2 volgers · 37623x bekeken
Koop ik een broodje warm vlees is de sla rot en zit er een haar bij
was duidelijk een pechdag voor jou
whehehe ik had weleens een pizza vol met fruitvliegjes en ik eet nooit meer een shoarma pizza sinds er een mega lange haar in zat
gisteravond stukje smaakpolitie zien, als je dat ziet wil je nergens meer eten
heb volgens andere toch al last van smetvrees
komt waarschijnlijk omdat mn schoonvader zon smerig huishouden heeft vol met mannen ...als ik daar kom ruik ik hond , wiet , zweet ...zaad...weet niet wat allemaal ....gatverdamme wat een lucht daar
ik wil daar ook nooit naar binnen
heb wel een keer een stukje taart op..maar vroeg eerst of ik het met mn handen op mocht eten ...waag me echt niet aan bestek daar 
komt waarschijnlijk omdat mn schoonvader zon smerig huishouden heeft vol met mannen ...als ik daar kom ruik ik hond , wiet , zweet ...zaad...weet niet wat allemaal ....gatverdamme wat een lucht daar
ik wil daar ook nooit naar binnen
heb volgens andere toch al last van smetvrees
muts
...als ik daar kom ruik ik hond , wiet , zweet ...zaad...weet niet wat allemaal ....gatverdamme wat een lucht daar
als dat zo is heb ik ook smetvrees
muts
serieus
als dat zo is heb ik ook smetvreesbah bah
en als je het niet had , krijg je het dan wel ...niet te beschrijven ...ieuw
ik vind alles vies waar andere aan hebben gezeten
dat vind ik altijd al
* zoekt een kotssmiley *
en? gevonden?
andereng zijn gewoon vies jwt
vooral parkeergarages etc
nee dan krijg ik deze
wacht maar efkes
eerst deze
https://partyflock.nl/topic/1066829:Het_gaat_echt_te_ver
eerst deze
geweldig
...als ik daar kom ruik ik hond , wiet , zweet ...zaad...weet niet wat
daar zou ik ook smetvrees van krijgen
vooral parkeergarages etc
ieuw ja van die vieze zware deuren die je met je voeten open moet maken omdat je anders 40 soorten hiv aan je handen hebt hangen
wacht maar efkes
eerst deze
uhhhhhhhh
ieuw ja van die vieze zware deuren die je met je voeten open moet maken omdat je anders 40 soorten hiv aan je handen hebt hangen
dat vind ik van pinautomaten
dat vind ik van pinautomatenhet liefst druk ik met mijn sleutel de toetsjes in
vind dat zo goor uitzien soms
vol met kots, vluimen en andere gore troep
wat zijn vluimen nou weer
wat zijn vluimen nou weer
ow kut
hoe noem je dat, als je een rochel ophaalt van uit je keel en die uitspuugt?
en met je ellebogen
dat vind ik van pinautomaten het liefst druk ik met mijn sleutel de toetsjes in vind dat zo goor uitzien soms vol met kots, vluimen en andere gore troep
bij ons is die kei netjes hoor
en met je ellebogen
nee voeteng !!!
bij ons is die kei netjes hoor
hier ook...we hebben er maar 1 dus moeten er zuinig op zijn anders moeten we een km of 20 verderop gaan pinnen
gelderland he (N)
Weet je dat ik nu pas zie dat je zwanger bent Para
gefeliciteerd![]()
was ffkes in je album gaan kijken naar je mini-me
dat is pas vorige week bekend geworden dus het is je vergeven
was ffkes in je album gaan kijken naar je mini-me
lijkt op mij he
kwam ook the doctor tegen![]()
naisssssss
pas nog in het echt mogen aanschouwen
pas nog in het echt mogen aanschouwen
echt??? in Assen????
shit was ik nu maar niet verhuist
vind het zo'n leuk ventje he
lijkt op mij he
uh uh
dat is pas vorige week bekend geworden dus het is je vergeven
ben blij voor je
echt??? in Assen????
shit was ik nu maar niet verhuist![]()
vind het zo'n leuk ventje heen dan dat italiaans/engels
geweldig
ben blij voor jevoel je je verder goed en zo??
uhhh nee haha
denk dat mn lijf niet echt meer bestand is tegen 4 uur opstaan ....sinds die kleine erin zit dan
baarmoeder gekanteld ligt wat waarschijnlijk de pijn veroorzaakt, komt vaker voor bij aziatische vrouwen...niet bepaald een pretje zeg maar heb er best veel last van ...maarja moeten we er maar voor over hebben he
denk dat mn lijf niet echt meer bestand is tegen 4 uur opstaan ....sinds die kleine erin zit dan ...wil het wel allemaal maar mn lijf werkt gewoon tegen ...
