kutkat
kutkat noemen ze dat meestal niet gewoon poes?
nee mijn gestoorde master of terror flik me om 04.00 een geintje joh hahahha ik verwachten een vriendin nog ff en spiekte alvast op mijn gallerij of het ze aantocht al was, glipt sicko naar buiten de gallerij op.. niks geen paniek ff naar de buurvrouw op de hoek rennen en snuffelen en dan terug is vaker gebruikelijk!! gaat precies op het moment van terug lopen de deur open van het vorige huis en ja mijn irakeese buurman komt naar buiten lopen en wil de deur achter zich dicht trekken en op slot doen.. en hoppa een kwestie van timing glipt die mongool bij die irakees naar binnen!!

wat hij dus niet doorheeft zo snel.. uhh zag ik dat goed of wat??
ik buurman mijn kat glipte bij u naar binnen per ongeluk!!
hij geeft me een blik sow en nee kan niet kat is weg.. ik sta bij deur kat is niet binnen nee!! kan niet punt en hij loopt door..
wat the fuck 4.00 s'nachts kat bij irakees opgesloten tja bel je ook niet ff zomaar aan..woont er net 1 maand weet niet of met kinderen of met vrouw helemaal geen info!!
ik para !!zelfmoord terreur met bommen opgevulde kat verwoest halve stad!!
tot 10.00 gewacht en ik elke x kijken bij hun voordeur en een jankkreten zoals een ooster kan doen.. echt hij zat er!!
ik aanbellen niemand open!!
misschien die man maand op vakantie naar irak zit die geestelijk gestoorde schizto kat daar!! en een ruitje is niet zomaar ingeslagen hier!!
ik bonk op die deur en ja leven in burqa achtig gewaat doodbang vrouwke doet de deur open en ik vraag is mijn kat toevallig hier binnen..
ja misschien zeg ze en ja keuken helemaal afgesloten en ik roep lieffie en ja doodsbang achter de afwas machine in 5 cm richel zit die wezeloze te mekkeren met stuiters zo groot als tennisballen.. sjonge is geen grap dat verzin je toch niet zelf.. tering irakees met zijn moslimgedrag luisterd niet!! ik ga enveloppe vullen met kattenstront en hoppa in den brievenbus als eerwraak op katwaardig nivo!!
dus nu als hij weer stront vervelend is die kat want blij wezen nee hoor.. gaat tie gewoon op visite bij irakees terreur groepering hiero!!
o ja gaf die vrouw 1 boodschap voor haar man ! u moet wel duidelijk zeggen dat hij eigewijs en niet luisterd en staat niet netjes dat hij geeneens een check wilde uitvoeren nee hoor!! en ik ben een mens net als hem dus hoef hij niet zo neerbuigend te doen we zitten in de bergen in irak!! of ze wat heeft gezegt weet ik niet maar hij is nog niet van me af!! kan het een tyfus kat zijn en heel mijn huis slopen hij is van mij!! en dieren en moslims is toch een vaag begrip!!