Partyflock

Forumonderwerp · 982186

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Bestel deze Stickers (3 stickers voor 3.50)
en ondersteun onze jongens en meiden
die momenteel in Afghanistan zitten!

Liefs.

hier te bestellen:

http://www.ondersteuntroepen.nl/

Iedereen die onze militairen in Uruzgan
een hart onder de riem wil steken, kan dit
uitdragen met een speciale 'steunsticker',
zoals hieronder afgebeeld. Het idee komt
oorspronkelijk uit Amerika en Canada, waar
'de lintjes' een gele kleur hebben en bijna
te zien zijn op elke auto.

Met deze actie willen we alle militairen
een hart onder de riem steken en ons uitdrukkelijk
NIET mengen in welke politieke discussie dan ook!
Wat wij beogen is dat onze jongens & meiden onder
zeer zware omstandigheden een nog zwaardere taak
moeten uitvoeren in den vreemde en dat wij als
Nederlands volk achter hun staan. Zie het als 'de twaalfde
man van een voetbalelftal' zoals de supporters op de tribune.

Eventuele opbrengsten uit de stickeractie zullen
ten goede komen aan de Stichting Veteranen Actief.
Deze stichting voorziet in opbouw projecten, door
veteranen, in voormalige uitzendgebieden. Voor meer
informatie
http://www.veteranen-actief.nl/
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 november 2007 om 23:48:
90% wil gewoon in vrede leven.

Ik weet niet of het er 90% zijn, maar het zijn er in ieder geval veel.

Maar het zullen er minder worden, heb ik het vermoeden. Zeker nu oorlog goed voor de economie kan zijn :|

Wapens zijn uiteindelijk ook producten!
het valt touwens wel op dat jullie (spot,infected en knoal)geen foto's op je pro hebben. zijn jullie ergens bang voor, dat de cia jullie op sporen en meenemen voor ondervraging ofzo? past wel in jullie denkwijze. komt erg paranoïde over.
Uitspraak van >DT< op maandag 19 november 2007 om 23:54:
het valt touwens wel op dat jullie (spot,infected en knoal)geen foto's op je pro hebben. zijn jullie ergens bang voor, dat de cia jullie op sporen en meenemen voor ondervraging ofzo? past wel in jullie denkwijze. komt erg paranoïde over.

:lol: Ja, big brother is watching me.

Heeft niks met paranoia te maken. Ik ben bang voor niemand. Ook niet voor een regering.

Maar hoezo past het in mijn denkwijze? Pacifisme is iets om voor te schamen?

Trouwens, als de cia mij wilt pakken hebben ze niks aan mijn foto, een IP nummer is vaak genoeg ;). Grappig dat jij denkt dat het niet tonen van een foto een goede verdediging is tegen de grote regeringen! Alsof ze je anders niet in de gaten kunnen houden :lol: Naief :lol:

Of is het een stiekeme hint om mijn foto te zien? Je mag er ook gewoon om vragen :)

Mijn voornaam staat er gewoon op hoor! :lol:
Weinig mensen die met deze naam rondlopen, dacht ik zo. (f)
laatste aanpassing

Wat krijgen we nou?
Een zwarte SUV voor mijn deur met mannen in zwarte pa... Urgh! ...

+++ Transmissie Ended Infected Offline +++
laatste aanpassing
Uitspraak van >DT< op maandag 19 november 2007 om 23:51:
spot zolang er mensen zijn zal er geweld zijn, zowel onderling als tussen landen en bevolkingsgroepen. dit is niet te veranderen hoe graag je het ook zou willen. ben jij dan onze redding ga jij het wel voor elkaar krijgen dat iedereen elkaar accepteert en tollereert zodat er jongens zoals ik niet meer de wapens op moeten pakken. als je dat voor elkaar krijgt jongen dan heb je mijn zegen tot die tijd houd ik me bezig met het beschermen van mensen die hulp bieden en hulp nodig hebben.

Ik kies mijn eigen pad. Jij kiest de jouwe. Maar niet alle mensen voeren oorlog, al lijkt het anders. Geweld is ook niet menseigen. Misschien in jouw wereld wel, maar ik geloof dat je als mens voor geweld kan kiezen. Geweld overkomt je alleen als je het toelaat, of er om vraagt.
Zoals ik al zei, men moet het zelf kiezen!

Uitspraak van Knoalster op maandag 19 november 2007 om 23:17:
Wat denk je dat er gebeurt als ze voor de Taliban kiezen?

