Partyflock

Forumonderwerp · 981718
1 volger · 7847x bekeken
Waarschuw beheerder
wij hebben lsd zegels(rood achtig met een hartje er op) het is voor ons de eerste keer dat we lsd willen gebruiken maar weten niet precies hoeveel we moeten nemen weet iemand wat verstandig is hoeveel we moeten nemen?

Waarschuw beheerder
Meteen 10 in je bek stoppen. (y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van nel.nl op zondag 11 november 2007 om 14:57:
kijk maar uit je kan er schizofreen van worden

jij wel (Y)

Ik zal gewoon beginnen met een hele, of navragen aan mensen die dezelfde hebben gehad.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Devon op zondag 11 november 2007 om 14:53:
wij hebben lsd zegels(rood achtig met een hartje er op)

Sms ' gebruiksaanwijzing LSD ' naar 4242, dan ontvang je alles per sms (y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 11 november 2007 om 15:07:
jij wel

jij ook (Y)

Waarschuw beheerder
oooooow Friesland 8)

stuk of 4 tegelijk kan best :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van inactief op zondag 11 november 2007 om 14:59:
Meteen 10 in je bek stoppen.

Juist

zal een beste trip worden O:)
Waarschuw beheerder
Kijk maar ff (y)
Waarschuw beheerder
Ik zou eerst eens informeren hoeveel erop zit, als je voor de eerste keer onvoorbereid 400 ug binnenkrijgt, word het waarschijnlijk
een bizarre nachtmerrie
Waarschuw beheerder
die blotters met een rood hartje erop kunnen idd heftig zijn! neem eerst een halve, je kan altijd na een uurtje of 2 dan die andere halve nog nemen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van nel.nl op zondag 11 november 2007 om 15:16:
jij ook (Y)

Dit is echt zon onzin (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
150 ug is zat heb ik gehoord
Waarschuw beheerder
maar weten niet precies hoeveel we moeten nemen weet iemand wat verstandig is hoeveel we moeten nemen?

ik wel......neem er 20 in 1x....zijn wij van je af :cheer:
Waarschuw beheerder
of navragen aan mensen die dezelfde hebben gehad....en in een inrichting zitten

ja idd en dan 10x zoveel nemen als zij je aanraden :cheer: :rot:

Waarschuw beheerder
Ik snap niet dat lsd altijd geaccosieerd word met inrichtingen/gekke mensen, terwijl ervaren gebruikers meestal vrij wijze/begripvolle/openminded mensen zijn.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 11 november 2007 om 16:56:
Ik snap niet dat lsd altijd geaccosieerd word met inrichtingen/gekke mensen, terwijl ervaren gebruikers meestal vrij wijze/begripvolle/openminded mensen zijn

ik snap niet dat iedereen mij serieus neemt hier :lol:
Ik snap niet dat lsd altijd geaccosieerd word met inrichtingen/gekke mensen

ik zeg ook niet dat iedereen daar zit :lol: ik zit nog lekker achter mn pc THUIS maar zullen er vast wel paar zitten die niet meer helemaal helder zijn geworden :jaja:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van SJEEP op zondag 11 november 2007 om 17:02:
ik zit nog lekker achter mn pc THUIS maar zullen er vast wel paar zitten die niet meer helemaal helder zijn geworden :jaja:

Labiele mensen heb je er altijd tussen.

Verder:

LSD veroorzaakt geen chromosomale schade.
Er zijn verscheidene onderzoeken geweest naar chromosomale schade veroorzaakt door LSD.
Allemaal kwamen ze tot de conclusie dat er geen chromosomale schade optreedt door gebruik van LSD en dat LSD dus geen teratogene of carcinogene stof is in mensen.
Uit een onderzoek gedaan door Sidney Cohen beschreven in Journal of Nervous and Mental Disease, 1960 bleek het volgende:
Uit een groep van 5000 mensen die samen 25000 keer LSD hadden gebruikt bleek op de 1000 gebruikers 1,8 psychotische episodes te zijn geweest, 1,2 pogingen tot zelfmoord en 0,4 geslaagde zelfmoorden, dit maakt LSD 1 van de veiligste drugs ter wereld. Cohen: De enorme psychische respons in ogenschouw nemend is LSD een verbazingwekkend veilige drug.

