Partyflock

Forumonderwerp · 979914
10691x bekeken
Betreft: evenement: Thunderdome, zaterdag 15 december 2007 om 22:00

Artiest {SHOWLIST artist 87107, 130324, 127507, 127474, 34024}
Waarschuw beheerder
Hallo mensen, kan iemand mij nou is vertellen of je nog steeds gratis naar binnen kan bij thunderdome als je een tattoo hebt van het oude logo??? Ik hoop dat iemand t weet, alvast bedankt!!!
Waarschuw beheerder
Zouden ze erin trappen als je met airbrush een superstrakke neptattoo weet te zetten?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Saber op maandag 10 december 2007 om 11:49:
Zouden ze erin trappen als je met airbrush een superstrakke neptattoo weet te zetten?

Ze controleren met een staal borstel!! :lol:
Waarschuw beheerder
Thunderdome XV is uitverkocht

Nog een paar nachten pitten en dan het gaat gebeuren: Thunderdome XV.

In deze nieuwsbrief vind je de laatste belangrijke informatie.

Tickets:
Thunderdome XV is officieel uitverkocht.
Op internet worden valse kaarten aangeboden tegen veel te hoge prijzen. Koop deze kaarten niet en voorkom teleurstelling.
Alle tickets hebben een unieke code, deze code wordt bij de entree gescand.
Bij Ticketonline.nl werden e-tickets verkocht. Een e-tickets is een pdf die uitgeprint kan worden en fungeert als entree ticket.
Ook de e-ticket heeft een unieke code en kan dus maar 1 keer positief gescand worden. Koop geen e-tickets van derden als deze worden aangeboden. Je kunt namelijk niet controleren of jij het origineel in handen hebt!

Drugsbeleid:
Op Thunderdome XV geld een gedoogbeleid. Gedoogbeleid houdt in dat softdrugs (hash & wiet) tot 5 gram toegestaan zijn.
Harddrugs zijn verboden. Indien er harddrugs (ook al 1 pil) bij je wordt aangetroffen wordt je de toegang ontzegt.

Thunderdome tattoo’s:
Als je de trotse drager bent van een Thunderdome tattoo mag je gratis naar binnen. Onder Thunderdome tattoo’s verstaan we de Wizard of het geschreven Thunderdome logo. Voor de dragers van een TD tattoo hebben we een aparte entree gemaakt. Bij deze entree wordt je tattoo op echtheid gecontroleerd middels een staalborstel (geintje).

Dresscode:
Op Thunderdome XV wordt het 15 jarig bestaan van Thunderdome gevierd, een feestje dus! Gedraag en kleed je feestelijk!
Voor de duidelijkheid; (Leger)kisten zijn NIET toegestaan op Thunderdome XV.
Enige vorm van racistische uitingen wordt absoluut niet getolereerd! Any doubt = out!

Parkeren:
Volg altijd de instructies van de verkeersregelaars op.
Per auto
Parkeren kan in P2, P3, P20, P1 en p15
De parkeerkaarten kosten 13 euro, dit is voor de gehele nacht.
Vanaf p15 rijden pendel bussen naar het Rai deck, waar dit jaar de entree is.

Pendelbussen
Pendelbussen rijden gratis van en naar het Amsterdam centraal station. Normaal stap je uit bij het signaal en loop je naar de entree toe. Dit jaar stap je uit op P17 en p18 en vanaf daar wordt je met een extra pendel bus naar het Rai deck toe gebracht, waar dit jaar de entree is.

Groepsvervoer
Bussen mogen parkeren op p17 of p18 , bussen hebben geen parkeerkaart nodig en het parkeren van een bus is gratis. Ook deze bezoekers kunnen in de pendelbus van de Rai stappen om naar het Rai deck gebracht te worden.

Taxi’s
Taxi’s staan voor het forum opgesteld, bij de P4.

Lockers:
Op Thunderdome XV zijn lockers aanwezig. Wanneer je je spullen in de kluisjes hebt achtergelaten wordt je gefouileerd. Hierna mag je niet meer terug naar de lockers en weer het feestgebruis in. Als je toch naar de lockers gaat, verlaat je dus ook het evenement.

