Partyflock

Forumonderwerp · 981640
2 volgers · 38913x bekeken

Waarschuw beheerder
donateur
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van buurmenneke op woensdag 11 november 2009 om 17:10:
http://www.dumpert.nl/mediabase/696101/c6e78a2b/eurokok_martin_gaat_een_snikkel_klaarmaken.html

Dat is een mafklapper dat.. :lol: Altijd schelden..

Waarschuw beheerder
En die maffe gerechten altijd.. :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van buurmenneke op woensdag 11 november 2009 om 17:10:
http://www.dumpert.nl/mediabase/687101/373b797e/beste_verjaardagscadeau.html

hahaha

wat een kneus

Waarschuw beheerder
Hoe die gast uit zijn ogen kijkt als ie opkomt.. :lol: priceless
Waarschuw beheerder
Ik ga rap ook opgeven voor take-me-out O:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tijgertjuh** op woensdag 11 november 2009 om 20:11:
Ik ga rap ook opgeven voor take-me-out

:lol:

dat mag, of ik ga is n 2e

eyz mir

ik zit in je limo maar de baco is op :[
Waarschuw beheerder
eeyz dan ga ik bij die bimbos die mogen drukken staang en date met rap jwt

omg die ex van wes is zo kansloos heeft ze pas een kind uitgepoept van een ander, wes is al jaren bij dr weg ....begint ze weer met dr sms-jes....I miss you , I love you...o ja en als laatste you still hol a place in my hard....omg.....hard :lol:

wat een kut snol :lol:

relleng :cheer:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tijgertjuh** op woensdag 11 november 2009 om 20:11:
Ik ga rap ook opgeven voor take-me-out

Ik vind dat zo'n pauper programma :x :roflol: Maar als Rap mee doet ga ik wel een x kijken ;p

Ik heb een vast contract gekregen holadiyeeeeeeeeeeee :cheer: :lief:
Uitspraak van Para J [JWT] op woensdag 11 november 2009 om 22:27:
omg die ex van wes is zo kansloos heeft ze pas een kind uitgepoept van een ander, wes is al jaren bij dr weg ....begint ze weer met dr sms-jes....I miss you , I love you...o ja en als laatste you still hol a place in my hard....omg.....hard

wat een kut snol

Ff langs gaan O:) of haar smsjes op hyves bij al haar vrienden vermelden of zelf met haar gaan smsen en dan net alsof doen dat je Wes bent??? dat zijn vaak leuke dingen als je er echt op in gaat :x
of haar bellen en de tiefus schelden :roflol: en haar nummer daarna gelijk op blokkeren zetten (Y) nooit meer last van smsjes :lol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
haha ja ik had weleens eerder ruzie met haar ze zou me gaan slaan enzo....toen ze voor me stond keek ze me niet eens aan :lol: dus ik vroeg meteen wat moet je nu man kutslet....o niks ...niks haha ...hou je bek en rot op ...zoek een vrijgezelle vent en blijf van de mijne af (Y)

net gelachen bij de lidl...ik wou naar binnen met mn hond...komt er zon dikke snol achter de kassa vandaan...mevrouw dat mag niet dat is vies....waarom is dat vies ? een baby die kwijlt en met zn handen in de schijt heeft gezeten mag toch ook in zo karretje ? keek ze me raar aan omdat ik zwanger ben....ja uh uh....een hond is viezer....ach je bent zelf vies....ik ga wel naar de aldi....kut winkel.....je had die klanten moeten zien :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Para J [JWT] op donderdag 12 november 2009 om 13:44:
haha ja ik had weleens eerder ruzie met haar ze zou me gaan slaan enzo....toen ze voor me stond keek ze me niet eens aan :lol: dus ik vroeg meteen wat moet je nu man kutslet....o niks ...niks haha ...hou je bek en rot op ...zoek een vrijgezelle vent en blijf van de mijne af (Y)

Dat is toch die ene wat ook ooit een goeie vriendin van jou was he? :o Met dat donkere haar..