Waarschuw beheerder
donateur
wij hebben lsd zegels(rood achtig met een hartje er op) het is voor ons de eerste keer dat we lsd willen gebruiken maar weten niet precies hoeveel we moeten nemen weet iemand wat verstandig is hoeveel we moeten nemen?

hangt af van hoeveel microgram lsd ze bevatten en het ligt er ook aan wat voor trip je wil maar de eerste keer is een hoeveelheid van 150 tot 200 microgram wel genoeg maar als je niet weet hoeveel die zegels bevatten word het lastig en zou ik er ook maar eerst 1 nemen en kijken wat het doet.
fijne avond maar dat zal zeker wel lukken toch. tenzij het slechte zegels zijn!!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Ik snap niet dat lsd altijd geaccosieerd word met inrichtingen/gekke mensen, terwijl ervaren gebruikers meestal vrij wijze/begripvolle/openminded mensen zijn.

dat zijn mensen die zelf echt niet weten wat lsd is en hebben er waarschijnlijk slechte verhalen over gehoord.en praten er gelijk negatief over, nou ik vind het een zeer relaxte drug en ben zelf ook wel eens goed fout gegaan!! maar dat weerhoud mij er niet van om zo nu en dan eens een zegel te plakken en mensen die niet van trippen houden moeten het zeker laten dan!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 11 november 2007 om 17:15:
dat zijn mensen die zelf echt niet weten wat lsd is en hebben er waarschijnlijk slechte verhalen over gehoord.en praten er gelijk negatief over, nou ik vind het een zeer relaxte drug en ben zelf ook wel eens goed fout gegaan!! maar dat weerhoud mij er niet van om zo nu en dan eens een zegel te plakken en mensen die niet van trippen houden moeten het zeker laten dan!!!

helemaal mee eens!

Waarschuw beheerder
Fout gaan is juist leerzaam (Y)

Mgoed, dat begrijpen mensen niet :[

Bang volk :[

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 11 november 2007 om 17:30:
Fout gaan is juist leerzaam

juist dat is helemaal waar :yes:
Waarschuw beheerder
Blijft er tenmiste meer over voor de liefhebbers(Y)

Waarschuw beheerder
voor de 1e keer zou ik niet meteen 'n hele nemen :no:
Waarschuw beheerder

Dat is zeker waar, maar ik vraag me af in hoeverre dat geldt voor iemand die nog nooit getript heeft. Het idee dat je krankzinnig bent geworden is misschien achteraf leerzaam, maar het enig wat je dan geleerd hebt is dat het geen drugs is om mee te spotten;)
Uitspraak van verwijderd op zondag 11 november 2007 om 17:10:
niet weet hoeveel die zegels bevatten word het lastig en zou ik er ook maar eerst 1 nemen en kijken wat het doet.

Dan zou ik dus beginnen met een halfje of kwartje aangezien dat zegeltje kan varieren van 50ug tot misschien wel 400ug. Beter de eerste x wat te weinig dan veels te veel lijkt mij(y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van K*N*U*R*F*T op zondag 11 november 2007 om 17:54:
Dat is zeker waar, maar ik vraag me af in hoeverre dat geldt voor iemand die nog nooit getript heeft. Het idee dat je krankzinnig bent geworden is misschien achteraf leerzaam, maar het enig wat je dan geleerd hebt is dat het geen drugs is om mee te spotten;)

Het idee krankzinnig te worden is het alleen nooit, het is vaak heel zuiver waardoor het komt en geeft vaak inzichten over bepaalde vlakken in je leven (Y)
Waarschuw beheerder

doodgaan ook....weet je direct dat je dat nooit weer moet gaan :rot:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van K*N*U*R*F*T op zondag 11 november 2007 om 17:54:
Dan zou ik dus beginnen met een halfje of kwartje aangezien dat zegeltje kan varieren van 50ug tot misschien wel 400ug. Beter de eerste x wat te weinig dan veels te veel lijkt mij

