoon papier waar ik al meer dan een uur op aan het kauwen / sabbelen ben.

Het zal nu wel aan het werken zijn (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 december 2012 om 06:43:
Het zal nu wel aan het werken zijn (Y)

Ik voel iets maar een trip is het niet te noemen. Mijn zicht is wat wazig maar daar blijft het helaas bij. Misschien toch een verkeerd moment gekozen. Al maakte dat 20 jaar geleden voor mij ook niet uit. Kwaliteit zal wel minder zijn ook zoals het gaat met alle leuke dingen.
Artiest [artist=175769]{element is niet toegankelijk}
Waarschuw beheerder
Als je je zegels hebt laten testen kun je je dosis vast stellen...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SJ-O op woensdag 26 december 2012 om 09:50:
Als je je zegels hebt laten testen kun je je dosis vast stellen...

Slim, bedankt voor de tip.
Dit was ook een impulsiefe actie, omdat het vroeger zo lekker was.
Sommige ervaringen zijn helaas niet meer te evenaren. Al zal ik altijd blijven zoeken.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van TasManiac op woensdag 26 december 2012 om 09:57:
Al zal ik altijd blijven zoeken.

2cb of ketamine is visueel hilarisch ;).
Wat voor zegel had je?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Blaaskaak op woensdag 26 december 2012 om 10:57:
2cb of ketamine is visueel hilarisch ;).
Wat voor zegel had je?

Ganesha 140
Denk dat dat niets voor me is lsd zegel
had al eerder vloeibaar geprobeerd en dat was echt beter.

Kan een paddo trip toch ook wel hilarisch vinde
Waarschuw beheerder
Uitspraak van TasManiac op woensdag 26 december 2012 om 11:18:
Ganesha 140

Daar ging ik inderdaad goed hard op! Vreemd, misschien is je lichaam tolerant voor de stof geworden?
Andere middeltjes dan maar
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Blaaskaak op woensdag 26 december 2012 om 11:51:
Daar ging ik inderdaad goed hard op! Vreemd, misschien is je lichaam tolerant voor de stof geworden?
Andere middeltjes dan maar

Ben zowiezo al een geval apart, klein vrouwtje maar heb over het algemeen net iets meer nodig dan een ander. Maar ja 2 zegeltjes wordt weer een duur grapje. Maar ja wat niet.

Waarschuw beheerder
Goedemorgen,

Ik heb een vraag aan jullie:
ik ga waarschijnlijk met O&N een zegeltje doen, hebben jullie nog tips betreffende de DO's & Dont's met lsd.
alvast bedankt
Waarschuw beheerder
+2
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 december 2012 om 11:27:
Ik heb een vraag aan jullie:
ik ga waarschijnlijk met O&N een zegeltje doen, hebben jullie nog tips betreffende de DO's & Dont's met lsd.
alvast bedankt

Het gevoel van tijd kan je verliezen tijdens je trip, wat bij mij resulteerde dat het 0:00 moment al zijn waarde verloor en ik totaal het doel van wachten op 0:00 niet begreep. Daarnaast werd ik bij het kijken naar het vuurwerk erg angstig voor ongelukken. In mn gedachten zat ik haast al op de eerste hulp met een vuurpijl in mn oog.

Sociaal op straat mn buren gelukkig nieuwjaar wensen ging ook wat lastiger dan voorheen, ik voelde me nogal contact gestoord.

Vervolgens mn moeder bellen om haar gelukkig nieuw jaar te wensen leverde ook een erg weird gesprek op... Verder een erg leuke trip gehad :)
Waarschuw beheerder
+2
dronken idioten vind ik tijdens een trip behoorlijk vervelend, de kans bestaat dat u dit volk op oud en nieuw meer dan eens tegen het lijf loopt al hangt het wel van je locatie af. wellicht iets om rekening mee te houden....
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van who's your daddy op vrijdag 28 december 2012 om 15:05:
wellicht iets om rekening mee te houden....

Zeker een hele goeie tip, dooddoener nummer 1 voor mij dronken aggresief volk.

Waarschuw beheerder
scheelt weer dat ik zelf eerst (nuchter) vuurwerk ga afsteken, zijn er verder nog absolute don'ts bij lsd gebruik?