dan rustig aan doen he
dan rustig aan doen hegekantelde baarmoeder maakt het er niet makkelijk op
dus kalm aan
en anders thuisblijven en niet meer om 4 uur er uit
ja rustig aan doen is altijd lastig he
nou thuisblijven zal niet lukken ...ik moet wel ..als ik ziek ben of wat dan ook moet ik zelf iemand anders regelen...ennuh...die zijn niet makkelijk te vinden...maar ik doe het nog een paar maanden en dan kap ik ermee...schiet niet op zo ...ben de hele dag verrot en de hele ochtend loop ik krom van de buikpijn ...
heb ook altijd wat raars ik
Goedverdoemme moet ik weg, begint het hier te douchen.. 
Oh shit..
Wat vervelend..
Maaruh, hoe kan dat??
Teveel in de achtbaan gezeten?? Of gebeurt dat echt zomaar?
toen ik mn echo heb laten maken zagen ze dat mn baarmoeder gekanteld ligt wat waarschijnlijk de pijn veroorzaakt, komt vaker voor bij aziatische vrouwen...niet bepaald een pretje zeg maar heb er best veel last van
Oh shit..
Maaruh, hoe kan dat??
nou thuisblijven zal niet lukken ...ik moet wel ..als ik ziek ben of wat dan ook moet ik zelf iemand anders regelen...ennuh...die zijn niet makkelijk te vinden...maar ik doe het nog een paar maanden en dan kap ik ermee...schiet niet op zo ...ben de hele dag verrot en de hele ochtend loop ik krom van de buikpijn ...
dat zal het niet waard zijn
Goedverdoemme moet ik weg, begint het hier te douchen
dat had ik daarstraks na dat jij mij gebelt had........kom buiten bij de appie......hoost het
Maaruh, hoe kan dat??Teveel in de achtbaan gezeten?? Of gebeurt dat echt zomaar?
je hebt het of je hebt het niet
dat zal het niet waard zijnheb je dan geen recht op een ziektewet uitkering?
heb geen contract alleen een overeenkomst ze kunnen me dus ook gewoon ontslaan als ze zin hebben...moet kijken hoe dat zit want ga sowieso stoppen kan dalijk toch niet meer met die kleine ...maar doe dit nu 3.5 jaar dus hoop dat ik wel enigzins recht heb op een uitkering heb verder geen fulltime baantjes gehad , alleen parttime een paar en dit dan...maar hier heb ik dus geen contract
maarja iemand met een kind kunnen ze toch niet zomaar zonder geld laten zitten lijkt me ? vriend verdient ook niet al teveel dus k hoop dat t goedkomt
heb geen contract alleen een overeenkomst ze kunnen me dus ook gewoon ontslaan als ze zin hebben...moet kijken hoe dat zit want ga sowieso stoppen kan dalijk toch niet meer met die kleine ...maar doe dit nu 3.5 jaar dus hoop dat ik wel enigzins recht heb op een uitkering heb verder geen fulltime baantjes gehad , alleen parttime een paar en dit dan...maar hier heb ik dus geen contract
je hebt een overeenkomst
als je in de ziektewet komt gaat dat via het uwv (kom je in de zogenaamde vangwetregeling) als je dan uit de ziektewet komt moet je een uitkering aanvragen, dan gaan ze in je arbeidsverleden kijken in hoeverre je rechten hebt opgebouwd, aangezien je al 3,5 jaar werkt.......betekend dat dat ze daar een gemiddelde van je werk uren/salaris gaan pakken voor een uitkering
Misschien moet je eens bij het uwv vragen hoe dat zit als je ziek bent
(Zwangerschapsverlof gaat trouwens ook via UWV)
Kijk anders eens op hun site
http://www.uwv.nl/particulieren/ziek-of-zwanger/index.aspx
ook zieken geld wordt berekend aan de hand van wat je gemiddeld werkte/verdiende
je gezondheid en die van je beebje gaan voor alles he

Ik zou zeggen informeer je eens
Ziek of zwanger
Ziek
Bent u ziek? En kunt u daardoor niet werken? Dan betaalt uw werkgever u meestal loon door, of u krijgt mogelijk een Ziektewet-uitkering. Als u langer ziek bent, probeert u zo snel mogelijk te herstellen en weer aan het werk te komen. Uw werkgever of UWV helpt u daarbij. Dit heet re-integratie. Als dit niet of gedeeltelijk lukt, kunt u mogelijk (na 104 weken) een WIA-uitkering krijgen. Soms kunt u al eerder een WIA-uitkering krijgen.
