ben je mij nu aan het versieren?
altijd, weet je toch
Kunnen kippen evenveel als vrouwen dan?
nee en soms is dat ook een voordeel
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 november 2007 om 09:10:niet tevele nadenken
daar heb je al het eerste probleem
toch te erg voor woorden dat 91% van de vrouwen vinden dat de man dat moet doen, en dat noemen ze dan emancipatie...
is dus triest woa
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 november 2007 om 09:10:Nja gewoon doen!! Klaar, niet tevele nadenken op dat moment!
veel succes
Of je durft allebei niet en dan gebeurt er niks
amen...schiet dus geen hol op
Dat ligt er toch ook maar net aan, als je als vrouw zijnde een leuke man ziet dan vind ik dat de vrouw ook kan beginnen met versieren, en andersom hetzelfde
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 november 2007 om 16:35:(de meeste) Vrouwen willen veroverd worden en zo hoort het ook!!
De meeste vrouwen willen zoveel, zoveel dat ze niet weten wat ze precies willen, en dus is het vaak verspilde energie want dan krijg je nog geen duidelijkheid.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 november 2007 om 22:02:de man
tuurlijk....
we leven niet meer in de middel-eeuwen, vrouwen mogen ook wel eens moeite doen.
Uitspraak van inactief op dinsdag 13 november 2007 om 18:48:Uitspraak van SilverFaustX op dinsdag 13 november 2007 om 18:36:
Je hebt gestemd, jouw keuze was: "Bosbessen"
Uitspraak van Masterkale op woensdag 14 november 2007 om 23:17:Ben je net een heel gesprek aan het houden, komt dat vriendje opeens aanlopen met drinken
heel irritant ja
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 november 2007 om 16:35:(de meeste) Vrouwen willen veroverd worden en zo hoort het ook!!
Zo hoort het niet, mannen willen dat nu ook eindelijk wel eens!
De vrouw ga geen energy meer steken in zo iets, geen tijd voor
Uitspraak van Masterkale op woensdag 14 november 2007 om 23:17:"zal ze al een vriendje hebben of niet".
op de tv was dat knappe mensen ook vaak problemen hebben om een relatie te vinden, omdat men er meestal al van uit gaat dat die mensen bezet zijn en men hun niet durft aan te spreken ( zit idd wat in )
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 november 2007 om 18:58:De meeste vrouwen willen zoveel, zoveel dat ze niet weten wat ze precies willen
dat ligt niet aan het vrouw zijn, genoeg mannen die ook zo in elkaar steken
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 november 2007 om 20:04:Uitspraak van Masterkale op woensdag 14 november 2007 om 23:17:
"zal ze al een vriendje hebben of niet".
op de tv was dat knappe mensen ook vaak problemen hebben om een relatie te vinden, omdat men er meestal al van uit gaat dat die mensen bezet zijn en men hun niet durft aan te spreken ( zit idd wat in )
uhhh
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 november 2007 om 20:04:Uitspraak van Python85 op woensdag 14 november 2007 om 18:58:
De meeste vrouwen willen zoveel, zoveel dat ze niet weten wat ze precies willen
dat ligt niet aan het vrouw zijn, genoeg mannen die ook zo in elkaar stekenen waar je geen hoogte van krijgt.
Ja, dat is ook wel zo
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 november 2007 om 20:06:ik moet toegeven dat ik daar meestal ook vanuit ga
ik had er nooit echt bij nagedacht en toen het op tv kwam dacht ik ''idd je gaat er vanzelf van uit dat iemand dan al bezet is''
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 november 2007 om 20:06:Ik weet wel wat ik wil dus dat scheelt
ik ook
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 november 2007 om 20:11:ik had er nooit echt bij nagedacht en toen het op tv kwam dacht ik ''idd je gaat er vanzelf van uit dat iemand dan al bezet is''
Dus moeten zij de eerste stap zetten, probleem opgelost
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 november 2007 om 20:04:op de tv was dat knappe mensen ook vaak problemen hebben om een relatie te vinden, omdat men er meestal al van uit gaat dat die mensen bezet zijn en men hun niet durft aan te spreken ( zit idd wat in )
.....maar wat is knap?? kan voor de ander wel weer lelijk zijn.
De vrouw 
Die is daar veel beter in!
Die is daar veel beter in!
Hijs een beetje te jong.[/quot
[quote element=message id=34849601]{element is niet toegankelijk}ij 18 hij 17...zie geen probleem, zeker niet als je zelf wilt beginnen
scheelt maar 1 jaartje
Waneer ben je jarig, scheelt het misschien nog minder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 november 2007 om 20:18:...maar wat is knap?? kan voor de ander wel weer lelijk zijn.
De vrouw ga geen energy meer steken in zo iets, geen tijd voor
zullen wij dan ook maar eens doen voor de verandering, saai wereldje word het dan...
wel jammer dat het altijd dezelfde zijn die het moeten beginnen
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 november 2007 om 20:04:op de tv was dat knappe mensen ook vaak problemen hebben om een relatie te vinden, omdat men er meestal al van uit gaat dat die mensen bezet zijn en men hun niet durft aan te spreken ( zit idd wat in )
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 november 2007 om 20:11:ik had er nooit echt bij nagedacht en toen het op tv kwam dacht ik ''idd je gaat er vanzelf van uit dat iemand dan al bezet is''
afentoe ga je je afvragen waarom wij eiglijk dat orgaan hebben wat zich noemt: brein... het zorgt voor nix dan problemen op het sociaal vlak
maar het klopt wel... we gaan ons altijd al zoveel verschillende rare dingen in de kop halen nog voordat we al weten hoe hij/zij heet....
laat staan de rest...
Uitspraak van Funk Fanatic op woensdag 14 november 2007 om 08:57:Heb hierover geen mening.. Gevalletje op juiste moment onder de juiste
omstandigheden de juiste woorden gebruiken.. Denk dat, dat voor beide telt..
Tussenpersoon..Deden we dat niet op de middelbare school??
precies