Partyflock

Forumonderwerp · 976738
1 volger · 5227x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Als het gaat over moslims in Nederland komen er een hoop onderbuikgevoelens los onder de Nederlandse bevolking.
De Islam zou niet te verenigen zijn met onze democratie, moslims zouden hun vrouwen systematisch mishandelen en allemaal de democratische staat willen vernietigen.
Hoe dit beeld is ontstaan is een andere discussie maar het feit is dat dit (naar mijn inzicht geheel onterechte) beeld door veel Nederlanders als realiteit gezien wordt.
Daarom wil ik zorgen voor een tegenhanger van dit verkeerde beeld.
Dus moslims op partyflock, voel je, je geroepen om iets te doen aan het verkeerde beeld dat overheerst, zet dan in dit topic wat het moslim zijn betekent voor wie je bent, wat je doet en hoe je in het leven staat en hoe je aankijkt tegen de democratische waarden.
Inzicht is de eerste stap naar respect en acceptatie.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 13 oktober 2007 om 16:24:
Inzicht is de eerste stap naar respect en acceptatie.

Maar helaas, de meeste PF hebben hun mening al gevormd zonder enige onderbouwing......

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 22 oktober 2007 om 14:19:
ik had van jou niet verwacht dat je volksverrader bent

:'(

Jankebalk van 30 jaar.. :aai:

Grow up man.. :loser:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
pi-pa-paddestoel....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 22 oktober 2007 om 19:05:
pi-pa-paddestoel....

Ik ben zo bang, ik ben xeno.. :'(

:aai:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Het gerucht gaat dat Bos en Lommer in Amsterdam "Mos en Limmer" gaat heten :rot:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 22 oktober 2007 om 14:20:
ik had van jou niet verwacht dat je volksverrader bent

Ik snap nog steeds nie6t wat je ermee bedoelt, Xenoboiiiiiiii

Waarschuw beheerder
Laatst een artikel gelezen in de intermediar, waar­in de man wordt onderverdeeld in 6 soorten.

Vel­en van de hier postende mannen kunnen worden onder­gebracht in de categorie DE ONGENUANCEERDE CRITICU­S

---------------------------------------------­------------
De man in zes soorten
Marketingstra­teeg en socioloog Norbert Mirani verdiept zich van­uit het Kenniscentrum van Sanoma Men’s Magazines (­SMM) in de Nederlandse man. SMM is de uitgever van­ bekende mannenbladen als Panorama, Nieuwe Revu en­ Playboy. In zijn binnenkort te verschijnen boek M­erken maken de man analyseert Mirani de ontwikkeli­ng van de man sinds de Tweede Wereldoorlog en sche­tst hij zes mantypen op basis van mentaliteitsprof­ielen. Daar moet bij vermeld worden dat niemand in­ één enkel hokje past. Elke man heeft bij wijze va­n spreken een overheersend ‘sterrenbeeld’ met een ­of meerdere ascendanten. De hoofdtypen komen in Ne­derland in ongeveer gelijke mate voor.

De stre­ber
Deze man hecht relatief veel waarde aan mach­t en status, en scoort laag op berusting, spaarzaa­mheid en familie. Oververtegenwoordigd in de leeft­ijdsgroep tot 35 jaar (met een accent op de groep ­tot 24 jaar; veel studenten). Grootstedelijke ment­aliteit, innovatief, verzorgd, ambitieus en compet­itief.

De planner
Deze man kenmerkt zich doo­r orde en structuur, principes en spaarzaamheid. H­echt waarde aan zijn directe familie en/of gezin, ­maar minder aan sociale contacten. Vindt zorg voor­ anderen van belang en wil goed verzekerd zijn. He­cht waarde aan kleding uit oogpunt van representat­iviteit.

De ongenuanceerde criticus
Heeft in­ het leven niet bereikt wat hij wil en pareert dat­ gevoel door kritiek te uiten op de maatschappij. ­Zijn rol daarin is die van slachtoffer: de wereld ­is oneerlijk. Zijn belangrijkste motivaties zijn a­anzien, bezit hebben en hogerop komen. Heeft een l­age sociale status.

De familieman
Wordt geka­rakteriseerd door familiewaarden, sociale contacte­n en idealisme. Steunt goede doelen en wil bijdrag­en aan een betere maatschappij. Bekommert zich nie­t om status. Oververtegenwoordigd vanaf 35 jaar, m­et een accent op 50-plus. Vindt dat jonge moeders ­thuis bij de kinderen moeten zijn en veroordeelt o­verspel. Is behulpzaam en houdt niet van verrassin­gen.

