Uitspraak van verwijderd op zondag 18 november 2007 om 09:47:
mot ik ze nou dreigen met de chinees of wat??
whahah ja ik heb ook echt zo'n osama kat en ik dreig altijd dat hij slangevoer voer word en echt niet te groot is daarvoor maar ja helpt niet echt maar ja vrienden van mij hebben 3 pythons en 1 is 5 meter echt een monsterding en die zou hem best lusten
sow ik dacht dat puppys je huis afkonden breken maar hij is 10 x zo erg !

waar tie eigenlijk niet in kan ,kruip tie in ,ff een kopje uit een kastje en voor het deurtje dicht zit hoppa zit hij er in en dan na 15 min een teringherrie hahah ken tie zelf niet eruit!
alles overhoop in het kastje..
ff relax achter de pc en uit het niets hoppa springt meneer zo op je toetsenbord en asbak gelijk op de grond!
glasje drinken over je buro!!
geen laagje drinken in een glas op tafel laten staan en kom je thuis alles omgegooid
ik heb in me slaap kamer een buffet kast staan en op de rand boven in staan me rolschaatsen en paar lege potten voor de show en ergens ook een verlepte pauweveer so een paar klappen hard uit die kamer ik dacht plavon stort in maar nee was het die lullo als een mongooltje op die kast geklommen alles 2 meter naar beneden gestort maar die veer had tie hoor.. ik snap er geen reet van hoe zijn logica werkt en op die ingevingen komt om elke x heel de boel af te breken..
opmaken voor de wasbak en tandepoesten en ja mijn freaky kat zit al op de wasbak alles op de grond getyfd..
en hij heeft echt de missie om mij te tackelen,al loop ik honderd x naar de keuken of wc hij loop allijd voor me poten en echt ik breek elke x net niet me nek pfff
maar kan ook niet zonder die gekke dingen eigenlijk hoor want ik moet zo lache elke hoe hij dingen voor elkaar krijgt ach ach
je kan nog beter een ponny in huis houden volgens mij!!
helaas een oplossing heb ik niet maar ben
wel een mede-slachtoffer van kattenterrorisme op het hoogste nivo!!