Partyflock

Forumonderwerp · 979251
Betreft: locatie: Latido
Waarschuw beheerder
De politie houdt vanochtend een grote controleactie bij een afterparty in Amsterdam-Noord. Zij heeft de zaak waar het feest plaatsvindt geheel afgesloten en iedereen aangehouden.

Politieagenten controleren alle circa 150 aanwezigen op het bezit van drugs en op het bij zich hebben van geldige legitimatie. De actie begon rond 7.40 uur en was om 10.00 uur nog bezig. De actie richt zich op Club Latido aan het Buikslotermeerplein. In de horecagelegenheid zijn elke zondagochtend afterparty's, met verschillende soorten muziek.
Bron: nieuwnieuws.nl

Lekker makkelijk opdrachtje weer. Even scoren voor de quota!

Latido: succes met dit geouwehoer!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Moer op zondag 28 oktober 2007 om 14:42:
Goed bezig daar (Y)

Ja hopen dat dit ridicule beleid gezellig in Amsterdam blijft en zich niet uitzaait...:dood:
Uitspraak van spectral op zondag 28 oktober 2007 om 13:53:
het zal ze vast niet om die paar pilletjes en een grammetje snif te doen zijn :-)

Yeah whatever...dus al die razzia's door undercovers op Awakenings (die in Amsterdam!!!) waren ook omdat ze "wisten" dat er GROOTSCHALIG drugs werd verhandeld? :lol:
Uitspraak van spectral op zondag 28 oktober 2007 om 14:45:
bekrompen

Misschien wel. Maar hoe dan ook kun je mij niet overtuigen van het feit dat de politie zich nuttig maakt door op feesten mensen met een paar pillen op te pakken, of mensen "die zich verdacht gedragen". :s
Waarschuw beheerder
Uitspraak van spectral op zondag 28 oktober 2007 om 15:50:
hoewel je je natuurlijk kan afvragen hoe "goed" die mensen zijn als ze in tenten als de Latido komen.

Je waand je nu op gevaarlijk gebied, wat een domme uitspraak zeg.
Ik moest gisteren draaien in de Latido, ben ik nu slecht ?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sydney op zondag 28 oktober 2007 om 16:51:

In- en in slecht ;-)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PINK FLOW op zondag 28 oktober 2007 om 16:36:
Dat zal hard nodig zijn want daar komen al die Latido-bezoekers uiteindelijk terrecht met hun overmatige drugsgebruik...

je komt ons toch zeker wel opzoeken he? :P

wat een hokjesgeest heb jij.
Waarschuw beheerder

Uhm, toch wel een beetje.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PINK FLOW op zondag 28 oktober 2007 om 14:57:
Snap niet dat iedereen zo ondersteboven kan zijn van zulke berichten. Met wie hebben jullie medelijden?

Bij alles wat je doet wat volgens de Nederlandse wetgeving verboden is bestaat het risico dat je gepakt wordt. Als je je daar niet van bewust bent dan weet je niet waar je mee bezig bent en ga je onvoorbereid en naief door het leven.

Als je met 4 biertjes achter het stuur gaat bestaat het risico dat je een kind dood rijdt en moet blazen waarna je door het leven gaat met het etiket kindermoordenaar. Als je in de gracht pist midden in de nacht bestaat het risico dat je gepakt wordt en aardig mag dokken.

Als je stoer en rebels elk weekend doorhaalt in een afterclub helemaal volgestauwd met coke en pillen dan bestaat het risico dat de lichten aan gaan en de politie iedereen in de kraag vat. En als je een club runt waarvan je het imago lekker laat kelderen als snuiftent waar de echte drugsmannetjes nog even door kunnen gaan dan loop je het risico dat je tent gesloten wordt.

