| Betreft: | evenement: Armin Only 2008, zaterdag 19 april 2008 om 22:00 |
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
allebei
hoop wel dat er minimaal een maandje tussen zit
wat een pech
TE is in februari en Armin in april dus dat is meer dan een maand
space m nog volledig hierzo achter de computer
daar kan je toch niet tussen kiezen???....onmogelijk in mijn ogen....word gewoon allebei hahahaha......en allebei heerlijk in de jaarbeurs.....beter kan niet!!!!!!
TE is in februari en Armin in april dus dat is meer dan een maand
Park Plaza heb je 'n 2-persoonskamer het hele weekend voor €99,-
Maar tis pas voor in april
Staat in onze agenda !!misschien krijgen we wel groepskorting als er nog meerderen zijn ???
Is wel errug lang aftellen he? Dus daar wachten we nog maar ff mee.
(waar 'n winstdeling dan al niet goed voor is )
Alhoewel, ik denk niet dat 't ten goede van de klanten gaat komen
Ik geloof dat we 't heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel gezellig zouden hebben, dacht je ook niet
wordt met ID&T een stuk beter..
Ferry Corsten 5 minuten lang geen geluid helemaal niks! En ook bij Dogzilla problemen! En afgelopen weekend ook weer bij Ferry, dat kan je gewoon niet maken als organisatie!
En gelukkig daarnaast ook is de Jaarbeurs een veel betere locatie dan Ahoy. Ik kan niet wachten op dit feest!
't gaat voor mij dan toch echt gebeuren: 1ste keer Armin
1ste keer Armin
Van t zelfde
Ik weet het nog niet. Zoals eerder gezegd: ik wacht tot feb. of zo... dan zie ik wel wat er verder allemaal aan feestjes is rondom die tijd.
(als het Tiësto was, had ik allang de tickets in huis , Maar van Armin ben ik gewoon veel minder zeker)
Ik weet nu al, dat je het geweldig gaat vinden. Ongeacht wat.
Armin vind ik zeker niet slecht. Maar hij geeft mij geen "tinteling"
Kweetniet wat dat is.
Kan het verder niet benoemen.
naar een fijn kleiner trancefeestje...
Of gewoon ALLEBEI
Maar daarom zeker weer op herhaling in 2008. Samen met wat PF vriendjes gaan we er weer een waar festijn van maken, toch ???
Of gewoon ALLEBEI
gaan wij zeker doen
gewoon ALLEBEI
heb nog nooit een slechte Armadanight
mogen ze wel wat inversteren in verlichting
Toch jammer want met Id&t weet je dat de show wel goed zit. Verder hebben ze voldoende ervaring met geluidsinstallaties op de wat grotere locaties.
kan zomaar zijn dat het geluid wel door ID&T verzorgd wordt aangezien het in de jaarbeurs is
Met TE bijvoorbeeld vond ik het geluid erg goed, maar met de vorige armin only hoorde je toch behoorlijk wat klachten over het geluid.
Ik hoop ook dat ID&T het verzorgt
even wat recht zetten hier, het wordt dus niet door ID&T georganiseerd maar door Armadaevents zelf!!
Dus je ziet 't: Armada Events
't maakt niet uit wie 't organiseert, als 't maar goed gebeurt en dat 't nacht mag worden, waar we nog lang over vertellen
In Jaarbeurs is 't geluid idd altijd goed geweest, dus waarom zou dat nu in een keer minder zijn!!!