Hetzelfde als wat er gebeurde toen Hamas in Palestina werd gekozen. De regering wordt niet erkend door het buitenland. Leve de vrijheid en democratie!
ik gaf alleen maar aan dat het toevallig is dat jullie drie geen foto's op je pro hebben lijkt me een vorm van ik wil zeggen wat ik wil maar niet herkend worden. dat komt angstig over ja. en naief nee dat ben ik niet. ik heb mijn eigen mening maar ik ben overtuigd in mijn keuze van beroep en levenswijze, net zoals jij pacifist bent. maar dat je denkt dat je de wereld kan verbeteren op een forum dat noem ik wel naief. jullie gebruiken iedere keer de welbekende lachsmileys, maar om te lachen is het niet. komt erg arrogant over, het lijkt wel dat je andere ideeën en overtuigingen ondergeschikt vindt aan de jouwe. ga maar eens een put slaan in een crissisgebied zonder beveiliging van militairen, dan zien we binnenkort een filmpje waar je hoofd van je romp wordt gescheiden. ontwikkelingshulp gaat nu eenmaal niet zonder militaire steun. ik ben er nu echt weg van. ik heb er genoeg over gezegd, en jullie blijven alles wat ik zeg tot aan de grond toe afkraken. dus vier jullie overwinning ookal is het maar op een forum:bye:

Welke overwinning?
knoalster jongen ik word een beetje moe van je, je toon is erg denigrerend naar mensen die een andere kijk er op hebben. ik ben meer van mening dat je extreem links zou zijn dan neo nazi, maar ik ken jou niet en ga je dus niet zomaar in een hokje plaatsen. wat jouw beweegt om zo fel tegen dit onderwerp te zijn en daarop denkt zo te moeten reageren zou ik wel eens willen weten. Het hele off topic gelul helpt niets, maybe dat er over een decenium wel een veilig en door het volk bestuurd afghanistan mogelijk is. durf jij dan je ongelijk toe te geven. ik geef je meteen gelijk wanneer de afghanen voor de taliban kiezen. dan is het hun keuze geweest en moeten we het daar dan maar laten zoals het is. maar nu op dit moment is ontwikkelingshulp zonder militaire steun daar niet mogelijk. want zo'n rode kruis is dan wel heel erg makkelijk om op te schieten voor de taliban (wat dus een stam is).

:yes:

Niet. Het zit in de menselijke CULTUUR. Dat is totaal iets anders dan NATUUR.

Nou ik kan je anders vertellen dat geweld al bij de Neanderthalers voorkwam al was het alleen om huis en vrouw veilig te stellen...Ff je huiswerk doen joh ;)

Mensen mogen pacifist zijn whatever, maar moet je dat als een geloofsovertuiging aan mensen opdringen???
Ik bedoel verbeter de wereld, begin bij jezelf...
Op dit moment zijn een aantal mensen in dit topic op een foute manier bezig hun gelijk te halen, terwijl ze het hardste roepen met een hoop poeha EN nonsense, vergeten ze gewoon dat door dit provocerende gedrag zelf hun steentje bijdragen tot het aanroepen van geweld...
Overigens snap ik de mensen ook niet die hun verantwoording gaan afleggen aan een groepje noobs die het toch beter willen weten.
Het is iets wat dit soort mensen toch nooit zullen en willen begrijpen...

Het is tijd voor een slotje volgens mij...:bye:
laatste aanpassing
Uitspraak van Spot op maandag 19 november 2007 om 23:43:
Het zit in de menselijke CULTUUR.

Ben het meestal met je eens maar nu effe niet.
In alle culturen moorden mensen elkaar uit dus hoe verklaar je dat? Culturen veranderen, nieuwe ontstaan maar 1 ding blijft: zinloos geweld tegen elkaar. Want iemand zei het ooit al mooi:
"We eten elkaar niet op, we slachten elkaar alleen af."

Er is iets moois gebeurt ooit: we waren ons bewust van ons bewustzijn.
Maar verder is het brein toch behoorlijk verknipt bij veel mensen...jammer, had heel leuk kunnen zijn dacht Moeder Natuur. :(

Uitspraak van ***~MEISKUH~***:cheer: op dinsdag 20 november 2007 om 00:45:
Nou ik kan je anders vertellen dat geweld al bij de Neanderthalers voorkwam al was het alleen om huis en vrouw veilig te stellen...Ff je huiswerk doen joh

Nou nou, wat een diepgaande studies om tot deze briljante conclusie te komen.
Wie zegt dat ik pacifistisch ben?
Ik stel me alleen vragen wtf we daar doen en het is in hoofdzaak niet om de afgaantjes te helpen.

