1 volger · 29148x bekeken
| Betreft: | evenement: Armin Only 2008, zaterdag 19 april 2008 om 22:00 |
Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
allebei
+1
hoop wel dat er minimaal een maandje tussen zit
donateur
hoop wel dat er minimaal een maandje tussen zit
TE is in februari en Armin in april dus dat is meer dan een maand
wat een pech
voor hem wel, maar niet voor mij
Dat bedoel ik dus
Ik ben 's echt benieuwd naar Armin
Ik laat me wederom helemaal verrassen
Dan valt meestal heel erg mee
space m nog volledig hierzo achter de computer
heerlijk toch, ff nagenieten! en je alweer verheugen op de volgende knaller
donateur
daar kan je toch niet tussen kiezen???....onmogelijk in mijn ogen....word gewoon allebei hahahaha......en allebei heerlijk in de jaarbeurs.....beter kan niet!!!!!!
Tja... Ik zou wel willen maar net zoals Kaat al zegt, er spelen andere dingen mee
Maar voor ons zit daar Xnergy in maart ook nog bij, dus gaat een duur grapje worden.
Park Plaza heb je 'n 2-persoonskamer het hele weekend voor €99,-
Staat in onze agenda !!
Maar tis pas voor in april
Is wel errug lang aftellen he? Dus daar wachten we nog maar ff mee.
Staat in onze agenda !!misschien krijgen we wel groepskorting als er nog meerderen zijn ???
Dan ga ik 't meteen proberen
Is wel errug lang aftellen he? Dus daar wachten we nog maar ff mee.
Ik heb me voorgenomen om pas 't laatste van december de kaartjes te bestellen, dan gaat 't allemaal net ff makkelijker
(waar 'n winstdeling dan al niet goed voor is
donateur
(waar 'n winstdeling dan al niet goed voor is )
Denk dat ik ander werk moet gaan zoeken
donateur
Alhoewel, ik denk niet dat 't ten goede van de klanten gaat komen
?????? euh... enige uitleg graag
donateur
Ik geloof dat we 't heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel gezellig zouden hebben, dacht je ook niet
oww maar dat weet ik wel heel zeker.
Echt top dit! Ben heel blij dat die gekapt is met UDC, die organisatie moet zich echt met de vraag aan de slag of ze nog dance feesten kunnen organiseren, altijd problemen met geluid, Op AO 2006 was het helemaal verschrikkelijk, Op Dance Valley dit jaar met Ferry Corsten 5 minuten lang geen geluid helemaal niks! En ook bij Dogzilla problemen! En afgelopen weekend ook weer bij Ferry, dat kan je gewoon niet maken als organisatie!
En gelukkig daarnaast ook is de Jaarbeurs een veel betere locatie dan Ahoy. Ik kan niet wachten op dit feest!
En gelukkig daarnaast ook is de Jaarbeurs een veel betere locatie dan Ahoy. Ik kan niet wachten op dit feest!
laatste aanpassing
Ik weet het nog niet. Zoals eerder gezegd: ik wacht tot feb. of zo... dan zie ik wel wat er verder allemaal aan feestjes is rondom die tijd.
(als het Tiësto was, had ik allang de tickets in huis
, Maar van Armin ben ik gewoon veel minder zeker)
Dát geloof ik zeker.
(als het Tiësto was, had ik allang de tickets in huis
wordt met ID&T een stuk beter..
Dát geloof ik zeker.
Ferry Corsten 5 minuten lang geen geluid helemaal niks! En ook bij Dogzilla problemen! En afgelopen weekend ook weer bij Ferry, dat kan je gewoon niet maken als organisatie!
En dat terwijl Ferry echt top was
maar volgens mij waren 't geen 5 min, hoor
Maar lang genoeg om 't wel heeeeeeeeeeeeel erg jammer te vinden van de set van CG
't gaat voor mij dan toch echt gebeuren: 1ste keer Armin
't gaat voor mij dan toch echt gebeuren: 1ste keer Armin
Voor mij wordt het ook de eerste keer...
1ste keer Armin
Ik weet nu al, dat je het geweldig gaat vinden. Ongeacht wat.
Armin vind ik zeker niet slecht. Maar hij geeft mij geen "tinteling"
Kweetniet wat dat is.
Kan het verder niet benoemen.
Maar ik ga veel liever misschien de week ervoor, of erna naar een fijn kleiner trancefeestje...
Van t zelfde
laatste aanpassing
Ik weet het nog niet. Zoals eerder gezegd: ik wacht tot feb. of zo... dan zie ik wel wat er verder allemaal aan feestjes is rondom die tijd.