Waarschuw beheerder
+1
ik koppel het aan een ongeluk, symbolisch gezien, iets wat je eindelijk tot jezelf laat komen, en icm met iets, lsd blijft er voor zorgen dat je weet wat je kan doen.
alles.
logisch spul, en goed voor ontwikkeling bv egosmelten, ideeen opschrijven, begrip 60's, moedig ivm alle bijsluiter reclame,
het is bijna de wens van iedere relaxte tripper dat het voor altijd zo zou kunnen zijn, maar ja, niemand die ik ken blijft hangen, het leven gaat snel.
laatst amt op, oop zich een analogue van amphetamine, dus zeg maar 80ug en een halve gram, maar dan meer euforisch en lekker veel voor weinig, neem daar gerust 15 uur de tijd voor.
vanaag DOB op, de zegel die deconcurrent van acid was in de 70s, tja, het is wel leuk, maar gewoon meer vanwege je goede humeur en lage prijs en het werkt 18 uur. niet heftig vind ik.
Waarschuw beheerder
+19
Bij deze mijn tripreport van afgelopen zaterdag :)

29 december 2012 bij M thuis op zijn kamer met hem en T
LSD +/- 200 microgram
Rond 16:30 kwamen we aan bij Mannie en werd het fruit (ananas en aardbeien ) alvast gesneden en at Mannie nog een worstenbroodje omdat hij nog geen middageten op had. Ook werden er al genoeg jointjes gedraaid zodat we straks niet met onze tripvingertjes hoefde te gaan kloten en friemelen :).

Om 18:00 gingen er per persoon 2,5 zegel op de tong en kon het wachten vergezelt met de gezonde spanning beginnen. We hadden express wat meer gepakt omdat de vorige LSD trips wat tegenvielen en we nu toch wel wat meer van het echte LSD wilde proeven.
We hadden de kamer mooi verlicht met gekleurde lampen die op de maat van de muziek van kleur veranderden. Daarbij hadden we ook nog een lazer in de kamer staan die heel het plafon en de muren veranderde in een sterrenhemel van felgroen en rode sterren die bewogen. Een mooie setting dus om lekker op te trippen.
Ik merkte al snel dat het visueel sterker ging worden als ik gewend ben op mijn max +/- 110 microgram trips omdat de visuals die in het begin waren enorm veel potentie leken te hebben om me helemaal op te slokken. Het nummer van Tentrameth - Psychological Pyrotechnics speelde af en langzaam werd ik ook daadwerkelijk opgeslokt door de visuals zodra ik naar 1 punt bleef staren. Als ik dan door die visuals heen was kon ik als het waren met mijn fantasie een visioen creëren waar ik dan naar kon staren. Zo keek ik bijvoorbeeld naar mijn knie terwijl ik met mijn voet op de bank zat. Ik bleef net zo lang staren totdat de visuals de overhand namen en daarachter zag ik dan mijn knie, maar dit keer leek die knie net een vrouw die in het zand zat, in de woestijn met haar hoofd tussen haar knieën gebogen waaiend in de wind. Doordat ik een grijze joggingbroek aan had kon ik dus met een beetje fantasie mijn eigen visioen creëren.

Een beetje zoals dit maar dan zat ze met haar hoofd tussen haar benen gebogen en zag je geen gezicht maar wel zand waaien
[img width=373 height=550 cacheid=001573430030cd5d353548861a02d88c72]http://image1.masterfile.com/em_w/00/02/63/700-00026339w.jpg[/img]

Op hogere dosis heb je ook veel eureka momentjes. Je denkt ergens aan, bouwt helemaal op naar een hoogtepunt en krijgt dan een soort antwoord uit de lucht gegooid over het onderwerp waar je aan dacht. Alsof je alle kennis die er bestaat binnen handbereik hebt , moeilijk uit te leggen maar ik denk dat diegene die ook ervaring hebben met een hogere dosis precies weten wat ik bedoel. Met je ogen dicht kon je lekker door je visuals heen zweven, met aan het einde een soort wit licht. Het einde van die tunnel bereiken zou een ego-dood betekenen maar dit lukte nog niet. Telkens als we dichtbij kwamen schoten we weer terug in ons lichaam en schoten we verbaast uit onze extase. Het mooie hieraan was dat deze piekmomentjes voor ons alle drie precies op hetzelfde moment plaatsvonden, wat voor mij het gevoel gaf dat we echt samen op reis waren.

Toen was het tijd voor Bohemian Rhapsody, nummer 1 in de top2000 aller tijden. Ik en M hadden in die week ervoor allebei hetzelfde idee gekregen toen we hem op de radio hoorde namelijk dat we hem een keer trippend moeten luisteren. Dit bleek het beste idee ooit te zijn. Ik dacht dat al die chaos en afwisseling uit het nummer ‘wel lachen’ zou zijn in een trip, maar ik had nooit durven dromen dat ik zou huilen van geluk bij het horen van dit nummer. Ik wist namelijk helemaal niet dat er een heel verhaal in dat nummer zat over dat ouders hun kinderen niet los willen laten. Daarom konden we in het begin alleen maar lachen toen ik zei dat ik de muziek zo intens ervaarde dat ik letterlijk op de lippen van Freddy Mercury stond ( true story, ik stond OP de lippen van Freddy Mercury door mijn fantasievisioen ). Dit zorgde voor een geweldige lachkick maar bracht ook onze fantasie op gang waardoor we de rest van de tekst ook gevisualiseerd kregen in ons hoofd en hierdoor alles hoorde zoals het bedoeld is toen het geschreven werd, huilen van geluk. Voor iedereen een aanrader dus :D.

