http://www.dumpert.nl/mediabase/696101/c6e78a2b/eurokok_martin_gaat_een_snikkel_klaarmaken.html
http://www.dumpert.nl/mediabase/687101/373b797e/beste_verjaardagscadeau.html
Ik ga rap ook opgeven voor take-me-out
Ik ga rap ook opgeven voor take-me-out
omg die ex van wes is zo kansloos heeft ze pas een kind uitgepoept van een ander, wes is al jaren bij dr weg ....begint ze weer met dr sms-jes....I miss you , I love you...o ja en als laatste you still hol a place in my hard....omg.....hard
wat een kut snol
haha ja ik had weleens eerder ruzie met haar ze zou me gaan slaan enzo....toen ze voor me stond keek ze me niet eens aandus ik vroeg meteen wat moet je nu man kutslet....o niks ...niks haha ...hou je bek en rot op ...zoek een vrijgezelle vent en blijf van de mijne af
keek ze me raar aan omdat ik zwanger ben....ja uh uh....een hond is viezer....ach je bent zelf vies....ik ga wel naar de aldi....kut winkel.....je had die klanten moeten zien
haha ja ik had weleens eerder ruzie met haar ze zou me gaan slaan enzo....toen ze voor me stond keek ze me niet eens aan dus ik vroeg meteen wat moet je nu man kutslet....o niks ...niks haha ...hou je bek en rot op ...zoek een vrijgezelle vent en blijf van de mijne af
net gelachen bij de lidl...ik wou naar binnen met mn hond...komt er zon dikke snol achter de kassa vandaan...mevrouw dat mag niet dat is vies....waarom is dat vies ? een baby die kwijlt en met zn handen in de schijt heeft gezeten mag toch ook in zo karretje ? keek ze me raar aan omdat ik zwanger ben....ja uh uh....een hond is viezer....ach je bent zelf vies....ik ga wel naar de aldi....kut winkel.....je had die klanten moeten zien
net gelachen bij de lidl...ik wou naar binnen met mn hond...komt er zon dikke snol achter de kassa vandaan...mevrouw dat mag niet dat is vies....waarom is dat vies ? een baby die kwijlt en met zn handen in de schijt heeft gezeten mag toch ook in zo karretje ? keek ze me raar aan omdat ik zwanger ben....ja uh uh....een hond is viezer....ach je bent zelf vies....ik ga wel naar de aldi....kut winkel.....je had die klanten moeten zien
Sindsdien niet meer gevraagd gelukkig
het is amper een hond meer een cavia....
en vond t zo sneu om haar in de auto te laten
ze gaat zelfs mee als ik ga schijten gaat ze naast me zitten.
Vroeg ze me weer mijn ID..
Ik heb een vast contract gekregen holadiyeeeeeeeeeeee
sjeee zeg
hopenlijk gaat ze dan niet óók zitten schijten
lidl
aldi
tsja import he....krijg je van die gekke dingen gratis bij
![[img width=100 height=100]http://www.luek.nl/img/grappige_plaatjes/duim/broodje_hond.jpg[/img]](http://www.luek.nl/img/grappige_plaatjes/duim/broodje_hond.jpg)
schijten
dat wijf begint tog over mijn hond...het is amper een hond meer een cavia....niet fokkeng met mn chi hong die is niet vies
ze is nooit alleen ....en ze heeft nog spanje trauma's ze gaat zelfs mee als ik ga schijten gaat ze naast me zitten...en douchen gaat ze op het douchematje
hou het pauper!!!!!!!!!!
bij wes gaat ze altijd recht voor zn neus zitten als een standbeeld net zo lang tot ie haar gaat aaien
Ik doelde er meer op dat je hem mee neemt in een winkel
wat heb je er voor 1 dan???
mijn andere hong ging altijd mee die ging gewoon in het kinderzitje iedereen kende dr ook en moest dr ff aaien soort dorpsgek
ik heb een maltezer en een yorkshire terrier tsja mn moeder is bang van grote honden dus ik mocht alleen een kleintje vandaar anders waren ze wel wat groter geweest
![[img width=500 height=344]http://94.100.113.27/387950001-388000000/387990701-387990800/387990797_5_EsfB.jpeg[/img]](http://94.100.113.27/387950001-388000000/387990701-387990800/387990797_5_EsfB.jpeg)
denk dan maar aan de nadelen....keer of 4 je nest uit in de nacht om die hond te laten pissen enzo ...stront op de vloer...zus zo
nou ja stront...drol van 2 cm maar tok
lief wassie toen nog
en ja het blijft een spanjaard dus alles onder de 25 graden is koud
daarom heb ik er ook geenleen ze wel bij mijn zusje, JR en Bordeaux dog
![]()
Haha arm beestjemaar hij komt uit Spanje dus heb je hem daar gevonden ofzo?
via een stichting ze was op straat gevonden en naar het asiel gebracht , ze had een chip en haar baasjes kwamen maar die hoefde haar niet meer ze wilde liever een herder...ze was kei bang en bibberde helemaal nu is ze ngo steeds bang van harde klappen , vliegenmeppers en gescheld.....wel sneu...maar nu heeft ze het goed ze is per vliegtuig gekomen haha .....opgehaald in belgie op het vliegveld haha
Ahh wat zielig en wat een kutmensen zeg...je neemt een hondje en dan wil je hem ineens niet meer omdat je liever een herder hebt...hadden ze dat niet eerder kunnen bedenken?? ook ff iets totaal anders een York of een Herder
ik ben ook wel een herderfan vooral die ik hier voor de deur zie (snuffelbrigade vd douane) wat een prachtige mooie honden zijn dat zeg
tsja in spanje hoor je de meest bizarre verhalen ...hoe ze daar met hun beesten gaan is echt te zot
Tsja ik vind zo ongeveer alle hongen wel leuk...behalve van die achtelijke platneuzige en verneukte honden als een bulldog ...beesten stikken bijna en kunnen niet eens normaal bevallen maar het moet maar want bepaalde mensen vinden het mooi...tsja vind het eerder sneu als ik zon hond voorbij zie lopen ...toch wel typisch dat die baasjes vaak ook op een bulldog lijken
Waar mn pa (Jugoslavie) vandaan komt ook, daar heb je heel veel zwerfhonden en in bepaalde maanden van het jaar worden ze afgeschoten...moet ook wel anders worden het er echt teveel.
En steriliseren daar hebben ze geen geld voor dus het blijft maar door gaan.
Een hond is er ook geen huisdier....worden er buiten gehouden in hokken....geloof me daar heb je geen leuk leven als hond.
En katten ook niet !
iemand in onze straat heeft er 2 en ja hij lijkt er ook op !!! en wat je zegt ik vind die dieren ook echt heel erg zielig, ze kunnen niet eens normaal lopen man
hier tegenover bij het kamp hebben ze een jack russel mix...baasje is moddervet en die hond ook moest pas voor ze langs de friettent...moest ik 2 frikandellen meebrengen voor de hond .....
ik wil ze gaan reddeng
ik heb 3 jaar lang vrijwilligerswerk gedaan voor die stichting waar mn hondje vandaan komt.. je komt echt de meest bizarre dingen tegen
pas ook een gast die zn hondje in een kruiwagen had gegooid vuilniszak om zn achterlijf heen omdat hij incontinent was en wou hem bij het vuilnis gooien ..wat een kut mongool ben je dan
beestje had hij al 12 jaar dan spoor je ook niet helemaal