Partyflock
 
­ Nederland
Aansluitend op het forumonderwerp van Fabian over tongpiercings ben ik nu wel eens benieuwd wie er allemaal een tato heeft, op welke plek, wat voor eentje of dat iemand het misschien van plan is?
Ikzelf heb op mijn rechterbovenarm een Vos(achternaampie) met een band eronder. En op mijn linkerkuit heb ik het wapen van Apeldoorn met Apeldoorn erboven en mijn geboorte datum eronder.
Ben benieuwd...
Greetzzz
tonym hahahhaahaha
jij bent ook al zo grappig..
ik weet presies wat jouw plekkie is ;):)
Ik wil heeeel errug graag een tattoo op mijn onderrug, zodat je hem net kan zien als ik een heupbroek of een laag rokje ofzow aanheb...
en dan het liefst zo'n tribal...(ik denk dat ik hetzelfde als Sammy bedoel, maar dat weet ik niet zeker)
Eerst wilde ik een aantal chinese tekens aan de binnenkant van mijn pols, maar ik ga in september naar de Hogere Hotelschool, en word dus waarschijnlijk net als Fabian manager, dus dat ging niet door....:S
(K)
 
PROUD TO BE A JEW!!!
 
jah tog....

en volgens mij is dat niet iets om trots op te zijn is overigens wel handig om jood te zijn als je veel snuift..
ik snap jullie niet nee..... het slaat egt helemaal nergens op.... ik vin t wel zielig als ik eerlijk moet zijn... maar dit is zwaar off topic... ik schop je denk ik wel tegen je been als ik je tegenkom haha.. neej, grapje... vinnut een stom plan maar je moet t zelf wete... enne... proud to be a jew ja.. en geen ajaxied maa een echte...!!!!!!!!!!!!!
 
jij mag het zielag vinden hoor...;0)
en die schop mag je volgende meeting wel symbolisch geven dan...
maar genoeg over dit gedoe...ja togggg
Ja Man Ik Kick Echt Op Tattoos En Piercings..

Heb Zelf 4 Tattoos & Een Tepelpiercing...
Had Een Tong Piercing Maar Stond Strax En Heb Em Dus Doorgeslikt..

Maar Goed Heb Dus 3 Draken 1 Op Me Rug 2 Op Alle Bij Me Boven Armen En Een Lizard Op Me Borst..

Gegroet Gasten en Dames...

Freaky_Wayz
is minder heh... winkelrupsje
 
Mijn idee.....is idd niet relevant, maar kon toch ff niet mijn gevoelens in houden :p

Het gaat tenslotte om de feesten en niet om onze achtergrond cq voorkeuren......
je hebt gelijk....
weet ook wel dattut nie persoonlijk is maar tog... de laatste tijd word ik veel onder vuur genomen omdat ik een jood ben... maar iz zwaaaaaaaaar off topic...

ik wil ook t multi teken, alleen beetje verwerkt ergens in... is al iemand begonnen met tekenen en deze ikomt er wel ja.. weet alleen nog nie waar...
 
laatse berichie vrouwenlijke joden zijn lang zow erg nog niet.!!! ;) noujah jij dan niet
ik heb er 1.
tussen me schouderbladen
7 cm groot zoiets.
en het is het MULTIGROOVE logo
2 tonym.... hahha thanx... i'll take that as a great compliment!!!

2CRaZy MoSQuiTo ja... hmz.... da's wel minder want dat is wel een vette plek.. moek misschien toch maar iets anders verzinnen want had m daar gedacht, alleen nie zo groot... nou ja, moet toch eerst nog spare......
aan de ene kant is het wel beter dat het zo duur is anders had zowat iedereen al ondergezeten denk ik :D piercings zijn daarentegen weer een stuk goedkoper en ook zeeeeeer verslavend-> had 2 wenkbrauw piercings, allebei de kanten van mijn oren 4, boven in mijn oor 1 (maar die had ik zelf geprikt en is dus gaan ontsteken)in mijn tragus ( dat fluppie bij je oor->auw!!)die in mijn neus heb ik er ook uitgehaald en in mijn tong en mijn navel zitten er nog.voorlopig ff genoeg dusss:D:D:D:D
fluppie bij je hoor hahahaha!!! vette benaming!!!het zusje van mijn vriendje heeft een piercing door dat fluffie waarmee je bovenlip vastzit aan je tandvlees... da's ook vet hoor! Als ze lacht zie je een ringetje,... willik ook wel, maar is zo stom om na te apen.... dus moek maar wachten tot het uit is. ;-) heb van de week een printje van t multi logo aan mijn tattooman gegeven en hij gaat ff een prijsje berekene... komt er dus binnenkort aan, weet alleen nog nie waar.....
 
Ik heb een klimmende panter van ongeveer 10 cm. op mijn rechterschouder,wil nog een zonnetje op mijn enkel,mijn betere helft heeft een adelaar op zijn arm.
De story zegt dat de adelaar altijd naar de zon vliegt....begrijp ie, zit ik in het hiernamaals ook goed!
Romantisch (k)
 
ik heb een afspraak staan voor 5 april. MOH tatto op me schouderblad
 
Ik heb er 1 op mijn bovenarm een Chinese Tribaldraak. Binnenkort weer 1 zetten op mijn rug, ben nog aan het ontwerpen.
 