Communiceren terwijl je op hogere dosissen tript is verdraaid lastig. Met mijn 4-Aco-DMT trips (25 mg) lukte het in het eerste uur helemaal niet meer maar met de LSD ging het nog wel al kwam je af en toe lastig uit je woorden. Toen ik het met M hier over had zaten we recht tegenover elkaar. We zagen als het ware alles in een energiestroming meegaan, heel de kamer vloeide met de stroming mee en af en toe barste de realiteit open waarachter je dan ook echt die stromingen zag lopen. Omdat wij in veranderd bewustzijn toestand zitten zijn wij ons bewust zijn van deze energiestromingen en kunnen ze dan ook zien. Woorden zijn dan moeilijker uit te wisselen omdat ze die stromingen moeten overbruggen als het ware. Woorden zijn zo goed als betekenisloos in die toestand maar je wil graag je ideeën uitwisselen, en dat valt dan soms nog niet mee.

Langzaam maar zeker nam de piek van de trip af. Na de piek krijg je met LSD een soort momentje, na al het visueel spektakel, waarin je zelf met de trip mag spelen en dingen toe mag voegen aan de realiteit. Hier kwamen we heel snel achter toen we alle lichten uit hadden gedaan en we de Milkdrop visuals van Winamp op de TV aan hadden gezet. Deze visuals bewegen op de muziek en maken rare patronen. Nu kwamen we er achter dat als we zelf hardop dingen erbij gingen roepen, dat we dan onze eigen visuals konden maken, met zijn 3en tegelijk . Alsof je dus met elkaars bewustzijn een eigen realiteit ontwikkeld die we alle drie ook konden zien. Erg vaag allemaal maar ik geef een voorbeeld. Er kwam een patroon in beeld van blokken, ik riep dan BAH een ‘Mondriaan ‘ schilderij, en de blokken veranderde langzaam in een Mondriaan schilderij. Vervolgens riep M dan dat Mondriaan saai was en beter vette landschappen kon tekenen dan saaie blokken. T maakte dan weer geluiden zoals : inderdaad! Blegh! Bah! En terwijl we dit deden zagen we de mondriaanblokken bijna uit hun voegen barsten , alsof ze creatief uiteend wilde spatten. Dit hebben we op ontelbaar veel manieren gedaan, onze eigen universums gecreëerd, holbewoners in rondjes zien rennen, laffe cowboys die hun vrouw bedriegen in de striptent gezien, alles waar we maar op kwamen konden we vertalen op het scherm. Dit hebben we lang gedaan totdat we op een punt kwamen waarbij we hele universums aan het najagen waren en we riepen dat we een ego dood gingen creëren op het scherm. We bouwden op en bouwden op, de meest gedetailleerde visuals werden met ons brein om het scherm geprojecteerd totdat we doorbraken en toen…… BAM ZWART BEELD. Zeker 20 seconden sprong het beeld op zwart, toen we de piek van onze eigen creatie van visuals hadden gemaakt. We hadden onze eigen ego dood gecreëerd en Winamp uitgespeeld. Toen dit gebeurde hebben we voor mijn gevoel een half uur in een scheur gelegen van het lachen :lol:.

Ook is er natuurlijk ook veel nagedacht tijdens de trip. Ik ben tot mooie persoonlijke conclusies gekomen die me zelfs vandaag nog verlicht laten voelen. Details laat ik even achter wegen maar mijn vriendin heeft een heel zwaar jaar gehad met het verlies van een dierbare. Dit gebeurde toen we net verkering kregen en zette veel mentale druk op de relatie omdat we er allebei moeilijk mee om konden gaan. Tijdens de trip werd het voor mij duidelijk dat ik er alles aan wil doen om het voor haar makkelijker te maken en er gewoon voor haar moet zijn. Ik dacht aan een plaatje waarin een oud stel uitlegt waarom ze zo lang samen zijn. Er stond: jullie leven tegenwoordig in een wereld waarin je alles meteen weggooit als iets kapot is, in plaats van het te reparen. Voor mij was het in ieder geval heel duidelijk dat ik niet de relatie kapot laat gaan door externe factoren en dat we er samen wel doorheen komen.

Tijden de coming down hebben we Aladin gekeken, de oude Disneyfilm. Geniaal, dat kan ik je zeggen. vroeger wist Disney nog hoe het moest en maakten ze films met een boodschap waar kinderen iets aan hebben. Niet wat je nu allemaal op Disney XD ziet waarin er allemaal word gedaan alsof het leven van een kind zwaar is met al hun problemen op een high school. Nog een aanrader dus, Aladin kijken.
Aladin moet immer zijn geest bevrijden , precies wat wij die avond ook gedaan hadden ;)

[img width=714 height=473 cacheid=001573440030cd5e222ca2f31a02d88c72]http://img.geocaching.com/cache/93af9d79-6901-4332-870f-22629126452f.jpg[/img]

Tot zover mjn tripreport. Onze conclusie is dat we nooit meer onder de 200 microgram gaan trippen, tenzij het op een feest is natuurlijk. Het dichtbij de ego-dood komen vonden we heel erg prettig en we willen er dan ook zeker snel naartoe gaan werken. Iemand van het forum zei altijd: Angst en twijfel zijn de wachters op de drempel. En daar heeft hij zeker gelijk in !
Hopelijk vinden jullie mijn schrijfstijl een beetje leesbaar en als jullie nog vragen of opmerkingen hebben hoor ik het natuurlijk graag!

