Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Uitspraak van FC Lacoste op zaterdag 3 november 2007 om 00:52:was die niet al een tijdje dood
supporters gerelateerd juist niet, qua voetbal....tjah..dat zeker.
Uitspraak van FC Lacoste op zaterdag 3 november 2007 om 00:58:het over willem zelf niet over de club... volgende week gaan jullie er weer aan
hehehe jah joh...die dood jeh. Over dat voetbal, tjah vast wel...moette dit lezen, armoed trainer die we hebben
http://www.omroepbrabant.nl/?news/89354752/Onverwacht+verlies+van+Willem+II.aspx
Dan dat laatste stuk over niet opstappen. Lach je toch gewoon om man....
laatste aanpassing
Niet opstappen"
Dennis van Wijk zal als trainer van Willem II niet zomaar de handdoek in de ring gooien. Dat zei de 44-jarige Amsterdammer vrijdag na de verloren wedstrijd. "In tegenstelling tot veel voetballers ben ik nog niet financieel onafhankelijk. Ik heb een gezin, ik heb kinderen en wil dus geld verdienen. Voorlopig denk ik niet aan opstappen", aldus Van Wijk. Hij constateerde echter ook dat je in voetbal "overal rekening mee moet houden." Voor aanvang van de competitiewedstrijd sprak algemeen directeur Frank Molkenboer nog het vertrouwen in Van Wijk uit.
ja kan me voorstellen dat als het je cluppie is dat je gek wordt.
toch heeft die ergens toch ook gelijk... als die zelf opstapt krijg die geen uitkering.... denk ook niet dat het aan hem alleen ligt... willem II heeft natuurlijk de afgelopen jaren echt veel kwaliteit verkocht... en een stuk minder teruggehaald...
Dennis van Wijk zal als trainer van Willem II niet zomaar de handdoek in de ring gooien. Dat zei de 44-jarige Amsterdammer vrijdag na de verloren wedstrijd. "In tegenstelling tot veel voetballers ben ik nog niet financieel onafhankelijk. Ik heb een gezin, ik heb kinderen en wil dus geld verdienen. Voorlopig denk ik niet aan opstappen", aldus Van Wijk. Hij constateerde echter ook dat je in voetbal "overal rekening mee moet houden." Voor aanvang van de competitiewedstrijd sprak algemeen directeur Frank Molkenboer nog het vertrouwen in Van Wijk uit.
ja kan me voorstellen dat als het je cluppie is dat je gek wordt.
toch heeft die ergens toch ook gelijk... als die zelf opstapt krijg die geen uitkering.... denk ook niet dat het aan hem alleen ligt... willem II heeft natuurlijk de afgelopen jaren echt veel kwaliteit verkocht... en een stuk minder teruggehaald...
true....hebben we vanavond ook wel ff duidelijk gemaakt. Maarja, kargbo zal ook wel weer voor 10/15 miljoen verkocht worden. En dan kan woem tweej weer opnieuw beginnen te kleunen. Is gewoon zwaar kansloos, beleidsbepalers hier zijn eigenaar van schrobbeler fabriek en denken er verstand van te hebben. Terwijl clubmensen hier worden weggejaagd met een bos bloemen....... Ben benieuwd hoe dit seizoen verder verloopt....
true....hebben we vanavond ook wel ff duidelijk gemaakt. Maarja, kargbo zal ook wel weer voor 10/15 miljoen verkocht worden. En dan kan woem tweej weer opnieuw beginnen te kleunen. Is gewoon zwaar kansloos, beleidsbepalers hier zijn eigenaar van schrobbeler fabriek en denken er verstand van te hebben. Terwijl clubmensen hier worden weggejaagd met een bos bloemen....... Ben benieuwd hoe dit seizoen verder verloopt....
ja idd. willem II rommelt het nu al een paar jaar... gaat een keer goed fout. triest altijd als clubmensen worden weggejaagd.
