Partyflock

Forumonderwerp · 980727
He???

Hoeveel superrr dure kledingstukken hebben jullie in de kast hangen???

:):):):):):)

Ik heb er een stuk of 5;)

Heb al jaren een voorliefde voor CP Company, Stone Island en sublabels.

Heb gelukkig geen extreme vaste lasten, geen kleine en geen vaste vriendin dus kan nu nog uitgeven wat ik wil en wanneer ik het wil. Koop alleen nog bepaalde stukken die toegevoegde waarde hebben. Veel stukken van nu zijn saai en zijn gewoon kopieën van vroegere modellen tegen in verhouding staande met vroeger veel te hoge bedragen hebben en de kwaliteit is 10x slechter dan 5 jaar terug. Stone Island is Stone Island niet meer.
laatste aanpassing

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 november 2007 om 16:23:
Ik vind dat echt zwaar ordinair,
Wat dat betreft ben ik dan weer eerlijk dat ik liever wel een krokodilletje op m'n polo's heb dan niet en al mijn kleding is merkkleding.
Maar ik hou meer van merkkleding waar het merk niet op staat, Hugo Boss, Gant, Hilfiger, RL, etc.
Als je soms die truien van Armani ziet waar keigroot AJ op staat, of D&G, Versace of zo'n ander sjakiesmerk.
Of van die gare truien van Scapa Sport of La Martina

helemaal mee eens;)!
Bij Scapa vind ik het toch we landers, hoewel ik het ook neit groot op mijn scapa jurkje heb staan.. Verschrikkelijk die grote merken:S ook met zonnebrillen!
Geen mij maar mooie kleding, echte kenners herkennen het toch wel;)

Uitspraak van 1.6.3.1. op zondag 11 november 2007 om 19:58:
Merken als: Stone Island, Burberry, Cavello, Aquascutum, Hackett, La Martina, CP compeny, D&G, Ralph Lauren, Lyle & Scott etc..

en heb je daadwerkelijk meer dan 2 kledingstukken van de merken? Jou kast moet gevarieerd zijn haha! de merken zijn nogal uiteenlopend

Uitspraak van verwijderd op zondag 11 november 2007 om 23:16:
helemaal mee eens!
Bij Scapa vind ik het toch we landers, hoewel ik het ook neit groot op mijn scapa jurkje heb staan.. Verschrikkelijk die grote merken ook met zonnebrillen!
Geen mij maar mooie kleding, echte kenners herkennen het toch wel

Precies!

Liefst helemaal geen labels op de stukken. Da's het beste. En dan van een afstand aan kunnen zien dat iemand kwaliteit draagt.

Uitspraak van verwijderd op zondag 11 november 2007 om 23:19:
Jou kast moet gevarieerd zijn haha! de merken zijn nogal uiteenlopend

pfff, ik draag voor m'n werk Hilfiger, Gant, McGregor, State of Art, RL, etc. beetje casual/klassieke kakmerken.
Als ik ga stappen heb ik Hugo Boss, Iceberg, Prada, G-star, dat soort dingen, maar heb ook genoeg merkloze shirtjes of van boardmerken als DC, Oxbow, Paul Frank, ligt eraan wat ik ga doen.
Me hele kast puilt uit

Uitspraak van verwijderd op zondag 11 november 2007 om 23:26:
pfff, ik draag voor m'n werk Hilfiger, Gant, McGregor, State of Art, RL, etc. beetje casual/klassieke kakmerken.
Als ik ga stappen heb ik Hugo Boss, Iceberg, Prada, G-star, dat soort dingen, maar heb ook genoeg merkloze shirtjes of van boardmerken als DC, Oxbow, Paul Frank, ligt eraan wat ik ga doen.
Me hele kast puilt uit

true, maar dan nog vind ik het anders als die variatie.. Ik heb ook neit alleen maar Gant in mijn kast omdat het mijn favo merk is:S was het maar zo'n feest:P

Ik word altijd erg gelukkig van simpele casual shirtjes van een tientje :lief:
Uitspraak van verwijderd op zondag 11 november 2007 om 23:26:
Me hele kast puilt uit

Ben jij wel een man? :lol:

Uitspraak van bonaparte op zondag 11 november 2007 om 23:35:
Ben jij wel een man?

Zojuist nog wel :kwijl:

ik heb eigenlijk helemaal geen écht dure kleding, uitgezonderd mn 2 leren jassen en een paar laarzen, daar wil ik nog wel een paar honderd euro voor neerleggen

pffff ik koop gewoon zoveel, als ik alleen maar dure merkkleding zou kopen zou het helemaal niet te betalen zijn :P

EDIT oh ik heb 1 hele dure bikini, maar das er maar eentje, en hij was zooooo cool O:)
laatste aanpassing
ik heel de kast vol
Artiest {SHOWLIST artist 55536, 65796}
3 en dat zijn m'n schoenen
laatste aanpassing

Bjorn Borg :respect: jwT.>?
Uitspraak van 1.6.3.1. op zondag 11 november 2007 om 19:58:
Bijna alles is wel prijzig bij mij....

Van Jas tot mn onderbroek
Merken als: Stone Island, Burberry, Cavello, Aquascutum, Hackett, La Martina, CP compeny, D&G, Ralph Lauren, Lyle & Scott etc..

ZBG Youth jwt :lol:

als het leuk is koop ik het.en als het duur is wil niet zeggen dat het mooi is.personen kopen dure kleding omdat ze zelf niks hebben om op te vallen :d ik heb het niet nodig :P
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 november 2007 om 09:57:
Zoveel mogelijk voor zo weinig mogelijk

:yes:

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 16 november 2007 om 12:31:
als het leuk is koop ik het.en als het duur is wil niet zeggen dat het mooi is.personen kopen dure kleding omdat ze zelf niks hebben om op te vallen ik heb het niet nodig

Misschien kopen ze het wel omdat ze het mooi vinden;) Vind het een beetje loze opmerking dus:S..

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 16 november 2007 om 15:51:
Misschien kopen ze het wel omdat ze het mooi vinden

zoo meen je niet :O :O :P

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 16 november 2007 om 17:06:
zoo meen je niet

Ja echt!!! Sta je even van te kijken he;)

kan dat ook nog :P
laatste aanpassing