dat zou kunnen maar 400 ug kom je tegenwoordig zo goed als niet meer tegen de meeste redelijke zegels zitten zo tussen de 100 en 150 en zwaardere ben ik de laatste jaren niet meer tegen gekomen wel veel slechtere maar als je het zo overdreven voorzichtig moet gaan doen ken je het beter laten want dan is er toch al een soort paniek aanwezig en dat is fout.en ik zou zeggen ieder voor zich en ieder moet doen wat hij of zij denk dat goed voor hem is.....maar ga niet aan de zegels als er al twijffels zijn over hoe je een trip neemt heel-half-of een kwart tja je wilt trippen of niet en je kan maar 1 keer en dosis nemen voor je trip en alles wat je daarna nog bij neemt zal je trip niet versterken maar hij houd wel langer aan.....en als je weet waar je je dope haalt weet je ook wel de sterkte ervan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
Als je eerst een halve neemt en dan na een tijdje nog een halve zal je trip niet zo sterk zijn als in een keer de hele maar hij zal zeker wel sterker worden en niet alleen langer. En je weet pas hoe hoeveel er (ongeveer)op je blotter is als je er zelf eentje heb laten testen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van SJEEP op zondag 11 november 2007 om 18:17:
doodgaan ook....weet je direct dat je dat nooit weer moet gaan :rot:

:rot:

Het leven is toch maar een illusie van jezelf :rot:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 11 november 2007 om 19:07:
Het leven is toch maar een illusie van jezelf

ja idd......vriendschap ook...Hoorde ik net in een liedje :rot:
maarre als mijn leven een illusie is van mezelf.....dan stel ik geen fuck voor :rot:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van SJEEP op zondag 11 november 2007 om 20:06:
maarre als mijn leven een illusie is van mezelf.....dan stel ik geen fuck voor :rot:

Kwestie van perceptie :)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik zal gewoon beginnen met een hele

k zou halve doen ;)

Mgoed, dat begrijpen mensen niet

Is zeker waar ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik deed ook halve, maar baalde erna elke keer weer dat ik niet meer had genomen. Dat is mn std verhaal met lsd zo ongeveer :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 11 november 2007 om 20:28:
Ik deed ook halve, maar baalde erna elke keer weer dat ik niet meer had genomen

Ja oké.. voor de eerste keer een half.
Maar keer daarop, toch zeker een heel proberen (als alles de eerste keer goed gegaan is.. ;) )
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 11 november 2007 om 20:11:
perceptie

klinkt als een ziekte :rot: :x

Waarschuw beheerder
reeel is anders :rot:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 11 november 2007 om 21:09:
reeel is anders

ahaaaaaaaa net zoiets als onder een hoek van 45Graden rechtdoor steken en uitkijken voor die smurfen die van links komeng en voorrang hebbeng?? :rot:

Waarschuw beheerder
Nu ga je te ver voor mij (Y)
Waarschuw beheerder
Weet iemand die heel graag eens lsd wil proberen,waar haal je die postzegels?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 11 november 2007 om 21:27:
Nu ga je te ver voor mij

sorry (F)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :cheer: Marianne :cheer: op zondag 11 november 2007 om 21:33:

bij postkantoor :rot:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :cheer: Marianne :cheer: op zondag 11 november 2007 om 21:33:

25 euro per stuk heb ik ze voor je :rot:
Waarschuw beheerder
10 is toch wel de max hoor!

Waarschuw beheerder
hehe :)

ik betaal er veel minder voor (Y)

Waarschuw beheerder
Ff uitzoeken hoe sterk de zegels zijn sowieso. 100 tot 150 ug is prima voor de eerste keer. Eerst maar es ff kijken hoe het bevalt :)

Het verschil tussen een trip met lage dosis en een trip met hoge dosis schijnt wel een wereld van verschil te zijn btw...

Ik heb zelf nog nooit een extreme dosis genomen.. wel een keer rond de 250 tot 300 ug ofzo.. dat was behoorlijk warrig, hehe :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SJEEP op zondag 11 november 2007 om 16:52:
ik wel......neem er 20 in 1x....zijn wij van je af

ik ook van jou...
Waarschuw beheerder
hoeveel ga je nou nemen devon?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 11 november 2007 om 22:57:
Het verschil tussen een trip met lage dosis en een trip met hoge dosis schijnt wel een wereld van verschil te zijn btw...

Zeker, lage dosering is way minder visueel, er lijkt een grens in te zitten, als je eroverheen gaat kan je nog wel eens schrikken (als je lagerre doseringen gewent bent). 250-300ug is al een forse dosis.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 november 2007 om 15:07:
250-300ug is al een forse dosis

dat is zeker een forse dosis, je merkt er al iets van vanaf 20ug