Ik dacht laten we eens even gezellig een Noortuks topic beginnen!
Laat hier weten naar welk leuk feest je gaat of bent geweest.
Het is natuurlijk ook leuk om al je andere belevenissen neer te zetten.
Of om lekker te ouwehoeren over van alles en nog wat!
Ventjes die in het dagelijks leven een kneusje zijn moeten op dit soort topics even hun frustraties kwijt . Ga eens meiden scoren, dat helpt misschien.
(permanent verbannen)
Uitspraak van Reez op zaterdag 10 november 2007 om 18:23:
kneusje. eens kijken hoe snel je weer verbanne ben hier..
En mij nog puberaal noemen ook, je bent een jaar ouder en gedraagd je als een ventje van 13..
ow zie t al
..mjaah we begonnnen over qlimax..nou nog tseeds super veel zin in mr g1 kaartje.. maar ander leuk feessie( slaves to the rave) lijkt me ook wel wat.. is ook volgend week za.. zin om ff lekker te raven is ook leuk op sen tijd
jaa i know heb al 3 uitnodigingen gehad dusdat wordt em cker wel.. maar k kan egt niet hakken ofso, maardaar gaat t nie om, gwoon lkkr uit je dak en gek doen haha en btw: de naam is Speedy
haha idd, en niet al1 stampen hoor, weet nog niet cker maarals k ga wordt t waarschijnluk meer oldschool en rave dan hardstyle en hardcore maar ik zal aan jullie denken als jullie op qlimax zijn...
je moet eens weten, je zou je nog doodschrikken..
ja de supermarkt is goedkoop ja en de markt, maar normale kleding en spullen, disco's, restaurants bioscopen enz zijn 10 x duurder
nou 48 dus ... mjaa oekraine is gewoon goedkoop in zijn eigen producten, maar de andere dingen gewoon duur, maar t grappige is..wij lopen dus egt misntens half jaar vooruit met alles dan nederland.. bv mode, film, electronica enz.. is veel sneller ontwikkeld daar egt vet vaag