2 volgers · 39263x bekeken
had een rekening van 800 euro toen ik terugkwam uit thailand
ik mag geen fuck meer doen en van die gekke oefeningen
staat zo in die folder dat je aangepast moet stofzuigen wtf is aangepast stofzuigen...met een hulpmotor ofzo
Ik zou lekker blijven liggen en nix meer doen tot de bevalling
ik wil mee
Ik heb er ook al helemaal zin an weet alleen nog niet welke periode ik ga
Ik zou lekker blijven liggen en nix meer doen tot de bevalling![]()
nou ik ben niet zon type van het niksdoen ...moet juist altijd wat te doen hebben
wel lekker want mn moeder komt nu wel mn huis poetsen hehehehe....
ik mag geen fuck meer doen
dat dacht ik al
had een rekening van 800 euro toen ik terugkwam uit thailand
ben je wel in orde gek, kan je nog een week van op vakantie
nou ik ben niet zon type van het niksdoen ...moet juist altijd wat te doen hebben
kijk nou maar uit!! Kennisje van mij zit nu daardoor in een rolstoel
kijk nou maar uit!! Kennisje van mij zit nu daardoor in een rolstoel
inmiddels alles weer goed gekomen en bij de 2e geen last gehad !
ja dan doe je dat maar liggend ofzo want ik neem aan dat je de rest van je leven nog wil lopen???
wel lekker want mn moeder komt nu wel mn huis poetsen hehehehe.... ziet t er beter uit dan wanneer ik het zelf doe
ja mama's
ik zal luistereng
Het smaakt iig vies dus niet proberen
moedermelk is niet vies
moet juist altijd wat te doen hebben
ga freubelen (vind rappie zo leuk
ow rap..........reserveer es ffkes in je agenda: Met carnaval wil ik wel je smoelwerk es n keer van dichtbij zien he jungske
de overbuurvrouw van mn ouders ook heel lang!
inmiddels alles weer goed gekomen en bij de 2e geen last gehad !
zij komt er niet meer uit
ja mama's
ik zal luistereng
ik vind gewoon dat je dat moet doen
goed zo mn kind heel fijn van je dat je een x luisterd![]()
ooit leer ik het wel
ga freubelen (vind rappie zo leuk) tekenen puzzelen lezen
k heb een nintendo ds
ik vind gewoon dat je dat moet doenhet is voor jezelf hoor!! Anders lig je straks met mega pijn in je kraambed
kun je je baby niet wassen omdat je niet op of neer kunt
Ook dat heb ik gezien bij een vriendin
nee das ook niks...gelukkig is mn schoonmoeder kraamhulp dus die kan ik wel lekker commanderen
gelukkig is mn schoonmoeder kraamhulp dus die kan ik wel lekker commanderen
ieks, wil je dat ja?
ieks, wil je dat ja?te dichtbij is niet altijd een voordeel
ja k vind t wel makkelijk
tis wel een raar wijf ...maar ze weet wel veel en doet alles dus das makkelijk toch ...en ze gaat niet zeuren als wes buiten een joint wil roken ....laat dr gewoon wat extra uurtjes draaien
....alleen het idee dat ze elke dag mn doos moet bekijken is wat minder
voor haar is dat niet dat ze haar schoondochter bekijkt hoor, zij bekijkt een cliënt
en ze gaat niet zeuren als wes buiten een joint wil roken ....laat dr gewoon wat extra uurtjes draaien
mijn punani is tok mooier dan die van haar ...na 7 kinderen
dat lijkt me een feit
haha nou die ouders zijn net zo erg die moeder zie je amper die woont ergens een dorp verderop en die vader ligt ook elke dag een ander wijf aan te douwen 
tis dat opa en oma eten komen koken anders was er ook nooit vreten ....echt een smerig huishouden
snapte ook meteen dat wes altijd bij zn opa en oma heeft gewoond 
echt te ranzig...overal hongenhaar en kwijl en die stank in dat huis gatver....soort van zweet met wiet en weet ik het wat
tis dat opa en oma eten komen koken anders was er ook nooit vreten ....echt een smerig huishouden
echt te ranzig...overal hongenhaar en kwijl en die stank in dat huis gatver....soort van zweet met wiet en weet ik het wat
laatste aanpassing
haha nou die ouders zijn net zo erg die moeder zie je amper die woont ergens een dorp verderop en die vader ligt ook elke dag een ander wijf aan te douwen
tis dat opa en oma eten komen koken anders was er ook nooit vreten ....echt een smerig huishouden snapte ook meteen dat wes altijd bij zn opa en oma heeft gewoond
lekkere kraamhulp dan
ow rap..........reserveer es ffkes in je agenda: Met carnaval wil ik wel je smoelwerk es n keer van dichtbij zien he jungske
ik ben net de opties aan t bekijken om carnaval te ontvluchten, heb er helemaal geen zin an dit jaar. Maar dikke kans dat er niks van komt en dat ik toch vrolijk door de stad huppel dus dan pitse we ons zeker eentje
ik ben net de opties aan t bekijken om carnaval te ontvluchten, heb er helemaal geen zin an dit jaar. Maar dikke kans dat er niks van komt en dat ik toch vrolijk door de stad huppel dus dan pitse we ons zeker eentje
toch wel meer dan 1tje he
hey
Erik begint het juist heel leuk te vinden dat carnaval
hij heeft er ook niet al 28 edities op zitten
en die vader ligt ook elke dag een ander wijf aan te douwen
lekker volk
tis dat opa en oma eten komen koken anders was er ook nooit vreten ....echt een smerig huishouden snapte ook meteen dat wes altijd bij zn opa en oma heeft gewoond
echt te ranzig...overal hongenhaar en kwijl en die stank in dat huis gatver....soort van zweet met wiet en weet ik het
Komt op mij over alszijnde tokkie
ik ben net de opties aan t bekijken om carnaval te ontvluchten, heb er helemaal geen zin an dit jaar
hier idem en als ik er ben dan vind ik het toch wel leuk
Para, is wes ook lid van flock?
ik heb nog nooit een foto van hem gezien geloof ik
zou Sinterklaas hem mee genomen hebben?
denk eerder weer een nw spelletje
ik ben heel de dag moe
Ik ook
Zometeen lekker onder het bureau slapen
Nee jij moet taart eten vandaag Frankie gefeliciteeeeeeeeeerd
dat je maar een grote jongen mag worden
Heb al een hele grote jongen

![Para J [JWT]](/images/user/124699_3173121.jpg)