Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 januari 2009 om 22:22:
nog niet eens 1,5x zo groot... je verwart inches met centimeters
Ik verwar niks, ik overdrijf

Het verschil tussen een inch of cm weet ik wel.
Het enige wat ik niet weet is waarom de graphics zou lelijk zijn op mijn tv
Hoor ik van zoveel mensen icm gaming....zelf heb ik een 40V3000 staan, nog steeds zeer te spreken over de beeldkwalitiet bij gaming op de PS3.. [ afstand ong. 2 meter van scherm af...]
Goed voor jou dat het goed bevalt

Ik wou dat ik tevreden kon zijn.
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 januari 2009 om 22:22:
LCD's hebben nou eenmaal slechte scalers, doe je niets aan
Tsja, je mag toch verwachten dat ze gewoon een strak beeld uitkakken? Dat er een verschil in kleuren zijn oke, maar die graphics zijn gewoon huge! Als ik nou een bakbeest had staan had ik gesnapt dat het kartelig zou zijn op een beperkte afstand, maar dit is een bescheiden televisie en het doet gewoon pijn in mijn ogen, krijg er serieus koppijn van

Raak dus aan een nieuwe! Voor mij nooit, maar dan ook nooit meer een Samsung, ben nog nooit tevreden geweest met hun producten... op de telefoons na.
MAar voorals nog hoop ik dat iemand mijn vraag kan beantwoorden..
Waarom is het beeldweergave van mijn Samsung 32" Full HD lelijk op 1 meter afstand terwijl mijn oudjes hun JVC van 108 cm HD-Ready op 0,5 meter afstand nog scherp is, geen kartels en strak weergeven. Heb ze allebei met HDMI aangesloten gehad dus dat kan het niet wezen. Na uren kloten met mijn instellingen kom nog ik niet eens in de buurt van dat van de JVC
Ik weet het, ik ben een ziekerd maar ik haat het als iets tegen mijn verwachtingen in gaan.