Partyflock

Forumonderwerp · 981991
Waarschuw beheerder
Novalja, op het eiland Pag in Kroatie (Dalmatie), wordt de laatste jaren steeds populairder. Geen recente topics over, vandaar deze voor de zomer 2008.

Schijnt echt een leuke feestbestemming te zijn, met enkele discotheken op Beach Zrce waar 24uur per dag gefeest kan worden. Hierdoor wordt het ook wel 'het Ibiza van Kroatie' genoemd. 20 minuten lopen van Beach Zrce bevindt zich het centrum van Novalja.

Wil komende zomer misschien wel met de auto richting Novalja reizen.

Mensen die er al wel eens geweest zijn en tips hebben? Is Novalja echt een aanrader of niet?

En zijn er nog mensen die er ook over nadenken, of zelfs al geboekt hebben voor 2008??
Waarschuw beheerder
Zoals jullie inmiddels weten komt Tiësto draaien, alleen daar moet je wel kaarten voor bestellen. Op de site www.novalja.com kan je deze bestellen (via mastercard) en ophalen bij het travel agency.. Alleen heeft 1 van jullie dit al gedaan? Zo ja, is dit goed gegaan?

Wij weten namelijk niet of dit wel betrouwbaar is; k bedoel je moet toch even je creditcard nummer geven..

Zijn er eventueel ook andere manieren hoe jullie aan kaarten zijn gekomen? Ben namelijk bang dat we aankomen: uitverkocht!

Alvast bedankt!
Waarschuw beheerder
Wij vertrekken pas 29 juli dus zit er voor mij niet in maar anders had ik wel gewoon kaarten besteld via die site hoor :jaja:

Uitspraak van Sincerity op maandag 19 mei 2008 om 18:55:
ben half kroaat spreek de taal best redelijk

ohhh ok :D vandaar ;)

Waarschuw beheerder
http://www.youtube.com/watch?v=aKUdQehPuOI
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ->jeffrey<- op zondag 18 mei 2008 om 18:55:
ok ik heb wel een lijstje voor je :D

-bier
-neuken
-lekkerwijf
-korting
-eten
-drugs
-1, 2, 3, 4, 5 ,6 ,7 ,8, 9, 10
-alcohol
-dankjewel
-alsjeblieft
-sukkel
-strand

b.v.d (Y)

-Pivo
-Jebat se
-lekker wijf kennen we niet echt, zeg maar gewoon ljepa si tegen een meisje;)
-popust
-jelo
-droga
-jedan, dva, tri, cetri, pet, sest, sedam, osam, devet, deset
-alkohol
-hvala
-izvoli of molim
-budala
-plaza
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Ppowi op maandag 19 mei 2008 om 21:02:
k bedoel je moet toch even je creditcard nummer geven..

heb ik even een probleem, heb geen creditcard 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van drughijuve op dinsdag 20 mei 2008 om 17:25:
-Pivo
-Jebat se
-lekker wijf kennen we niet echt, zeg maar gewoon ljepa si tegen een meisje
-popust
-jelo
-droga
-jedan, dva, tri, cetri, pet, sest, sedam, osam, devet, deset
-alkohol
-hvala
-izvoli of molim
-budala
-plaza

:D hier kom ik wel een eind mee denk ik (Y)
Waarschuw beheerder
Ik ben ook wel benieuwd hoe je aan kaarten kan komen want ik wil ook zeker naar Tiësto gaan daar.....

Nog iets minder dan 2 maandjes wachten vanaf 14 juli tot 24 juli zijn ik en een vriendin op camping Strasko te vinden.
Wie nog meer??
Waarschuw beheerder
Uitspraak van States op vrijdag 23 mei 2008 om 22:13:
Ik ben ook wel benieuwd hoe je aan kaarten kan komen want ik wil ook zeker naar Tiësto gaan daar.....

Ik denk zelf dat je daar ook nog wel aan kaarten kan komen hoor...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ->jeffrey<- op donderdag 29 mei 2008 om 15:24:
Ik denk zelf dat je daar ook nog wel aan kaarten kan komen hoor...

Wij proberen het ook daar, zal echt niet uitverkocht zijn ofzo!!Zo geweldig is Tiesto nou ook weer niet ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van .. Sjappie .. op woensdag 11 juni 2008 om 11:35:
Zo geweldig is Tiesto nou ook weer niet

;)

[img width=400 height=300]http://www.novalja.com/forum/images/stories/papaya_press_2008/Green_beat_flyer.jpg[/img]

Eric Prydz

Joe T. Vannelli

Chris Lake

Narany Tomcraft

Seamus Haji

You can buy Tickets on www.Novalja.Com

Dit ziet er ook wel weer leuk uit :jaja:
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
Ik ga deze zomer ook van 7 juli tot 23 juli op camping strasko. Met de bus, wie nog meer?

