Partyflock

Forumonderwerp · 981597
Oke het volgende:

Er is een verjaardag van een vriend, beetje mannen bedoeling maar wel met de vriendinnen van iedereen erbij.. Nu wil ik op de fiets heen zodat ik alleen naar huis kan fietsen als het eventueel laat word. Nu doet mijn vriendin moeilijk omdat ze perse wil dat we samen weggaan.. Ik heb zoiets van waarom moet ik ook weg, als ik bijv. nog 2 uurtjes langer wil blijven omdat het zo gezellig is, zovaak ben ik niet ook weer niet weg. En er zijn wel meer stellen die appart weg gaan van elkaar.
Stel ik me nu aan ? Of doet zij moeilijk ?

ff nog een keer voor de duidelijkheid:

samen op 1 fiets heen, of samen heen lopen. Zij terug naar huis met de taxi of met een Bobauto.Ik alleen terug lopen/fietsen.
Ze hoeft dus niet alleen over straat..
laatste aanpassing
eeuwige discussie, zij wil dit,ik wil dat, waarom moet dat nou zo, zal altijd de vraag blijven, die dames hebben een beetje een vage gedachten gang, word tijd dat wij ophouden te proberen hun te begrijpen en ze gewoon gebruiken waar ze goed in zijn:lol:
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 november 2007 om 16:06:
Als jij later weg gaat, is het donker.
Eigenlijk rond 8 uur al.
Laat jij jouw meissie in het donker fietsen ?
Alleen ? :|

Een vrouw laat je niet alleen in het donker fietsen (Y)

Lees eerst is goed het topic en de reacties door voordat je wat post, druktemaker...

samen op 1 fiets heen, of samen heen lopen. Zij terug naar huis met de taxi of met een Bobauto.
Ik alleen terug lopen/fietsen...
laatste aanpassing

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 november 2007 om 16:06:
Als jij later weg gaat, is het donker.
Eigenlijk rond 8 uur al.
Laat jij jouw meissie in het donker fietsen ?
Alleen ?

Een vrouw laat je niet alleen in het donker fietsen

Nouja zeg!! ik voel mij als vrouw zijnde bijna beledigd door zo'n opmerking! Ben fokking niet 1 of andere randdebiel ( nou ;) ) die niet alleen in het donker over straat kan!
Of ben jij zo'n mietje dat je je wijf zelfs van de bushalte haalt als het donker is? :/
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 november 2007 om 16:16:
Nouja zeg!! ik voel mij als vrouw zijnde bijna beledigd door zo'n opmerking! Ben fokking niet 1 of andere randdebiel ( nou ) die niet alleen in het donker over straat kan!
Of ben jij zo'n mietje dat je je wijf zelfs van de bushalte haalt als het donker is?

:lol:

Hahah jaah zou wat zijn..
Dat samen uit samen thuis, daar kan ik wel inkomen, maar dat vind ik meer iets voor een daggie Amsterdam, of op een party.. We hebben het nu over een verjaardag dat hier 8 straten verderop word gegeven..
laatste aanpassing
Nouja zeg!! ik voel mij als vrouw zijnde bijna beledigd door zo'n opmerking! Ben fokking niet 1 of andere randdebiel ( nou ) die niet alleen in het donker over straat kan!

Kunnen is niet het punt.

Het is de vraag of het verantwoord is... :)
Weet je eigenlijk wel waarom ze zo perse samen met jou weg wil?
Uitspraak van ramoz op zaterdag 10 november 2007 om 16:22:
Het is de vraag of het verantwoord is...

Dus als het al donker begint te worden..
En je moet ergens heen moet je maar steeds aan iemand vragen of die mee wilt fietsen..
Hahahha..
Uitspraak van El Salvador B) op zaterdag 10 november 2007 om 15:27:
Oke het volgende:

Er is een verjaardag van een vriend, beetje mannen bedoeling maar wel met de vriendinnen van iedereen erbij.. Nu wil ik op de fiets heen zodat ik alleen naar huis kan fietsen als het eventueel laat word. Nu doet mijn vriendin moeilijk omdat ze perse wil dat we samen weggaan.. Ik heb zoiets van waarom moet ik ook weg, als ik bijv. nog 2 uurtjes langer wil blijven omdat het zo gezellig is, zovaak ben ik niet ook weer niet weg. En er zijn wel meer stellen die appart weg gaan van elkaar.

samen op 1 fiets heen, of samen heen lopen. Zij terug naar huis met de taxi of met een Bobauto.Ik alleen terug lopen/fietsen.
Ze hoeft dus niet alleen over straat..laatste aanpassing 10 november 2007 16:19

mietje B)
Uitspraak van Spriesje op zaterdag 10 november 2007 om 16:23:
Weet je eigenlijk wel waarom ze zo perse samen met jou weg wil?

