Bericht afgekeurd
Het eerste bericht van dit onderwerp is afgekeurd door een medewerker.
Het eerste bericht van dit onderwerp is afgekeurd door een medewerker.
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
kan er maar wel wat opzeggen maar je hebt een te grote bek je denkt dat jij wel alles mag en kan zeggen en doen,word je een keer op je plaats gezet ga je janken.
kan niet meer zeggen dan zielige huilebalk.
voor de rest boeit me weinig wie er achter zit.
Je kunt ook gewoon ff bij pf aankloppen.
iemand probeerd dick met deze topic gewoon een hak te zetten
deze doen tegenwoordig ook dinge op het internet
en dicky loopt gelijk naar de woute
als iemand al je gegevens enzo hebt... moet toch wel iemand uit je eigen krimg zijn lijkt mij ?
Uitspraak van FC Lacoste op maandag 29 oktober 2007 om 20:19:
als iemand al je gegevens enzo hebt... moet toch wel iemand uit je eigen krimg zijn lijkt mij ?
tegenwoordig kan je toch bijna alles van het internet afhalen
Beste Partyflock,
Sinds vandaag is er iemand onder mijn naam actief op jullie forum.
De desbetreffende persoon heeft zich onder mijn naam, geboortedatum, woonplaats, telefoon nummer en andere gegevens aangemeld. Gisterenavond heeft deze persoon mij ook opgebeld en een aantal dreigementen gedaan. Hier is inmiddels aangifte van gedaan bij de politie en de klantenservice van KPN. Laatsgenoemde is inmiddels een onderzoek gestart om te achterhalen van wie dit telefoongesprek afkomstig was. Dit is een grote inbreuk op mijn privacy. Graag zou ik willen weten wie zich hierachter schuil houdt, en dat jullie dit profiel verwijderen. Mochten jullie geen actie ondernemen volgen er verdere juridische stappen. Mocht degene zich uit zichzelf bekend maken via jullie forum zal ik de aanklacht tegen deze persoon intrekken.
Met vriendelijke groet,
Dicky de razende reporter
Open nieuw topic busty buzz
Heb nog een vers topik uit zijn collectie dat ie nooit heeft geplaatst, echt collectors item jwt
ben ik ff een weekendje weg
gebeurd dit
Waar is Dicky eigenlijk? Zonder hem niet leuk hier. . . . .
Dicky vs Tiesto battle
heb je cam?
ik ben persoonlijk van mening dat het nog wel een tijdje leuk is.
Waarom houdt iedereen zich zo bezig met mij? Het is nu wel weer leuk geweest ff!
Als je iedereen zulke pb'tjes stuurt
Goh waarom zou dat nou zijn?
Als je iedereen zulke pb'tjes stuurt zoals je ze mij stuurt moet je denk ik nog blij zijn dat het alleen bij telefoontjes is gebleven!
Als je iedereen zulke pb'tjes stuurt zoals je ze mij stuurt moet je denk ik nog blij zijn dat het alleen bij telefoontjes is gebleven!
Als Dick m'n nummer nodig hebt dan bel ik hem wel thuis, want hij zit in Noordwijk en ik zit voor de buis. Want zonder mijn adviezen gaat Dick geheid verliezen, dan krijgt ie de volle laag. Dan zit ie na 2 weken met nog meer bedreigingen in zn maag.
luister dan dicky we noten al so lang, weet je die eerste note nog, je bent tantoe bang
maar ik had nooit gedacht je een note naar PF zou sturen, eeee maar moet je ons nou zien, we lachen je uit
wat ik je wil vraghen iss mogen we je msn, dat is veel beter dan note's dicky
't Is of een nep dicky of hij doet nu weer tof, terwijl in werkelijkheid 3 kleuren stront schijt.
ewa bois, morgen weer een dag, nu lekker voorgedraaid bap roken jwt
luister dan dicky we noten al so lang, weet je die eerste note nog, je bent tantoe bang
:geev: citton
je bedoelt dat je je verklaringen bij de pliesie gaat ondertekenen?
rox vroeger joods was
rox was vroeger joods hoor ik net
rox was vroeger joods hoor ik net
dickie
held
Zijn ze dr weer met ze alle anonieme supportertjes die geen fotos bij hun eigen profiel dusrven te plaatsen...
Haha HELDENpfffffffffff.........
homeboi van dicky
Homeboy van dicky ja en wat zieleg joh dit mietjes gedrag.
Tsssss hoe oud zijn jullie joh met je internet joh haha lkkr stoer allemaal.
Raar dat je alleen maar 020ers met zulke onwijze stoeren teksten allemaal ziet oh oh oh wat een helden joh...
gatverdamme wis dat er van zulke mensen waren maar zoveel
eyyz vanavond weer lekker GTST kijken met dickie
Homeboy van dicky ja
Als er nog zo fanatiek over word nagepraat ken je wel de conclusie trekken dat meerendeel een traantje heeft laten gaan door het niet-meer-komen-opdagen van DickyD toch
volgens mij was ie er toch meteen weer
nee, dicky is er echt weer, en probeert weer even tof te doen als vanouds maar helaas is dat niet meer echt mogelijk
Weet je wat tof is jezelf op PF aanmelden onder een anonieme naam, geen foto's van jezelf erop zetten en dan een grote smoel hebben. Das pas TOF!!!
ja weet ik en nog leuker is wel een foto hebben en een grote smoel. Erop worden aangesproken en dan naar de politie gaan
Raar dat je alleen maar 020ers met zulke onwijze stoeren teksten allemaal ziet
Ik denk dat DvD gewoon zo'n 1 in een miljoen geval is waar we het wel over eens kunnen worden
Eten: Burger King
Tring tring
- Goedemorgen met Truus van Duijn
Dag mevr. van Duijn, is uw zoon Dick misschien thuis?
- Jah hoor, ogenblikje
Diiiickkkkkkkkkyyy telefoooooooon
* korte stilte
- jah hallo
Dick?
- Jah, en met wie spreek ik?
.........
........
..........
Whahahahahhaha