keek ze me raar aan omdat ik zwanger ben....ja uh uh....een hond is viezer....ach je bent zelf vies....ik ga wel naar de aldi....kut winkel.....je had die klanten moeten zien :lol:

:roflol: :lol:

Waarschuw beheerder
Ik moest hier bij de lidl 3 keer mijn ID laten zien aan hetzelfde wijf om mijn fucking bier mee te krijgen.. :/
Dat wijf is er ook echt een met het iq van 50.. Echt niet normaal..
Bij de eerste 2 keer heb ik staan flippen.. Dus dan verwacht je dat de mensen je wel herkennen..

Had inmiddels alweer tientallen keren bij haar in de rij gestaan.. Vroeg ze me weer mijn ID.. :[

Dus ik wtf gek, ben je scheel ofzo?? Zou maar eens voor een nieuw brilletje gaan bij pearl..

"ja maar ik moet dat vragen.."

Ja aan mensen ONDER de 20 bij wie je twijfelt..

"ja ik vraag dat aan iedereen"

Dus als ik een grijze baard tot op de grond had, had je me het ook gevraagd??

"ja"

Inmiddels beginnen de mensen achter mij al te lachen..

Ik zeg, ik om hier iedere dag.. IK heb al 2 keer mijn legetimatie laten zien.. Blijf niet bezig hier.. Als ik vandaag 26 ben, ben ik dat morgen ook hoor.. :[

"huh?"

Ja laat maar, dit is verdomme de laatste keer begrepen?? Volgende keer haal ik je baas erbij..

Sindsdien niet meer gevraagd gelukkig

Waarschuw beheerder
Stond er laatst een jong koppel voor me in de rij met een fles wijn..

Dus zij vraagt legitimatie aan die gast.. Die gast al raar aan het kijken..

Zegt ze: "oh, 22.. Dan heb je geluk.."

Dus iedereen van, huh??

"Ja want wijn is sterke drank en dat mag pas vanaf 21.."

En die gast: huh, nee hoor.. Is licht alcoholisch..

"Nee hoor, het staat daar bij de wijn, vanaf 21 jaar.."

En echt iedereen in de rij van: achterlijke gek das niet waar, laat je nakijken.. :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op donderdag 12 november 2009 om 14:13:
Dat is toch die ene wat ook ooit een goeie vriendin van jou was he? :o Met dat donkere haar..

ja die heeft echt een te laag IQ voor deze planeet

tsja...het personeel zal wel net zo goedkoop zijn als de zooi die ze verkopen :lol:

Waarschuw beheerder
veengdam nergens bang

Waarschuw beheerder
Waarschuw beheerder
haha ja ik had weleens eerder ruzie met haar ze zou me gaan slaan enzo....toen ze voor me stond keek ze me niet eens aan dus ik vroeg meteen wat moet je nu man kutslet....o niks ...niks haha ...hou je bek en rot op ...zoek een vrijgezelle vent en blijf van de mijne af

net gelachen bij de lidl...ik wou naar binnen met mn hond...komt er zon dikke snol achter de kassa vandaan...mevrouw dat mag niet dat is vies....waarom is dat vies ? een baby die kwijlt en met zn handen in de schijt heeft gezeten mag toch ook in zo karretje ? keek ze me raar aan omdat ik zwanger ben....ja uh uh....een hond is viezer....ach je bent zelf vies....ik ga wel naar de aldi....kut winkel.....je had die klanten moeten zien

aso :p

Waarschuw beheerder
net gelachen bij de lidl...ik wou naar binnen met mn hond...komt er zon dikke snol achter de kassa vandaan...mevrouw dat mag niet dat is vies....waarom is dat vies ? een baby die kwijlt en met zn handen in de schijt heeft gezeten mag toch ook in zo karretje ? keek ze me raar aan omdat ik zwanger ben....ja uh uh....een hond is viezer....ach je bent zelf vies....ik ga wel naar de aldi....kut winkel.....je had die klanten moeten zien