Zal ik even opnoemen hoeveel oorlogen gebaseerd op leugens Amerika heeft gevoerd sinds WOII?
laatste aanpassing

Since World War II, the United States actually dropped bombs on 23 countries. These include: China 1945-46, Korea 1950-53, China 1950-53, Guatemala 1954, Indonesia 1958, Cuba 1959-60, Guatemala 1960, Congo 1964, Peru 1965, Laos 1964-73, Vietnam 1961-73, Cambodia 1969-70, Guatemala 1967-69, Grenada 1983, Lebanon 1984, Libya 1986, El Salvador 1980s, Nicaragua 1980s, Panama 1989, Iraq 1991-1999, Sudan 1998, Afghanistan 1998, and Yugoslavia 1999.

The following is a comprehensive summary of the imperialist strategy of the United States over the span of the past century:

Yugoslavia - 1946 - Navy deployed off the coast of Yugoslavia in response to the downing of an American plane.
Uruguay - 1947 - Bombers deployed as a show of military force.
Greece - 1947-49 - United States operations insured a victory for the far right in national "elections."
Germany - 1948 - Military deployed in response to the Berlin blockade; the Berlin airlift lasts 444 days.
Philippines - 1948-54 - The CIA directed a civil war against the Filipino Huk revolt.
Puerto Rico - 1950 - Military helped crush an independence rebellion in Ponce.
Korean War - 1951-53 - Military sent in during the war.
Iran - 1953 - The CIA orchestrated the overthrow of democratically elected Mossadegh and restored the Shah to power.
Vietnam - 1954 - The United States offered weapons to the French in the battle against Ho Chi Minh and the Viet Minh.
Guatemala - 1954 - The CIA overthrew the democratically elected Arbenz and placed Colonel Armas in power.
Egypt - 1956 - Marines deployed to evacuate foreigners after Nasser nationalized the Suez Canal.
Lebanon - 1958 - Navy supported an Army occupation of Lebanon during its civil war.
Panama - 1958 - Troops landed after Panamanians demonstrations threatened the Canal Zone.
Vietnam - 1950s-75 - Vietnam War.
Cuba - 1961 - The CIA-directed Bay of Pigs invasions failed to overthrow the Castro government.
Cuba - 1962 - The Navy quarantines Cuba during the Cuban Missile Crisis.
Laos - 1962 - Military occupied Laos during its civil war against the Pathet Lao guerrillas.
Panama - 1964 - Troops sent in and Panamanians shot while protesting the United States presence in the Canal Zone.
Indonesia - 1965 - The CIA orchestrated a military coup.
Dominican Rep- 1965-66 - Troops deployed during a national election.
Guatemala - 1966-67 - Green Berets sent in.
Cambodia - 1969-75 - Military sent in after the Vietnam War expanded into Cambodia.
Oman - 1970 - Marines landed to direct a possible invasion into Iran.
Laos - 1971-75 - Americans carpet-bomb the countryside during Laos' civil war.
Chile - 1973 - The CIA orchestrated a coup, killing President Allende who had been popularly elected. The CIA helped to establish a military regime under General Pinochet.
Cambodia - 1975 - Twenty-eight Americans killed in an effort to retrieve the crew of the ayaquez, which had been seized.
Angola - 1976-92 - The CIA backed South African rebels fighting against Marxist Angola.
Iran - 1980 - Americans aborted a rescue attempt to liberate 52 hostages seized in the Teheran embassy.
Libya - 1981 - American fighters shoot down two Libyan fighters.
El Salvador - 1981-92 - The CIA, troops, and advisers aid in El Salvador's war against the FMLN.
Nicaragua - 1981-90 - The CIA and NSC directed the Contra War against the Sandinistas.
Lebanon - 1982-84 - Marines occupied Beirut during Lebanon's civil war; 241 were killed in the American barracks and Reagan "redeployed" the troops to the Mediterranean.
Honduras - 1983-89 - Troops sent in to build bases near the Honduran border.
Grenada - 1983-84 - American invasion overthrew the Maurice Bishop government.
Iran - 1984 - American fighters shot down two Iranian planes over the Persian Gulf.
Libya - 1986 - American fighters hit targets in and around the capital city of Tripoli.
Bolivia - 1986 - The Army assisted government troops on raids of cocaine areas.
Iran - 1987-88 - The United States intervened on the side of Iraq during the Iran-Iraq War.
Libya - 1989 - Navy shot down two more Libyan jets.
Virgin Islands - 1989 - Troops landed during unrest among Virgin Island peoples.
Philippines - 1989 - Air Force provided air cover for government during coup.
Panama - 1989-90 - 27,000 Americans landed in overthrow of President Noriega; over 2,000 Panama civilians were killed.
Liberia - 1990 - Troops entered Liberia to evacuate foreigners during civil war.
Saudi Arabia - 1990-91 - American troops sent to Saudi Arabia, which was a staging area in the war against Iraq.
Kuwait - 1991 - Troops sent into Kuwait to turn back Saddam Hussein.
Somalia - 1992-94 - Troops occupied Somalia during civil war.
Bosnia - 1993-95 - Air Force jets bombed "no-fly zone" during civil war in Yugoslavia.
Haiti - 1994-96 - American troops and Navy provided a blockade against Haiti's military government. The CIA restored Aristide to power.
Zaire - 1996-97 - Marines sent into Rwanda Hutus' refugee camps in the area where the Congo revolution began.
Albania - 1997 - Troops deployed during evacuation of foreigners.
Sudan - 1998 - American missiles destroyed a pharmaceutical complex where alleged nerve gas components were manufactured.
Afghanistan - 1998 - Missiles launched towards alleged Afghan terrorist training camps.
Yugoslavia - 1999 - Bombings and missile attacks carried out by the United States in conjunction with NATO in the 11 week war against Milosevic.
Iraq - 1998-2001 - Missiles launched into Baghdad and other large Iraq cities for four days. American jets enforced "no-fly zone" and continued to hit Iraqi targets since December 1998.

