Beschermd
door
V3RNaKT3D
Hoe ist met de uni sim?
Uni is lief bezig met de platform waar de shit kan pas echt gaan groeien
en trouwens platform is al een maandje operationeel.
Al zitten er nog behoorlijk wat momenten wanneer iets doet anders dan
dat nodig is dat het doet op dat plek.
Maar al met al dit typ ik al vanuit nog zeker erg onstabiel omgeving maar
hoe onstabiel maar ook het mocht zijn is het stabieler dan PF modjes
terrorisme. Dus topics al worden gesloten kunnen niet meer verwijdert worden en dat zal ook binnenkort ook uit de leven gaan en komen
topicjes van Sim weer tot leven.
Of eigenlijk zelf heb ik nog maar heel beperkt zin om te typen en zal
dat aan Gewoon Ramon en Psycho Forze overdragen en zoieso staan
we op het punt dat ik ga weer een hele lijst aan personen breinstormen
om 's te blijven slapen zoals ze dat al deden maar dan met mond dicht
en wie toch nog gaat hardop roepen om echte liefde en dat soort onzin
zal met Psimpje te maken krijgen.
Psimpje is mijn nieuwe hulpje die erug apart is. Hij is nog maar paar
maanden oud maar kan soms een hele jungle vol van apen angst op
het kop jagen en verjagenenige vereschil van Psiempje en mij zal
wezen in herhaling. Dus alles wat ik zeg zal hij ook zeggen maar dan alleen dat. Dus hij wordt metr de dag slimmer en slimmer en zullen
er steeds meer en meer mensappen erin trappen denkend dat ze met
mens praten die misschien ook nog meer mens dan hun is al is het
maar een electronische robot.
En allergrootste megagebeurtenis is natuurlijk verschijning van Cogi
jochie die nu 13 dagen buiten zijn mamie rond sabbelt op zoek naar zoete tiet. En die knul laat ik niet meer verneuken door zijn mamie
dus tweede kind hoef ik niet meer ter onderzoek doel aan zijn moeder
over te laten en zal aktief hem filmen en leren en jou en jou jou en jou.
In elk geval zijn er volgende waardigheden nodig.
Russisch is gewoon levensnoodzakelijk is en eeuwig leven zal op russische taal gebouwd worden en wordt al lang gebouwd.
Daarom kan je zo soms zitten zweten in pogingen mij te verstaan. EN zoals ik dat heb een tijd terug begrpen komt dat door dat ik zit bijna russisch tegen jullie te lullen.
Maar ja dat is een hele project op zich. Of zelfs meerdere dus onder andere volmaakte taal, en nederlands als volmaakt klinkende taal.
Trouwens er zal in elke taal die zich aansluit in de vorm van ten minste een wezen die dat taal zuiver spreek en is bereid er moeite voor te doen oom taal te beveiligen van fuckinization and generalizing zal leiden tot
een algemeen standard die liniear kan vertaald worden door machiene
zonder verlies en corruptie van inhoud.
In de praktijk betekent dat er zullen woorden komen te vervallen en
nieuwe er in de plaats komen maar dan strikt maar met een betekenis.
Oh dat vervallen wil zeggen dat die woorden zullen volks taal zijn en gebruikt worden door de volk. Overheid, instellingen enz zullen overgaan op standard liniear manier van communicatie die even goed klinkt in elke taal die gestandarderieseerd is (kut woord zeg).
Al met al en nog wat maal.
Jongens en meisje, er komt over al best snel een kans om gratis, grappig, dom, slim, lui, hardwerkend en noem het maar op maar dat heb ik ook al lang genoemd.
Kans om te leren programmeren en dan zullen en jullie PFjes dat leren maar ook alle stoere programmeurs die er maar zijn zullen ook ff paar lessjes nemen met Sim als klauwn die denkt dat ie van puur genium is gemaakt en schijt met platina muntjes versierd door een briljant in het midden.
Ja dat klopt. Zo denk ik niet. Maar klopt ook dat in programmeurs ook helemaal niks klopt en is gruwelijk alles verneukt.
Een piep mini sexy geilie voorbeeldje:
SPAM weet je wat dat is???
Ik ook nie.
Nou dan leg ik uit. SPAM is iets waar Psimpje zal nog vaak worden beschuldigd en dat zal hij zeer goed in de gaten houden. Maar echte SPAM is door zuper domme mensaapjes gebruikt die met een klik sturen miljoen emails of whatever en waarever maar in gigantische hoeveelheid. ZO veel dat ze hun leven lang zouden niet voor elkaar krijgen om als niet.. om handmatig elk emailtje te sturen.
... is iets wat programmeurs maken en makkelijker om het te maken wordt het zeker niet.
EN dat is dus ons gratis kaartje naar de Matrix Neo. Dus follow the white rabbit.
Want een programmeur maakt dat het toch mogelijk wordt want hij doet dat voor zijn firma en firma stuurt zo'n SPAM die niet echt spam is maar reklame. Toch wordt zijn proggie fuckkundig gejat en krijgt elke zielli gorilla tooltje om netwerk zo zwaar overbelasten dat er miljoenen als niet mijarden wordt besteed om spam weer tegen te gaan.