De genieter
Hedonistisch profiel. Onder­nemend en actief; zijn belangrijkste activiteiten ­zijn sporten en stappen met vrienden. Lossere kijk­ op het liefdesleven dan de andere typen en heeft ­relatief veel relaties en sekspartners gehad. Geef­t makkelijk geld uit aan zaken als kleding en uitg­aan. Oververtegenwoordigd in de leeftijdscategorie­ 16-34 jaar.

De vrijbuiter
Wars van conventi­es, haat planning en regeltjes. Onafhankelijkheid ­en vrijheid staan bij deze individualist hoog in h­et vaandel. In zijn interesses scoort technologie ­hoog en mode opvallend laag. Vooral vertegenwoordi­gd onder jongeren en 65-plussers.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 23 oktober 2007 om 08:26:
Vel­en van de hier postende mannen kunnen worden onder­gebracht in de categorie DE ONGENUANCEERDE CRITICU­S

De meesten hier zijn nog jong dus dat lijkt me sterk, bovendien
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 23 oktober 2007 om 08:26:
Daar moet bij vermeld worden dat niemand in­ één enkel hokje past. Elke man heeft bij wijze va­n spreken een overheersend ‘sterrenbeeld’ met een ­of meerdere ascendanten. De hoofdtypen komen in Ne­derland in ongeveer gelijke mate voor.

Klinkt me niet als een erg betrouwbare marketingstrateeg, eentje die naar de sterren kijkt voor z'n wetenschap ;)

Trouwens wat heeft marktsegmentatie met flockers te maken, wil je ons je mening aansmeren ofzo? ;)
Waarschuw beheerder
De Islam zou niet te verenigen zijn met onze democratie, moslims zouden hun vrouwen systematisch mishandelen en allemaal de democratische staat willen vernietigen

Dat is ook vaak zo :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :flower:Ik ben ik. op dinsdag 23 oktober 2007 om 11:16:
Dat is ook vaak zo

:nee: Dat hoor jij vaak
Wordt geschat op 2%
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Azul op dinsdag 23 oktober 2007 om 11:19:
Dat hoor jij vaak
Wordt geschat op 2%

2%?? :X
Als ik het vaak hoor, dan is het heus wel vaker :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :flower:Ik ben ik. op dinsdag 23 oktober 2007 om 11:21:
2%??
Als ik het vaak hoor, dan is het heus wel vaker

Dus jij laat je bespelen door de media :aai:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Azul op dinsdag 23 oktober 2007 om 11:30:
Dus jij laat je bespelen door de media

Nee ik denk wat ik zelf denk :yes:,
ik heb op een 3 kwart buitenlandse school gezeten, en een pretje was het niet :no:

Helemaal de moslims (Y) met uitspraken van: Moslims zijn boven alles verheven, christendom is niets en bla bla.

Ze voelen zich bijna altijd beter dan 'n ander.

Maar btw ik ken ook goeie moslims daar niet van, maar 3 kwart is in mijn ogen echt egoistisch
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Volgens mij haal je dan dingen door elkaar ;)
Die jongeren die alles kapot willen maken omdat ze gefrustreerd zijn, geen sturing hebben gekregen, niet weten wie of wat ze zijn.. kan je moeilijk moslim noemen en al zijn ze dat de oorzaak dat ze zo gefrustreerd zijn ligt ook niet in de islam denk ik zo ;)

Maar ja jij denkt wat je zelf denkt
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :flower:Ik ben ik. op dinsdag 23 oktober 2007 om 11:32:
Helemaal de moslims met uitspraken van: Moslims zijn boven alles verheven, christendom is niets en bla bla.

Weet ook niet waar je dan op school hebt gezeten, ik ken veel moslims maar dat gaat een beetje ver
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Azul op dinsdag 23 oktober 2007 om 11:34:
kan je moeilijk moslim noemen en al zijn ze dat de oorzaak dat ze zo gefrustreerd zijn ligt ook niet in de islam denk ik zo

Ze noemen zichzelf moslim :yes:,
en ja ik wil niet in elkaar geslagen worden :X

Maar goed je hebt er ook wel gelijk in, misschien haal ik het een beetje door elkaar, maar je begrijpt wel dat mijn frustraties er wel zijn :yes:.

Ben ooit bijna gestikt door een moslim. En waarom omdat hij zich veel beter voelde dan dat ik blijkbaar was :X

Maar nogmaals, ik heb echt niets tegen alle moslims! :O

Waarschuw beheerder
Als het gaat over moslims in Nederland komen er een hoop onderbuikgevoelens los

ik denk dat ik naar de wc moet...

Waarschuw beheerder
Hebben ze Xeno nou verbannen?
Wat zijn onze beheerders weer lekker triest bezig zeg! (n)

Zal ik dan maar weer is even zijn plek hier vervangen? :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 23 oktober 2007 om 21:06:
Zal ik dan maar weer is even zijn plek hier vervangen?