aub!
laatste aanpassing

Als dat zo doorgaat kennen we om de haverklap lintjes gaan uitdelen. (f)

Uitspraak van >DT< op maandag 19 november 2007 om 21:52:
oke hun goed recht, totdat 9-11 er opeens vliegtuigen uit de lucht vielen.

mischien zit de vs daar zelf wel achter.
wie heeft die piloten opgeleid.
waar zijn die piloten opgeleid.
zeg nou niet dat kan niet.
lee harry oswald is ook opgeleid bij de vs mariniers, die schoot ook kennedy dood.
waren mischien 2 schutters.
de vs speelt al al zolang ze bestaan spelletjes.
tuurlijk de taliban en al-qaida moeten gepakt worden, dan weet ik nog wel een leuke straf voor ze (y)
maar je moet dingen van 2 kanten bekijken ;)
Uitspraak van Spot op dinsdag 20 november 2007 om 00:24:
Geweld is ook niet menseigen

wel waar (y)
adam maakte eva dood voor een appel, dat waren de 1e mensen.
(zo staat het geschreven niet dat ik het geloof)
al eeuwen wat zeg ik altijd heeft de mens oorlog en geweld gebracht.

Uitspraak van >DT< op maandag 19 november 2007 om 21:52:
wat onze troepen doen is de rotzooi opknappen die die yanks veroorzaakt hebben

ben ik het ook met je eens, die tering busch met zn oorlogje spelen brengt iedereen in contact met de oorlog want hij weet dat er verdragen zijn tussen hun en vele landen.
ik vind ook laat ze lekker het uitzoeken daar in irak EN afghanistan (y)
maar dan moeten ze ook niet bellen of gaan janken dat ze hulp nodig hebben, die landen zijn net zo hypocriet als de vs (y)
Uitspraak van >DT< op maandag 19 november 2007 om 22:09:
jij kan goed tellen, er zijn toch wat meer lui die hetzelfde denken als ik :bye:

ja ben het met je eens (y)
maar de vs speelt ook vieze achterbakse spelletjes.
Uitspraak van Spot op maandag 19 november 2007 om 23:43:
Niet. Het zit in de menselijke CULTUUR. Dat is totaal iets anders dan NATUUR.

fout, oorlog voeren is natuur
apen doen dit ook namelijk
gaat allemaal om gebied/eten
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 november 2007 om 03:21:
mischien zit de vs daar zelf wel achter

ag rot toch n end op zeg, het was osama die dat deed en dat heeft die allang bekend

maar ze konden het wel gebruiken voor andere doeleinden (zou ik ook doen )
laatste aanpassing

Als ik ze gratis krijg plak ik ze, anders niet:no:
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 november 2007 om 06:39:
Als ik ze gratis krijg plak ik ze, anders niet

jood

on topic, trieste reacties hier :nocheer:
Uitspraak van >DT< op dinsdag 20 november 2007 om 00:33:
ik gaf alleen maar aan dat het toevallig is dat jullie drie geen foto's op je pro hebben lijkt me een vorm van ik wil zeggen wat ik wil maar niet herkend worden.

en stel al zouden ze niet herkens willen worden wat dan nog
maar dat je denkt dat je de wereld kan verbeteren op een forum dat noem ik wel naief

Deze mening heb ik niet alleen op een forum, deze mening heb ik al lang voor die tijd geformuleerd. Al moet ik zeggen dat het niet geheel van mezelf kom. Dit is eeuwenoude kennis. En wat dan nog. Een forum is net zo'n massamedium als een televisie.

jullie gebruiken iedere keer de welbekende lachsmileys, maar om te lachen is het niet. komt erg arrogant over,

Beter te veel gelachen dan te vaak gehuild!

ik heb er genoeg over gezegd, en jullie blijven alles wat ik zeg tot aan de grond toe afkraken.