Als iedereen nou eens wat beter zou weten waar ze mee bezig zijn dan zou er heel wat minder geklaagd hoeven te worden en kon de ijzeren hand der wet heel wat minder boetes innen

En jij stemt zeker ook op de Cristen Unie?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PINK FLOW op zondag 28 oktober 2007 om 16:45:
Bedenk ook even dat desbetreffende agenten op zondagochtend, op zo een barbaars vroeg tijdstip al bezig zijn om de maatschappij te verbeteren. Ik vind dat daar ook weleens wat meer respect naar

Het wordt steeds erger met jou!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sydney op zondag 28 oktober 2007 om 17:08:
kun je mij dat uitleggen dan ?

Ja uhm nou ja, moet dat? Waarschijnlijk doe je er toch niks mee. Omschrijf het een beetje als; Muziek van de duivel verspreiden.
Ik zeg niet dat je persoonlijk slecht bent of zo. Maar je ambities zijn toch wel op het slechte af. Beetje muziek spelen voor zo'n groep heidenaren.

Ja, weet ook niet echt hoe ik het je uit moet leggen. Vroeger had je van die handige bussen staan bij de uitgang van house-partys waarin voorlichting werd gegeven. Die hadden je het vast beter uit kunnen leggen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PINK FLOW op zondag 28 oktober 2007 om 17:17:
Ja uhm nou ja, moet dat? Waarschijnlijk doe je er toch niks mee. Omschrijf het een beetje als; Muziek van de duivel verspreiden.
Ik zeg niet dat je persoonlijk slecht bent of zo. Maar je ambities zijn toch wel op het slechte af. Beetje muziek spelen voor zo'n groep heidenaren.

Ja, weet ook niet echt hoe ik het je uit moet leggen. Vroeger had je van die handige bussen staan bij de uitgang van house-partys waarin voorlichting werd gegeven. Die hadden je het vast beter uit kunnen leggen.

Misschien kun je me ook uitleggen wat jij hier op pf te zoeken hebt. Ik breng mensen met mijn muziek een gezellig avondje uit, de een staat in de kroeg en lalt mee op Hazes en de ander staat te dansen op house, wat is het verschil ? Ben je een duivels iemand als je gaat dansen ? Of alleen als je gaat dansen op house muziek ? Ik heb de bussen regelmatig gezien bij de grotere house partys, en ook ik stond keihard te hakken in sporthallen zuid, Waarom noem jij het " muziek van de duivel versreiden " En je noemt mijn ambities op het slechte af ? Omdat ik van mijn hobby werk heb kunnen maken, omdat ik heel veel leuke mensen ben tegen gekomen in het dance wereldje die ook net als ik een drukke baan hebben en die in het weekend eens lekker willen dansen. Dit heeft niets met mijn ambities te maken, dit is voor mijn plezier, mijn ambities in het leven staan hier los van.
Ik word hier gewoon kwaad om, kun je dat begrijpen ?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sydney op zondag 28 oktober 2007 om 17:33:
Ik word hier gewoon kwaad om, kun je dat begrijpen

Niet echt eigenlijk. Verklaar je nader?
Waarschuw beheerder

sowieso klopt je nederlands voor geen meter... ik waan niets, ik begeef.... dus jouw uitspraak is zelfs nog wat dommer (zie laatste zin!)

Maar of je slecht bent of niet valt lastig te beoordelen, feit is wel dat je daar draait... en Latido staat gewoon slecht bekend, of stond eigenlijk :-)

En je laat je teveel opfokken door Flow, geloof niet dat je zijn sarcasme helemaal snapt... maargoed ook dat is weer logisch :-)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PINK FLOW op zondag 28 oktober 2007 om 17:37:
Niet echt eigenlijk. Verklaar je nader?

is dit nu werkelijk het enige wat je er op te zeggen hebt ?