:lol: Jij bent wel heel bar :x :roflol:

Uitspraak van inactief op donderdag 12 november 2009 om 14:20:
Sindsdien niet meer gevraagd gelukkig

:lol: goeie actie :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 12 november 2009 om 17:27:
Jij bent wel heel bar

dat wijf begint tog over mijn hond...het is amper een hond meer een cavia....niet fokkeng met mn chi hong (L) die is niet vies :[
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Para J [JWT] op donderdag 12 november 2009 om 17:46:
het is amper een hond meer een cavia....

een gestoffeerde loempia :lol:
Waarschuw beheerder
whehehehe zoiets ja :lol: maar wel lief (L) ....tsja die andere was bij de trimsalon en vond t zo sneu om haar in de auto te laten :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Para J [JWT] op donderdag 12 november 2009 om 18:53:
en vond t zo sneu om haar in de auto te laten

voor dat eventjes? :S jij bent maf :lol: kan ie wel tegen hoor :lol: verwend ding
Waarschuw beheerder
ze is nooit alleen ....en ze heeft nog spanje trauma's :lol: ze gaat zelfs mee als ik ga schijten gaat ze naast me zitten...en douchen gaat ze op het douchematje :lol:

toch nog iemand die van me houdt
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Para J [JWT] op donderdag 12 november 2009 om 19:29:
ze gaat zelfs mee als ik ga schijten gaat ze naast me zitten.

:roflol:
hopenlijk gaat ze dan niet óók zitten schijten :lol:

Uitspraak van inactief op donderdag 12 november 2009 om 14:20:
Vroeg ze me weer mijn ID..

kind van z'n moeder B) ziet jong uit ;) :D

Uitspraak van verwijderd op donderdag 12 november 2009 om 12:51:
Ik heb een vast contract gekregen holadiyeeeeeeeeeeee

gefeliciteerd doennnnnnnnnnnn (K)(K)(K) :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bonaparte op donderdag 12 november 2009 om 20:05:
sjeee zeg :O

en bij wes gaat ze altijd recht voor zn neus zitten als een standbeeld net zo lang tot ie haar gaat aaien :lol:

tsja import he....krijg je van die gekke dingen gratis bij

Uitspraak van Tijgertjuh** op donderdag 12 november 2009 om 20:22:
hopenlijk gaat ze dan niet óók zitten schijten :lol:

Nee !! netjes buiteng o:)

Waarschuw beheerder
Hou het grafenwalder!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Para J [JWT] op donderdag 12 november 2009 om 20:47:
tsja import he....krijg je van die gekke dingen gratis bij

beest is al lang blij dat ie niet als burger geeindigd is
[img width=100 height=100]http://www.luek.nl/img/grappige_plaatjes/duim/broodje_hond.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 12 november 2009 om 20:57:
hou het pauper!!!!!!!!!!

hou het werkeloos ! :lol:

Uitspraak van inactief op donderdag 12 november 2009 om 21:03:
Hou het grafenwalder!!

hou het schultenbrau !

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tijgertjuh** op donderdag 12 november 2009 om 20:22:
schijten

strak plan

vi mee

tot over n half uurtje :bye:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Para J [JWT] op donderdag 12 november 2009 om 17:46:
dat wijf begint tog over mijn hond...het is amper een hond meer een cavia....niet fokkeng met mn chi hong die is niet vies

Ik doelde er meer op dat je hem mee neemt in een winkel :lol:
wat heb je er voor 1 dan???

Uitspraak van Para J [JWT] op donderdag 12 november 2009 om 19:29:
ze is nooit alleen ....en ze heeft nog spanje trauma's ze gaat zelfs mee als ik ga schijten gaat ze naast me zitten...en douchen gaat ze op het douchematje

Lief joh :lief: mijn kat volgt mij ook echt overal! en als hondje van mn schoonmoeder er is blijft die om je heen huppelen tot je echt zegt en nu ff niet :lol: heerlijk dieren :lief:
Uitspraak van verwijderd op donderdag 12 november 2009 om 20:57:
hou het pauper!!!!!!!!!!

