2 volgers · 36570x bekeken
ja dat is iets van de laatste tijd, s middags voetbal kijken in de pub en sneuvelen
toen we nog naar feyenoord gingen was het ook iedere zondag raak
Ja oke ik snap het
Maar jij was toch aan het werk nu??
ik ben aan t werk nu ja, maar heb ongeveer al een sms of 6 gekregen van iedereen dat het bier zo goed smaakt
ik heb ook van die leuke vrienden
maar weet niet wat je op je werk aan het doen bent maar niet werken volgens mij
maar weet niet wat je op je werk aan het doen bent maar niet werken volgens mij
heb idd werkelijk geen zak gedaan vandaag, compenseer ik wel weer op andere dagen
fijn hé dat soort smsjes, ook fijn als ze naar een feest gaan en jij gaat om de een of andere reden niet mee mmsjes met de muziek belletjes midden in de nacht of tijdens het afteren
ik heb ook van die leuke vrienden
of van die niet te volgen voice mails
heb idd werkelijk geen zak gedaan vandaag, compenseer ik wel weer op andere dagen
of van die niet te volgen voice mails
wij hebben vanacht ook zitten zingen op de voicemail van een vriendin en niet 1 x
paar weken geleden stonden ze om 6 uur voor mn raam te zingen terwijl om 7 uur de wekker ging
gelijk heb je
heb wat dat betreft ook wel wat krediet opgebouwd hier
+
ze weten dat ik standaard brak ben als ik t weekend moet werken
rap geeft een verjaardagsfeestje flup maak je borst maar nat
Wanneer en waar?
Wanneer en waar?
trouwens ik vier de 19e mijn verjaardag dus bij deze is ook iedereen hier uitgenodigd
en niet huilen over de afstand ik fix wel slaapplek
waar heeft ie nog niet gezegt
hoooooi
ik ben nog steeds fan hoor
hoe issie hier??
Beetje rustig, heb het de laatste tijd druk enzo..
gvd je oma zit mijn mailbox vol te smijten met gore filmpies en zo
bah vieze oma
gvd je oma zit mijn mailbox vol te smijten met gore filmpies en zo
is t een gilf?
is t een gilf?
24/7 jewaited
mooi zo
heb vandaag gehoord dat mannen (ook tijdens hun slaap) elke 10 minuten aan sex denken of sex gerelateerde dingen
heb vandaag gehoord dat mannen (ook tijdens hun slaap) elke 10 minuten aan sex denken of sex gerelateerde dingen
rappie is er een voorbeeld van
gelukkig zijn de bois wars van enige overdrijving
Ja de ultra's gaan ermee kappen heb ik gehoord.. Iets over te weinig geld krijgen van mvv dit dat..
we hebben een nieuwe breedbeeld nog wel 22"
that's more pussy than you can handle
I say, kill them

![[img width=688 height=550]http://lovdbyless.kabisa.nl/system/photo/image/270/saxotech/foto-0187.jpg?1225916619[/img]](http://lovdbyless.kabisa.nl/system/photo/image/270/saxotech/foto-0187.jpg?1225916619)