Bedankt voor het lezen. (f)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Renegade master! op maandag 31 december 2012 om 14:43:

Wauw , erg mooi omschreven :D. Krijg er weer zijn in haha.

Wat ik me afvraag, bij het creeren van de egodood in de winamp visualisaties, ging het scherm fysiek op zwart of in
je mentale wereld?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jakke! op maandag 31 december 2012 om 15:19:
ging het scherm fysiek op zwart of in
je mentale wereld?

Het scherm ging fysiek op zwart, Winamp crashte als het ware voor een seconde of 20. We konden onze ogen niet geloven en barsten in tranen uit van het lachen :lol:
Waarschuw beheerder

29 december 2012 bij M thuis op zijn kamer met hem en T
LSD +/- 200 microgram

Goed report, heb ik gelijk mijn antwoord volgende x dus meer dan 1 zegel.

Hoe lang duurde de piek?
Waarschuw beheerder
+1
. Dit hebben we lang gedaan totdat we op een punt kwamen waarbij we hele universums aan het najagen waren en we riepen dat we een ego dood gingen creëren op het scherm. We bouwden op en bouwden op, de meest gedetailleerde visuals werden met ons brein om het scherm geprojecteerd totdat we doorbraken en toen…… BAM ZWART BEELD. Zeker 20 seconden sprong het beeld op zwart, toen we de piek van onze eigen creatie van visuals hadden gemaakt. We hadden onze eigen ego dood gecreëerd en Winamp uitgespeeld.

Briljant! mij is het ook al vaak opgevallen dat digitale apparatuur synchroon raar kan doen in een trip!

Erg tof verslag :D
Waarschuw beheerder
+1
45 min geleden 1,5 zegel genomen... Hofmannetjes :) Here we go.....!! :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van phan op vrijdag 4 januari 2013 om 22:32:
45 min geleden 1,5 zegel genomen... Hofmannetjes :) Here we go.....!! :D

Wil graag horen hoe het was.
Waarschuw beheerder

Deze heb ik echt met veel plezier gelegen, wat een gaaf report! Klinkt echt alsof je een van de tofste avonden van je leven hebt gehad ^^

Waarschuw beheerder
+2
3 (ervaren) vrienden van me hebben toevallig 2 dagen geleden getript op de Ganesha's...zijn al met al zo rond de 10 uur zoet geweest...
Ze hadden een half jaartje terug nog zegeltjes van 100ug, en deze Ganesha's werden door hen ook echt een stuk sterker bevonden....
Kan me serieus echt niet voorstellen dat je niets van deze zegels voelt!
Waarschuw beheerder
Bedankt voor het lezen. (f)

wat een gaaf report!
door dit soort reports krijg ik echt zin om het zelf een keer te gaan proberen :D
Waarschuw beheerder
+1
Mijn laatste LSD trip is denk ik al weer zo'n 3 a 4 maand geleden maar was denk ik wel 1 van de meest indrukwekkende tot dusver.
Het was een LSD 2C-P combo.
Op de piek bleek ik in staat alles om me heen te dirigeren.
We waren met ons drieën en ik bleek in staat te bepalen wat anderen deden en zeiden wat een zeer vage ervaring was.
Ik kreeg echt een "the matrix" gevoel . " Do not try to bend the spoon...... There is no spoon!."
Dit ging zo ver dat ik me daadwerkelijk ging afvragen of deze werkelijkheid er 1 was welke ik creëerde maar nu onder invloed dit mij voor het eerst realiseerde.
Een geweldige ervaring maar ook 1 waarin ik me realiseerde dat dergelijke trips het leukst zijn als je ze of alleen ondergaat, of samen met mensen welke ook op het zelfde niveau zitten.
Het zelfde denk en trip-niveau bedoel ik dan ook.
Hoe dan ook LSD is en blijft magisch.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van mister-extreme op donderdag 10 januari 2013 om 14:03:
Dit ging zo ver dat ik me daadwerkelijk ging afvragen of deze werkelijkheid er 1 was welke ik creëerde maar nu onder invloed dit mij voor het eerst realiseerde.

:D Erg gaaf dit soort ervaringen! Dit vraag ik mij in sobere staat van bewustzijn ook af hoor, alleen lijken middelen zoals LSD of paddestoelen wel de perfecte katalisator om dit soort 'mogelijkheden' te versterken, of op zijn minst toch wel aan te wakkeren.