:roflol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Para J [JWT] op donderdag 12 november 2009 om 20:47:
bij wes gaat ze altijd recht voor zn neus zitten als een standbeeld net zo lang tot ie haar gaat aaien

gek beest :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 13 november 2009 om 09:06:
Ik doelde er meer op dat je hem mee neemt in een winkel :lol:
wat heb je er voor 1 dan???

ja mijn andere hong ging altijd mee die ging gewoon in het kinderzitje iedereen kende dr ook en moest dr ff aaien soort dorpsgek :lol:

ik heb een maltezer en een yorkshire terrier :roflol: tsja mn moeder is bang van grote honden dus ik mocht alleen een kleintje :lol: vandaar :$ anders waren ze wel wat groter geweest :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Para J [JWT] op vrijdag 13 november 2009 om 12:49:
mijn andere hong ging altijd mee die ging gewoon in het kinderzitje iedereen kende dr ook en moest dr ff aaien soort dorpsgek

ik heb een maltezer en een yorkshire terrier tsja mn moeder is bang van grote honden dus ik mocht alleen een kleintje vandaar anders waren ze wel wat groter geweest

nee joh die zijn leuk :lief: en die mogen toch wel in een tas in het kinderzitje :| wat is dat nou weer voor gemiep....die laat je toch niet buiten staan? en die loopt toch niet in de winkel rond ofzo....

maltzers vind ik echt ubercute die zijn zooooo mini als ze nog pup zijn :lief:
zo'n kutterlikkertje vind ik iets minder maar zijn ook wel schattig eigenlijk, heeft ie een rood strikje O:)
meeste mutsen kopen er zo 1 ken 2 uit het dorp waar ik vroeger woonde die kochten er 1 wat een dozen waren dat zeg en ook nog een jasje aan doen :x arme dieren :roflol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
mijn yorkie moet een regenjas aan anders wil ze niet naar buiten ...zo genant :lol: maarja anders heeft ze het uren koud en is ze nat en zielig.....heb maar gewoon een donkerblauwe gekocht loop ik nog niet zo heel erg voor lul....en ja het blijft een spanjaard dus alles onder de 25 graden is koud :lol:

tjek mijn puppie (L)

[img width=500 height=344]http://94.100.113.27/387950001-388000000/387990701-387990800/387990797_5_EsfB.jpeg[/img]

lief wassie toen nog :lol: toen ik ging kijken zaten er 2 in een doosje...zn broertje en hij...broertje kreeg ik meteen in mn handen gedrukt die moest ik pakken van die vent die was mooi , en druk....en toen zag ik bink in dat hoekje zo sneu en zo zielig kijkend helemaal stil....JAAA die wil ik (L) kneusje (L)
Waarschuw beheerder
als ik dat zo zie wil ik ook een hondje :nocheer:
Waarschuw beheerder
denk dan maar aan de nadelen....keer of 4 je nest uit in de nacht om die hond te laten pissen enzo ...stront op de vloer...zus zo :lol:

nou ja stront...drol van 2 cm maar tok :lol:
Waarschuw beheerder
daarom heb ik er ook geen :lol: leen ze wel bij mijn zusje, JR en Bordeaux dog :yes: (L)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Para J [JWT] op vrijdag 13 november 2009 om 13:04:
denk dan maar aan de nadelen....keer of 4 je nest uit in de nacht om die hond te laten pissen enzo ...stront op de vloer...zus zo

nou ja stront...drol van 2 cm maar tok

Ik zou hem de kattebak aanleren O:)
proberen...:roflol:
Uitspraak van Para J [JWT] op vrijdag 13 november 2009 om 12:59:
lief wassie toen nog

Ahh wat een schatje zeg kijk nou :lief:

