Partyflock

Forumonderwerp · 981640
2 volgers · 36101x bekeken

Waarschuw beheerder
donateur
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
En oja mn salaris is nog niet gestort :| echt ik ben zo over de zeik ik moet gvd nog kadootjes kopen :[

kortom echt een KUT dag vandaag :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 21 december 2009 om 13:19:
k wel heb met pech langs de weg gestaan en er is hier een halve meter gevallen dus de snelwegen/binnenwegen
waren allemaal vol sneeuw :[
1,5 uur later kwam de ANWB pas :nocheer: weer hetzelfde probleem met die kut auto dus heb besloten dat ie een enkeltje sloop krijgt :[
toen moest ik de andere auto uitgraven kon er bijna niet uit komen :roflol: en nu ben ik sinds 12 uur op de zaak...
en straks gaat het gewoon weer sneeuwen!

Ik vind sneeuw heel leuk als ik de deur niet uit hoef maar zoals nu

ik moest toen altijd midden in de nacht pleite...scheet in mn broek dan...nergens gestrooid en dan moest ik 40 km rijden :lol: blij dat ik er vanaf ben
Uitspraak van verwijderd op maandag 21 december 2009 om 13:19:
ahhhh nesthaartjes schattig zeg :lol: ik mag hopen dat je dat nu niet meer hebt nee

nou moet zeggen dat ik wel mega veel armhaar heb :lol: lijk wel een gast :$ maar k ga t er echt niet afscheren ...ben bang dat t dan nog erger word :$

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Para J [JWT] op maandag 21 december 2009 om 13:21:
ik moest toen altijd midden in de nacht pleite...scheet in mn broek dan...nergens gestrooid en dan moest ik 40 km rijden blij dat ik er vanaf ben

Ja dat is eng man :O nou vanochtend glee ik over de snelweg iig ben blij ik heel ben aankomen!!

Uitspraak van Para J [JWT] op maandag 21 december 2009 om 13:21:
nou moet zeggen dat ik wel mega veel armhaar heb lijk wel een gast maar k ga t er echt niet afscheren ...ben bang dat t dan nog erger word

ja dat moet je indd niet weg scheren dan word het erger maar doe het weg laten laseren?
en ja dat kost wat ai know.
Maar mijn vriendin had dat ook zo erg en veel op haar benen en ook boven haar lip ( :x ) die is bij de dokter geweest dat ze het psygisch niet meer aan kon enz enz en toen kreeg ze het vergoed van haar verzekering!
en toen heeft ze het gelijk overal behalve op haar hoofd laten doen :roflol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 21 december 2009 om 13:27:
Ja dat is eng man :O nou vanochtend glee ik over de snelweg iig ben blij ik heel ben aankomen!!

gewoon winterbanden kopen lost ook al een hoop op :lol: niet dak er geld voor heb ofzo :$

Uitspraak van verwijderd op maandag 21 december 2009 om 13:27:
a dat moet je indd niet weg scheren dan word het erger maar doe het weg laten laseren?
en ja dat kost wat ai know.
Maar mijn vriendin had dat ook zo erg en veel op haar benen en ook boven haar lip ( :x ) die is bij de dokter geweest dat ze het psygisch niet meer aan kon enz enz en toen kreeg ze het vergoed van haar verzekering!
en toen heeft ze het gelijk overal behalve op haar hoofd laten doen :roflol:

ik zal zeggen dat ik psygisch mijn leven niet meer aankan door mijn armhaar en het me belemmert in mijn dagelijkse leven :roflol: nou t zit mij best eigenlijk in de zomer kun je t bleken met citroensap dan valt t ook niet zo op b)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Para J [JWT] op maandag 21 december 2009 om 13:32:
gewoon winterbanden kopen lost ook al een hoop op niet dak er geld voor heb ofzo

Ja dat probleem heb ik dus ook GEEN geld...mn salaris is er nog niet eens :[

Uitspraak van Para J [JWT] op maandag 21 december 2009 om 13:32:
ik zal zeggen dat ik psygisch mijn leven niet meer aankan door mijn armhaar en het me belemmert in mijn dagelijkse leven nou t zit mij best eigenlijk in de zomer kun je t bleken met citroensap dan valt t ook niet zo op

:roflol: ja doen man ;p oh helpt citroensap joh?? nooit geweten joh.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 21 december 2009 om 13:40:
Ja dat probleem heb ik dus ook GEEN geld...mn salaris is er nog niet eens :[

ik wacht op geld van de belasting bijna 2000 euro 3 maanden geleden al aangevraagd maar nog steeds maar 1.37 op mn rekening :$ :lol:

Uitspraak van verwijderd op maandag 21 december 2009 om 13:40:
ja doen man ;p oh helpt citroensap joh?? nooit geweten joh.

t scheelt wel wat ja

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Para J [JWT] op maandag 21 december 2009 om 13:56:
ik wacht op geld van de belasting bijna 2000 euro 3 maanden geleden al aangevraagd maar nog steeds maar 1.37 op mn rekening

