waarvan er een stuk of 3 altijd elke dag hierzitten
altijd pis op de bril enzo weet je
moet bijna stickers op mn eten plakken anders is het weg...
ja kank misschien wel doen ja flinke bak dettol en bleek erbij
ja eigenlijk benk veel te lief
ja ik mag niet klagen ik hoef na deze week nog maar 4 weken dan ben ik lekker klaar
ben anders gewoon even een jointje roken he
gedacht dat k ooit nog zou stoppen met roken ...wel knap van mezelf
ben ook ineens gestopt ermee ...ook met peuken alles...tsja is wel even lastig maar ff doorbijten....al is het nog steeds wel moeilijk af en toe...
nooit gedacht dat k ooit nog zou stoppen met roken ...wel knap van mezelf
nu kijken of k t na de bevalling ook nog vol ga houden
vrees van niet
ja das waar ....had het nu al niet verwacht mja k zou echt niet door kunnen roken...zoveel extra risicos...snap niet dat sommige gewoon nog staan te roken...
die ex van wes ook die staat nu ook op klappen van 1 oft andere nerd ...zware shag...om de 10 minuten een nieuwe red bull in de andere hand...sorry maar dan spoor je toch niet
ja das waar ....had het nu al niet verwacht mja k zou echt niet door kunnen roken...zoveel extra risicos...snap niet dat sommige gewoon nog staan te roken...
die ex van wes ook die staat nu ook op klappen van 1 oft andere nerd ...zware shag...om de 10 minuten een nieuwe red bull in de andere hand...sorry maar dan spoor je toch niet
alleen met roken lukte het niet dus dat deed ze nog een beetje af en toe!
weet je wat ook zo charmant is als ze in de stad achter de kinderwagen lopen met een peuk in hun mond
soms raad de dokter het juist aan om een beetje te roken ivm de stress
maar ik snap dat ook niet hoor ik zou dat dus nooit doen, maar aan de andere kant je baby is wel een stukje kleiner
rookte ook vrijwel nooit op straat
Ik heb mijn vriendin wel eens dronken thuis gebracht toen ze een maand of 5 zwanger was damn wat was ik kwaad zeg Maar goed, haar moeder heeft zich dood gedronken, harstikke intelligente meid eigenlijk, supergoeie baan (op TV zelfs) en na 2 wijntjes gaat haar verstand op 0,00 op één of andere manier
En ach, vroeger mocht het allemaal wel en wij zijn ook geboren
omdat het een keer ergens over gaat natuurlijk
Mijn vriendin wist niet dat ze zwanger was dus was de eerste 2 maanden zelf nog vrolijk aan de pillen enzo
was ook een ongelukje want ze slikte gewoon de pil!
maar goed de meesten weten het ook pas na een tijdje dus....
zet 3 wijven in n topic, mis n hele pagina en weet dat je nog nix gemist hebt
nou ja die inbreng van die mannen hier.......is ook niet echt nuttig
weer is het vroeg
nieuwe ronden nieuwe kansen vanmiddag, of moet je je inhouden omdat Lin komt?
waar was je gister trouwens? lustrum van ttp