Beetje hetzelfde als SJ-O laatst vertelde over digitale apparatuur (zie citaat), wat ik zelf ook wel deels aan het bovenstaande link:

Uitspraak van SJ-O op dinsdag 1 januari 2013 om 20:09:
Briljant! mij is het ook al vaak opgevallen dat digitale apparatuur synchroon raar kan doen in een trip!

We hebben zelf ook wel eens natuurfilms zitten kijken en los daarvan muziek bij gedraaid, wat zo goed op elkaar aansloot dat er op een gegeven moment ook reacties kwamen als 'Wow je hebt de muziek wel echt perfect weten af te stemmen op de film!', terwijl het een random playlist betrof en we daarnaast de film zelf ook nog nooit eerder had gezien... Zo kwam er vrij duistere muziek voorbij toen fragmenten in de nacht van jagende hyena's etc. voorbij kwamen, en kwam er spontaan muziek met vogelgeluiden wanneer er vogels op tv waren te zien etc.

Interessante materie :-)..

Heb je hier trouwens een tripreport van Mister-extreme? Ben namelijk wel benieuwd naar een volledig verslag van de avond (als je deze hebt, en delen wilt natuurlijk).
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+10
Uitspraak van Dennuzzz op donderdag 10 januari 2013 om 15:43:
Heb je hier trouwens een tripreport van Mister-extreme? Ben namelijk wel benieuwd naar een volledig verslag van de avond (als je deze hebt, en delen wilt natuurlijk).

Zoals je wenst.

Waar: Thuis
Wanneer: een zaterdag
Wat gebruikt: 600 mics LSD en 10mg 2C-P

Vooraf:
Ik heb stevig moeten nadenken of ik wel een report over deze belevenis zou gaan schrijven.
Op het moment dat het plaats vond was het te indrukwekkend om aan te geven wat ik ervoer en nadien was ik ondanks mijn goede verbale capaciteiten niet in de verste verte in staat het gebeurde in woorden uit te drukken.
Op dit moment is alles aan het vervagen en wil ik voor het helemaal weg of te vaag is om nog een redelijk kloppend report neer te pennen een poging wagen jullie te vertellen wat mij overkomen is.

Het plan was om samen om met mijn vriendin Joke er een leuke zaterdag van te gaan maken.
Joke wilde aan de MDMA en aan de 2C-B en ik had wel weer eens zin in ouderwets trippen.
Uiteindelijk bleek een goede vriend (William) van ons ook wel zin te hebben in een avondje trippen en zodoende waren we dus met zijn drieën.
18:00 a 18:30 Joke dropt haar MDMA en William en ik droppen een capsule met 2C-P en leggen wat zegels onder onze tong.

We kijken wat TV en niet al te veel later beslist Joke dat het tijd is voor wat muziek.
Ze eigent zich de zapper toe en bladert naar een map waar ik voor het gemak een redelijke verzameling tripmuziek bij elkaar heb gezet.
Ze start een set van spartaque
http://soundcloud.com/spartaque/supreme-by-spartaque-91

We zijn ondertussen denk ik ongeveer ruim een uur verder en tussen de lachsalvo's voelen William en ik de LSD en 2C-P opkomen zonder noemenswaardige bodyload.

De sfeer is goed en iedereen geniet zichtbaar.
De visuals zijn mooi en om het maar zwakjes uit te drukken zeer aanwezig.

Ondanks dat ik het niet koud krijg en niet hoef te gapen, geen bodyload heb en ook niet hoef te trillen is me duidelijk dat het toch wel eens een volwassen tripervaring zou kunnen gaan worden.
Maar ik heb me eerder vergist en laat het lekker op me afkomen.

plus minus 23:00
Joke heeft ondertussen het album in dub van hallucinogen opgezet. (in dub live)
De visuals nemen nog steeds in heftigheid toe.

zo langzamerhand krijgen we trek.
Ik moet voor het eerst in tijden Joke vragen wat saté in de magnetron te gooien aangezien de verpakking een onoverbrugbare barrière blijkt.
Gelukkig is mijn poepie niet te beroerd om deze klus voor ons te klaren en staat er niet al te veel later een lekker snack voor ons op de tafel.

De visuals zijn ondertussen zo enorm aanwezig dat het pakken van een stokje saté een behoorlijke klus blijkt te zijn.
uiterst gemotiveerd zet ik net zo lang door tot dat ik voldoende heb genuttigd.
Ook het pakken van een glas blijkt behoorlijk wat concentratie te vergen.

