Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Uitspraak van sportfriek op zondag 11 november 2007 om 20:46:daar kom ik wel vrij regelmatig
hoe weet je dat ?
Hehehehe, dan ben ik weer aan het generaliseren
Al die Turken op Zuid gaan naar de rommelmarken in de Kuip. Is de enige keer dat ze een stadion van binnen zien
Uitspraak van verwijderd op zondag 18 november 2007 om 12:21:Hehehehe, dan ben ik weer aan het generaliseren
Al die Turken op Zuid gaan naar de rommelmarken in de Kuip. Is de enige keer dat ze een stadion van binnen zien
kick was dat. ging je op zondag met zo'n blafcombi naar de joden stonden er een paar van die oudere turken in de rij tussen al die doorgesnoven gasten. kaarten controleren, bleek dat ze voor zo'n rommelmarkt kwamen stonden ze aan de verkeerde kant van het stadion
Uitspraak van verwijderd op zondag 18 november 2007 om 12:21:Hehehehe, dan ben ik weer aan het generaliseren
ach met de play-offs inzicht , toch weer 4 wedstrijden dit jaar toch ?
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 18 november 2007 om 12:31:wat komen psv-ers toch altijd in de topics over de enige echte Klassieker doen?
Blijft verbazend eh.
trek je het niet zo aan joh
Uitspraak van (N.O.D.)Tytanius-VLD(N.O.D.) *FB* [+1] op zondag 18 november 2007 om 12:44:trek je het niet zo aan joh
Ik trek me niks aan, ik vind het gewoon apart. Waar komt die drang vandaan om je altijd met Feyenoord en ajaks te bemoeien?
Ik voel nooit zo de behoefte om in jullie topics over beladen wedstrijden te posten (even buiten beschouwing gelaten dat die er ook niet zijn).
Uitspraak van verwijderd op zondag 18 november 2007 om 12:51:beetje stoken is altijd funny
precies. jodeng op het vuur.
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 18 november 2007 om 12:48:Ik trek me niks aan, ik vind het gewoon apart. Waar komt die drang vandaan om je altijd met Feyenoord en ajaks te bemoeien?
Ik voel nooit zo de behoefte om in jullie topics over beladen wedstrijden te posten (even buiten beschouwing gelaten dat die er ook niet zijn).
net of ik alleen maar in dit soort topics post
is puur een pesterijtje , het is pf maar , daar moet je je gewoon niks van aantrekken en dat doe je toch kennelijk wel
hehe snap je best dat je onze beladen wedstrijden niet begrijpt
zal andersom ook best zo wezen , snap daarom nog steeds niet dat je je zo druk maakt
Uitspraak van (N.O.D.)Tytanius-VLD(N.O.D.) *FB* [+1] op zondag 18 november 2007 om 13:29:daar moet je je gewoon niks van aantrekken en dat doe je toch kennelijk wel
...oke dan wel
Uitspraak van (N.O.D.)Tytanius-VLD(N.O.D.) *FB* [+1] op zondag 18 november 2007 om 13:29:hehe snap je best dat je onze beladen wedstrijden niet begrijpt
noem der is een paar dan?
welke club heeft hetzelfde met jullie als wat de joden en Feyenoord (of vites-nec, groningen-twente) hebben? Ik begin toch wel benieuwd te worden.
Psv is gewoon de club zonder rivalen
laatste aanpassing
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 18 november 2007 om 13:42:welke club heeft hetzelfde met jullie als wat de joden en Feyenoord (of vites-nec, groningen-twente) hebben? Ik begin toch wel benieuwd te worden.
iedereen is gebrand tegen utca!
allemaal beladeng duels,laatst nog willem II
Uitspraak van verwijderd op zondag 18 november 2007 om 13:58:iedereen is gebrand tegen utca!
Alleen thuis.
uit weet je vooraf al dat het een makkie wordt natuurlijk
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 18 november 2007 om 13:59:uit weet je vooraf al dat het een makkie wordt natuurlijk
ah jah elke cluppie heeft wel zijn charmes toch,behalve Vitesse
Uitspraak van verwijderd op zondag 18 november 2007 om 14:00:ah jah elke cluppie heeft wel zijn charmes toch,behalve Vitesse
dat heb ik met heerenveen.
die hadden het daar lekker bij het schaatsen moeten houden.
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 18 november 2007 om 14:02:dat heb ik met heerenveen.
die hadden het daar lekker bij het schaatsen moeten houden.
hehe thuiswedstrijden in het Thialf
Uitspraak van verwijderd op zondag 18 november 2007 om 14:03:hehe thuiswedstrijden in het Thialf
"het veld lijkt wel een ijsbaan"-cliche kan dan weer uit de boekenkast.
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 18 november 2007 om 14:04:"het veld lijkt wel een ijsbaan"-cliche kan dan weer uit de boekenkast.
hehe dan mag je wel je valhelm op
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 18 november 2007 om 14:12:fietspomp
is zelfs een belediging voor de friesie's
Uitspraak van (N.O.D.)Tytanius-VLD(N.O.D.) *FB* [+1] op zondag 18 november 2007 om 12:27:ach met de play-offs inzicht , toch weer 4 wedstrijden dit jaar toch ?
psv, een zeer saai clupje zonder enige rivaliteit of emotie...
jullie zullen nooit begrijpen wat er speelt tussen Feijenoord en 020...
en nu zeg jij weer:
"maar wij worden altijd kampioen, wij spelen CL enz enz"
Uitspraak van verwijderd op zondag 18 november 2007 om 15:47:8-0
Net zoals de laatste keer zeker
Was je ook zo opgelucht toen de scheids affloot en je een puntje had gestolen
Of zat je lekker als een grootmuil achter de teletekst?
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op zondag 18 november 2007 om 15:55:Was je ook zo opgelucht toen de scheids affloot en je een puntje had gestolen Spelers en uitvak stonden te dansen en te juichen alsof ze van Slavia Praag hadden gewonnen.
Jullie spelen ook 35 minuten aardig
niet te arrogant worden nou he
Uitspraak van verwijderd op zondag 18 november 2007 om 15:55:Was je ook zo opgelucht toen de scheids affloot en je een puntje had gestolen Spelers en uitvak stonden te dansen en te juichen alsof ze van Slavia Praag hadden gewonnen.
Of zat je lekker als een grootmuil achter de teletekst?laatste aanpassing 18 november 2007 15:55
jochie hebbn jullie ook een keer BIJNA gewonnen? Zit je wel dwars he?
Uitspraak van verwijderd op zondag 18 november 2007 om 15:55:Net zoals de laatste keer zeker
De laatste keer was het 2-2 pipo. Je weet wel. Toen je met een man meer nog niet wist te winnen. 010 die de beste wedstrijd in jaren speelt en Ajax speelt dramatisch en toch niet kunnen winnen. Ik zou er ook gefrustreerd van raken.