haai dit topic al een tijdje geleden aangemeld als volgen omdat we sinds tijdje ook een kater hebben overgenomen van een collega van mijn vriend zijn collega.Die had er 2 maar met zijn 2en braken ze de boel af adhd zeg maar en hij werd er niet goed van en wilde hem echt kwijt ,kwam ook met de raarste ideeen zodat ik zei dan nemen wij hem wel.
vond zielig anders,weet niet wat hij anders dat beest zou hebben aangedaan.
nou ja paar weken geleden is die andere bij hem overleden waaraan weten ze niet.
kwam niet buiten ofzo paar dagen vaag miauwen later kwam hij thuis en lag dat andere beest dood.
vet vaag.
onze bassie leeft nog wel.3 jaar oud een kater en wel geholpen gelukkig.
sinds een tijdje even naar buiten gelaten.naar 6 weken zowieso binnen te hebben gehouden hij was ook zo pleitte.
hebbben namelijk een patio zeg maar.als tuin maar staat oude bank op zijn kant die weg moet.en ja hoor hij kan alsnog weg springen.zo tegen de muur het dak op.
maar nu laatste tijd worden we hier gek van zijn gemiauw.denk dat als hij eenmaal de vrijheid geproefd heeft ofzo...

dus bassie maar miauwen en miauwen worden erecht gestoord van.
maar steeds als hij terug komt krabt hij zich helemaal de tyfus.
daarrom wil ik hem niet steeds naar buiten hebben.
maar echt af en toe denk je ga maar rot maar op laat je wel niet meer binnen.kijken wat ie dan doet.
maar kan ik weer niet vind ik zielig.
maar wel gelachen om sommige verhalen hier.
onze kan er ook wat van hoor hehe.