(als het Tiësto was, had ik allang de tickets in huis , Maar van Armin ben ik gewoon veel minder zeker)
Ik ga zeker wel kijken....... Zeker nu het in de jaarbeurs is, en UDC het niet organiseerd, kan dit niet meer fout gaan.
Ik weet nu al, dat je het geweldig gaat vinden. Ongeacht wat.
Armin vind ik zeker niet slecht. Maar hij geeft mij geen "tinteling"
Kweetniet wat dat is.
Kan het verder niet benoemen.
Ik denk dat ik 't wel begrijp
Ik ga er gewoon en we zien wel...ik heb toch al snel, dat ik iets geweldig vind
Mss omdat ik niet zo verwend ben met feestjes (no offence voor degene die wel vaak gaan, hoor
donateur
naar een fijn kleiner trancefeestje...
Ik kan me er wel iets bij voorstellen. Kleiner doet toch veel intiemer aan. Wij waren bij Armin vorig jaar en het was een toppie feestje!! maar het was zooo groot allemaal. Pas toen we verder vooraan stonden werdt het een echt feestje!!
donateur
Of gewoon ALLEBEI
Maar daarom zeker weer op herhaling in 2008. Samen met wat PF vriendjes gaan we er weer een waar festijn van maken, toch ???
Tis je ook maar geraaie ook
Of gewoon ALLEBEI
gaan wij zeker doen
+2
gewoon ALLEBEI
+1.
trouwens, hilarische avatar van Mr.Bean!
donateur
even wat recht zetten hier, het wordt dus niet door ID&T georganiseerd maar door Armadaevents zelf!!
heb ik zaterdag gehoord, ze zouden er niet uitgekomen zijn.
maar ik veracht nog steeds dat dit top gaat worden, heb nog nooit een slechte Armadanight gehad en zeker geen bagger geluid!!
heb ik zaterdag gehoord, ze zouden er niet uitgekomen zijn.
maar ik veracht nog steeds dat dit top gaat worden, heb nog nooit een slechte Armadanight gehad en zeker geen bagger geluid!!
heb nog nooit een slechte Armadanight
Klopt, maar dan mogen ze wel wat inversteren in verlichting...... Dat was wel onder de maat op armadanight @ HMH met koninginnenacht vorig jaar
Toch jammer want met Id&t weet je dat de show wel goed zit. Verder hebben ze voldoende ervaring met geluidsinstallaties op de wat grotere locaties.
donateur
mogen ze wel wat inversteren in verlichting
denk dat dat wel goed komt
Toch jammer want met Id&t weet je dat de show wel goed zit. Verder hebben ze voldoende ervaring met geluidsinstallaties op de wat grotere locaties.
kan zomaar zijn dat het geluid wel door ID&T verzorgd wordt aangezien het in de jaarbeurs is
kan zomaar zijn dat het geluid wel door ID&T verzorgd wordt aangezien het in de jaarbeurs is
Als het maar goed is hè?!
Met TE bijvoorbeeld vond ik het geluid erg goed, maar met de vorige armin only hoorde je toch behoorlijk wat klachten over het geluid. En dat moeten we natuurlijk niet hebben!
donateur
Met TE bijvoorbeeld vond ik het geluid erg goed, maar met de vorige armin only hoorde je toch behoorlijk wat klachten over het geluid.
TE is van ID&T in de jaarbeurs en de vorige Armin Only was door UDC georganiseerd dat was ook de oorzaak van het slechte geluid.
en omdat dit in de jaarbeurs is zou het best eens kunnen dat ze het geluid wel door ID&T laten verzorgen.
Ik hoop ook dat ID&T het verzorgt
even wat recht zetten hier, het wordt dus niet door ID&T georganiseerd maar door Armadaevents zelf!!
Dus je ziet 't: Armada Events
't maakt niet uit wie 't organiseert, als 't maar goed gebeurt en dat 't nacht mag worden, waar we nog lang over vertellen
In Jaarbeurs is 't geluid idd altijd goed geweest, dus waarom zou dat nu in een keer minder zijn!!!
Dus je ziet 't: Armada Events
't maakt niet uit wie 't organiseert, als 't maar goed gebeurt en dat 't nacht mag worden, waar we nog lang over vertellen
In Jaarbeurs is 't geluid idd altijd goed geweest, dus waarom zou dat nu in een keer minder zijn!!!
volgens mij is t Aldaevents, dus Armada, maar in samenwerking met the entertainment group die weer een link hebben met IDT.