Mijne is er gelukkig :lief: wat is geld toch fijn ;p
dus zo maar ff kerstkadootjes kopen!
als ik door de sneeuw heen komt :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 21 december 2009 om 16:50:
Mijne is er gelukkig :lief: wat is geld toch fijn ;p
dus zo maar ff kerstkadootjes kopen!
als ik door de sneeuw heen komt :/

net ook wat wezen halen moet van die kut surprises maken en ben er al zo crap in :$

wij kwamen amper weg...kut auto heeft van die brede platte banden...grafbak:lol:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Para J [JWT] op maandag 21 december 2009 om 17:12:
net ook wat wezen halen moet van die kut surprises maken en ben er al zo crap in

:lol: GVD verschrikkelijk is dat ja !
Wij hebben lootjes getrokken voor diegene moet je voor 50 euries wat kopen + een gedicht ik heb echt een prachtig gedicht :lol: toevallig heb ik mn vriend (gadatwoordhiernietneerzetten :x )

Uitspraak van Para J [JWT] op maandag 21 december 2009 om 17:12:
wij kwamen amper weg...kut auto heeft van die brede platte banden...grafbak

En ik weet niet of ik wel thuis kom zo :nocheer:
ik ga de kadootjes ook maar morgen of overmorgen doen want ik heb geen zin in ongelukken, ze voorspellen ijzel dus beter binnen blijven!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 21 december 2009 om 17:22:
GVD verschrikkelijk is dat ja !
Wij hebben lootjes getrokken voor diegene moet je voor 50 euries wat kopen + een gedicht ik heb echt een prachtig gedicht :lol: toevallig heb ik mn vriend (gadatwoordhiernietneerzetten :x )

ik haat het ook iedereen heeft hoogstandjes en die van mij donderen meteen in elkaar :nocheer: 50 euro is wel veel...hier gelukkig maar iets van 20 euro...is zat ook...en ook nog een kut gedicht erbij ja :nosmile: ik had eerst de vriend van mn zus...heb m snel omgerolen daar kon ik echt totaal niks mee :$ Ik wou typen ik had eerst de vriend van mn zus getrokken...stond een beetje raar he :$

Uitspraak van verwijderd op maandag 21 december 2009 om 17:22:
En ik weet niet of ik wel thuis kom zo :nocheer:
ik ga de kadootjes ook maar morgen of overmorgen doen want ik heb geen zin in ongelukken, ze voorspellen ijzel dus beter binnen blijven!

ik rij gewoon helemaal niet ik laat me rijdeng jwt b) kan amper die auto uit en in komen met die vette pens :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 21 december 2009 om 16:50:
Mijne is er gelukkig

mijnes ook voor de kerst, ik regel dat zelf nl. :lol: maar goed, niet dat ik er op zit te wachten, heb de bonus van pa en ma al binnen :lol: (L)
Waarschuw beheerder
mag ik wat van je hebbeng voor mijn beebie :$
Waarschuw beheerder
ja krijgt een kadootje voor je beebie maar daar houdt het mee op :lol:
Waarschuw beheerder
wat ga je freubeleng ?

een geitenwollengpeniswarmer ?
Waarschuw beheerder
niks, ik koop :lol:
Waarschuw beheerder
eeyz koop woezel eng pip die zijn lief (L)
Waarschuw beheerder
wtf hoe heb je dat gevonden :lol: tik je dat gewoon in op google ofzo :lol:
Waarschuw beheerder
wahahahah ja het heet een willy warmer :D staan leuke modellen bij hoor :D google afbeeldingen :D
Waarschuw beheerder
[img width=482 height=365 cacheid=00060362000fd69caf444e3c1a029c25ad]http://www.drbongs.co.uk/images/web-willy-warmer.gif[/img]

ze zijn in 3 maten :D small medium en liar (leugenaar :D )

ze bestaan echt hoor :D collega van Erik had er eentje voor zijn verjaardag gekregen :roflol:
Waarschuw beheerder
omg :lol:

dacht iets origineels te hebben verzonnen bestaat het al :roflol:
Waarschuw beheerder

:lol:

goedemorgen :woop:

Waarschuw beheerder
Morgen liefies :lief:

Uitspraak van Para J [JWT] op maandag 21 december 2009 om 18:12:
Ik wou typen ik had eerst de vriend van mn zus getrokken...stond een beetje raar he

:roflol: best wel ja vandaar dat ik het ook niet neer had gezet in mijn post ;p

Uitspraak van Para J [JWT] op maandag 21 december 2009 om 18:12:
ik rij gewoon helemaal niet ik laat me rijdeng jwt kan amper die auto uit en in komen met die vette pens

(Y) heel verstandig jij driving miss Daisy!

Uitspraak van Para J [JWT] op maandag 21 december 2009 om 21:46:
een geitenwollengpeniswarmer ?

