Partyflock

Forumonderwerp · 979914
10826x bekeken
Betreft: evenement: Thunderdome, zaterdag 15 december 2007 om 22:00

Artiest {SHOWLIST artist 87107, 130324, 127507, 127474, 34024}
Waarschuw beheerder
Hallo mensen, kan iemand mij nou is vertellen of je nog steeds gratis naar binnen kan bij thunderdome als je een tattoo hebt van het oude logo??? Ik hoop dat iemand t weet, alvast bedankt!!!
Waarschuw beheerder
werd er voor mij eentje uit gezet met airbrush......shit nepperds. Gast van de tattoo ingang was niet zo blij tot tie me ruggetje zag......hij ging gelijk helemaal uit ze dak :P

[img width=375 height=500]https://album.partyflock.nl/25462915.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
later spijt van je tattoo
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Psychonaut op maandag 17 december 2007 om 12:36:

als ik denk er spijt van te krijgen laat ik hem niet zetten....nee krijg er geen spijt van
Waarschuw beheerder
Uitspraak van TD-4-Life op maandag 17 december 2007 om 12:51:
nee krijg er geen spijt van

we zullen het zien over 30 jaar :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van TD-4-Life op maandag 17 december 2007 om 12:51:
nee krijg er geen spijt van

(Y)

Waarschuw beheerder
Voor mij zou spijt krijgen van die tattoo later zijn als mezelf verloochenen om wie ik nu ben.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 december 2007 om 00:48:
Voor mij zou spijt krijgen van die tattoo later zijn als mezelf verloochenen om wie ik nu ben.

en dan nu duidelijk :rot:

Waarschuw beheerder
Goed lezen :) diepgang :lief:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 december 2007 om 00:56:
Goed lezen diepgang

welleens gehoord van een comma...

Waarschuw beheerder
Voor mij zou spijt krijgen van die tattoo later, zijn als mijzelf verloochenen om wie ik nu ben.

(f)
Waarschuw beheerder

ja nu ja maar je veranderd elk jaar :rot: over 30 jaar ben jij mischien geen TD fan meer
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Psychonaut op donderdag 20 december 2007 om 15:40:
ja nu ja maar je veranderd elk jaar over 30 jaar ben jij mischien geen TD fan meer

Die tattoo staat voor mij voor veel meer dan alleen Thunderdome ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 december 2007 om 15:47:
Die tattoo staat voor mij voor veel meer dan alleen Thunderdome

idd. Thunderdome komt op 1 van de laatste plekken waarom ik hem heb gezet. Dan had ik net zo goed MOH of multrigroove of whatever kunnen laten zetten.

Laat ons gewoon lekker wezen zoals we zijn psychonaut.....loop niet op iedereen die zo'n tattoo heeft kritiek uit te oefenen als je niet begrijpt wat voor achterliggende gedachte iemand bij the wizard heeft.

Waarschuw beheerder
Spijt krijgen komt soieso niet in mijn woordenboek voor eigenlijk B)

Waarschuw beheerder
Kan je net zo goed een davidsster op je huid zetten. Is hetzelfde

Waarschuw beheerder
Ik denk dat de davidsster voor de meesten (en ook voor mij) toch een iets andere lading heeft dan the wizard.
Waarschuw beheerder
het oude ID&T logo is gewoon mooi...maar om nou te zeggen dan ik ID&T nou zo geweldig vind tegenwoordig...heb het wel 'n beetje gehad met de organisatie na de afgelopen TD....jmmr maar het logo blijft mooi!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van molsman op vrijdag 21 december 2007 om 13:47:
jmmr maar het logo blijft mooi!

en de muziek ook :)
Waarschuw beheerder
ook dat...maar dat blijft!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van TD-4-Life op donderdag 20 december 2007 om 17:25:
Laat ons gewoon lekker wezen zoals we zijn psychonaut.....loop niet op iedereen die zo'n tattoo heeft kritiek uit te oefenen als je niet begrijpt wat voor achterliggende gedachte iemand bij the wizard heeft.

Ik zeg al niks meer :9 :x
Waarschuw beheerder
het oude logo is gewoon jeugdsentiment ;) en de meeste jongeren begrijpen dat niet ;)
net zoals de meeste de andere labels van weleer niet of amper kennen
Artiest {SHOWLIST artist 36661, 38868}
Waarschuw beheerder
als mensen met deze tattoo's over 30 jaar niet meer naar feesten gaan wil dit niet zeggen dat ze automatisch spijt krijgen van deze tattoo, sterker nog ik denk dat ze bij het zien van de tattoo met een lach van oor tot oor terugdenken aan de mooie tijden die ze in deze periode hebben gehaD...

mjah goed, de link tussen een davidster en het id&t logo snap ik niet helemaal? leg uit...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van KENTI op zondag 6 januari 2008 om 18:40:
als mensen met deze tattoo's over 30 jaar niet meer naar feesten gaan wil dit niet zeggen dat ze automatisch spijt krijgen van deze tattoo, sterker nog ik denk dat ze bij het zien van de tattoo met een lach van oor tot oor terugdenken aan de mooie tijden die ze in deze periode hebben gehaD...

zo is het maar net..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Psychonaut op maandag 17 december 2007 om 12:36:

als zou hij er spijt van krijgen das toch niet jou probleem
het is zijn lichaam