| Betreft: | evenement: Extrema Outdoor, zaterdag 19 juli 2008 om 10:00 |
de eerste naam is bekend!
Extrawelt
Wél proberen kaartjes voor DefQon te bemachtigen (is me al 2 jaar niet gelukt helaas).
bron is http://booking.cocoon.net/calendar.cgi?month=july&year=2008
Nee extrema wordt voor mij het eerst komende feestje ik ben namelijk zwanger dus nu ff een tijdje rustig aan doen he.
of het goed inplannen vantevoren
doorstroom van de mensen liep opgegeven moment ook vast.
het eten was echt vies
wordt dus doorfietsen als je heel nodig moet
het eten
Snap niet dat ze het zo groot gemaakt hebben de eerste feesten waren een stuk kleiner en veel gezelliger.
Maar ik blijf toch elk jaar weer terug komen toch fijn zo een feest waar je op de fiets naar toe kan.
op zo een dag dan heb ik genoeg aan bier
We zijn het wel erg eens samen he!!
heerlijk relaxed sfeertje
En toch vermaak me er altijd prima
Extrema Outdoor @ Aquabest ( hoef ik jou trouwens niet uit te leggen )
&
Solar @ Maassplassen Roermond
http://booking.cocoon.net/calendar.cgi?month=july&year=2008
En ik heb niet zo veel nodig om het leuk te hebben als ik met wat leuke mensen ben dan zit het wel goed
Maare 100% aanwezig
een geweldig feest
En Poes... waarom niet? Hoef ik iig geen lockertje meer voor je te reserveren
En mij ook
Ja hoorStuur maar ff pbtje
Waarom? We kunnen het toch ook hier regelen?
Kan je jet me op Hato op komen halen 17 juli en 20 juli me weer terug brengen naar Hato.
Dan moet straks iedereen meevliegen
JahoorNo problem.
Dan wil ik wel erop mogen en ook ff blijven
Wat schuift het?![]()
Dan blijf maar lekker daar
diep in de zee..
Ik vlieg er wel lekker zelf heenEn dan dan blijf ik er een week, en als je aardig bent mag je nog even mee naar extrema en breng ik je terug
![]()
... Poesje hollaway
Je hebt niks te willenOf de zee in of mij toelateng
Heb jij ook zo'n zin in Extrema Outdoor 2008?![]()
Volgend jaar wel weer ?
Krijg je wat te drinken van me![]()
Wat ga je daar doen dan?
Heb ik gisteren nog op
De Ron-Home-Maded baco is 10 x lekkerder
Kijk met jou kan ik praten
eerst proeven dan geloven
** Wacht geduldig op een uitnodiging **
DVD van 2007 te kijken Kippevel
zo nee kan iemand een inschatting maken hoelang het nog duurt voordat het is uitverkocht?
Zo.. dit wordt dan mijn allereerste Extrema. Ik heb hele goede berichten gehoord over dit feest, dus ik ben zeer benieuwd.
Harold je krijgt er geen zpijt van,lekker relaxed feest.
Beetje jammer dat het de laaste jaren beetje druk is,gelukkig hebben ze op knelpunten doorstroom gangen
De muziek is wel iets softer dan ik doorgaans gewend ben
Ik las dat in ieder geval de grote podia zich op het water bevinden
Krijg weer helemaal kriebels!!!
Met drugshonden lijkt me het niet zo fijn als ze naar je kruis happen, zeg maar...
Met drugshonden lijkt me het niet zo fijn als ze naar je kruis happen, zeg maar...
Weet iemand hoe ik de line-up in een time-table kan printen?? Kan ik alvast een strak schema gaan plannen
Enne, kun je ook een buskaartje voor de terugweg kopen op het terrein zelf of moet je van tevoren al een (retour)ticket hebben??
misschien zijn ze homo en moet jij het even proberen
dat snap je ook wel hoop ik
het wordt gewoon een super feest
ik denk dat ik me nu gewoon NIET druk meer ga maken
het lijkt erop dat de zon volop gaat schijne
sneeuw
dat zou wel leip zijn eigelijk, een festival in de sneeuw
volgende keer in landgraaf in de snowboardhal
Ben je gek
Timetable???????????????
Hoe zit het met drugs, politie brabant zuid oost ging een zero tolerance beleid houden? Hoe zit het met hasj en wiet dan?
Dancevalley zeiden ze ook weer streng te controleren en uiteraard stelde het weer geen reet voor. Iedereen liep er zon beetje kats van de kaart rond!
Dancevalley zeiden ze ook weer streng te controleren
gaat de zon nog schijnen???
de zin moet nog komen..........................
Weet iemand of er kluisjes zijn dit jaar?
Hoe zit het met drugs, politie brabant zuid oost ging een zero tolerance beleid houden? Hoe zit het met hasj en wiet dan?
Hoe kom ik het snelst vanuit extrema naar de afterparty in de effenaar? Is dit goed te doen? (hebben geen bob, zitten op camping ergens in de buurt)
stouterd
drugs are bad hmmkay
Trouwens, er zijn wel weer veel mensen die hun kaartje op i'net zetten
Zeker weer door weersomstandigheden?
timetable & Floorplan online
ind wat een onoverzichtelijke zooi moet je daar nog uit komen als je daar dronken en in de regen loopt
soms vraag ik me echt wat die organisaties denken met het maken van zo'n floorplan. Het moet simpel en eenvoudig zijn! Gewoon
ik zeg op tijd komen dan heb je alle tijd om rustig het terrein te verkennen, bonnen te kopen, wc stempel te halen etc etc..
Doen wij sinds afgelopen jaar en bevalt uitstekend.
Als je later komt en een keer het terrein over wil banjeren dan ben je gewoon een uur kwijt...
Het moet simpel en eenvoudig zijn!
timetable & Floorplan online
wat een onoverzichtelijke zooi!
Zero tolerance betekent geen wiet en hasj
gewoon goed wegstoppen en niet zeggen dat je soft drugs bij je hebt want bij lake dance was er iemand die zei het eerlijk... en toen werd ze meegenomen door de politie... beter het zekere voor het onzekere laatste aanpassing 15 juli 2008 20:08
Dance valley ervaring vorige week ze nemen alles in beslag tot je paraplu toe, reactie van de mensen die Fouilleren nu pakken we de lange vloei nog af maar als we vijhonderd mensen verder zijn doen we dat niet meer!!! Wat een onzin, pak het af of niet.... Tip ga dus niet te vroeg hhahahahahahahah
Liegen mag niet
spuiten en slikken
dat zou wel leip zijn eigelijk, een festival in de sneeuw
spuiten en slikken wordt ook ene aflevering van opgenomen..
Daar zeggen jullie wat! Wij zijn een keer in Tignes, midden op een piste uitgekomen bij een tentje, waar het grijs zag van de mensen en iedereen uit zijn dak ging! Op het dak van die skihut stond een zangeres, in het publiek een dj, en dat ging los daar! Was wel een beetje popyjopy, champagne over het publiek heen enzo, maar wel echt super gaaf!
Het enige nadeel was dat ik daarna niet meer zo goed wist hoe ik naar beneden moest komen...
vet
rollend
Iemand toevallig gehoord hoe het terrein is??
zonder wc papier