Tjah... ik wil er 1 die toch wel redelijk groot is.

tiz een ankh (ofzo) mar daaromheen een tribal.. die uitloopt tot engelenvleugels. moet hem alleen nog laten tekenen.

(k)

D
Ik laat binnenkort het Multigroove logo tattoeeren op me schouderblad, en ik neem misschien daarna nog een tribal op me arm, en dan ben ik wel genoeg versierd :D
 
Ik heb er nu 3,wil er in de toekomst nog eentje bij! maar dan stop ik!
heb ook een piercing, maar dit alles op plekken die je op normaal geklede dagen niet kan zien:D:D:D
ik wil al een paar jaar heel sim-pel: TERROR
op mn schouder laten zetten
Ik heb afgesproken met mn huisgenoot dat we t binnekort gaan doen, maarja nou moet t er alleen nog van komen.

tis ook nog een probleem omdat hij niet precies weet wat ie wil laten zetten...

maar t gaat gebeuren dat is zeker!
Ik ga binnekort een ooievaar (denhaag) op mijn onderbeen laten zetten...En voor op me rug heb ik een mooie gladiotor gezien...met een mooit kletisch kruis erin verwerkt...ag der zijn zoveel vette dinge die ik nog wil :)
Tonym-> vet plan trouwens van die vis!!
Masters of Hardcore logo (oude logo) op me arm!!
Enzo heb je nou al bedacht wat je voor tattoo wil??
ik vind eigenlijk dat we t komende week wel moeten doen zoals we hadden afgesproken
ik wou altijd een zwarte panter, maar er zijn zow veel mooie dingen, dat dat eigenlijk niet meer doorgaat denk ik :-), kijk nu een beetje rond wachten tot ik iets zie wat mij super aanspreekt.
Ikke heb er ook 3 een hele grote op mijn rug een tribal,....een band op mijn linker arm en een chinees teken op mijn rechter arm ,..
Maar ikke ben nog lang niet klaar de volgende heb ik al klaar liggen alleen zit ik met het probleem dat die gene die ze er op hebt gezet verhuisd is naar amerika :-( dus moet nu op zoek naar een goeie tatoo zaak iemand die net zo goed als hem.(dus wie weet er nog een goeie-zaak?)groetjes en een knuffel ikke 8) 8) 8)
Gert Tomaat, www.tattoomania.nl, is echt super!
Zit in Apeldoorn. Wel drie maanden wachttijd na maken van een afspraak das een beetje jammer.
NEE ik weet het nogsteeds niet :(
aaaarrrggghhhh zoiets denk ik dan maar :)
Sum>> Kimmetje heb een zwarte panter op haar enkel :D
 
ik wil er nog een laten zetten.. hellraiser icon op me schouderblad :)
 
Ik heb er 2 stuks, een cobra links onder aan mijn rug, maardaar ga ik iets overheen laten zetten, en ik heb mijn initialen ABK tussen mijn schouderbladen staan (iets hoger, richting nek)
1 navelpiercing, tong piercing had ik ook maar jezeus! Wat is dat iritant zeg!!! Die heb ik na 5 maanden eruit gerukt. Het zoent niet lekker ook....
Ik wil d'r ook eentje laten zetten. Ik weet al wat en waar alleen is het nog de vraag wanneer. Maar komen gaat ie er zeker. :)
heb het wapen van Amsterdam op me schouderblad staan, eind volgende maand komt het oude logo van Ajax op mijn borst te staan
foto van Amsterdamse wapen staat op mijn homepage www.jeffrey.geindomein.nl
Ik wou der vroeger 1

Maar de laatste tijd kan ik geen 1 reden voor verzinnen om hem te zetten

Heb ik australie overal naar binnen gelopen om te kijken of der wat was, maar ik denk dat ik blijer ben met me lichaam zonder tato
 
ik heb het teken wat op de videohoes staat van de film BLADE op mijn linkerschouderblad en er komt er nog een binnenkrot op me onderrug (eigen ontwerp)...
en uiteindelijk nog eentjuh op me lies
dat moet voldoende zijn
:)
 
helemaal onder op mijn rug, gewoon een kleine tribal, niet groot, maar ik ben er trots op.
tribal onder op me rug net boven mijn broek. middelmatige grootte en ben er wel superblij mee:D
 
tattoo mja ik teken al jaren van die tribals
daarvan probeer ik de mooiste om te laten zetten in een permanente
tot nu toe hou ik het meestal bij plaatjes die ik gewoon teken op mijn hand :)

test
(of ik een plaatje kan zetten hiero)
[img]"http://home.student.utwente.nl/f.p.m.devries-10\DSCF00542.jpg"[\img]
 
damn mislukt nog een keertje proberen :)

[img]http://student.utwente.nl/f.p.m.devries-10/DSCF00542.jpg[\img]
 
nog een keertje :)

[img]"http://student.utwente.nl/f.p.m.devries-10/DSCF00542.jpg"[\img]
 
grrrrrrrrrr iemand een idee???
streepje bij laatste img andere kant op