Uitspraak van spectral op zondag 28 oktober 2007 om 17:37:
sowieso klopt je nederlands voor geen meter

klopt inderdaad, en ik ben blij dat je me ook niet begreep :loser:

feit is wel dat je daar draait

dus ?

maargoed ook dat is weer logisch

Het is natuurlijk heel makkelijk en stoer om iemand te proberen te beledigen als je achter je pc zit. Feit is wel dat ik me daar niets van aantrek, feit is wel dat je me dit niet recht in mijn gezicht zou durven zeggen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sydney op zondag 28 oktober 2007 om 17:51:
feit is wel dat je me dit niet recht in mijn gezicht zou durven zeggen

Ik begreep je prima, en ik begeef me absoluut niet op gevaarlijk gebied vind ik zelf... vrijheid van menigsuiting?

en hoe kom je tot die conclusie dat ik het je niet in je gezicht durf te zeggen? Waarschijnlijk zou je dat nog wel eens kunnen verbazen...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van spectral op zondag 28 oktober 2007 om 18:02:
vrijheid van menigsuiting?

wat was er met mijn nederlands ?

Uitspraak van spectral op zondag 28 oktober 2007 om 18:02:
en hoe kom je tot die conclusie dat ik het je niet in je gezicht durf te zeggen?

Puur naar je profiel kijkend, je speelt verstoppertje..

Ik ga nu heerlijk eten, ik wens jou/jullie een fijne avond
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sydney op zondag 28 oktober 2007 om 18:07:
Puur naar je profiel kijkend, je speelt verstoppertje..

Ik ga nu heerlijk eten, ik wens jou/jullie een fijne avond

privacy...

En jij ook een fijne avond!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sydney op zondag 28 oktober 2007 om 17:51:
Het is natuurlijk heel makkelijk en stoer om iemand te proberen te beledigen als je achter je pc zit. Feit is wel dat ik me daar niets van aantrek, feit is wel dat je me dit niet recht in mijn gezicht zou durven zeggen

Laat je nou toch niet zo opnaaien man... Je gaat er veel te serieus op in.
Waarschuw beheerder
donateur
Jeez...

Afgaande op de hartelijke reacties op elkaar ga ik me hier niet mee bemoeien. Vind het jammerlijk dat er sinds een poos in Amsterdam een terreurbewind word geleden met betrekking tot dit soort razzia's.

Ik ken de club niet, ben niet bekend met de after, maar vind het gewoonweg jammer dat de druk om partybezoekers tegenwoordig steeds groter word.

Ja oke, ik begrijp dat het volgens de wet verboden is, en ik ben ook tegenstander van overmatig drugsgebruik. Weet niet hoe het met de andere dance-stijlen gesteld is, maar ik kan me nog niet echt herrineren hoe vaak ik mensen fout heb zien gaan de afgelopen zes jaar. Dat zullen er niet meer dan 30 zijn geweest, terwijl ik bij een gemiddeld kroegbezoek meer problemen tegenkom. Deze discussie word eeuwig gevoerd, en de één is voor en de ander tegen. Of dat nou een religieuze reden heeft, of uit angst voor het onbekende.

I dunno, dit soort acties hoeven van mij niet. Maar goed daarentegen mijdt ik Amsterdam toch uberhaupt al wat dance betreft. Gelukkig is er buiten A'dam genoeg aanbod.

:)
Waarschuw beheerder
Omschrijf het een beetje als; Muziek van de duivel verspreiden.
Ik zeg niet dat je persoonlijk slecht bent of zo. Maar je ambities zijn toch wel op het slechte af. Beetje muziek spelen voor zo'n groep heidenaren

En we hebben een echte undercover GRRRISTENHOND in ons midden :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van >>Massive<< ® op zondag 28 oktober 2007 om 11:41:
Ja maar dit soort acties zijn heel erg belangrijk hoor! Dit is waar het om gaat! Dit is het hart van de onderwereld, hier moet toegeslagen worden! Laat alle échte criminelen lopen, alle belastingonderduikers, alle pedofielen gewoon laten gaan want dat valt in het niets bij mensen op afterparties!

Nee de politie snapt waar het om gaat in Nederland!