:no:

Kijk ze wil wel mee, maar ze wilt gewoon perse samen naar huis..
laatste aanpassing
Uitspraak van ..M..* op zaterdag 10 november 2007 om 16:24:
Dus als het al donker begint te worden..
En je moet ergens heen moet je maar steeds aan iemand vragen of die mee wilt fietsen..
Hahahha..

Als het niet verantwoord is wel ja..
Uitspraak van ramoz op zaterdag 10 november 2007 om 16:29:
Als het niet verantwoord is wel ja..

Wat is volgens jou niet verantwoord dan??
Er kan namelijk altijd wel wat gebeuren..
Maar jah als je zo denkt kun je niks meer doen.. :/

Uitspraak van El Salvador B) op zaterdag 10 november 2007 om 16:27:
Kijk ze wil wel mee, maar ze wilt gewoon perse samen naar huis..

Toenstraks zei je nog dat ze eigenlijk helemaal nie wou..
Uitspraak van ..M..* op zaterdag 10 november 2007 om 16:33:
Toenstraks zei je nog dat ze eigenlijk helemaal nie wou..

In eerste instantie had ze niet zoveel zin nee, maar ze gaat wel mee..

nja .. ik heb dr ok vaker last van..
maar dan ga ik meestal gewoon met tegenzin maar na huis

en ga ik gewoon de volgende keer alleen ..
of diegene nou wil of niet..

laat me geen 2e keer me feestje verknalle
laatste aanpassing
Uitspraak van ..M..* op zaterdag 10 november 2007 om 16:33:
Wat is volgens jou niet verantwoord dan??
Er kan namelijk altijd wel wat gebeuren..
Maar jah als je zo denkt kun je niks meer doen.

ligt eraan als je zelf bewust bent van het gevaar, maar het toch aanvaardbaar vind.. is het ok..

maar mijn ex vond het bijvoorbeeld eng om alleen terug te fietsen, maar toch deed ze het dan wel.. ja dan heb ik er ook moeite mee :P

Ik vind dat je gelijk hebt, trouwen sheb al een mailtje van je vriendin gekregen over hoe laat zij terug moet gaan, want dan komt ze nog effe lekker bij mij langs ;P

Maak het maar lekker laat jongen, dan maak ik het met je vriendinnetje wel lekker.
daar gaat ze.............

Uitspraak van 050-Grunn op zaterdag 10 november 2007 om 16:47:
daar gaat ze.............

O:)

maar ff ontopic 8)
wat zit je nou moeilijk te doen dan:S je bent met je vriendin uit..dan ga je toch ook samen naar huis??:S
is wel zo netjes dat je met haar meegaat:jaja:
N relatie is kiezen en delen..en dan loop je te miepen over zoiets pffff :nosmile:
laatste aanpassing door een beheerder
Uitspraak van El Salvador B) op zaterdag 10 november 2007 om 15:53:
Het veilig thuis komen staat niet ter discussie, daar mogen jullie van uitgaan

Dan lijkt het me geen probleem & mag je inderdaad wel ff ballen tonen. Zolang zij veilig thuis komt, is het voor jou geen probleem om een keer langer te blijven. Maar als het elke week zo gaat, zou ik toch wel even gaan babbelen samen

samen uit samen thuis :jaja:

Nu doet mijn vriendin moeilijk omdat ze perse wil dat we samen weggaan..

pffff wat een gezeik ook steeds van die vrouwen :[
tja je hebt t weer gestroffen :S
ik vind dat je best mag blijven, als zij wilt gaan gaat ze toch? (y)
laatste aanpassing
ik zou het ook niet leuk vinden, is toch veel gezelliger om samen naar huis te gaan. Maar moet je van te voren gewoon afspraken over maken :)

Helaas is dat niet meer verantwoord vandaag de dag.

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 november 2007 om 18:32:

Ik heb me meisje gewoon een busje pepperspray gegeven :p

Uitspraak van El Salvador B) op zaterdag 10 november 2007 om 15:34:
Dus als jij een relatie hebt, mag jou kerel nooit meer wat doen zonder jou !?

Eh is niet mijn mening .. ik zei dat gewoon.

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 november 2007 om 18:32:

Overdrijven is ook een vak! We hebben het niet over een fietstocht van het noorden naar het zuiden van een grote stad! We hebben het over een feestje paar blokkies verderop!

Artiest Demon Rage
Uitspraak van El Salvador B) op zaterdag 10 november 2007 om 16:13:
samen op 1 fiets heen, of samen heen lopen. Zij terug naar huis met de taxi of met een Bobauto.
Ik alleen terug lopen/fietsen...

Oke.
Dan zo.

Laat jij je vriendin met een vreemde taxi alleen reizen ?
Ik niet (Y)