Partyflock
 
Forumonderwerp · 979006
Een schommel op een speelplaats in Argentinië zorgt voor veel ophef. Als de schommel wordt stil gehangen begint deze op onverklaarbare wijze uit zichzelf weer te bewegen. Ouders en kinderen zijn er van overtuigd dat de schommel bezeten is.

Inwoners meldden dat de schommel wel tot tien dagen achter elkaar heen en weer beweegt, om vervolgens plots te stoppen. Lerares Maria de Silva Agustina zei gisteren: “Een van de kinderen noemde deze speelplaats de ‘Blair Witch Speelplaats’. We geloven dat de schommel is bezeten door geesten."

Professoren hebben magnetische en elektrische velden en beweging door de wind uitgesloten. Er zullen nu echte ‘ghosthunters’ bijgehaald worden om hopelijk meer duidelijkheid te kunnen geven over de zaak.


{argument 'id' ontbreekt}
{argument 'id' ontbreekt}
Freaky :x
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 oktober 2007 om 23:58:
omfg wat denk je van de wind?? omg

Het is jouw feestje :aai:
 
Deze schommel draait een beetje als hij heen en weer schommelt, waarschijnlijk doordat de kettingen waar hij aan hangt niet even lang zijn.
Dat maakt dat de wind, die van opzij komt, hem in beide richtingen een zetje kan geven.
Als het niet zou waaien, zou de schommel stil blijven hangen. En het waait er stevig.
Ik ben niet eens een wetenschapper, maar dit lijkt me overduidelijk de verklaring.
laatste aanpassing
 
onder die schommel ligt gewoon een verkracht en vermoord kind dat nu aanwijzingen probeert te geven via die schommel.. ken je films!!
hier schommelt ie met een vriendje
laatste aanpassing door een beheerder
Het is de wind
 
Uitspraak van Perfect Blood op dinsdag 30 oktober 2007 om 12:31:
hier schommelt ie met een vriendje

Waar is zijn vriendje dan? :/
 
Allemaal de schuld van Bush
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 30 oktober 2007 om 12:37:
Waar is zijn vriendje dan? :/

er bewegen toch 2 schommels i.p.v. 1 :[
Kvind wel dat dat spook een beetje scheef schommelt hoor... als ik dat vroeger deed gingtie overstag en pleurde je er bijna vanaf:|
Knap :jaja: :respect:
 
Uitspraak van [ C.T.Z ] BaJoW op dinsdag 30 oktober 2007 om 12:43:
Kvind wel dat dat spook een beetje scheef schommelt hoor... als ik dat vroeger deed gingtie overstag en pleurde je er bijna vanaf

Komt omdat ie scheef hangt, en daardoor wind vangt.
en is de ''geest'' nog steeds aan het schommelen ?
 
Artiest {SHOWLIST artist 25737, 129028, 147750, 41266}
Uitspraak van Oh Oh Gôôl op dinsdag 30 oktober 2007 om 00:13:
omfg wat denk je dan van die andere 2 schommels die rustig heen en weer bewegen?? omg

Dat het hard waait ben ik met je eens dat hoor je wel in het 2de filmpje. Maar dat die wind zo plaatselijk is dat alleen die middelste schommel zo hard schommelt nee dat kan echt niet!

Daarbij komt nog dat die schommel echt schommelt. Aan het geluid van de wind te horen is die bijna constant, waardoor de schommel nooit een bijna gelijke zwaai naar voren kan hebben als naar achter.

gwn toeval? zal wel een plastic dingetje meer op die stoel zitten ofzo tot hij meer wind pakt of tot de windstoten steeds psies hetzelfde komen en tot die net goed gedraaid was ofzo

jullie met je geesten ;x
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 30 oktober 2007 om 10:17:
Deze schommel draait een beetje als hij heen en weer schommelt, waarschijnlijk doordat de kettingen waar hij aan hangt niet even lang zijn.

Ik zat idd ook in deze richting te denken.
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 oktober 2007 om 12:32:
Weinig creatieve antwoorden tot nu toe, ik wacht nog even met de oplossing voor dit mysterieus fenomeen.

Slome duikelaareng
 
wie zegt dat er een geest doet schommele?

mischien zit 'opa/oma/vader/moeder/broer/zus of elk ander wezen' wel op de schommel zelf.. die STIL hangt


:) hoor die wind. :) die wind blaast die schommel omhoog maar die andere niet ;)

er zit er gewoon 2 te kijke naar je hoe ze die andere schommel filmen ;)

hij kan je dus rusig inspecteren hoe die jou gaat uitzuigen ;) of demoniseren :D
laatste aanpassing
wat gemeen van die geest om die schommel bezet te houden:P
magneetje in de schommel, magneetje onder het zand zo neerleggen dat ze elkaar afstoten, en schommel gaat uit zichzelf schommelen
 
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 oktober 2007 om 15:00:
Ik geloof best dat diersoorten sommige zintuigen beter onder controle hebben dan wij mensen, maar je moet wel een beetje reëel blijven he...

zo schijnen dolfijnen hun luchtbellen naar beneden te kunnen sturen!!
 
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 30 oktober 2007 om 00:19:
ik zie een vislijntje

ik zie een geest,die hem vast houdt:D
Artiest {SHOWLIST artist 27900, 47423}
Moet ik het verheldere filmpje maar laten zien dan???? :P

laatste aanpassing door een beheerder
 
Uitspraak van Dakloos op dinsdag 30 oktober 2007 om 23:34:
Moet ik het verheldere filmpje maar laten zien dan????

Zie je wel...visdraad :rot:
 
Uitspraak van Cb2eHz5oOpHe op dinsdag 30 oktober 2007 om 21:29:
wat gemeen van die geest om die schommel bezet te houden:P

:lol:
 
Zou die nou ook automatisch gaan schommelen als je der op gaat zitten????
 
Uitspraak van Dakloos op dinsdag 30 oktober 2007 om 23:34:
Moet ik het verheldere filmpje maar laten zien dan????

Vaag dat het gewoon de wind is 8)
 
haha ik zei et tog met die resonance

i pwn yu all
Artiest {SHOWLIST artist 37318, 39045}
zijn toch spoken