Jammer dat Muffty verbannen is.. :lol:

Had jullie wel samen in een topic willen zien..

Waarschuw beheerder
Hahaha, ja, dan hadden we de popcorn er echt bij kunnen pakken! :lol:

Waarschuw beheerder
Stelletje haters jullie! O:)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 23 oktober 2007 om 21:43:
Stelletje haters jullie!

Aanpassen de gekste.. :loser:

Een extreem-rechtse Servische Nazi allochtoon tegen een extreem-rechtse Zionistische Joodse allochtoon. (Y)

Allebei een teringhekel aan elkaar, maar een nog grotere tering hekel aan moslims..

Dat had me toch een leuke avond geworden achter internet.. :nocheer:

;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 23 oktober 2007 om 21:56:
Een extreem-rechtse Servische Nazi allochtoon tegen een extreem-rechtse Joodse allochtoon.

Joden die zijn overal ter wereld allochtoon. Een ander planeet zou misschien een mooi optie voor ze zijn. (y) :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 23 oktober 2007 om 22:01:
Een ander planeet zou misschien een mooi optie voor jou zijn

Aanpassen de gekste..

Waarschuw beheerder
Niet huilen jewboy, je zult daar heus wel nieuwe vriendtjes maken hoor. :aai:

ps: Vergeet je je jewgirl Aaltjelovesdacock ook niet mee te nemen he!

:lol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Azul op maandag 22 oktober 2007 om 12:31:
Misschien tijd om op te houden met kijken naar de verschillen tussen mensen en voort te bouwen op de overeenkomsten?

:respect:
Uitspraak van :flower:Ik ben ik. op dinsdag 23 oktober 2007 om 11:32:
ik heb op een 3 kwart buitenlandse school gezeten

Ik ook, al is dat al heel lang geleden, ook al waren er verschillen, het was niet erg, de tijden zijn erg veranderd :(

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 23 oktober 2007 om 22:08:
Niet huilen jewboy, je zult daar heus wel nieuwe vriendtjes maken hoor.

ps: Vergeet je je jewgirl Aaltjelovesdacock ook niet mee te nemen he!

Al 10e generatie Katholiek, maar ik blijf een Jood voor jou hé?

Als het je leven makkelijk maakt kerel, Wie ben ik om jou bestaan moeilijker te maken? :aai:

Mazel Tov! [img width=51 height=29 cacheid=00011e83000266f2c44fc5611a020d66df]http://thephora.net/forum/images/smilies/kev.gif[/img]

Waarschuw beheerder
Allebei een teringhekel aan elkaar, maar een nog grotere tering hekel aan moslims

Het valt best mee hoor met de haat voor moslims.
Hun primitiviteit vormt geen gevaar voor het blanke suprieure ras.

" Een civilisatie wordt altijd van binnenuit kapot gemaakt, niet van buitenaf! "

Zei ooit een wijze man. :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 23 oktober 2007 om 22:21:

Jij bent de grootste en de lelijkste van allemaal.

oww oww wat haat ik dat jew poppentje zeg! :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 23 oktober 2007 om 22:39:
Jij bent de grootste en de lelijkste van allemaal.

Ach heb tenminste een realistisch wereldbeeld, jij bent een Christen die gelooft in een boek waarvan de helft door Joden geschreven is. Gelooft in de schepping maar wel onderscheid maakt in mensenrassen.. :vaag:

Zoveel tegenstellingen in één mens, jou leven moet barbaars hard zijn.. :aai:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 23 oktober 2007 om 22:45:
jij bent een Christen die gelooft in een boek waarvan de helft door Joden geschreven is

De bijbel is het woord van God, en dus niet het woord van een jew!
Dat staat er netjes in, pak het en lees het zou ik zeggen.
Ik heb dit jou al een paar keer uitgelegt, maar blijkbaar willen jouw hersentjes dit maar niet accepteren.

Gelooft in de schepping maar wel onderscheid maakt in mensenrassen

Wat snap je dus hier aan niet?
Ik geloof simpelweg dat een God bestaat die de schepper is van alles wat wij zien en weten, maar dat ik me niet aan zijn regels hou maakt mij nog steeds niet tot een ongelovige, maar alleen dus tot een slechte Christen.

Zoveel tegenstellingen in één mens, jou leven moet barbaars hard zijn

:no:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 23 oktober 2007 om 22:59:
De bijbel is het woord van God, en dus niet het woord van een jew!