Uitspraak van Para J [JWT] op vrijdag 13 november 2009 om 12:59:
en ja het blijft een spanjaard dus alles onder de 25 graden is koud

:lol: Haha arm beestje :lol: maar hij komt uit Spanje dus heb je hem daar gevonden ofzo?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bonaparte op vrijdag 13 november 2009 om 13:11:
daarom heb ik er ook geen :lol: leen ze wel bij mijn zusje, JR en Bordeaux dog :yes: (L)

kwijlt die bordeaux dog ook zo erg :$ ik heb gewerkt met sint bernards...echt leuke beesten maar dat gekwijl (N)

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 13 november 2009 om 13:12:
Haha arm beestje :lol: maar hij komt uit Spanje dus heb je hem daar gevonden ofzo?

via een stichting ze was op straat gevonden en naar het asiel gebracht , ze had een chip en haar baasjes kwamen maar die hoefde haar niet meer ze wilde liever een herder...ze was kei bang en bibberde helemaal :'( nu is ze ngo steeds bang van harde klappen , vliegenmeppers en gescheld.....wel sneu...maar nu heeft ze het goed (L) ze is per vliegtuig gekomen haha .....opgehaald in belgie op het vliegveld haha
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Para J [JWT] op vrijdag 13 november 2009 om 13:16:
via een stichting ze was op straat gevonden en naar het asiel gebracht , ze had een chip en haar baasjes kwamen maar die hoefde haar niet meer ze wilde liever een herder...ze was kei bang en bibberde helemaal nu is ze ngo steeds bang van harde klappen , vliegenmeppers en gescheld.....wel sneu...maar nu heeft ze het goed ze is per vliegtuig gekomen haha .....opgehaald in belgie op het vliegveld haha

Ahh wat zielig en wat een kutmensen zeg...je neemt een hondje en dan wil je hem ineens niet meer omdat je liever een herder hebt...hadden ze dat niet eerder kunnen bedenken?? ook ff iets totaal anders een York of een Herder :roflol:
ik ben ook wel een herderfan vooral die ik hier voor de deur zie (snuffelbrigade vd douane) wat een prachtige mooie honden zijn dat zeg :lief:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 13 november 2009 om 13:26:
Ahh wat zielig en wat een kutmensen zeg...je neemt een hondje en dan wil je hem ineens niet meer omdat je liever een herder hebt...hadden ze dat niet eerder kunnen bedenken?? ook ff iets totaal anders een York of een Herder :roflol:
ik ben ook wel een herderfan vooral die ik hier voor de deur zie (snuffelbrigade vd douane) wat een prachtige mooie honden zijn dat zeg :lief:

tsja in spanje hoor je de meest bizarre verhalen ...hoe ze daar met hun beesten gaan is echt te zot :no:

Tsja ik vind zo ongeveer alle hongen wel leuk...behalve van die achtelijke platneuzige en verneukte honden als een bulldog ...beesten stikken bijna en kunnen niet eens normaal bevallen maar het moet maar want bepaalde mensen vinden het mooi...tsja vind het eerder sneu als ik zon hond voorbij zie lopen ...toch wel typisch dat die baasjes vaak ook op een bulldog lijken :$

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Para J [JWT] op vrijdag 13 november 2009 om 13:29:
tsja in spanje hoor je de meest bizarre verhalen ...hoe ze daar met hun beesten gaan is echt te zot

:yes: Waar mn pa (Jugoslavie) vandaan komt ook, daar heb je heel veel zwerfhonden en in bepaalde maanden van het jaar worden ze afgeschoten...moet ook wel anders worden het er echt teveel.
En steriliseren daar hebben ze geen geld voor dus het blijft maar door gaan.

Een hond is er ook geen huisdier....worden er buiten gehouden in hokken....geloof me daar heb je geen leuk leven als hond.
En katten ook niet !