Uitspraak van FC Lacoste op zaterdag 3 november 2007 om 01:19:gaat een keer goed fout
Is het vanavond al gegaan. Eretribune, hoofdingang en spelershome bestormt. Daarbij is een speler geslagen
Is het vanavond al gegaan. Eretribune, hoofdingang en spelershome bestormt. Daarbij is een speler geslagen ben benieuwd wat er morgen in de krant staat. Zal wel weer volop viva de voetbalwet zijn blablabla.... Nou ben pitten..... mzzl
ja dar hoorde ik net al op de radio ook... maar bedoelde dat je een keer echt tegen degradatie gaat voetballen...
Uitspraak van FC Lacoste op zaterdag 3 november 2007 om 01:27:maar bedoelde dat je een keer echt tegen degradatie gaat voetballen...
volgens mij was dat de laatste 2 seizoenen niet anders, en nu zit het er ook weer aan te komen
ach de jupiler league is niet eens een ramp, er zitten best leuke kanten aan. ik denk iig dat een hoop meelopers weg zullen gaan bij degradatie
Supporterssite Willem II uit protest op zwart
Het verlies van Willem II tegen VVV-Venlo heeft de Tilburgse supporters wederom aangezet tot acties. Ditmaal via het web, waar de site Tilbo.com op 'zwart' is gezet.
Bij het betreden van de website verschijnt de beladen boodschap: 'Willem II is dood', met daaronder de verwijzing naar het condoleanceregister. Dit naar aanleiding van de slechte prestaties in de Eredivisie. Ook vrijdag werd weer verloren door de mannen van Dennis van Wijk. VVV-Venlo was in Tilburg met 1-2 te sterk.
Het uit de lucht halen van de site is één van de vele acties van de Willem II-achterban om te protesteren tegen het wanbeleid. Eerder deze week werden in de tuinen van onder meer voorzitter Hans Verbunt (foto) spandoeken met vijandige teksten opgehangen.
Het verlies van Willem II tegen VVV-Venlo heeft de Tilburgse supporters wederom aangezet tot acties. Ditmaal via het web, waar de site Tilbo.com op 'zwart' is gezet.
Bij het betreden van de website verschijnt de beladen boodschap: 'Willem II is dood', met daaronder de verwijzing naar het condoleanceregister. Dit naar aanleiding van de slechte prestaties in de Eredivisie. Ook vrijdag werd weer verloren door de mannen van Dennis van Wijk. VVV-Venlo was in Tilburg met 1-2 te sterk.
Het uit de lucht halen van de site is één van de vele acties van de Willem II-achterban om te protesteren tegen het wanbeleid. Eerder deze week werden in de tuinen van onder meer voorzitter Hans Verbunt (foto) spandoeken met vijandige teksten opgehangen.
Die van Wijk bakt er al sinds het begin van vorig seizoen van. Als ie toevallig een keer op voorsprong komt moet het elftal massaal achteruit lopen, waardoor je weet dat je toch weer een tegentreffer krijgt. Vorig jaar lag het aan El Hamdaoui (het lag volgens van Wijk aan de blessures), het eerste jaar kreeg ie van veel mensen nog het voordeel van de twijfel. Nu zijn dan wel El Hamdaoui en Hadouir verkocht, maar er kan veel meer uit deze selectie geput worden dan de 15e plaats. Want leg hem maar eens naast die van VVV, Excelsior, Heracles, Sparta, en zelfs de Graafschap. Dan zul je zien dat het team kwalitatief niet eens zo slecht is, meer dan deze 15de plek in ieder geval. Maar ik denk ook dat met een goede trainer ook het linkerrijtje te hoog gegrepen is.
Met andere woorden, ik hoop dat er voor de verandering eens niet tegen degradatie gevoetbalt moet worden want ik ga tegenwoordig met steeds minder plezier naar het stadion.
Met andere woorden, ik hoop dat er voor de verandering eens niet tegen degradatie gevoetbalt moet worden want ik ga tegenwoordig met steeds minder plezier naar het stadion.
laatste aanpassing
Uitspraak van FC Ultrajectum op maandag 5 november 2007 om 12:55:stillem2 stilburg
kon er nou echt niks beters uit komen?
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 november 2007 om 15:58:nee mang! hijs een echte hoolikang jwt
Beroep: Hooligan
laatste aanpassing