1 volger · 31362x bekeken
| Betreft: | evenement: Armin Only 2008, zaterdag 19 april 2008 om 22:00 |
Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
komt goed, je zou hetzelfde voor ons gedaan hebben
als we jullie toch niet hadden
Echt wel
donateur
Ik had ook wel uurtje markus willen hebben
wel 2 ook
omg nou berg je dan maar
vandaag pakketje flyers gehad, waarvan ik er in eerste instantie vanuit ging dat 't alleen om Intuition ging, zitten er ook de Armin Only-flyers bij, die officieël pas vanaf Trance Energy worden uitgegeven!
[albumelement=32790343]{element is niet toegankelijk}
Armin Only-flyers
helemaal hot dus .. en wat zijn ze mooi!
Wauw!
en jullie krijgen ze alle twee na afloop van Trance Energy
Ik ga niet naar Trance Energy..
Ik wil die van Armin ook hebben...
Doe maar een Baco
slijmbal..
Uitspraak van Dr.Göbb. op woensdag 13 februari 2008 om 22:48:
zin in!
+2
+2
wordt eerste Armin Only dus even een rookie vraagje; komen er guest dj's of echt alleen Armin? niet dat dat niet genoeg is natuurlijk!
elke Armin Only editie heeft nog guest dj's gehad.
AO 2005: Ronald Klinkenberg en Remy
AO 2006: Rank 1
En voor de rest zullen net zoals de voorgaande edities denk ik ook wel zangers en zangeressen optreden.
AO 2005: Ronald Klinkenberg en Remy
I like!
I like!
Ben benieuwd of Armin het aankomende editie weer gaat doen, guest dj's uitnodigen. En zo ja: wie? Markus Schulz misschien
Zou wel vet zijn zeg
Ja dat was HET moment van de avond. Khoop dat Justine weer komt. En Markus zou helemaal
elke Armin Only editie heeft nog guest dj's gehad.AO 2005: Ronald Klinkenberg en Remy
Dit waren toch live acts? Markus Schulz doet geen live acts volgens mij.
laatste aanpassing
Wat een mega on-orginele naam trouwens, IMAGINE
Ja dat was HET moment van de avond
echt wel
Khoop dat Justine weer komt
Ja ik ook. Wat een gouden keeltje heeft zij zeg
En Markus zou helemaalzijn
Dit waren toch live acts? Markus Schulz doet geen live acts volgens mij
Alleen Rank 1 was een live act, Remy en Ronald Klinkenberg draaiden gewoon een DJ set, was geen live act.
Markus doet weliswaar geen live acts, maar hij kan dus gewoon als guest dj draaien, ff een keer B2B met Armin, zo dat zou echt helemaal vet zijn die 2 samen
Niet alle video's zijn van denderende kwaliteit (vindt ik althans)
maar nog ff een keer Armin Only 2006, video door mij in elkaar gezet:
{ongeldige bron voor embed: http://video.google.com/videoplay?docid=4874895787503574002}
donateur
Markus doet weliswaar geen live acts, maar hij kan dus gewoon als guest dj draaien ff een keer B2B met Armin, zo dat zou echt helemaal vet zijn die 2 samen
heb ook al zo'n zin in dit feest, tis alweer ffies geleden dat Armin hier gedraait heeft (15-12-07)
maar nog ff een keer Armin Only 2006, video door mij in elkaar gezet:
Gaaf
heb ook al zo'n zin in dit feest, tis alweer ffies geleden dat Armin hier gedraait heeft (15-12-07)
echt wel lang geleden
Was niet naar Armin geweest in December, omdat ik 2 dagen erna voor bijna 3 1/2 week naar de VS vloog om bij Maryliz te zijn.
Ik heb dit keer keiveel zin. Ik verwacht de beste Armin Only editie dit keer
Gaaf
Dank je wel
donateur
Ik heb dit keer keiveel zin. Ik verwacht de beste Armin Only editie dit keer
Ja echt wel , dit gaat hem echt worden we verwachten er veel van
Ja echt wel , dit gaat hem echt worden we verwachten er veel van
zeker weten.
volgende maand draait Armin ook op mainstage van Ultra Music Festival Day 2 in Miami
Ben zeer benieuwd wat voor set hij gaat draaien daar
Die 2e dag draaien oa Ferry Corsten, PvD en UNDERWORLD Live
Dus dat belooft wat die dag, die van 12 tot 24 duurt en hun zullen zeker weten in de avond draaien en hopelijk wat langere sets van minimaal 1 1/2 uur
Ultra Music Festival
heb je mijn ticket al?
donateur
Markus Schulz en Armin is een soort magische aanvulling op elkaar; op ADE in de Melkweg was het iig magisch...
2e kerstdag 2005