Munten:
Op Thunderdome XV wordt drankjes en eten met munten afgerekend. Door het gehele complex vind je kassa’s waar de munten verkrijgbaar zijn. Bij de kassa’s kan zowel met PIN als met contant geld betaald worden. De munten kunnen zowel voor drankjes als eten gebruikt worden. De munten worden per strip verkocht en zijn niet inwisselbaar.

Merchanise:
Voor Thunderdome XV is een unieke merchandise lijn gemaakt. In de merchandise stand worden oa Polo’s, Bomber jassen, T-shirts, Hoodies aangeboden.
De merchandise stand vind je in de chill naast de Past zaal.

Gabberkapper:
Uiteraard kun je de puntjes op de i zetten bij de gabberkapper!

Thunderdome XV
15 december 2007
22:00-07:00
Amsterdam RAI

Geplaatst op: 08-12-2007
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op zondag 9 december 2007 om 22:31:
geen schurende kleding er overheen dragen tijdens TD

Hij komt op m'n been/enkel (weet nog nie precies) dus dan zou m'n sok wel problemen op kunnen leveren. Ik wil 'm morgenavond laten zetten, dan krijgt de tattoo wel genoeg tijd om een beetje te genezen. En tijdens Thunderdome zelf mischien inpakken. (na de controle)

Uitspraak van Saber op maandag 10 december 2007 om 11:49:

Zoals G-Bass al zei, staalborstel8)

Maar ff serieus..
Reken maar dat daar erg streng op gecontroleerd gaat worden, aangezien het uitverkocht is;)
En het zou superlullig zijn als je bij de controle staat, en naar huis word gestuurd omdat ze je betrappen op vervalsing:/

Zou 't dus niet doen:NO:
Waarschuw beheerder
1 ding scheelt je heb een aparte entree :D:P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ~ Wit Lawaai ~ op maandag 10 december 2007 om 14:01:
En tijdens Thunderdome zelf mischien inpakken. (na de controle)

tattoo niet inpakken dan verstikt de huid wat het genezen helemaal in de weg staat.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van TD-4-Life op maandag 10 december 2007 om 23:16:
tattoo niet inpakken dan verstikt de huid wat het genezen helemaal in de weg staat.

Dat snap ik, maar bedoel als ik op Thunderdome zelf ben....tegen mogelijke beschadiging.

Heb 't ontwerp klaar en laat 'm morgenavond zetten. Dan kan ik de tattoo een aantal dagen laten genezen (is niet zo'n groote) en op Thunderdome zelf eventueel afschermen doormiddel van huishoudfolie.

Uitspraak van Wheely was wasted op maandag 10 december 2007 om 23:34:
Heb de Tattoo ook,dit is hem.

Zo heb ik 'm nog niet eerder gezien:)

Ben benieuwd of er nog mensen gaan poberen om met een nep tatoeage binnen te komen:D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ~ Wit Lawaai ~ op maandag 10 december 2007 om 23:44:
tegen mogelijke beschadiging.

de tattoo beschadigt niet zo snel dat het afgedekt moet worden. De inkt zit diep in je lichaam. Na het zetten is de gatattoëerde huid echter 1 grote schaafwond en zo geneest hij ook. Het samentrekken van de huid zorgt voor veel spanning als de huid 1 grote korst is. Zoals dat het geval is na het zetten van een tattoo.

Een hardcore party betekent echter wel veel zweten (als je het goed doet ;) ) de huid droogt daarbij uit en er komt zout in de schaafwond wat geen fijn gevoel is.

De tattoo overleeft het zeer waarschijnlijk wel....of je moet heel gek doen. Het geneesproces gaat alleen langzamer en je avond is misschien minder fijn door een constante prik in je tattoo.

Daarom laten de meeste mensen tattoo in januari/februari zetten. Na de feest dagen en voor dat de zon weer schijnt en je in het zonnetje wilt zitten.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van TD-4-Life op dinsdag 11 december 2007 om 00:36:
Een hardcore party betekent echter wel veel zweten (als je het goed doet ;) ) de huid droogt daarbij uit en er komt zout in de schaafwond wat geen fijn gevoel is.