Verder kaarten voor tiesto kun je regelen bij de riesleiding schijnbaar heb ik gelezen ;)
Waarschuw beheerder
donateur
nog 28 dagen:woep:

Waarschuw beheerder
met de moto naar novalja weet trouwens iemand of je daar makelijk pille of sos kan krijge of het de moeite is om ze zelf mee te pakken
Waarschuw beheerder
Uitspraak van patrick3057 op zondag 27 april 2008 om 00:45:
tog ietsjes beter als camping denk ik...

Haha echt niet 8) Met 7 wijven op een camping!!!! Jiiieehhaaaaaa!!

Nee het lijkt me sterk dat dat tiesto feest nu al uitverkocht zal zijn! :x

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 juni 2008 om 17:53:
makelijk pille of sos kan krijge

Vind je het nu werkelijk ZO MOEILIJK om 2 weken geen drugs te gebruiken?!! :/

Waarschuw beheerder
ik gebruik nou al 2 maanden geen drugs ( ja nu en dan sos maar ni op stap) maar ik drink geen druppel acohol enja als enigste nuchtere rondlopen da moet ik hier al vaak genoeg doen. maare heeft niemand nou is een antwoord
Waarschuw beheerder
Het is daar 24 per dag open en elke dag groot feest dus het lijkt me heel erg sterk dat daar geen drugs gebruikt word..

Uitspraak van GTT' op woensdag 18 juni 2008 om 12:40:
Haha echt niet Met 7 wijven op een camping!!!! Jiiieehhaaaaaa!!

Heb je wel een enkeltje geboekt, want dat kan natuurlijk nooit goed gaan :P 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 juni 2008 om 17:16:
drink geen druppel acohol

Wat is hier de reden van dan ;)

Uitspraak van ->jeffrey<- op woensdag 18 juni 2008 om 17:48:
enkeltje geboekt, want dat kan natuurlijk nooit goed gaan

Pardom?!!!?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van GTT' op donderdag 19 juni 2008 om 19:20:
Wat is hier de reden van dan

vind et niet lekker dus dan maar stom om het te drinken voor het gevoel als je een veel beter gevoel krijgt van pille en je doet er domme dinge door :)
Waarschuw beheerder
Vorig jaar Novalja was te geweldig! Echte dope partys vooral de afterbeachparties.!
Wie gaat er vanaf 21 juli heen?..

Wiet enz is wel redelijk makkelijk te verkrijgen daar... maar pillen/sos... ik denk dat je daarvoor wat betere contacten daar moet opbouwen! Of zelf meenemen natuurlijk!

Voor iedereen die heengaat: Ik raad je COCKTAIL ZOMBIE aan! Zo lkkr maar je gaat kenker loesoe worden!
Haha check jullie @ Club Papaya:D

ciao!
Waarschuw beheerder
Dit jaar van 21 juli t/m 31 juli naar Novalja (appartement Novalja)
Wordt echt één groot gekkenhuis. Het is er nu mooi weer wat ik van de weersvoorspellingen
kan zien. http://www.zoover.nl/kroatie/dalmatie/novalja-pag/weer?scr=1.
En het blijft mooi weer!! Over precies 1 maand en 1 dag zijn we onderweg naar Kroatie!!
Het enige nadeel is dat we met de bus gaan, mgoed dat overleef je dan ook wel weer.
Elk voor nadeel heeft ook weer zijn voordelen.

Zijn er nog meer mensen die deze datum via Gogo gaan met de bus die kant op??
Waarschuw beheerder
Ik heb er ook echt vet zin in!

Zijn er echt zulke vette partys dan? Want er was toch ook zoiets op het strand 24/7
Dat is wel dikke shit. Nou heb er zin!

