Het gaat lekker met de hoogbouw in Rotterdam.
Wat vinden we er allemaal van dat het alsmaar hoger wordt?
Ik vind het KEI vet! hehehe

Wat vinden we er allemaal van dat het alsmaar hoger wordt?
Ik vind het KEI vet! hehehe

Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 9 november 2007 om 14:56:hamas HAMASSSSSSSSSS
je joodse moeder aan het gas
Uitspraak van actief op donderdag 8 november 2007 om 10:11:Rotterdam skyline? hahaha... kijk eens naar
Uitspraak van d'un tableau historique op zondag 27 januari 2008 om 17:33:daar is de bodem ongeschikt voor en bovendien zijn er aanvliegroutes over bijna heel West-Nederland voor Schiphol die al te hoge gebouwen onmogelijk maken.
voor de rest, ben enorme fan van hoogbouw en architectuur, mooie gebouwen, zeker
Uitspraak van DJ Electric Samurai op zondag 27 januari 2008 om 18:36:niks ten nadele van rotterdam hoor. maar in het buitenlad kennen ze toch maar een stad in holland en they all love amsterdam.
Uitspraak van DJ Electric Samurai op zondag 27 januari 2008 om 18:36:maar in het buitenlad kennen ze toch maar een stad in holland en they all love amsterdam
Uitspraak van verwijderd op zondag 27 januari 2008 om 19:29:Die Zalmhaventoren wordt wel redelijk hoog (iets van 200 meter incl. spriet), hopelijk gaat dat project door.
Uitspraak van verwijderd op zondag 27 januari 2008 om 19:29:tenzij Amsterdam flink zijn best gaat doen om zich een nieuw imago aan te meten
Laat me niet lachen gast
Bodem is hard genoeg. De heipalen raken gemakkelijk de lagen grond die met gemak (super)hoogbouw kunnen dragen.
Uitspraak van d'un tableau historique op maandag 28 januari 2008 om 00:33:Rotterdam heb je in 1 dag wel gezien, leuke gebouwen maar niks van historische waarde
Uitspraak van verwijderd op zondag 27 januari 2008 om 19:29:Kortom, Amsterdam is van een chique, zakelijke stad gedenigreerd tot 1 grote toeristenbende bestaande uit dronken Britten en Amerikaanse hoerenlopers en blowers. Kan niet zeggen dat ik trots op onze hoofdstad ben. Denk dat Rotterdam meer toekomst heeft, tenzij Amsterdam flink zijn best gaat doen om zich een nieuw imago aan te meten.
Uitspraak van d'un tableau historique op maandag 28 januari 2008 om 00:33:snap trouwens ook niet waarom Rotterdam een eigen vliegveld heeft
3 kwartier treinen naar Schiphol, (15 met HSL), 6 tot 8 treinen per uur, das beter bereikbaar dan bij veel steden naar hun vliegveld
Uitspraak van d'un tableau historique op maandag 28 januari 2008 om 00:33:3 kwartier treinen naar Schiphol, (15 met HSL), 6 tot 8 treinen per uur, das beter bereikbaar dan bij veel steden naar hun vliegveld
Uitspraak van d'un tableau historique op maandag 28 januari 2008 om 00:33:hoewel het toerisme wel mee zal vallen, Rotterdam heb je in 1 dag wel gezien, leuke gebouwen maar niks van historische waarde
Uitspraak van d'un tableau historique op maandag 28 januari 2008 om 00:33:maar je zegt het zelf al: heipalen
die hebben nu eenmaal een maximum gewicht wat ze kunnen dragen anders verbuigen ze. vandaar dat ze (nog) niet hoger dan bijvoorbeeld 400m zullen en kunnen bouwen, wat pas eigenlijk echt wolkenkrabbers zijn
Uitspraak van d'un tableau historique op maandag 28 januari 2008 om 00:33:niet hoger dan bijvoorbeeld 400m zullen en kunnen bouwen, wat pas eigenlijk echt wolkenkrabbers zijn
Uitspraak van d'un tableau historique op maandag 28 januari 2008 om 00:33:leuke gebouwen maar niks van historische waarde
Rotterdam is niet de alleen de mooiste stad van NL, ook de enige echte stad!!
Voor Nederlandse begrippen een echte wereldstad. Internationaal gezien moet je voor echte hoogbouw natuurlijk naar Azie. De hoogste en meest technologische hoogbouw van de wereld staat daar. USA is dik achterhaald!!
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 november 2007 om 22:38:het is nu nog maar kaal moet je maar ff google dan kan je zien hoe dubai wordt
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 februari 2008 om 18:06:beetje second city sundroom hebt rotterdam
En die is totaal anders dan die van amsterdam.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 februari 2008 om 00:30:doe mij de bovenste verdieping dan maaro:),
(gaat me alleen om t uitzicht hooro:)}
Ach man, laat die afgekeurde grachtenpissers toch ouwehoeren
Uitspraak van d'un tableau historique op donderdag 7 februari 2008 om 10:41:hoe zit het trouwens met het nieuwe station van Rotterdam? ben wel benieuwd wat daar uit gaat komen en in hoeverre ze daar omheen met de ruimte die vrijkomt hoogbouw neerzetten (misschien zit dat zelfs al in het plan van het station, zoals in Berlijn)
Oke oke, die Appel is wel leuk..
Qua hoogbouw is er het 1 en ander voorzien bij het schiekadeblok en links/rechts van centraal verrijzen er wrs nog een fiks aantal torens. Waarvan sommige tot wel +250 me