ja helaas wel ze brengen nu een slokdarmsonde aan want hij eet en drinkt niks en er worden fotos gemaakt om te kijken hoe erg de kaak is gebroken hij is al gezet maar bij een andere dierenarts ...was ik niet erg tevreden over maar moest met spoed wel naar de dichtsbijzijnde en was die....vanmiddag hoor ik meer want een dure operatie kan ik niet nog een keer betalen en wil wel weten hoe of wat als ...moet nog wel een goede levenskwaliteit hebben anders begin ik er niet aan doe ik hem meer pijn
als ze beide verloren zijn tsja....laat ik m inslapen hoor over een half uurtje meer
maar ik zie er een kwaai gat in
hebt nix (weinig) met dieren en opgegroeid op een boerderij
maar voor andere mensen zijn het net kinderen/maatjes dus je probeert zo'n beestje altijd eerst te redden.
tot een grens natuurlijk!
hij is ingeslapen vocht in zn longen gekregen vocht in zn hersens en waarschijnlijk doof en blind...heb alles gedaan voor m maar ga m onwijs missen mn lieve gekke keta ...je naam zei genoeg
kutzooi
Leuk man zal wel een gezellig sfeertje zijn met zn allen
arena? daar mogen wij vanwege onze "geloofs overtuiging" niet komen
arena? daar mogen wij vanwege onze "geloofs overtuiging" niet komen
denk t ook wel nou ja benk er ook weer ff tussenuit he is lang geleden
Nee hoor dat gaat niet gebeuren, na de bevalling is het Dunja-Time de eerste 9 maanden
Behoorlijk boring ja
gaat ie verder allemaal goed met de kleine doennie ?
ach hier nog 1 je bent niet alleen haha
over 3 weken weten we of het een kleine doennie of duncie word
thuis een feestje bouwen is ook fijn
ik ga voor een boi
wel spannend kweet nog dak mega zenuwachtig was voor die echo
mm nog ff geduld heb ik weer een eigen huissie
Iedereen dus ik ga lachen als het een doennie is
Dat snap ik!!
Ik ben voor elke echo/afspraak vk zenuwachtig
was bij mij dus andersom iedereen ging voor een meid ....ineens die pielie in beeld...was bijna in shock
haha ja was ik ook...k heb wel 12 echos gehad ...maar was meer bang voor de weegschaal
k moet dalijk gaan werkeng heb geen zin
echt he! ik ben ook echt heel benieuwt!
mij maakt het voor de rest weinig uit
Ik nu al 3 ofzo dus ik ben ook aardig op weg
nee ik dus niet want ik heb het gewoon geaccepteerd en ik was maar 1 kilo aangekomen na de laatste x
dus zo vaart zal het niet lopen ik lus toch niet veel meer dus veel eet ik eigenlijk niet
maarja was natuurlijk een mega stress kuur die ik gehad heb
hoe staat het met je stress?
en een knappere kop