Waarschuw beheerder
word dus zelf meenemen trouwens geraak je op novalja door een brug of moet je een veerboot nemen
Waarschuw beheerder
Ja er zijn idd zulke vette parties! En ja het gaat 24 uur per dag door!
Nou moet je niet denken dat het er 24 uur per dag drukke parties zijn!
Het echte feest is toch wel tussen ongeveer 16.00 uur en 21.00 uur (Afterbeach party)
en vanaf 00.00 uur tot in de vroege ochtend uurtjes;)
Slapen is ook een vereiste jammergenoeg! hehe

Wanneer ga je gitklit? Met tiesto zeker..?
Nee beste periode is toch wel eind juli, begin augustus.. echt dope partyen met die gekke Italianen:D

El tino loco het ligt eraan van welke kant je komt! Je kan met de veerboot, maar dichtbij zadar is er ook een brug naar het eiland Pag. Als je met een van die organisaties gogo, beachmasters enz gaat neem je de weg met de brug;).. en anders moet je het maar zien.

ciao!
Waarschuw beheerder
alle busreizen met beachmasters zijn gecanceld vanwege gebrek aan animo:P dus dat wordt vliegen voor mij, maarja zolang k dr maar kom(h)
Waarschuw beheerder
Daarom ben ik dus ook niet via beachmasters gegaan...Had een reservering gedaan voor een appartement in Novalja,kreeg ik een telefoontje dat het prima geregeld was en dat de vakantie vaststond (gereserveerd dus)... 3 dagen later krijg ik de zelfde dame aan de lijn met het bericht dat er een fout was gemaakt en dat alles vol was geboekt.

Hierdoor snel gaan informeren bij Gogo en die hadden nog wel dezelfde appartementen staan(zelfs voor nog minder geld). Daarom blijft mijn keuze bij Gogo.
Die lutsers van Bitchmasters weten volgens mij niet half waar ze over praten en wat ze nog kunnen verhuren:P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Mitchmeister:D op zaterdag 21 juni 2008 om 14:48:
alle busreizen met beachmasters zijn gecanceld vanwege gebrek aan anim

oke wtf ik probeerde eerst ook bij hun te boeken en toen zaten ze vol :/

achja dan maar lekker met een reisbureau B)

nog 22 dagen :woep:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sincerity op maandag 23 juni 2008 om 00:43:
nog 22 dagen

Zitten jullie wel in de Appartementen?? Of hebben jullie gekozen voor de camping :P
Waarschuw beheerder
21 Juli:D
Prava Ludnica
Zrce plaza! Sve ce biti ok:D

Vette zin wel! Wie gaat nog meer rond deze tijd?
Ciao!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van @njo op maandag 23 juni 2008 om 09:54:
Zitten jullie wel in de Appartementen?

yes :jaja: :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van @njo op zondag 22 juni 2008 om 13:53:
Hierdoor snel gaan informeren bij Gogo en die hadden nog wel dezelfde appartementen staan(zelfs voor nog minder geld). Daarom blijft mijn keuze bij Gogo.

die heb ik ook vergeleken maar voor mij was beachmasters goedkoper, en de opstapplek was dichterbij, maarja nu alsnog vliegen:P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 juni 2008 om 18:03:
word dus zelf meenemen trouwens

Wanneer ga je? Als je meeneeemt, neem dan wat extras mee..
Koop ik ze daar van je;)
haha

Ltr

Waarschuw beheerder
van 12-22 juli dus tzou close worde ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 juni 2008 om 18:55:
van 12-22 juli dus tzou close worde

Haha in principe zou dat moeten lukken!
22 juli kom ik smorgen vroeg aan!
Nja mybe kunnen we wat regelen!
Zou wel dope zijn!
Hoe ga je? Met welke organisate?

ltr
Waarschuw beheerder
Zou eerst helemaal niet meer gaan door bepaalde redenen.. rij nu toch nog even 5 dagen heen en weer :D

Toch nog ff kijken hoe het daar is :lol:

Waarschuw beheerder
zonder organisatie gewoon via website appartementje geboekt en ik rij er met de moto naartoe
Waarschuw beheerder
28 juli vertrekken wij via gogo :D
Ga er heen tot 5 aug, begin er al zin in te krijgen :bounce:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 juni 2008 om 17:14:
zonder organisatie gewoon via website appartementje geboekt en ik rij er met de moto naartoe

(Y) Veel beter inderdaad.

Heel novalja staat vol met appartementen enzo, via verschillende sites te boeken. Wij reizen ook gewoon zelf daarheen, met de auto. Scheelt een hoop geld!! En de reis opzich is ook al vakantie, lachen met z'n allen!

Waarschuw beheerder
ja de reis is er voor mij juist duurder op geworde maar gelijk je zegt de reis op zich is ook al vakantie
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Poelen op donderdag 26 juni 2008 om 11:36:
Wij reizen ook gewoon zelf daarheen, met de auto. Scheelt een hoop geld!! En de reis opzich is ook al vakantie, lachen met z'n allen!

Daarom hebben wij dan maar gekozen voor de bus...Iedereen kan drinken en gek doen en geen gezeik met dat mensen moeten gaan rijden;)
En wat betreft dat het een hoop geld scheelt....denk dat je zelfs nog wel goedkoper uit bent met de bus als met de auto, gezien de hoge benzine/diesel prijzen en tolkaarten die je moet halen wanneer je met de auto gaat.