Dit noemen ze aandacht afleiden,..

kijk mensen die auto's in de fik steken die kunne we niet oppakken,( wat dat is hun cultuur, en ze hebbemn het al moeilijk zat) dus wat doen we, we gaan een after club in (das namelijk altijd prijs) want die mensen zijn zo lastig als ze heerlijk staan te spacen op goede muziek, wat natuurlijk schandaaalig is, en zo komen we toch weer ff in een goed blaadje te staan.
Waarschuw beheerder
Die pinkflow spoort eeeeeeeeeeecht niet :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van HoofdletterP op zondag 28 oktober 2007 om 20:35:
Die pinkflow spoort eeeeeeeeeeecht niet :S

PinkFlow is grappig, en er zijn altijd weer sukkols die er intrappen... dus wie spoort er hier nu niet? :-)

Heb nog even wat foto's zitten te kijken van de Latido feesjes... brrr... weet weer heeel goed waarom ik het HourPower en Marcanti publiek zo eng vond...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
De beelden:
http://www.at5.nl/nieuwsartikel.asp?newsid=30472
Artiest {SHOWLIST artist 32866, 53568}
Waarschuw beheerder
beetje jammer dit.........
stoer hoor van oom agent,
wat doen die mensen nou voor overlast veroorzaken?

Waarschuw beheerder
donateur

Ga :dood: aub (F)

Latido is een leuke club om uit te gaan.
Jammer alleen dat de A'damse Politie daar anders over denkt :[

Waarschuw beheerder
Net die beelden gezien @ TV, lekker en heel verrassend dat er weer een hoop mocro's op te zien waren :lol:.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zondag 28 oktober 2007 om 14:23:
Morgenochtend valt het besluit dat Latido voor onbepaalde tijd haar deuren moet sluiten.

Zou wel weer makelijk zijn om een tent te sluiten maar ja de escape mocht ook weer open na een leuke deal met de gemeente...

Maar wanneer gaan we schiphol en alle havens sluiten of kost dat te veel want volgens mij hebben ze daar de afgelopen jaren iets meer drugs gevonden...

sterkte aan al het personeel en eigenaar van de latido
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tdzjino op zondag 28 oktober 2007 om 12:57:
zweven in een politiebusje

Dan gaan we maar zweven door de Palazz ...:P
Ik was hier niet aanwezing .. maar Latido heel veel sterkte met dit geouwehoer ja ..:yes:
Latido is een heerlijke club om te aftere ..
Hoop dat dit ook zal blijven ..:)

(F)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van PINK FLOW op zondag 28 oktober 2007 om 16:45:
Bedenk ook even dat desbetreffende agenten op zondagochtend, op zo een barbaars vroeg tijdstip al bezig zijn om de maatschappij te verbeteren. Ik vind dat daar ook weleens wat meer respect naar uit mag gaan.

:roflol: man je bent gestoord of een gore stille hiero..

knap hoor wat een respect heb ik voor die honden! beetje mensen die ergens plezier uit halen en geen vlieg kwaad doen pakken omdat ze weekends een pil slikken of watdan ook. nee laten we dan eens slotervaart noemen waar ze als een stel mieren hun eigen politie burau laten vernielen en onschuldige burgers hun auto`s in de fik laten steken. dan zie je ze niet wat ze schijten in hun blauwe zieke broek voor die medelanders in onze maatschapij

politie h**ren van justitie :dood:
Artiest {SHOWLIST artist 1260, 75631}
Waarschuw beheerder

Hahaha, wat de neuk?! :D " Tonight you'll sleep in hell!" :P

Uitspraak van bren*nmgn is mama!!!! op zondag 28 oktober 2007 om 16:13:
dan weet jij zeker niet hoe het eraan toe gaat op zo'n inval!!!!
je mag je niet meer verroeren, zelfs niet naar de wc (logisch) totdat iedereen uitvoerig gefouilleerd en indien nodig geacht gevisiteerd is.
en dat is echt geen kwestie van 10 min, maar meer een uurtje of 2.
ondertussen is de muziek uit, de bar dicht, en probeert iedereen z'n strafbare waren te dumpen waar ze maar kunnen.