Ik snap wat je bedoeld;)
Het scheelt dat ik geen drugs of alchohol ga gebruiken, dat droogt je lichaam namelijk ook extreem uit.

Bedankt nog voor de rest v/d info, en spreek je mischien op 't feest nog wel:BYE:
Waarschuw beheerder
jahjah tuurlijk mag je weer binnuh met je tattoo ik ga hem zaterdag laten zetten en mag gewoon binnuh ermee heb namleijk een emailtje gestuurd voor de zekerheid of dat ook zou mogen maar dat was geen probleem

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ~ Wit Lawaai ~ op dinsdag 11 december 2007 om 12:20:
Een hardcore party betekent echter wel veel zweten (als je het goed doet )

niks mis mee, ontsmet de wond goed (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van TD-4-Life op zondag 9 december 2007 om 20:56:
Als je hem vrijdag laat zetten dan denk ik dat een net gezette tattoo een beetje een domper op je avond zal zijn. Bovendien zou het 't geneesproces niet bepaald bevorderen en aangezien het een tekening voor het leven is kan je het maar beter zo goed mogelijk laten genezen.

nu zit ik met een dillema.. ik kreeg vandaag een belletje dat mijn afspraak van 2 januari naar aanstaande vrijdag verplaatst kan worden. Kan het erg kwaad om naar een feest te gaan als die er net een dag op zit of is het alleen maar irritant? want dat overleef ik wel
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op dinsdag 11 december 2007 om 15:22:
niks mis mee, ontsmet de wond goed (Y)

Dat komt goed, zorg ook dat die goed vettig blijft.

Uitspraak van Ronald 909 op dinsdag 11 december 2007 om 22:26:
nu zit ik met een dillema.. ik kreeg vandaag een belletje dat mijn afspraak van 2 januari naar aanstaande vrijdag verplaatst kan worden. Kan het erg kwaad om naar een feest te gaan als die er net een dag op zit of is het alleen maar irritant? want dat overleef ik wel

Hoe groot is de tatoeage, en op welke plek komt die?
Dat kan namelijk een groot verschil maken.

Bassie....een paar berichies hierboven, laat 'm op zaterdag zetten.
Als dat kan, dan zou die van jou ook wel kunnen lijkt me.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ~ Wit Lawaai ~ op dinsdag 11 december 2007 om 23:02:
Hoe groot is de tatoeage, en op welke plek komt die?

ehm de wizard en dan 10-15 cm van onder tot boven.. en hij komt op me schouderblad

Uitspraak van ~ Wit Lawaai ~ op dinsdag 11 december 2007 om 23:02:
Bassie....een paar berichies hierboven, laat 'm op zaterdag zetten.
Als dat kan, dan zou die van jou ook wel kunnen lijkt me.

ja das waar, moet morgen toch nog even langs dus dan vraag ik het sowieso nog wel even aan die man zelf maar denk als iemand hier ook een antwoord kan geven :D
kijk, als het voor de rest niet schadelijk is voor de tattoo zelf dan maakt het niet uit
Waarschuw beheerder
Ik denk wel dat je geadviseerd word om een stukje huishoudfolie op je tattoo te houden wanneer je op Thunderdome zelf bent.

Sowieso goed ingevet houden!
Ik neem op advies van een vriendin een tubetje levertraanzalf mee, zodat de tattoo geen kans krijgt om uit te drogen.

Maar ben benieuwd wat de tatoeerder zegt:YES:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ~ Wit Lawaai ~ op woensdag 12 december 2007 om 12:45:
Maar ben benieuwd wat de tatoeerder zegt

Die zegt ongeveer hetzelfde, goed ingevet houden das het belangrijkst. Niet schuren verder kan er weinig gebeuren
Waarschuw beheerder
het kwam inderdaad op het zelfde neer.. goed vet houden dan kan het voor de rest geen kwaad.. alhoewel die eerst nog een geintje maakte en zei dat ik dan beter niet naar thunderdome kon gaan hehehe grapjas
Waarschuw beheerder
Dan is 't goed ja...