23:30 uur

Ik denk dat de trip nu ongeveer op zijn hoogte punt is aangekomen.
De visuals zijn gewoonweg bizar en met grote regelmaat lijkt het beeld volledig te bevriezen.
De details die uit die snapshot zijn op te maken zijn onvoorstelbaar.
Ik zie zweetdruppeltjes op de huid van William en zie het bruisen van een glas frisdrank.
Wat echter nog veel sterker is dat er in deze snapshot ook geuren en emoties blijken te zijn vastgelegd.
Elk stukje van deze snapshot blijkt minutieus onderzocht te kunnen worden.
De muziek werkt hypnotiserend maar is op de achtergrond net zoals de conversaties van Joke en William.
Wel ben ik in staan om gewoon te reageren als ik me geroepen voel om dit te doen of als er een antwoord van mij wordt verwacht.
Ik sta perplex van de gedetailleerdheid van het beeld waarin zelfs emoties glashelder opgeslagen blijken.
Na dat ik enige tijd van de regelmatig nieuwe snapshots heb genoten probeer ik spontaan aan te geven wat ik ervaar.
Logischerwijs faal ik.
Onderweg naar mijn mond stranden alle gedachten.
Ik kom niet verder als stamelen
... Beeld staat stil...
Alles mooi ...
Gedetailleerd..
Alles..
en nog een keer alles alsof dat duidelijk zou moeten maken wat ik ervaar.
Fronsend kijken ze me aan en gaan snel verder met hun oppervlakkige gesprek.
Ik denk er nog even over na doe nog een keer een poging en geef het direct daarna op.
Ik bedenk me dat het waarschijnlijk niet uit leggen is en al zeker niet op dit moment.
We drinken en eten nog het één en ander en langzamerhand lijken de visuals in heftigheid af te nemen.
Toch heeft deze trip nog een verrassing voor me in petto.
Alles wat ik waarneem lijken niet louter gewone waarnemingen meer te zijn maar waarschijnlijkheden en mogelijkheden.
Nu gaat het moeilijk worden uit te leggen wat ik bedoel.
Ik blijk in staat te zijn te kiezen wat ik wil dat er verder gaat gebeuren.
Ik neem waar.
Er is een situatie.
Ik kan kiezen hoe het verder verloopt vanuit deze situatie.
Niet alleen wat ik ervaar maar ook wat Joke en William doen en zeggen blijkt een logisch gevolg van de keuzes die ik maak.
Werkelijk alles wat ik beslis heeft gevolgen voor wat er zich verder afspeelt.
Volkomen verbluft probeer ik verschillende scenario's welke smetteloos mijn script volgen.
Ik denk aan de uitspraak van Morpheus " You take the red pill - you stay in Wonderland and I show you how deep the rabbit-hole goes."
Ik verkeer in een wereld waarin ik de puppeteer ben maar de poppen niet in de gaten hebben dat ze door mij gecontroleerd worden.
Zeker een uur of 3 blijf ik in deze staat om daarna langzaam aan weer deel te worden van de wereld waarvan ik aan nam dat ik er altijd al in had rondgelopen.
Joke is ondertussen naar bed gegaan en William is naar huis.
Ik zit nog een tijd bij te komen.
Op verzoek van Joke kom ik haar boven gezelschap houden en zit het laatste stuk van de trip uit liggend op bed.

De vragen die me bezig houden zijn:

wat is realiteit!
wat is me vanavond overkomen
Was dat echt of gewoon een mindfuck?

Damn

als dit echt een mindfuck was dan was het wel een hele geavanceerde superuitgebreide ultracomplexe mindfuck.

Een echte überfuck dus!

Wel wil ik erbij stellen dat het een bij tijden bijna overweldigende maar toch prettige ervaring was.
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van mister-extreme op donderdag 10 januari 2013 om 18:31:
Was dat echt of gewoon een mindfuck?

heb een keer gehad dat ik de patronen op de muur zag die een maatje van me had gecreërd in ze gedachten,
dus er is wel degelijk sprake van een bepaalde telepathische verbondenheid met lsd
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bobob op dinsdag 22 januari 2013 om 17:01:
heb een keer gehad dat ik de patronen op de muur zag die een maatje van me had gecreërd in ze gedachten,
dus er is wel degelijk sprake van een bepaalde telepathische verbondenheid met lsd

Daar ben ik wel een beetje skeptisch over moet ik zeggen.. Kan je dat met iets meer over vertellen?
Waarschuw beheerder
+2
Uitspraak van Basez op dinsdag 22 januari 2013 om 18:52:
Daar ben ik wel een beetje skeptisch over moet ik zeggen.. Kan je dat met iets meer over vertellen?

(Y) Goed dat je er skeptisch tegenover staat.
Maar als ik even voor (B2b) mag praten: Vind ik het toch vooral opvallend bij LSD dat er vaker van dat soort gevallen zijn wat neigt naar 'telepathische verbondenheid'. Met bijvoorbeeld paddestoelen of 2C's heb ik dit nog zelden zo ervaren. Met paddestoelen is die verbondenheid er wel (met al wat leeft hier op aarde) maar niet direct qua exacte gedachten of gevoelens van de ander op dat moment.

