Partyflock

Forumonderwerp · 978948
4006x bekeken
Waarschuw beheerder
er is maar 1 club in brbant 1 clb in brabant niet psv niet psv inbrabant iss het alleenmaar n a c

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van G-mouse op donderdag 15 mei 2008 om 23:59:
Net terug uit Nijmegen

Zo'n geweldig seizoen en dan voelt het nu net alsof je gedegradeerd bent echt om te janken gewoon!!

Vuile vieze k********&^%$%##%@-Play Offs volgend jaar ben je met je 3e plek gewoon zeker van europees

er is geen leuker vermaak dan leedvermaak :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Koning Beuk op vrijdag 16 mei 2008 om 00:00:
Slap excuus...

Zie andere NAC topic voor onderbouwing

Ga niet eens zoeken maar dit Nac verdient het niet om Europa in te gaan alle play off wedstrijden dramatisch gepresteerd met als toppunt vandaag :(
Waarschuw beheerder
Copy paste:

Omdat je vormverlies hebt en niks meer kan winnen? Het is voor Nederland belangrijk dat we goed voor de dag komen in Europa. Enkele jaren geleden speelde NAC ook Europees tegen Newcastle, als ik het me goed herinner. Toen was het ook een nulletje of 5, toch? Dat MAG gewoon niet gebeuren, schandalig!

NEC heeft een frisser elftal en heeft, mijn inziens, meer te zoeken in Europa op dit moment.

By the way: al weken zo niet maanden weet NAC dat het play-offs gaat spelen. Bereid je daar dan op voor, in plaats van alle energie in het einde van de competitie steken.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ken je nagaan dat we van dit polonaise cluppie gewoon verloren hebben.