Uitspraak van Ronald 909 op woensdag 12 december 2007 om 20:50:
alhoewel die eerst nog een geintje maakte en zei dat ik dan beter niet naar thunderdome kon gaan hehehe grapjas

:LOL:

Gerdo, hoe laat ga jij heen dan?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ~ Wit Lawaai ~ op woensdag 12 december 2007 om 23:09:
Gerdo, hoe laat ga jij heen dan?

Denk dat t een uurtje of 9 word als we van huis vertrekken.Eerst hier f een beetje in de stemming komen (vette muziek, zuipen, en de rest natuurlijk). Jij dan en met wie ga je allemaal???
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 december 2007 om 17:12:
Denk dat t een uurtje of 9 word als we van huis vertrekken

Trein of auto?

Ik ga met de trein van 21.00 (zoiets)
Weet ik veel met wie allemaal, een tering groote groep in iedergeval:YES:

Waarschuw beheerder
[img width=640 height=480 cacheid=0004bc2b000bf0b0771965f21a021ad001]https://album.partyflock.nl/23822414.jpg[/img]
zal ik met deze tattoe worden binnen gelaten ? :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 december 2007 om 22:44:
zal ik met deze tattoe worden binnen gelaten ?

goeie kans ja

moet je wel je aus over je kop trekken :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op donderdag 13 december 2007 om 22:49:
moet je wel je aus over je kop trekken

dan zal mijn cav wel uit moeten :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van TD-4-Life op donderdag 13 december 2007 om 22:55:
dan zal mijn cav wel uit moeten

doe je anders nooit aan je foto's te zien (Y)

mooi Tat btw :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
zal ik met deze tattoe worden binnen gelaten ?

nee denk het niet ;).

Valt me op dat zoveel mensen de wizard laten zetten terwijl ze helemaal niet vaak op thunderdome geweest zijn. Zou ik zelf niet snel doen, omdat ik er gewoon nog te weinig binding/herinneringen mee heb. Desondanks vind ik ze wel heel erg vet!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van the dancing party man op donderdag 13 december 2007 om 22:58:
Valt me op dat zoveel mensen de wizard laten zetten terwijl ze helemaal niet vaak op thunderdome geweest zijn.

Heb 'm van de week laten zetten.
Word mijn 3e editie, nog niet zoveel maar die komen nog wel:YES:

zal ik met deze tattoe worden binnen gelaten ? :P

Vast:P
En speciale ingang8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van the dancing party man op donderdag 13 december 2007 om 22:58:
Valt me op dat zoveel mensen de wizard laten zetten terwijl ze helemaal niet vaak op thunderdome geweest zijn.

voor vele heeft het eigenlijk nog niet eens zo zeer met thunderdome te maken. Speelt ook een rol, maar de afbeelding heeft gewoon een persoonlijke waarde en die is per persoon verschillend.... voor mij betekent het veel meer dan thunderdome of hardcore alleen. Heeft ook andere emotionele waarde en heb hem voornamelijk om die redenen laten zetten.
Waarschuw beheerder
donateur
Moet zegge, heb je al paar keer zien lopen op feesten en hij is zeer netjes, jou tattoo. Verder begrijp ik je argumenten ook wel hoor. The wizard roept bij mij ook een super speciaal gevoel op.
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van TD-4-Life op donderdag 13 december 2007 om 23:13:
Heeft ook andere emotionele waarde en heb hem voornamelijk om die redenen laten zetten.

Lijkt me logische zaak.
Als iemand slechts een tattoo zet omdat het 'm stoer lijkt, dan zal die er al snel spijt van krijgen:YES:
Waarschuw beheerder
of als je hem laat zetten om gratis binnen te komen,ik heb hem al 13jaar op mn schouder zitten.ik weet nog goed dat er vroeger in het blad thundermagazine heeft gestaan dat je .gratis toegang hebt op ALLE door id&t georganiseerde feesten.toen was het dus op alle thunderdome on tours en mysteryland en de feesten in belgie antwerpen.daar zijn ze nu van terug gekomen.nu allen dus op thunderdome.