Dat noemt men een discussie.

ga maar eens een put slaan in een crissisgebied zonder beveiliging van militairen, dan zien we binnenkort een filmpje waar je hoofd van je romp wordt gescheiden. ontwikkelingshulp gaat nu eenmaal niet zonder militaire steun.

Niet als er al een militaire aanwezigheid is. Daar geef ik je gelijk in. Dan worden alle blanke over 1 kam geschoren.

ik gaf alleen maar aan dat het toevallig is dat jullie drie geen foto's op je pro hebben lijkt me een vorm van ik wil zeggen wat ik wil maar niet herkend worden.

Dat maak jij er van. Maar dat is klinklare onzin. Jij wilt wel graag herkend worden? Ik hecht waarde aan mijn privacy, maar de mensen die me kennen herkennen mij wel. Ik geef genoeg herkenbare info. Maar ja, als jij het een belangrijk punt vind, dan krijg je dat puntje van me.

Uitspraak van Audionysos op dinsdag 20 november 2007 om 00:53:
"We eten elkaar niet op, we slachten elkaar alleen af."

Leg mij dan uit waarom de mens het überhaupt overleefd heeft al die jaren? Oorlog als natuurlijke eigenschap is niet echt een positieve evolutionaire eigenschap. Geweld is zeker een deel van de mensheid, dat ontken ik niet. De mens begon dan ook als JAGER en verzamelaar. Maar er zit een groot verschil tussen geweld dat komt uit een bepaalde karaktereigenschap, of de drang om jezelf en andere te voeden, en sytematisch geweld zoals in een oorlog.

Nou ik kan je anders vertellen dat geweld al bij de Neanderthalers voorkwam al was het alleen om huis en vrouw veilig te stellen...Ff je huiswerk doen joh ;)

Hoe weet jij dat zo goed? Of doel jij op Ötzi (die overigens homo sapiens was)? Feit is wel dat we te weinig weten over de cultuur van die pre-historische volkeren om er een redelijk oordeel over te kunnen maken.

Uitspraak van Audionysos op dinsdag 20 november 2007 om 00:53:
Maar verder is het brein toch behoorlijk verknipt bij veel mensen...jammer, had heel leuk kunnen zijn dacht Moeder Natuur. :(

Moeder Natuur is niet de schuldige, moeder Cultuur heeft het verpest. Geweld is al eeuwenlang deel van onze (de menselijke) cultuur, maar dat betekent niet dat het altijd zo geweest is.

Mensen mogen pacifist zijn whatever, maar moet je dat als een geloofsovertuiging aan mensen opdringen???
Ik bedoel verbeter de wereld, begin bij jezelf...
Op dit moment zijn een aantal mensen in dit topic op een foute manier bezig hun gelijk te halen, terwijl ze het hardste roepen met een hoop poeha EN nonsense, vergeten ze gewoon dat door dit provocerende gedrag zelf hun steentje bijdragen tot het aanroepen van geweld...
Overigens snap ik de mensen ook niet die hun verantwoording gaan afleggen aan een groepje noobs die het toch beter willen weten.
Het is iets wat dit soort mensen toch nooit zullen en willen begrijpen...

Een foute manier noem je het? Iets met woorden proberen op te lossen is fout? Aanroepen tot geweld doe je niet met woorden, aanroepen tot geweld doe je met geweld. En als ik geweld aanroep met mijn woorden, ben ik dan degene die fout is of moet degene bij wie het geweld aangeroept wordt in de spiegel kijken en het probleem bij zichzelf zoeken?

Uitspraak van S.F.X. op dinsdag 20 november 2007 om 06:28:
fout, oorlog voeren is natuur
apen doen dit ook namelijk
gaat allemaal om gebied/eten

Apen doen dit ook? Ooit gehoord van Bonobo's? De mens-apen die het meest op mensen lijken? Die lossen ieder conflict op met sex.
En ook al doen andere apen het, zij hebben van de natuur wapens gekregen. Wij mensen moeten ze zelf maken, dus is er een vorm van keuze!