Kan me de nacht(ochtend) ooit in Medusa nog als de dag van gisteren herinneren. :(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van "Jopito" op maandag 29 oktober 2007 om 01:08:
sterkte aan al het personeel en eigenaar van de latido

:jaja:

Wij hebben daar al heel wat leuke feesten meegemaakt ;-)

Maar de afters toch wel gelaten voor wat ze zijn... hoorde daar nooit positieve dingen over :X
Waarschuw beheerder
Uitspraak van >>Massive<< ® op zondag 28 oktober 2007 om 11:41:
Laat alle échte criminelen lopen, alle belastingonderduikers

Wedden dat niemand die drugs heeft gekocht en 19% BTW heeft afgedragen...:P
Waarschuw beheerder
Is en blijft gewoon een makkelijke manier om snel een tent dicht te gooien.

Maar stel nu dat ze zo'n controle/inval eens zouden doen tijdens een house feest in de HMH. Gegarandeerd dat er dan ook wel wat gevonden zal worden. Gaat de HMH dan ook op slot ?!?!

Waarschuw beheerder
er wordt overal drugs gebruikt
Waarschuw beheerder
Uitspraak van spectral op zondag 28 oktober 2007 om 14:45:
En de bekrompen opmerking van zonde van je belastingcenten... jij kan toch niet beoordelen wat de politie wel of niet doet en met wat voor reden

Hoezo kan je dat niet beoordelen ? Ik beoordeel dat zeker en als ze aan, mijn inziens, onbelangrijke zaken als wat pilletjes/coke zo veel aandacht geven terwijl er elke nacht nog auto's in de fik vliegen zonder DIE gasten keihard aan te pakken dan vind ik dat heel slecht besteed geld ja. En ja, dat maakt me dan pissig als je dan ziet dat de politie zulke prioriteiten stelt.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van GMX op maandag 29 oktober 2007 om 12:51:
Hoezo kan je dat niet beoordelen ? Ik beoordeel dat zeker en als ze aan, mijn inziens, onbelangrijke zaken als wat pilletjes/coke zo veel aandacht geven terwijl er elke nacht nog auto's in de fik vliegen zonder DIE gasten keihard aan te pakken dan vind ik dat heel slecht besteed geld ja. En ja, dat maakt me dan pissig als je dan ziet dat de politie zulke prioriteiten stelt.laatste aanpassing 29 oktober 2007 12:53

Inderdaad. Dit is gewoon zieken, wie heeft er last van een paar doorgesjeesde mafkezen op zondagochtend?
Waarschuw beheerder

:roflol: Stakker!

Wat doen mensen verkeerd die naar een house feest gaan?

Waarschuw beheerder
De undercover/Horeca Interventie Team, heeft al enkele weken een bezoek gebracht aan de Club Latido. Zij hebben geconstateerd dat er OPENLIJK drugs werd verhandeld en gebruikt!! :roflol:

HMH/ enz enz enz enz enz enz
Amsterdam/Utrecht/Rotterdam/Den-Haag/ enz enz enz enz kunnen dus ook op slot??!!

Pliesie...Hebben jullie nog steeds niet in de gaten dat als je een zaal met 20000 aan het zuipen laat, dat jullie om 0300 de ME kunnen inzetten omdat er een vechtpartij is uitgebroken.

En een zaal met 20000 man die een pilletje neemt is de sfeer 1000x gemoedelijker. (niemand heeft er last van)

ALS...(met nadruk op...) ik op zaterdag op het leidse/rembrandts loop dan loopt er tig-pliesie....