Mgoed... 1 ding vind ik belangrijk en dat is als ik er maar kom en kan feesten :D
Waarschuw beheerder
Mensen die met eigen vervoer gaan let op.
In Slovenie hebben ze per 1 juli een nieuwe tolwet ingevoerd.
Je moet 35 euro betalen en dan kun je door heel Slovenie reizen. Dus of je maar 2 km of 200 km door slovenie reist je betaalt 35 euro aan tol.
Ff dat jullie het weten.!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van @njo op vrijdag 27 juni 2008 om 10:18:
denk dat je zelfs nog wel goedkoper uit bent met de bus als met de auto

Nou ik durf te beweren dat het best veel scheelt. Vrienden hebben het al eerder naar novalja gedaan, appartement los geboekt wat dan echt bijna niks kost. En dan pp betalen aan benzine, scheelt echt wel :yes:
En bovendien, zoals al gezegd, het is al leuk om om gewoon met je vrienden ernaartoe te rijden

Waarschuw beheerder
Uitspraak van @njo op vrijdag 27 juni 2008 om 10:18:
benzine/diesel prijzen en tolkaarten

en denk je dat ze dat niet doorrekenen
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
en je zou maar een stel vervelende hollanders achter je in de bus hebbe zitte
Waarschuw beheerder
Tja en je zou maar eens pech hebben met je auto;)
Me parents net terug uit cro... turbo van de auto was aar de klote!
In kroatie kon niet gerepareerd worden.. moest speiaal naar Italie vervoerd worden.
Totale reparatiekoten 1500 eu!!

Nouw met de bus heb je hier geen last van!

Waarschuw beheerder
kunt toch ook met de bus stukke hebben en voor de kosten heb je touring
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Caramelboy op zaterdag 28 juni 2008 om 14:40:

Dat idee had ik dus ook...
Alles wordt voor je geregeld, je gaat zitten en hoeft verder aan niets te denken behalve vakantie.

2 jaar terug naar Hongarije met de bus geweest, stond een mooie bar in die bus + eten was ook mooi voor elkaar.

Wat ik ook een groot voordeel vond van de bus is dat je gelijk de mensen leert kennen die met de zelfde organisatie heen gaan en de zelfde plek waar jij ook heen gaat :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van @njo op zondag 29 juni 2008 om 16:49:
Dat idee had ik dus ook...
Alles wordt voor je geregeld, je gaat zitten en hoeft verder aan niets te denken behalve vakantie.

Wat ik ook een groot voordeel vond van de bus is dat je gelijk de mensen leert kennen die met de zelfde organisatie heen gaan en de zelfde plek waar jij ook heen gaat

helemaal mee eens !!!
nog 2 weken wachten en dan gaan gaan gaan
Waarschuw beheerder
Wat ik ook een groot voordeel vond van de bus is dat je gelijk de mensen leert kennen die met de zelfde organisatie heen gaan en de zelfde plek waar jij ook heen gaat

Like I give a fuck 'bout that!!

Haha... Yugo in da house!
Ik vind wel croatische dames waar ik mee om wil gaaan... die zijn toch net ff wat hotter dan de Hollandse:D
En gaan tenminste uit in korte rokjes en sexy jurkjes:$ Das dope:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Caramelboy op zaterdag 28 juni 2008 om 14:40:
Tja en je zou maar eens pech hebben met je auto
Me parents net terug uit cro... turbo van de auto was aar de klote!
In kroatie kon niet gerepareerd worden.. moest speiaal naar Italie vervoerd worden.
Totale reparatiekoten 1500 eu!!

haha true.. true, maar hier gaan wij dan ook maar ff niet vanuit ;)

Ik vind de reis met groep vrienden en paar auto's ook al vakantie, je maakt ook alweer dingen mee.. vind het gewoon al lachen :yes: Zelfde als dat ik altijd al op schiphol ofzo echt idee heb dat de vakantie is begonnen terwijl je er nog niet eens bent

Hou ik dus helemaal niet van.. wij zijn sowieso al gewoon met aardige eigen groep. Ga echt niet ergens heen om gezellig met allemaal reisgenoten te kunnen lullen ofzo..

Uitspraak van Caramelboy op zondag 29 juni 2008 om 23:55:
Ik vind wel croatische dames waar ik mee om wil gaaan... die zijn toch net ff wat hotter dan de Hollandse
En gaan tenminste uit in korte rokjes en sexy jurkjes

Ik call. 8)