Partyflock

Forumonderwerp · 977366

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

hoop van wel...

Ik zal dat Tokkie mormel naast het uitvak wel missen bij WII dan...

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 november 2007 om 22:18:
whehe 2-1

Uitspraak van FC Lacoste op vrijdag 2 november 2007 om 22:42:
hou het vermeer

Willem II...R.I.P
Uitspraak van Yelle 709 op zaterdag 3 november 2007 om 00:50:
Willem II...R.I.P

was die niet al een tijdje dood
Uitspraak van FC Lacoste op zaterdag 3 november 2007 om 00:52:
was die niet al een tijdje dood

supporters gerelateerd juist niet, qua voetbal....tjah..dat zeker.
Uitspraak van Yelle 709 op zaterdag 3 november 2007 om 00:55:

had het over willem zelf :d niet over de club... volgende week gaan jullie er weer aan :p
Uitspraak van FC Lacoste op zaterdag 3 november 2007 om 00:58:
het over willem zelf niet over de club... volgende week gaan jullie er weer aan

hehehe jah joh...die dood jeh. Over dat voetbal, tjah vast wel...moette dit lezen, armoed trainer die we hebben

http://www.omroepbrabant.nl/?news/89354752/Onverwacht+verlies+van+Willem+II.aspx

Dan dat laatste stuk over niet opstappen. Lach je toch gewoon om man....
laatste aanpassing
Niet opstappen"
Dennis van Wijk zal als trainer van Willem II niet zomaar de handdoek in de ring gooien. Dat zei de 44-jarige Amsterdammer vrijdag na de verloren wedstrijd. "In tegenstelling tot veel voetballers ben ik nog niet financieel onafhankelijk. Ik heb een gezin, ik heb kinderen en wil dus geld verdienen. Voorlopig denk ik niet aan opstappen", aldus Van Wijk. Hij constateerde echter ook dat je in voetbal "overal rekening mee moet houden." Voor aanvang van de competitiewedstrijd sprak algemeen directeur Frank Molkenboer nog het vertrouwen in Van Wijk uit.

ja kan me voorstellen dat als het je cluppie is dat je gek wordt.

toch heeft die ergens toch ook gelijk... als die zelf opstapt krijg die geen uitkering.... denk ook niet dat het aan hem alleen ligt... willem II heeft natuurlijk de afgelopen jaren echt veel kwaliteit verkocht... en een stuk minder teruggehaald...
true....hebben we vanavond ook wel ff duidelijk gemaakt. Maarja, kargbo zal ook wel weer voor 10/15 miljoen verkocht worden. En dan kan woem tweej weer opnieuw beginnen te kleunen. Is gewoon zwaar kansloos, beleidsbepalers hier zijn eigenaar van schrobbeler fabriek en denken er verstand van te hebben. Terwijl clubmensen hier worden weggejaagd met een bos bloemen....... Ben benieuwd hoe dit seizoen verder verloopt....
Uitspraak van Yelle 709 op zaterdag 3 november 2007 om 01:14:
true....hebben we vanavond ook wel ff duidelijk gemaakt. Maarja, kargbo zal ook wel weer voor 10/15 miljoen verkocht worden. En dan kan woem tweej weer opnieuw beginnen te kleunen. Is gewoon zwaar kansloos, beleidsbepalers hier zijn eigenaar van schrobbeler fabriek en denken er verstand van te hebben. Terwijl clubmensen hier worden weggejaagd met een bos bloemen....... Ben benieuwd hoe dit seizoen verder verloopt....

ja idd. willem II rommelt het nu al een paar jaar... gaat een keer goed fout. triest altijd als clubmensen worden weggejaagd. :s bestuur is vaak kut... bij veel clubs. zitten er alleen om een beetje in de belangstelling te staan enzo :/ lieten vanavond stukkies zien op sport jah. dat het al een paar dagen onrustig is bij jullie
Uitspraak van FC Lacoste op zaterdag 3 november 2007 om 01:19:
gaat een keer goed fout

Is het vanavond al gegaan. Eretribune, hoofdingang en spelershome bestormt. Daarbij is een speler geslagen:( ben benieuwd wat er morgen in de krant staat. Zal wel weer volop viva de voetbalwet zijn blablabla.... Nou ben pitten..... mzzl
Uitspraak van Yelle 709 op zaterdag 3 november 2007 om 01:23:
Is het vanavond al gegaan. Eretribune, hoofdingang en spelershome bestormt. Daarbij is een speler geslagen ben benieuwd wat er morgen in de krant staat. Zal wel weer volop viva de voetbalwet zijn blablabla.... Nou ben pitten..... mzzl

ja dar hoorde ik net al op de radio ook... maar bedoelde dat je een keer echt tegen degradatie gaat voetballen...
wij degraderen..let maar op.....

Uitspraak van Yelle 709 op zaterdag 3 november 2007 om 01:30:

Denk eerlijk gezegt VVV hoor..
Uitspraak van Yelle 709 op zaterdag 3 november 2007 om 01:30:

van mij mogen ze. Kom op zeg na vanavond verdien je het niet eens om in de eredivisie te voetballen.