KOM ik uit een GEZELLIGE club dan staat er nooit 1 pliesie auto! Omdat er NOOIT IETS IS!!!!!!!!!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
gelukkig waren ze er vorige week niet

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 oktober 2007 om 13:55:
KOM ik uit een GEZELLIGE club dan staat er nooit 1 pliesie auto! Omdat er NOOIT IETS IS!!!!!!!!!!!!!!!!

In dit geval is dat natuurlijk niet helemaal waar. Per slot van rekening is een paar maanden geleden een bezoeker neer(dood?)geschoten voor de deur van Latido. Nadat een tijd eerder al een aantal kogels door de deur van de club zijn gejast. Ik kan me voorstellen dat je als gemeente niet heel vrolijk wordt van dat gegeven. Zeker als de bewuste club ook nog eens midden in een woonwijk staat.

Waarschuw beheerder
donateur
gelukkig was ik op een andere after in noord:D
Waarschuw beheerder
Wat een snuggere figuren allemaal haha.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PINK FLOW op maandag 29 oktober 2007 om 19:40:
Wat een snuggere figuren allemaal haha.

Kruip maar weer lekker terug in het hol waar je uitgekropen bent,wat ongetwijveld het hol is van 1 van je politievriendjes!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van the truth op dinsdag 30 oktober 2007 om 09:16:
Kruip maar weer lekker terug in het hol waar je uitgekropen bent,wat ongetwijveld het hol is van 1 van je politievriendjes!laatste aanpassing 30 oktober 2007 09:17

ongetwijfeld ook niet bijster snugger :-)

Waarschuw beheerder
de pet past nu even,,, niet voor ons allemaal (oude reklame spreuk)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Snaakmans op zondag 28 oktober 2007 om 20:19:
Afgaande op de hartelijke reacties op elkaar ga ik me hier niet mee bemoeien. Vind het jammerlijk dat er sinds een poos in Amsterdam een terreurbewind word geleden met betrekking tot dit soort razzia's.

idd niet leuk

ik kom regelmatig in latido
gelukkig dat weekend niet
en vrienden van mij ook niet
anders denk ik dat we gezellig met zijn allen op het bureau hadden gezetten
maar ja het zat er aan te komen dat latido een keer aan de beurt was
staat namelijk bekent om zijn drugs gebruik en drugs handel
maar ja zelf had ik er nooit last van
weer een discotheek minder in amsterdam
Uitspraak van teknobass op zondag 28 oktober 2007 om 13:38:
Maar nee hoor, het aanhouden van (volwassen) mensen die zichzelf willen drogeren is natuurlijk veeeel belangrijker dan het van straat halen van wat verboden wapens. Van dat laatste heeft de maatschappij namelijk lang niet zo veel last als van al die wauze gasten op een afterparty.

idd
Uitspraak van Blutz² op zondag 28 oktober 2007 om 16:24:
Als je in de Latido komt, ben je fout? Als je aftert ben je fout?

jij spoort niet
Uitspraak van PINK FLOW op zondag 28 oktober 2007 om 16:36:
Dat zal hard nodig zijn want daar komen al die Latido-bezoekers uiteindelijk terrecht met hun overmatige drugsgebruik...

niet alleen daar word drugs gebruikt
en ik ben al goed teregt gekomen en gebruik niet overmatig maar kom er wel eens
Uitspraak van Disobedience op zondag 28 oktober 2007 om 20:26:
En we hebben een echte undercover GRRRISTENHOND in ons midden

:roflol:
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 oktober 2007 om 22:49:
Latido is een leuke club om uit te gaan.
Jammer alleen dat de A'damse Politie daar anders over denkt

:respect:
Zou wel weer makelijk zijn om een tent te sluiten maar ja de escape mocht ook weer open na een leuke deal met de gemeente...

maar ze willen latido al heel erg lang weg hebben
heb zelfs begrepen dat het er zo en zo al weg zou gaan
een nieuw bestemmingsplan
sterkte aan al het personeel en eigenaar van de latidolaatste aanpassing 29 oktober 2007 01:09

he mop jij ook hier(K)
laatste aanpassing