What difference does it make to the dead, the orphans and the homeless, whether the mad destruction is wrought under the name of totalitarianism or the holy name of liberty or democracy?
Mahatma Gandhi (1869 - 1948), "

Those who make peaceful revolution impossible will make violent revolution inevitable.
John F. Kennedy (1917 - 1963)

Victory attained by violence is tantamount to a defeat, for it is momentary.
Mahatma Gandhi (1869 - 1948),

laatste aanpassing door een beheerder

Uitspraak van S.F.X. op dinsdag 20 november 2007 om 06:35:
ag rot toch n end op zeg,

hey beetje dimme silverenknoest :[
Uitspraak van S.F.X. op dinsdag 20 november 2007 om 06:35:
het was osama die dat deed en dat heeft die allang bekend

ja dat heeft hij en zn 40 struikrovers bekend ja.
maar het is toch raar dat de hoofdkapers eigenlijk de vs niet in mochten en toch binnen kwamen.
dat ze een pilotenopleidng kregen terwijl ze gezocht waren.
zulke mensen worden grondig gecheckt eerst voor zo'n opleiding.
osama is zelf opgeleid door de vs, hoe ik dat weet ik heb mijn persoonlijke bronnen, een vrind van mij komt uit schotland, die heeft bij het britse leger S.A.S gezeten. die vertelde mij een hoop dingen.

hoe komt het dat ze zonder problemen door de douane kwamen de dag des oordeels.
hoe kan alles zo perfect velopen terwijl hun eerst huin eigen schoenen nog niet kunnen strikken, kijk ik weet osama is jullie held, jullie verlosser.
er woden meer spelletjes gespeld door de C.I.A dan door di almachtige Al-qaida van jullie :D
laatste aanpassing

Gaan we amerika achterna?

Ik steun de strijd niet (Y)

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 november 2007 om 13:41:
maar het is toch raar dat de hoofdkapers eigenlijk de vs niet in mochten en toch binnen kwamen.

Nog veel gekker is dat in de dagen na 911 wanneer er een totaal vliegverbod heerste voor de commerciële luchtvaart de koninklijke familie van Saoedi Arabië + enkele familie leden van Bin wel mochten vliegen naar Parijs.
laatste aanpassing

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 november 2007 om 13:45:
Gaan we amerika achterna?

ja.
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 november 2007 om 13:45:
Ik steun de strijd niet (Y)

ik ook niet, dan krijg je hier drek in NL aanslagen door die zieke geesten, dan vinden ze het normaal, want omdat wij hun steunen steunen hun wer de moslimwereld :s
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 november 2007 om 13:52:
Nog veel gekker is dat in de dagen na 911 wanneer er een totaal vliegverbod heerste voor de commerciële luchtvaart de koninklijke familie van Saoedi Arabië + enkele familie leden van Bin wel mochten terug vliegen naar Arabië.

indd. klopt.
ik kan nog zoveel aanwijzingen geven maar ach wat zou het, dat telt toch.
de vs wist dat dit eraan zat te komen (y)

De Saudi Binladin Group (Bouwbedrijf Bin familie) had mogelijk connecties met Harken Inc. (Bush olie corporatie) via Khalid Bin Mahfouz

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 november 2007 om 13:55:
ik ook niet, dan krijg je hier drek in NL aanslagen door die zieke geesten, dan vinden ze het normaal, want omdat wij hun steunen steunen hun wer de moslimwereld :s

Niet uit angst, maar uit princypes.

Uitspraak van verwijderd op maandag 19 november 2007 om 23:48:
90% wil gewoon in vrede leven.

Iedereen wil wel in vrede leven!
onze troepen die gaan niets voor niets naar afhganistan heen!
en dan kun je wel weer aankomen met commentaar,
maar zie de waarheid maar eens onder de ogen :
ONZE TROEPEN DIE ZORGEN TENMINSTE VOOR VREDE!
of anders gezegd : ZE PROBEREN HET!!

Einde discussie ;)
laatste aanpassing
adam maakte eva dood voor een appel, dat waren de 1e mensen.

:roflol: nee man, de vrouw verleidde de man tot iets wat nu "het kwaad" genoemd word en werden zo uit het Hof van Eden gezet.
Hun kinderen Kain en Abel, de 1 sloeg de ander dood.

Maar hoezo waren Adam en Eva de eerste mensen? Volgens dat metaforisch sprookjesboek idd, maar volgens Darwin niet...

Een foute manier noem je het? Iets met woorden proberen op te lossen is fout? Aanroepen tot geweld doe je niet met woorden, aanroepen tot geweld doe je met geweld. En als ik geweld aanroep met mijn woorden, ben ik dan degene die fout is of moet degene bij wie het geweld aangeroept wordt in de spiegel kijken en het probleem bij zichzelf zoeken?

Jij suggereert direct dat ik doel op iets met woorden oplossen verkeerd is, ik had het over de manier waarop jullie iets duidelijk proberen te krijgen in dit topic...Je probeert iets uit te lokken met je mening en dat vind ik niet gewoon iets met woorden proberen...

