2 volgers · 37724x bekeken
en dan gaan sommige mensen tegen mij beginnen dat ik jong ben voor een kind voor het er is ben ik bijna 24 maar goed ....
Ja valt wel mee toch..
Onder de 20 is te jong..
en dan gaan sommige mensen tegen mij beginnen dat ik jong ben voor een kind voor het er is ben ik bijna 24 maar goed ....
Is jong in deze tijd maar wel gewoon
waarom zijn hier nog steeds geen wetten voor??
Geen idee die moeten ze wel een x gaan invoeren indd
toen ik 24 was had ik 2 kids............ 
maar in mijn tijd was dat normaal
trouwen rond je 20ste (ik 21) en dan kindertjes
tegenwoordig doen mensen dat allemaal veel later
hey flup
hier is je knuffeltje...............ze heeft vandaag WEER een ei gelegd die kip
![Bron: https://album.partyflock.nl/68839262.jpg [img width=640 height=480 cacheid=0005ccbb000f3b00ecba21fe1a02897719]https://album.partyflock.nl/68839262.jpg[/img]](/images/cache/0005ccbb000f3b00ecba21fe1a02897719)
net gedouched
natte kuif 
maar in mijn tijd was dat normaal
hey flup
hier is je knuffeltje...............ze heeft vandaag WEER een ei gelegd die kip
net gedouched
laatste aanpassing
dan gaan sommige mensen tegen mij beginnen dat ik jong ben voor een kind voor het er is ben ik bijna 24 maar goed
ja maar in je doen en laten blijf je 14
je bent danzelf nog niet eens uit gepubert
ik nog steeds niet
ja maar in je doen en laten blijf je 14maar goed, dat lost toch nooit op
nee kan eeuwig wachten maar schiet niet op
toen ik 24 was had ik 2 kids............
maar in mijn tijd was dat normaaltrouwen rond je 20ste (ik 21) en dan kindertjes
mn schoonmoeder had er toen al 4
nee kan eeuwig wachten maar schiet niet op
nee, geef dat nou maar eens op
kijk maar naar je opa
dies nog steeds een kwajongen
jah..
https://partyflock.nl/topic/1068152:Bloedmooie_vrouwen
sameng naar decibel als dat dan nog bestaat
Decibel is dan hetzelfde feest als fransje bouwer op de bejaardesoos nu..
decibel 2027 ofzo
denk niet dat ik er daar nog ben
dan ben je al 70 jij hahaha
grapje
maar wel al best oud
ben ook met mn ouders wezen stappen alleen die trokken het om 1 uur niet meer
ik heb mijn pa mee naar een stripteasetent genomen
daar wil ik mn pa niet eens mee naar toe nemen
das vet lachen joh!
haha hoe kom je daarbij omdat te doen??
Hij werd 65 en had nog nooit een vrijgezellenfeest gehad
als ik mn pa aan een tiet zie ga ik spontaan kotsen
doe nie zo flauw joh
neeeeee echt mn papa is zo lief...verlegen schattige indo man...neeeee bah ... als hij ma kust vind ik dat al ranzig
jij wil niet weten of je vader nog sex heeft zeg maar
zelfs mijn ouders hebben dat nog
dat hoef ik dan weer niet te weten
ik hoef het niet te zien nee
neeeeeeeeeeee niet mijn papa ....trouwens hij zou dat niet eens leuk vinden hij heeft er echt zon afkeer op op zulke wijven ...net als homo's die mag ie ook standaard niet
gekke papa
ken genoeg mensen die jonger zijn dan hun die dat nu al niet meer hebben
die ken ik ook
Hij werd 65 en had nog nooit een vrijgezellenfeest gehad dus ik met zijn vriendjes dus met 9 mannen naar Antwerpen eerst eten in een travestietenrestaurant en toen de kroeg in en daarna de striptent in, slagroom likken ikke ook aan een tiet
lachen hoor!!!!
hij ma kust vind ik dat al ranzig
die ken ik ook maar ik vermoed dat mijn papa en mama het niet meer doen of iig weinig
dat wil ik ook niet weten nee
mijn vader zit vol met streken
(vandaar dat ik tegen flup zei kijk maar naar je opa das nog steeds een kwajongen)
ik kan je verhalen vertellen wat ie allemaal uitspookt
dat mijn moeder hem aan zijn hoofd liep te zeuren over een moederdag kadootje en dat hij steeds zei je bent mijn moeder niet en dan op moederdag in alle vroegte de slaapkamer in komt met niet meer dan een strikje om zijn pielemoos met...............verassing ik he toch een kadootje voor je
ik kan je verhalen vertellen wat ie allemaal uitspookt
dat mijn moeder hem aan zijn hoofd liep te zeuren over een moederdag kadootje en dat hij steeds zei je bent mijn moeder niet en dan op moederdag in alle vroegte de slaapkamer in komt met niet meer dan een strikje om zijn pielemoos met...............verassing ik he toch een kadootje voor je
die is gekkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
het kan nog gekker
dit is zo'n leuk verhaal........
Ma is klaar met douchen staat in der bloodje in de badkamer, komt pa de badkamer in
Pa loopt snel de badkamer af........ma droogt zich af, trekt kamerjas aan en loopt de huiskamer in..........ALLES pikke donker
dus zei dacht huh wat is dit?
dus ze loopt voorzichtig de kamer in, loopt naar rechts langs de eethoek kijkt omlaag ziet ze mijn pa in elkaar gedoken onder de tafel zitten..........zegt ie heel zielig,......."ik ben bang van jou" (in het dialect: iech bin bang veur diech) mijn ma heeft op haar knieën gezeten van het lachen
hoezo gek?

![Para J [JWT]](/images/user/124699_3173121.jpg)