Probleem is als we degraderen komen we niet meer terug.

Kut voetbal :D

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 3 november 2007 om 09:20:
voetbal

is
Kut

Kut voetbal :D

Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 oktober 2007 om 12:35:
hoop van wel...

Uitspraak van FC Lacoste op zaterdag 3 november 2007 om 01:27:
maar bedoelde dat je een keer echt tegen degradatie gaat voetballen...

volgens mij was dat de laatste 2 seizoenen niet anders, en nu zit het er ook weer aan te komen

ach de jupiler league is niet eens een ramp, er zitten best leuke kanten aan. ik denk iig dat een hoop meelopers weg zullen gaan bij degradatie

Artiest Gohan
Willem II eruit GAE erin
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 3 november 2007 om 13:12:
Willem II eruit GAE erin

zou gaaf zijn!

Supporterssite Willem II uit protest op zwart
Het verlies van Willem II tegen VVV-Venlo heeft de Tilburgse supporters wederom aangezet tot acties. Ditmaal via het web, waar de site Tilbo.com op 'zwart' is gezet.

Bij het betreden van de website verschijnt de beladen boodschap: 'Willem II is dood', met daaronder de verwijzing naar het condoleanceregister. Dit naar aanleiding van de slechte prestaties in de Eredivisie. Ook vrijdag werd weer verloren door de mannen van Dennis van Wijk. VVV-Venlo was in Tilburg met 1-2 te sterk.

Het uit de lucht halen van de site is één van de vele acties van de Willem II-achterban om te protesteren tegen het wanbeleid. Eerder deze week werden in de tuinen van onder meer voorzitter Hans Verbunt (foto) spandoeken met vijandige teksten opgehangen.

:lol:

GAE erin

laten we t hopen

Willem II

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 3 november 2007 om 14:34:
dood

Uitspraak van Yelle 709 op zaterdag 3 november 2007 om 00:55:

broek af teten blood hollandse hoeren

laatste aanpassing

.

Up

eindelijk goed nieuws bij ons :cheer:
laatste aanpassing
Want? Ik heb vrijdag 2e helft gezien.... het lijkt er mij meer op dat jullie selectie op dit moment gewoon niet goed genoeg is... dus de schuld ligt meer bij diegene die verantwoordelijk zijn voor technisch beleid.

Die van Wijk bakt er al sinds het begin van vorig seizoen van. Als ie toevallig een keer op voorsprong komt moet het elftal massaal achteruit lopen, waardoor je weet dat je toch weer een tegentreffer krijgt. Vorig jaar lag het aan El Hamdaoui (het lag volgens van Wijk aan de blessures), het eerste jaar kreeg ie van veel mensen nog het voordeel van de twijfel. Nu zijn dan wel El Hamdaoui en Hadouir verkocht, maar er kan veel meer uit deze selectie geput worden dan de 15e plaats. Want leg hem maar eens naast die van VVV, Excelsior, Heracles, Sparta, en zelfs de Graafschap. Dan zul je zien dat het team kwalitatief niet eens zo slecht is, meer dan deze 15de plek in ieder geval. Maar ik denk ook dat met een goede trainer ook het linkerrijtje te hoog gegrepen is.

Met andere woorden, ik hoop dat er voor de verandering eens niet tegen degradatie gevoetbalt moet worden want ik ga tegenwoordig met steeds minder plezier naar het stadion.
laatste aanpassing

Willem II

Uitspraak van verwijderd op maandag 5 november 2007 om 10:51:
minder plezier

Uitspraak van Winneke op maandag 5 november 2007 om 10:42:
meer

degradatie

Willem II

Uitspraak van Winneke op maandag 5 november 2007 om 10:42:
niet goed genoeg

15e plaats

respect voor johang de snor gisteravond.
rotte appels(wassing & van wijk) zijn eruit... Nu gewoon volle gas erop!
alsof het nu in één keer stukken beter zal gaan :/

Ik heb niks met Willem II, maar die Van Wijk had er al veel eerder uitgemoeten. Dat is toch geen trainer voor dit niveau. Ik lees nu in de krant de naam van Erwin Koeman. Dat is wel een goeie trainer. Maar goed in die selectie van jullie moet ook nog flink de bezem.

Uitspraak van FC Ultrajectum op maandag 5 november 2007 om 12:55:
stillem2 stilburg

kon er nou echt niks beters uit komen?

nee mang! hijs een echte hoolikang jwt

haphap

Hoop 't niet...liever zo'n amateurclubje als Excelsior of Heracles!

Uitspraak van verwijderd op maandag 5 november 2007 om 15:58:
nee mang! hijs een echte hoolikang jwt

Beroep: Hooligan

:roflol:
laatste aanpassing

gekke bois
Uitspraak van Stief op maandag 5 november 2007 om 13:16:
alsof het nu in één keer stukken beter zal gaan

ik hoop ut wel :)
dip jij word nog een beroemt ;)
laatste aanpassing