Zwanger, adoptie en pleegzorg
Als u zwanger bent, heeft u recht op verlof en/of een uitkering volgens de Wet Arbeid en Zorg (WAZO). Ook als u een kind adopteert of een pleegkind in huis neemt, heeft u recht op verlof en/of een uitkering.
Ziek
Bent u ziek? En kunt u daardoor niet werken? Dan betaalt uw werkgever u meestal loon door, of u krijgt mogelijk een Ziektewet-uitkering. Als u langer ziek bent, probeert u zo snel mogelijk te herstellen en weer aan het werk te komen. Uw werkgever of UWV helpt u daarbij. Dit heet re-integratie. Als dit niet of gedeeltelijk lukt, kunt u mogelijk (na 104 weken) een WIA-uitkering krijgen. Soms kunt u al eerder een WIA-uitkering krijgen.
Zwanger, adoptie en pleegzorg
Als u zwanger bent, heeft u recht op verlof en/of een uitkering volgens de Wet Arbeid en Zorg (WAZO). Ook als u een kind adopteert of een pleegkind in huis neemt, heeft u recht op verlof en/of een uitkering.
ook zieken geld wordt berekend aan de hand van wat je gemiddeld werkte/verdiende
krijgt een Ziektewet-uitkering als:
uw dienstverband eindigt tijdens uw ziekte;
u oproepkracht of uitzendkracht bent die bij ziekte geen recht op loondoorbetaling heeft;
u een WW-uitkering krijgt en langer dan 13 weken ziek bent;
u een zogenoemd bijzonder dienstverband heeft. U bent bijvoorbeeld thuiswerker, stagiair, provisiewerker of freelancer;
u minder dan een maand geleden uw ziektewet-verzekering heeft beëindigd;
u vrijwillig verzekerd bent voor de Ziektewet.
uw dienstverband eindigt tijdens uw ziekte;
u oproepkracht of uitzendkracht bent die bij ziekte geen recht op loondoorbetaling heeft;
u een WW-uitkering krijgt en langer dan 13 weken ziek bent;
u een zogenoemd bijzonder dienstverband heeft. U bent bijvoorbeeld thuiswerker, stagiair, provisiewerker of freelancer;
u minder dan een maand geleden uw ziektewet-verzekering heeft beëindigd;
u vrijwillig verzekerd bent voor de Ziektewet.
je gezondheid en die van je beebje gaan voor alles he
Ik zou zeggen informeer je eens
laatste aanpassing
tis maar een krantenwijk doe het maar 2 uur op een dag
ja?? en je kreeg er voor betaald
kijk maar wat je er mee doet
we hebben nog een andere bron van inkomen mocht het fout gaan hihi
das hendig
ik kan niet veel werk doen ..heb een vergroeiing in mn rug zitten dusja moet iets zijn wat ik aankan
dat weet ik maar kan me voorstellen dat alleen maar baby zorgen ook gaat vervelen
heb een vergroeiing in mn rug zitten dusja moet iets zijn wat ik aankan
is miss een domme vraag
waarom heb je nooit een wajong uitkering aangevraagd?
(permanent verbannen)
toen ik mn echo heb laten maken zagen ze dat mn baarmoeder gekanteld ligt
werp je toch op je zij
waarom heb je nooit een wajong uitkering aangevraagd?sjek het uwv eens
ik ben niet zon uitkering trekker
werp je toch op je zij
gewoon eruit snijdeng
ik ben niet zon uitkering trekker werk liever als je begrijpt wat ik bedoel ...zie je wel dat ik goed ben
nee mutsie
je bent een schatjuh
maar mocht je onverhoop in de ziektewet terecht komen........dan weet je dat er mogelijkheden zijn
een beetje uitkering is nogaltijd beter dan helemaal geen inkomen
kan ook niks eteng ...ben gelijk weer misselijk ...heb maar half uurtje kunnen slapen omdat ik niet lekker kan liggen
dat belooft wat
ga maar even naar de winkel kijken of ik iets vind wat ik binnen kan houden
niet te zwaar eten dan denk?
ik kwam van Rap en Flup een hele wazige foto tegen op hyves
zien

![Para J [JWT]](/images/user/124699_3173121.jpg)