Waarschuw beheerder
ik heb em laten zetten omdat het toch wel de hardcore scene is geweest wat veel dingen in men leven heeft veranderd
die gratis toegang is eigenlijk meer een gelukje om dat er bij te krijgen
ik ben zelf nog niet op thunderdome geweest dit word de 1e keer dak heen ga :)
maar dat wil nog nie zeggen dat stel ik vind et feest niks aan dak ooit in men leven spijt zal krijgen
ik zal deze tattoe zowiezo voor de rest van men leven met trots dragen (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Heb 'hardcore' op m'n onderarm staan en net gehoord dat ik daarmee eenmalig voor 50 euro muntjes mag halen morgen. Entree wilden/konden ze niet geven. Nou ja beter iets dan niets ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Check de ID&T Site,
Is nog steeds geldig
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 december 2007 om 13:17:
omdat het toch wel de hardcore scene is geweest wat veel dingen in men leven heeft veranderd

Thunderdome is een soort rooie draad dat door alles heenloopt. De spreekwoordelijke moeder van alle feesten en organisaties.

Ben achteraf blij dat ze het logo hebben veranderd.
Uitspraak van DJ DENI-D op vrijdag 14 december 2007 om 11:19:
daar zijn ze nu van terug gekomen

Ach, is en blijft toch aardig van Q Dance eeeuh ID&T :P
nu allen dus op thunderdome.

Zijn geen andere hardcorefeesten meer onder de vlag van ID&T toch?
ALLE door id&t georganiseerde feesten.

Heeft mij nog een leuk bijbaantje opgeleverd. Al het muntgeld van grote feesten moest eerst worden geteld en ging dan geseald naar de bank.

Waarschuw beheerder
thunderdome is thunderdome he

hoe groot of klein ie ook is

is die aparte ingang wel waarheid?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van snow freak op maandag 10 december 2007 om 12:38:
De parkeerkaarten kosten 13 euro, dit is voor de gehele nacht.

kon da nie gewoon 10 zijn makkelijk met geld :s
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 december 2007 om 23:26:
is die aparte ingang wel waarheid?

staat geen (geintje) achter en is ergens ook wel logisch dus ga er maar wel vanuit.

Als iedereen die een tattoo heeft zich moet uitkleden en bekeken moet worden bij elke rij dan loopt het niet lekker door. Beter ingang voor de tattoo's
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Remco op vrijdag 14 december 2007 om 20:31:
Heb 'hardcore' op m'n onderarm staan en net gehoord dat ik daarmee eenmalig voor 50 euro muntjes mag halen morgen. Entree wilden/konden ze niet geven. Nou ja beter iets dan niets ;)

idd, maar ik weet niet of je dat hier wel bekend mag maken.
Aangezien er veel mensen zijn met "hardcore" op hun lichaam, en die kunnen ze vanavond op TD echt niet allemaal 50 euro aan muntjes mee gaan geven. En hoe willen ze gaan controleren of ze iedereen slechts eenmalig iets geven? Ik ben een beetje verward:S

Uitspraak van TD-4-Life op zaterdag 15 december 2007 om 00:08:
Als iedereen die een tattoo heeft zich moet uitkleden en bekeken moet worden bij elke rij dan loopt het niet lekker door. Beter ingang voor de tattoo's

Klopt.
En om degene die zich voor het leven hebben verbonden met ID&T, een goed ontvangst te bieden.
Waarschuw beheerder
heb er zin in....lekker snel naar binnen...helaas ook weer snel weg maja ben er dan wel geweest!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ~ Wit Lawaai ~ op zaterdag 15 december 2007 om 00:39:
eenmalig voor 50 euro muntjes mag halen morgen

Als dat lukt verhoog ik je muntjes met nog eens 50 euro :lol: :roflol:

Ik heb gehoord........haha...van wie dan?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van TD-4-Life op zaterdag 15 december 2007 om 12:32:
Uitspraak van Halvar op zaterdag 15 december 2007 om 11:00:
helaas ook weer snel weg

waarom dat dan?

omdat ik me moet melden om 0900 uur op de v ghentkazerne voor een bivak:rot: dus ga vroeg weg om nog wat slaap te pakken
Waarschuw beheerder
Nou, die aparte ingang was niet bepaald apart:ROT:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ~ Wit Lawaai ~ op zondag 16 december 2007 om 19:54:
Nou, die aparte ingang was niet bepaald apart

Klopt:s zag het bordje hangen.. in de gewone rij