Hoe weet jij dat zo goed? Of doel jij op Ötzi (die overigens homo sapiens was)? Feit is wel dat we te weinig weten over de cultuur van die pre-historische volkeren om er een redelijk oordeel over te kunnen maken.

Was slechts een metafoor...

Als we het toch off topic achter de schermen gaan hebben en conspiracy gaan gebruiken; Wat te denken aan de vrijmetselarij en 9/11...
Het schijnt dat deze genootschap ook een dikke vinger in de wereldpap te roeren heeft qua macht, geld e.d.
Veel acties waarvan je denkt dat deze gewoon door de FBI en CIA gepleegd worden komen regelmatig voort en worden gefinancieerd vanuit de vrijmetselarij.

Uitspraak van ***~MEISKUH~***:cheer: op dinsdag 20 november 2007 om 15:50:
nee man, de vrouw verleidde de man tot iets wat nu "het kwaad" genoemd word en werden zo uit het Hof van Eden gezet.
Hun kinderen Kain en Abel, de 1 sloeg de ander dood.

ok solly :bloos:
dacht dat het zo ging 8)
maar het gaat om het feit dat zelfs de 1e mensen moorden pleegden ;)
Volgens dat metaforisch sprookjesboek idd, maar volgens Darwin niet...

wie zegt dat DARWIN waar is ;)
ik vind iedereen heeft zn eigen mening en filosofie over het leven, en de 1 geloofd in andere sprookjes als de ander :)
de vrijmetselarij

daar wou ik over beginnen ja, ik wou zeggen daar begon het gedonder en bedrieg maar eigenlijk was dat veel eerder, tot in mensen heugenis word er gemoord en bedrogen (y)
laatste aanpassing

vrijmetselarij

Laten we nog dieper gaan: het Vaticaan, Sovereign Military Order Of Malta en de Black Pope.
laatste aanpassing
daar wou ik over beginnen ja, ik wou zeggen daar begon het gedonder en bedrieg maar eigenlijk was dat veel eerder, tot in mensen heugenis ord er gemoord en bedrogen

Het allseeing eye staat niet voor niks op de US dollar, maar niet alleen de vrijmetselarij ook de Bilderberggroep is er zo 1...(y)
Er is overigens trouwens een "all-acces" docu over de vrijmetselarij, daar werd de dingen wat ik in mijn vorige post meldde flink uitgediept!!

wie zegt dat DARWIN waar is

Ik heb zowel respect voor Darwin als voor God :)
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 november 2007 om 15:41:

:lol: :lol: :lol:

Maar hoezo waren Adam en Eva de eerste mensen? Volgens dat metaforisch sprookjesboek idd, maar volgens Darwin niet...

Leuk dat je darwin boven god zet :lol:

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 november 2007 om 15:56:
wie zegt dat DARWIN waar is

er zit veel logica in voor als je rationeel wil denken

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 november 2007 om 15:59:
Laten we nog dieper gaan: het Vaticaan, Soverein Militairy Orde Of Malta en De Jezuïten

je kan ook te ver gaan met doordenken, na 4 jaar samenzweringsdenken zijn kurt cobain, 2pac en elvis presley niet dood maar hebben zij het georganiseerd met hulp van de cia

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 november 2007 om 15:41:

niet waar, denk je dat die troepen onder de indruk zijn van onze troepen :D
die vochten al toen iedereen nog een kind was :D
en dan moeten ze ook niet zeiken dat ze beschoten worden.
mensen denken ht goed te hebben in hetb leger maar tegenwoordig word er nadrukkelijk gezegd dat ze uitgezonden kunnen worden, eerst is het wel leuk maar tegenwoordig is het overal crisis.

Uitspraak van ***~MEISKUH~***:cheer: op dinsdag 20 november 2007 om 16:01:
Het allseeing eye staat niet voor niks op de US dollar,

jamaar WAT versta jij onder het ll seeing eye ;)
ik vind iemands eigen mening en filosofie veel interessanter al wat er geschreven staat.

Uitspraak van Skirheid op dinsdag 20 november 2007 om 16:04:
Leuk dat je darwin boven god zet :lol:

Uitspraak van ***~MEISKUH~***:cheer: op dinsdag 20 november 2007 om 16:01:
Ik heb zowel respect voor Darwin als voor God :)

effe lezen ;)
zij verdiept der eigen misch. meer in die richting.