Het zal echter met LSD niet de eerste keer zijn dat dergelijke dingen zich zo openbaren. Ik heb er vaker aan zitten denken om hier een soort van 'spel' van te maken en kijken in hoeverre dergelijke dingen echt compleet met dat van de ander overeen komen. Helaas is dat er tot op heden nooit van gekomen omdat een trip (niet geheel verrassend) al snel neigd naar een hele hoop spontane acties en gevoelens die op dat moment tot uiting komen en dat soort verplichte of voor op dat moment ingewikkelde dingen al snel achterwege blijven.

Nogal moeilijk uit te leggen in woorden maar ik doe m'n best om zelf ook een voorbeeldje te geven:
Een ander vorm van 'telepathische vorm van verbondenheid' was toen ik en een kameraad in zijn woonkamer lagen tijdens een aardig tripje. (de kamer volledig ingericht op een ideale tripsetting,) Ik lag compleet verzonken in een lading dekens en kussen en kon m'n kameraad niet zien liggen vanuit dat oogpunt waar ik in de kamer lag. De muziek stond aan, contact was er al een tijdje niet en daarnaast had ik mijn ogen dicht.

Toch werden mijn mooie visuals telkens weer verziekt door allerlei minder leuke visuals, het leek letterlijk alsof ik in een oude waterput zat waar allerlei dierenkadavers in lagen.. (klinkt erg aantrekkelijk :P).. Het vreemde was dat het mij totaal niet raakte omdat het niet voelde alsof het van mij was.. Het was totaal betekenisloos, maar er zijn leukere visuals om je avond mee te vullen, zeker aangezien de setting perfect was, het gevoel en de visuals daarvoor ook meer dan perfect waren en het gewoon niet bij mij kon horen, klaar. Op een gegeven moment leek de hele kamer gevuld te zijn met 'negatieve energie' die nog altijd niet te plaatsen was voor mij..

Ik kwam met moeite overeind en begon een gesprek met m'n kameraad om te zeggen dat het voelde alsof de hele kamer vol met negatieve energie hing en dat ik naar buiten wilde. Toen we eenmaal buiten waren kwam er al vrij snel het hele verhaal van hem er uit dat er allerlei persoonlijke negatieve dingen naar voren waren gekomen binnen, hij mij hier niet mee lastig wilde vallen omdat hij bang was dat het mijn trip zou beinvloeden en dus zijn mond hield (flinke mind-fuck dus). Erg jammer dat hij welliswaar goedbedoeld zijn mond had gehouden, aangezien het misschien met een paar simpele geruststellende woorden voor hem al snel weer de positieve kant had uit kunnen gaan. Het vreemde was dus dat dit voor mij al bekend was en niet als een grote verrassing kwam, de bevestiging dat het inderdaad van hem kwam en dat zijn gevoelens zich weer bij mij visueel manifesteerde was dan wel weer een verrassing opzich.

Aangezien de 'regels van tijd' niet gelden tijdens het trippen en een moment dat 'al wel even duurt' lastig is uit te drukken in exacte tijd is het lastig te zeggen hoe snel het 'over sprong' maar aangezien we wel de nummers konden herinneren en dat konden koppelen aan het 'duisterder worden' van de visuals zal daar niet zo veel verschil qua 'tijd' tussen het negatieve van hem - en het vervolgens 'overdragen' aan mij hebben gezeten.

Raar maar waar...

Wel een interessant onderwerp trouwens (Y).. Meerdere mensen die vormen van 'telepathische verbondheid' (mooi woord) hebben ervaren in hun trips?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Hoeveel mics zouden jullie aanraden de 1e keer?
Heb zelf enkel ervaring met 2cb.

Hoorde van zeggen dat 50 tot 100 een goede dosis zou zijn.
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Tinus Traanplaat op dinsdag 22 januari 2013 om 21:02:
Hoorde van zeggen dat 50 tot 100 een goede dosis zou zijn.

100 mics lijkt mij een prima startersdosis. :)
Sommigen zullen zeker hoger adviseren wat neigt naar 150 mics oid, maar daar zou ik niet direct voor gaan. Zeker als je daarnaast alleen ervaring hebt met 2cb en je voor jezelf misschien lastig kan bepalen hoe gevoelig je voor stofjes bent.

50 mics is dan weer relatief laag en levert misschien een wat teleurgesteld 'is dit het nou?' gevoel op...

Het klinkt zo cliché dat de helft van de mensen het maar voor lief neemt volgensmij maar:
Hoger kan je altijd nog gaan..

(Y) Lekker rustig beginnen, vind je het te soft dan pak je de volgende keer toch meer?
Het zal namelijk vast niet de laatste keer zijn dat je LSD neemt... ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dennuzzz op dinsdag 22 januari 2013 om 20:54:
Wel een interessant onderwerp trouwens (Y).. Meerdere mensen die vormen van 'telepathische verbondheid' (mooi woord) hebben ervaren in hun trips?