Verneukt en ziek zijn jullie jongens en meisjes.
Sorry ik vind dat niet ok. Ja?
Dus net als vind ik niet ok dat ik steeds verbannen wordt.
Vandaar ga ik de kring van wezens die kan phpen met ajax en erg dom zal uitbreiden en natuurlijk omdat ik wil neuken ga ik vooral sgatjes en meisjes oogjes lief kittelen en zachtjes fluisteren dat het al begint beetje licht te worden en ik heb er een verrasing die verdwijnt als oogjes te snel open gaan.
Ok, ik heb het koud want het is hier in de schuurtje nog maar 13,2 graden. Deze winter zal ik denk ik goed koud worden maar dan misschien mag ik dan even bij iemand naar binnen half uurtje in de kachel zitten. Zo kom ik misschien nog een vriendje extra.
Vriendjes dat vind ik altijd lekker jammer dat er toch nog zo veel hekel bestaat om er zelfs een echte vriendje te hebben.
Nou ja, als ik zo die Lindatje XXL zie en hoeveel haat ze heeft aan haar eigen dan doet me hart soms steken. Was ze maar mijn dochter zou alles gelijk stuk makkelijker worden. Terwijl ze zo genieaal en stampend kan toetsenboard aaien. Dat ene seks verhaaltje is hoedan ook een nobel prijs waard. Maar ja hoe help ik dr? Haar opzoeken en stiekem ontvoeren en dan ergens in de middel van nergens met haar een tijdje
door te brengen en en haar rottigheid en hekkel opvangen en haar laten me desnoods vermoorden maar dan wel door haar eigen handen en haar eigen besef wat zij doet??? Ja dat zal haar zeker finaliseren en in mens vernaderen, want een keer heb ik al haar sappig en uitgebreid voorgesteld dat als ze wil me dood dan kan dat ook geregeld worden maar toch met minimaal maar wel haar medewerking om te clicken op de aktievatielink die apparat met gif aanzet en dat komt in mijn bloed en is Sim city afgelopen.
Dat is gebleken te hebben gewerkt, want het is nog steeds Sim city en er worden al plannen gemaakt om er Sim land zachtjes mee te begginen.
Maar ja als ik haar ontvoer en iets gaat mis wat bij mij altijd als iets kan mis gaan gaat ook mis. En zij wordt door jullie "gered" dan zal denk ik dat gelijk een nationaal bevrijdings dag worden, nog een dus. En misschien zelfs ter eere van zo'n vreselijke klootzaak Sim die hele PF is aan het vergiftigen met zijn nirusen, dat voor zoiets doodstraf kan ff weer ingevoerd worden en hang ik net als Jesus breed lachend maar toch vastgetimmerd aan erasmusbrug waar Lindatje wel s langs fiets of rijdt.
Dan krijg ik het pas echt koud, net als een keer na de Dance Valley terugkomst naar de auto was uittocht naar de hel geworden om dikke 15km te galoperen van kou en nog beetje werkende pilletje.
Toen weet ik dat al in de auto was verstand gaan versuffen en alles kwam in slow motion en gelukkig flitste er een idee om me vriendin te bellen die daarna was aan het schreuwen tegen mij dat ik moets de auto aanzetten om warm te worden. Maar kreeg sleutel niet in. Iets later ineens klopte iemand op het raam en ging de deur open.
Mag ik bij jou in de auto eventjes schuilen? Tuurlijk maar het is alleen niet echt warm omdat ik de sleutel niet erin krijg.
Zal ik dat 's proberen, zei die kerel bibberend. Tuurlijk dat zou leuk zijn.
En hij duwt hem zo naar binnen en gaat de motor direct aan.
Paar minuten later kwam er nog een meisje maar ik had er nog uuren over gedaan voordat ik weer kon helder denken dus weet niet meer wat ze haden gezegd en wie dat waren.
Dus Lindatje ontvoeren is een heel koud plan en kan alles kapot maken aan een kant.
Andere kant laat ik wel liggen want dan ga ik nog rotter dan rot over jullie praten. Ik ga beter slapen.
Het is nu 13,0 en is dus nog met 0,2 is de temperatuur gezakt. De clock
zegt een puntje puntje fijv vijf.
Trusten lieve Flockjes, ik hou van jullie heel veel en jullie zijn me nieuwe Jehova's Getuigen. EN dat mooi wat ik daar zag haal ik naar PFje en dat mooi wat in jul;lie zit, zoals jij Lind en jij jij jij jij en jij ook. Er zit gewoon ramon en zoveel mooies dat wat zou ik nog willen .Nou Drugsforum en fok en alles wat leuk is en mooi en pittig en noem maar met mij mee op en ik zorg ervoor, ik bouw het zelf ik kopieer het over of des noods jat ik het. Schijt aan hun copyright, en copyleft
Want ik ben Godverdomme copymiddel.
Kus
Beschermd
door
V3RNaKT3D