Nooit verwacht dat die bestonden :roflol:
Waarschuw beheerder
k moet aan die kut surprises beginnen maar heb zo geen zin :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Para J [JWT] op dinsdag 22 december 2009 om 14:50:
moet aan die kut surprises beginnen maar heb zo geen zin

:roflol: succes !! kan je geen kantenklare suprises tegenwoordig kopen joh :roflol:
ik zit met de belastingtelefoon aan de bel :rot:
duurt ff :x
En heb net de tafel voor het kerstontbijt klaar gezet hier op de zaak en opgemaakt :lief: zo gezellieeee!
Waarschuw beheerder
nou ja 1 heb ik bijna af....nu nog 1 :lol:

nu is mn rug gebroken ...klote werkje :lol:
Waarschuw beheerder
omg krijgen we een brief dat er q koorts op een bedrijf in het dorp is :lol: zijn we net van die kut griep af komen ze hier weer mee :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Para J [JWT] op dinsdag 22 december 2009 om 16:13:
omg krijgen we een brief dat er q koorts op een bedrijf in het dorp is zijn we net van die kut griep af komen ze hier weer mee

maak je niet druk, die heb ik ook gehad, bedrijf naast mijn zusje wordt geruimd (of is al gebeurd)

je moet wel heel dichtbij zijn geweest wil je risico lopen :yes: ik maak me daar niet druk om hoor
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bonaparte op dinsdag 22 december 2009 om 20:18:
maak je niet druk, die heb ik ook gehad, bedrijf naast mijn zusje wordt geruimd (of is al gebeurd)

je moet wel heel dichtbij zijn geweest wil je risico lopen :yes: ik maak me daar niet druk om hoor

mm ja tsja ben toch zwanger dus liever kom ik er niet in de buurt nee ...
anders boeide me t ook niet maar kijk nu wel extra uit :$
Waarschuw beheerder
je komt toch niet op die boerderijen?
Waarschuw beheerder
wel bij schapeng in de buurt ( nee niet bepaalde personeng echte schapeng )
Waarschuw beheerder
hij fokt er ook mee...maar ze zijn nu drachtig dus is volgens mij niet erg ...pas als ze gaan bevallen ofzo toch ....schapen staan bij mn ouders trouwens
Waarschuw beheerder
tis meer bij de grotere bedrijven te doen volgens mij hoor
Waarschuw beheerder
good ievening mie leedies :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bonaparte op dinsdag 22 december 2009 om 21:26:
tis meer bij de grotere bedrijven te doen volgens mij hoor

o k heb er ook geen verstand van verder :lol: maarja tegen die tijd dat ze die lammetjes uitkakken benk zelf ook al bevallen :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tijgertjuh** op dinsdag 22 december 2009 om 21:26:
good ievening mie leedies

hajootjes :bye:
Uitspraak van Para J [JWT] op dinsdag 22 december 2009 om 21:28:
heb er ook geen verstand van verder maarja tegen die tijd dat ze die lammetjes uitkakken benk zelf ook al bevallen

gewoon jezelf niet druk maken,niks aan het handje
Waarschuw beheerder
:cheer: ben weer snip verkouden :D

goed he :/
gister de hele dag lopen niezen en me vandaag als een uitgewrongen dweil voelen :nocheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bonaparte op dinsdag 22 december 2009 om 21:48:
sjeee das nie fain

neej :no: mijn nose is rood, ik lijk verdomme rudolf [img width=27 height=27]http://www.smileys4msn.com/displaysmiley.php?show=1904[/img]wel :lol:
Waarschuw beheerder
:nocheer: beterschapjes hoor (F)
Waarschuw beheerder
ik lijk op een rollade met mn jas aan...ruileng ? :$

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tijgertjuh** op dinsdag 22 december 2009 om 22:09:
mijn nose is rood, ik lijk verdomme rudolf wel

:lol: Heel toepasselijk ;p

GVD laatste dagje :respect:
Waarschuw beheerder
ik zit alweer zolang thuis dat ik gewoon steed vergeet welke dag het is :$

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Para J [JWT] op woensdag 23 december 2009 om 12:05:
ik zit alweer zolang thuis dat ik gewoon steed vergeet welke dag het is

:roflol: dat lijkt me zo fijn :lief:
Waarschuw beheerder
dan word je wakkeer en moet je gewoon eerst nadenken welke dag t ookal weer is :lol:

nou k verveel me dood ....:$
maar ik woon dan ook in een gehucht waar ik niemand ken dus nergens heen kan en mn ouders zijn overdag altijd pleite en wonen een eindje verderop....hmmmmm:/

kut aalst :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Para J [JWT] op woensdag 23 december 2009 om 12:25:
dan word je wakkeer en moet je gewoon eerst nadenken welke dag t ookal weer is

:roflol:

nou k verveel me dood ....

Ja dat snap ik dan ook wel weer dat zou ik ook hebben je kan nix of weinig :( ik vind lezen dan nog wel leuk (thrillers dan) maar dat ben je ook zat op een gegeven moment..
en alle dvds heb je wrs nu ook wel weer gezien :lol:

maar ik woon dan ook in een gehucht waar ik niemand ken

:| echt geen vriendjes in de buurt? ik heb altijd de pech dan dat ze allemaal werken :(

en mn ouders zijn overdag altijd pleite en wonen een eindje verderop....hmmmmm

Ahhhhh ik zeg verhuizen b)

Waarschuw beheerder
ewaaaaaaaaaaaaaaaaa