Uitspraak van Para J [JWT] op vrijdag 13 november 2009 om 13:29:
Tsja ik vind zo ongeveer alle hongen wel leuk...behalve van die achtelijke platneuzige en verneukte honden als een bulldog ...beesten stikken bijna en kunnen niet eens normaal bevallen maar het moet maar want bepaalde mensen vinden het mooi...tsja vind het eerder sneu als ik zon hond voorbij zie lopen ...toch wel typisch dat die baasjes vaak ook op een bulldog lijken

:roflol: iemand in onze straat heeft er 2 en ja hij lijkt er ook op !!! en wat je zegt ik vind die dieren ook echt heel erg zielig, ze kunnen niet eens normaal lopen man :|
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 13 november 2009 om 13:35:
Waar mn pa (Jugoslavie) vandaan komt ook, daar heb je heel veel zwerfhonden en in bepaalde maanden van het jaar worden ze afgeschoten...moet ook wel anders worden het er echt teveel.
En steriliseren daar hebben ze geen geld voor dus het blijft maar door gaan.

Een hond is er ook geen huisdier....worden er buiten gehouden in hokken....geloof me daar heb je geen leuk leven als hond.
En katten ook niet !

ik wil ze gaan reddeng :( ik heb 3 jaar lang vrijwilligerswerk gedaan voor die stichting waar mn hondje vandaan komt.. je komt echt de meest bizarre dingen tegen....pas ook een gast die zn hondje in een kruiwagen had gegooid vuilniszak om zn achterlijf heen omdat hij incontinent was en wou hem bij het vuilnis gooien ..wat een kut mongool ben je dan :no:
beestje had hij al 12 jaar dan spoor je ook niet helemaal

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 13 november 2009 om 13:35:
iemand in onze straat heeft er 2 en ja hij lijkt er ook op !!! en wat je zegt ik vind die dieren ook echt heel erg zielig, ze kunnen niet eens normaal lopen man :|

hier tegenover bij het kamp hebben ze een jack russel mix...baasje is moddervet en die hond ook moest pas voor ze langs de friettent...moest ik 2 frikandellen meebrengen voor de hond .....:lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Para J [JWT] op vrijdag 13 november 2009 om 13:39:
hier tegenover bij het kamp hebben ze een jack russel mix...baasje is moddervet en die hond ook moest pas voor ze langs de friettent...moest ik 2 frikandellen meebrengen voor de hond .....

:lol: haha echt zo slecht voor je hond :roflol: en voor jezelf ook dus :x maar wel lekker :9

ik wil ze gaan reddeng

Ja ik ook altijd als ik daar ben hoor :yes: maar hoe wil je dat doen? als ik miljonaire was had ik miss
iets kunnen doen maar nu helaas niet :(
Nu zijn ze in Prijedor (vrij grote stad) wel begonnen met katten te steriliseren maar goed het is nog op zo'n kleine basis dat zet geen zoden aan de dijk maar het begin is er!

ik heb 3 jaar lang vrijwilligerswerk gedaan voor die stichting waar mn hondje vandaan komt.. je komt echt de meest bizarre dingen tegen

Ik zou dat niet kunnen ik zou gek worden denk ik...:cry:

pas ook een gast die zn hondje in een kruiwagen had gegooid vuilniszak om zn achterlijf heen omdat hij incontinent was en wou hem bij het vuilnis gooien ..wat een kut mongool ben je dan
beestje had hij al 12 jaar dan spoor je ook niet helemaal

:O serieus doe hem dan een luier om ofzo...die moet ook gelijk een huisdierenverbod krijgen zo'n tiefusmongool!
die sla je dan toch gelijk op zn bek of niet??? pfff Waar is Pistolen Paultje gebleven dan sturen we de knokploeg ff langs :cry: :lief:
Waarschuw beheerder
we kunnen alle mensen daar doodschieteng en de beestjes reddeng (L)

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 13 november 2009 om 13:43:
Ik zou dat niet kunnen ik zou gek worden denk ik...:cry:

nja soms moet je er idd niet te lang bij stilstaan :( arme hongen :aai:

FREE DE BUITENGLANGSE HONGENG