Zeker interessant verhaal!

Wat ook zou kunnen is dat de negatieve sfeer kwam van de muziek, waardoor jullie beide onafhankelijk ook wat negatievere gedachte's kregen. Lijkt mij iets aannemelijker, want als zoiets als telepathie is nog nooit aangetoond binnen enige vormen van onderzoek. Bovendien, waarom zouden wij mensen de mogelijkheid hebben met onze hersenen om telepathisch te communiceren onder invloed van LSD, maar zonder niet :p. Sowieso lijkt de realiteit niet zoals hij is met middeltjes genuttigd. Dat is natuurlijk de reden waarom we het nemen :D

Moet zeggen dat ik ook wel een keer een "bad trip" heb gehad, en de voornamelijke reden dat het niet goed ging was omdat wij (ik en een vriend) niet meer goed wisten hoe de realiteit in elkaar zat als je nuchter ben. We deden ons best om tijdens de trip normaal te denken maar 't lukte niet, waardoor het een beetje depressieve sfeer werd. Overigens kon ik op dat moment niet mezelf in de spiegel herkennen, als ik naar mijn gezicht keek had ik niet het idee wat je normaal hebt als je in de spiegel kijkt: "ja dat ben ik" sterker, het was "wie de fuck is dat" wat in mijn hoofd rondging... (ja we zaten er diep in) maar 2 andere vrienden hadden nergens last van en tripte gewoon "zoals het hoort" . Vermoedelijk hadden die vriend en ik sterkere FFC's gehad dan de andere 2 vrienden, maar daar kunnen we niet zeker van zijn.
Waarschuw beheerder

Afgelopen weekend getript op mn zelf geplukte paddo's :) Terwijl ik uit het raam keek naar een verkleumde chiwawa kwam er in de muziek (shpongle) een stukje waarin je iemand een beetje brrrbllblbrbrbrbrlblbllllleueuhhheuhe geluid maakte. en exact synchroon aan dat stukje stond dat hondje op straat zich uit te schudden van alle sneeuw. Toeval of niet, ik heb flink gelachen :D
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Basez op dinsdag 22 januari 2013 om 22:49:
Bovendien, waarom zouden wij mensen de mogelijkheid hebben met onze hersenen om telepathisch te communiceren onder invloed van LSD, maar zonder niet

Ik denk dat als we het met kunnen, we het zonder ook kunnen maar wellicht gebruiken we onze hersenen niet op die manier.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dennuzzz op dinsdag 22 januari 2013 om 21:15:
Het zal namelijk vast niet de laatste keer zijn dat je LSD neemt... ;)

Inderdaad, voor mij zeker niet. Echter trip ik wel met iemand die het maar 1 keer wil doen.

Ik heb zegels met 150 mics. Stel dat ik die in 4en zou knippen (ik neem aan dat dat zo gedaan word?), en 3/4 zou nemen. dan zou ik omgerekend 112,5 mics binnen krijgen. Is het te doen zo'n zegeltje nog af te wegen om je dosis gerichter te bepalen?

Nogal moeilijk uit te leggen in woorden

Je verhaal is erg helder te begrijpen hoor. (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tinus Traanplaat op dinsdag 22 januari 2013 om 23:00:
Ik heb zegels met 150 mics. Stel dat ik die in 4en zou knippen (ik neem aan dat dat zo gedaan word?), en 3/4 zou nemen. dan zou ik omgerekend 112,5 mics binnen krijgen. Is het te doen zo'n zegeltje nog af te wegen om je dosis gerichter te bepalen?

Ik zou niet teveel pielen met zegels, aangezien de lsd die er op is gedruppeld bestaat uit 150 microgram, en even ter verduidelijking: 1 Gram = 1000000 Microgram. Oftewel, er zit practisch niets op, dus ik ben er zelf heel erg voorzichtig mee. Eerlijk gezegd denk ik dat het wel mogelijk is om hem in 1x te nemen!
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Basez op dinsdag 22 januari 2013 om 23:07:
Ik zou niet teveel pielen met zegels, aangezien de lsd die er op is gedruppeld bestaat uit 150 microgram, en even ter verduidelijking: 1 Gram = 1000000 Microgram. Oftewel, er zit practisch niets op, dus ik ben er zelf heel erg voorzichtig mee. Eerlijk gezegd denk ik dat het wel mogelijk is om hem in 1x te nemen!

Inderdaad, en met je vette vingers er aan zitten schijnt de acid molecuul ook niet zo leuk te vinden. Wat je wel kan doen is je zegel gewoon doorknippen op 3/4 en dan hopen dat de acid netjes verdeelt zit ;) als je maar 1 keer in je leven acid gaat doen zou ik zeggen Iindien je set en setting er goed voor zijn) neem de 150, alles of niets ;) maar anders sluit ik me vooral aan bij het idee van Dennuzzz, je kan de volgende keer altijd hoger doseren.