Uitspraak van Skirheid op dinsdag 20 november 2007 om 16:04:
2pac

Nu we toch helemaal off topic gaan
{argument 'id' ontbreekt}
laatste aanpassing
Leuk dat je darwin boven god zet

Is dat om te lachen? Ik geloof alleen niet in de onzin van religie...
Want als we daarover moeten beginnen over religie en oorlogen.
Als alle religie in 1x afgeschaft zou worden, dan zou er in 1x ook een stuk minder oorlogen om uit te vechten zijn.
Want zover ik weet in de geschiedenis en hedendaags zijn heel wat oorlogen gestreden vanwege religie...
Ik heb echt een teringhekel aan religie :yes: maar dat is mijn mening...

er zit veel logica in voor als je rationeel wil denken

Liever rationeel denken dan eeuwig hopende zijn, er is nl nog nooit iemand geweest die mij na zijn of haar dood kon vertellen of ie God gezien heeft of niet...
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 november 2007 om 16:12:
effe lezen
zij verdiept der eigen misch. meer in die richting

hoezo effe lezen, ik zeg toch niks in constateer alleen iets

Uitspraak van Skirheid op dinsdag 20 november 2007 om 16:13:

omdat ze helemaal niet beweerd darwin boven god te zetten. jij constateer niet jij trekt je conlussie al
effe lezen ;)
zij verdiept der eigen misch. meer in die richting.

Ik heb gewoon liever de bare facts, dan iets te moeten constateren wat miss wel helemaal uit ze verband getrokken is door de mens!!!

Dat noemen ze ook wel klakkeloos afgaan op iets en iemand anders zijn mening niet respecteren...
laatste aanpassing

Uitspraak van ***~MEISKUH~***:cheer: op dinsdag 20 november 2007 om 16:13:
Liever rationeel denken dan eeuwig hopende zijn, er is nl nog nooit iemand geweest die mij na zijn of haar dood kon vertellen of ie God gezien heeft of niet...

het mooie is, er word altijd de duivel afgebeeld, matia afgebeeld, jezus afgebeeld.
demonen. ga zo maar door maar nooit GOD zelf.

ik geloof niet in alle verhalen, ik heb mn eigen verhaal over het leven.
en als ik het verkeerd heb, so be it.
dat zie ik wel als ik dood ben :)
Uitspraak van ***~MEISKUH~***:cheer: op dinsdag 20 november 2007 om 16:13:
Ik geloof alleen niet in de onzin van religie...

ik ook niet (y)

Darwin staat voor numero 33 in de numerologie.
Een masonic getal.

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 november 2007 om 16:15:
omdat ze helemaal niet beweerd darwin boven god te zetten. jij constateer niet jij trekt je conlussie al

Als je de bijbel een metaforisch sprookjesboek noemt en Darwin lijkt haar meer aannemelijk dan zal ze meer waarde hechten aan darwin, wat mij niet uitmaakt ik zeg er niks over,maar Meiskuh, mischien moet je pride weer even haar riem om doen straks bijt ze in mn enkel
Uitspraak van ***~MEISKUH~***:cheer: op dinsdag 20 november 2007 om 16:16:
Dat noemen ze ook wel klakkeloos afgaan op iets en iemand anders zijn mening niet respecteren...

gelul, jij zegt het op zo'n manier dat ik geen andere conclusie kan trekken dan dat je meer gelooft in de evolutietheorie als in het scheppingsverhaal. Dan ga ik niet klakkeloos ergens op af, ik zeg gewoon dat ik grappig vind dat je darwin boven god zet, verder niks
Ik geloof niet in alle verhalen, ik heb mn eigen verhaal over het leven.
en als ik het verkeerd heb, so be it.
dat zie ik wel als ik dood ben :)

Ik zie het zo; ik heb de Bijbel van voor naar achter gelezen en me zwaar verdiept in verschillende religies waaronder ook de Islam.
Ik weet voor mezelf dat het geloof (het instituut) niet mijn ding is en dat voor mij deze boeken metaforische sprookjesboeken met wijze levenslessen zijn.
Immers de 10geboden staan toch wel aardig naast de normen en waarden die ik mijn zoon bijbreng (Y)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 november 2007 om 16:18:
het mooie is, er word altijd de duivel afgebeeld, matia afgebeeld, jezus afgebeeld.
demonen. ga zo maar door maar nooit GOD zelf.

omdat je volgens de geloven god niet mag afbeelden, niemand heeft god gezien in de bijbel behalve jezus. maar gaat wel heel erg offtopic dit he, moeten jullie je troepen niet ondersteunen
laatste aanpassing

:yes: money makes the world go round...
laatste aanpassing

Dus religisch zijn geen manipulatieve instellingen. :lol:
De bijbel is nix anders dan astrologie, zo ook de rest van de geloofsstromingen.
laatste aanpassing

Ik STEUN ONZE TROEPEN! :respect: