k wel heb met pech langs de weg gestaan en er is hier een halve meter gevallen dus de snelwegen/binnenwegen
waren allemaal vol sneeuw
1,5 uur later kwam de ANWB pasweer hetzelfde probleem met die kut auto dus heb besloten dat ie een enkeltje sloop krijgt
toen moest ik de andere auto uitgraven kon er bijna niet uit komenen nu ben ik sinds 12 uur op de zaak...
en straks gaat het gewoon weer sneeuwen!
Ik vind sneeuw heel leuk als ik de deur niet uit hoef maar zoals nu
ahhhh nesthaartjes schattig zegik mag hopen dat je dat nu niet meer hebt nee
ik moest toen altijd midden in de nacht pleite...scheet in mn broek dan...nergens gestrooid en dan moest ik 40 km rijden blij dat ik er vanaf ben
nou moet zeggen dat ik wel mega veel armhaar heb lijk wel een gast maar k ga t er echt niet afscheren ...ben bang dat t dan nog erger word
Ja dat is eng mannou vanochtend glee ik over de snelweg iig ben blij ik heel ben aankomen!!
a dat moet je indd niet weg scheren dan word het erger maar doe het weg laten laseren?
en ja dat kost wat ai know.
Maar mijn vriendin had dat ook zo erg en veel op haar benen en ook boven haar lip () die is bij de dokter geweest dat ze het psygisch niet meer aan kon enz enz en toen kreeg ze het vergoed van haar verzekering!
en toen heeft ze het gelijk overal behalve op haar hoofd laten doen
gewoon winterbanden kopen lost ook al een hoop op niet dak er geld voor heb ofzo
ik zal zeggen dat ik psygisch mijn leven niet meer aankan door mijn armhaar en het me belemmert in mijn dagelijkse leven nou t zit mij best eigenlijk in de zomer kun je t bleken met citroensap dan valt t ook niet zo op
Ja dat probleem heb ik dus ook GEEN geld...mn salaris is er nog niet eens
ja doen manoh helpt citroensap joh?? nooit geweten joh.
ik wacht op geld van de belasting bijna 2000 euro 3 maanden geleden al aangevraagd maar nog steeds maar 1.37 op mn rekening
Mijne is er gelukkigwat is geld toch fijn
dus zo maar ff kerstkadootjes kopen!
als ik door de sneeuw heen komt
net ook wat wezen halen moet van die kut surprises maken en ben er al zo crap in
wij kwamen amper weg...kut auto heeft van die brede platte banden...grafbak
GVD verschrikkelijk is dat ja !
Wij hebben lootjes getrokken voor diegene moet je voor 50 euries wat kopen + een gedicht ik heb echt een prachtig gedichttoevallig heb ik mn vriend (gadatwoordhiernietneerzetten
)
En ik weet niet of ik wel thuis kom zo
ik ga de kadootjes ook maar morgen of overmorgen doen want ik heb geen zin in ongelukken, ze voorspellen ijzel dus beter binnen blijven!
Ik wou typen ik had eerst de vriend van mn zus getrokken...stond een beetje raar he
ik rij gewoon helemaal niet ik laat me rijdeng jwt kan amper die auto uit en in komen met die vette pens
een geitenwollengpeniswarmer ?
moet aan die kut surprises beginnen maar heb zo geen zin
omg krijgen we een brief dat er q koorts op een bedrijf in het dorp is zijn we net van die kut griep af komen ze hier weer mee
maak je niet druk, die heb ik ook gehad, bedrijf naast mijn zusje wordt geruimd (of is al gebeurd)
je moet wel heel dichtbij zijn geweest wil je risico lopenik maak me daar niet druk om hoor
good ievening mie leedies
heb er ook geen verstand van verder maarja tegen die tijd dat ze die lammetjes uitkakken benk zelf ook al bevallen
ben weer snip verkouden
lijk op een rollade met mn jas aan...ruileng ?
mijn nose is rood, ik lijk verdomme rudolf wel
ik zit alweer zolang thuis dat ik gewoon steed vergeet welke dag het is
dan word je wakkeer en moet je gewoon eerst nadenken welke dag t ookal weer is
nou k verveel me dood ....
maar ik woon dan ook in een gehucht waar ik niemand ken
en mn ouders zijn overdag altijd pleite en wonen een eindje verderop....hmmmmm