2 volgers · 27121x bekeken
bord voor de deur staat waarop staat dat ze schnitzels zo groot als deurmatten hebben
slok op
nooit geweten zeg
weten heel veel mensen niet
ik heb dit van een bevriende huisarts
en toen kwam hij met dit weetje over koffie
veel water drinke
laatste aanpassing
veel water drinke "de kater verzuipen dus
Dat doe ik ook
Oke.. Dus we gaan vanavond met een man of 10 naar Grathem.. Uit eten..
Bij een schnitzel-restaurant waar een bord voor de deur staat waarop staat dat ze schnitzels zo groot als deurmatten hebben..
Dus dat gaan wij es effe testen..
was ut lekkel?
Ja echt wel..
Uitspraak van Buurmenneke op maandag 24 december 2007 om 20:59:
overweegt es liggende op de bank met tamara te gaan spelen
Ben toch zeker geen speelgoed
pfieuw... sow das een klap een mn gezicht ... bied je es een keer wat aan .... krijg je dat
krijgt ie ook een eitje 'smorgens?
Rauw.. Voor extra power..
donateur
dat hou ik sws wel vol 
maar in weekende en vakanties slaap ik veel omdat ik dat verder nooit doe. normaal in werkweken zeg maar, slaap ik doordeweeks maar 5 uur of soms minder. hooguit 6. en in weekend slaap ik dan veel uit. doe ik deze vakantie ook
klein gedeelte van mn slaaptekort van 2007 inhalen 
maar in weekende en vakanties slaap ik veel omdat ik dat verder nooit doe. normaal in werkweken zeg maar, slaap ik doordeweeks maar 5 uur of soms minder. hooguit 6. en in weekend slaap ik dan veel uit. doe ik deze vakantie ook
gingen we wel pas om 3 uur naar bed
slapen of echt naar bed?
maar we lagen om 3 uur in bed laten we het daarop houden
Ja ik ga ook wel eens op tijd
donateur
op tijd bedoel je zeker "vroeg" mee
ja maar niet om te slapen
en met "vroeg" bedoel je zeker vroeg in de ochtend
:yes; om t slapen
is toch ook vroeg
nee maar ik ken ook moeilijk slapen, ga als ik moet werken meestal rond 11 uur naar bed maar slaap pas om 12 uur of later. kan ook wel 10 uur naar bed gaan maar dan nog slaap ik pas na 12e
ik kom altijd moeilijk in slaap en kom er moeilijk weer uit als ik er eenmaal in ben
ga als ik moet werken meestal rond 11 uur naar bed maar slaap pas om 12 uur of later. kan ook wel 10 uur naar bed gaan maar dan nog slaap ik pas na 12e
ik kom altijd moeilijk in slaap en kom er moeilijk weer uit als ik er eenmaal in ben je kan echt een kanon naast me afschieten blijf ik nog slapen
wij gaan ook altijd na 11 uur naar bed.............terwijl we weten dat de wekker om half 6 begint te kwekken.
Ik ben dan wel meteen op en wakker
Ik hou dat een hele tijd vol.............12 uur gaan slapen en half 6 opstaan (omdan ook nog 125 km in de auto te gaan zitten) totdat op een keer dat mannetje met dat hamertje langs komt na het eten en ik een half uurtje op de bank in slaap val
snap ich t neet of snap ich t neet?
Volges miech snapste ut neet..
ben er vandaag waarschijnlijk niet meer, dus fijne jaarwisseling
Haha ik denk ook niet dat ik hier lang zit..
Heb om 10 uur de buurt wakker gemaakt..
Jij bent vast op goede voet met je buren
Ze kennen me al wat langer nu ja..
Ik bedoel 3 jaar geleden hebben we geprobeerd een hele boom op te blazen in de achtertuin..
Gek he? Ik had je aan de boom zelf vastgebonden denk ik
Hahaha er waren er hier ongetwijfeld die dat graag wilden doen..
Het ergste was dat we het in stukken deden.. Dus da staken we er 5 af.. Kwartiertje wachten tot de mensen weer een beetje op hun gemak op de bank zitten.,. En dan verder gaan..
snap ich t neet of snap ich t neet?
wat snaps diech neet?
ben er vandaag waarschijnlijk niet meer, dus fijne jaarwisseling
Jij ook Jef en pas op met je vingertjuhs he
Heb om 10 uur de buurt wakker gemaakt
ik zit al aan de oliebolluh
ik zit al aan de oliebolluh
smakelijk
daar heb ik meer dan een half uur voor in de rij gestaan
dat moet heel wat zijn als je dat er voor over hebt