Maar toch als eerst geopebaart aan Mozes en jou "aartsvader" zou Noach moeten zijn. (Y) Volgens mij beiden "joods"?

ongelovige

slechte Christen

Je gelooft niet in zijn regels, dat maakt je een ongelovige.. :loser:

Niet dat het mij heel veel uitmaakt, ik geloof er ook niet in. Maar als je dan zo graag een Christen wil zijn. Doet het dan goed..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 oktober 2007 om 00:10:
Maar toch als eerst geopebaart aan Mozes en jou "aartsvader" zou Noach moeten zijn

Hij openbaart het aan een jood, ja dus? Wat probeer je nou duidenlijk te maken?
Ik zeg toch alleen dat ik alleen in zijn bestaan geloof, en aan wie hij het openbaart en aan wie niet, dat moet ie dan toch lekker zelf weten.
Wat betreft Jezus Christus, elke Christen geloof in de heilige drie. Dat betekent dus dat God zelf als Jezus Christus op aarde gekomen was, en hij dus als God zijnde geen nationaliteit ( jew ) heeft.

Kom op man je bent toch geen mongooltje, dit begrijp je toch wel, of nog steeds niet?

Trouwens... weet je wat, vergeet dit alles boven, want daar ben je blijkbaar toch te dom voor.
Ik zal het wel even nog makkelijker voor je maken, want dan hoef je niet meer na te denken.

Ik interpreteer de Bijbel aan me zelf zoals elke andere die daar het recht tot hebt.
Zoals elke andere Christen geloof , van protestanten, katholieken, tot jehova getuigen, heb ik ook het recht de Bijbel op mijn manier te interpreteren, en haal daaruit de dingen die IK dus alleen van belang vind.
De Bijbel is tenslotte gemaakt uit verschillende boeken die in verschillende tijdperken geschreven zijn. Wie heeft dus ooit bepaald welke boek nou wel in de Bijbel hoorde en welke niet? Zoals dat door de eeuwen heen ook gedaan is, zo doe ik dat dus nu ook, en verklaar nu bij deze mijn eigen Christen geloof " de Aleksandrier geloof ".

Ik ben een Christen omdat ik in de heilige drie geloof, en zoals elke ander Christen daar ook in gelooft beweer ik dat Jezus Christus God zelf in een mensen lichaam was, die dus geen nationaliteit ( jew ) had.
Wat betreft Mozes, en alle andere joden schrap ik bij deze de bladzijdes uit mijn eigen Bijbel weg.

Maar als je dan zo graag een Christen wil zijn. Doet het dan goed..

Who the fuck ben jij dan om te zeggen hoe ik het wel moet doen of niet moet doen?
Ik doe dingen alleen op de manier waarbij IK ALLEEN dus vind dat dat goed is!

Je gelooft niet in zijn regels, dat maakt je een ongelovige

Ik geloof dat de wereld die wij kennen by the hand of God is gemaakt is, dan geloof ik toch dus in zijn bestaan ( een gelover heet zoiets ), of niet?

Dit kan dus volgens jou niet?

:lol:

What part is it you don't get?

ps: Ik sla nu deze tekst in me computer op, en elke keer weer als je me vraag wat betreft mijn geloof, zal ik dit stukje tekst elke keer weer voor je blijven citeren.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 oktober 2007 om 01:24:
ps: Ik sla nu deze tekst in me computer op, en elke keer weer als je me vraag wat betreft mijn geloof, zal ik dit stukje tekst elke keer weer voor je blijven citeren.

Vet cool ouwe

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 23 oktober 2007 om 22:21:

Ach, iedereen die het niet met hem eens is, is een jood. Dus daarin is ie nogal makkelijk.

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 23 oktober 2007 om 22:30:
Het valt best mee hoor met de haat voor moslims.
Hun primitiviteit vormt geen gevaar voor het blanke suprieure ras.

Kom je nog wel achter straks. ;-)
De extremisten vormen een gevaar voor iedereen die zij in hun ogen als een ongelovige (dus: niet-moslim) beschouwen.

Maar toch als eerst geopebaart aan Mozes en jou "aartsvader" zou Noach moeten zijn. Volgens mij beiden "joods"?

Joh, bijna alles was joods. Hij kan het complete Oude Testament wel schrappen dan!

Zoals elke andere Christen geloof , van protestanten, katholieken, tot jehova getuigen, heb ik ook het recht de Bijbel op mijn manier te interpreteren, en haal dus daaruit de dingen die IK dus alleen van belang vind.

Dat heet gewoon selectief lezen om op die manier je kronkels te kunnen verenigen met je geloof, en dan toch nog te kunnen roepen "ik ben christen".

Ik doe dingen alleen op de manier waarbij IK ALLEEN dus vind dat dat goed is!

Pardon my french, maar dat heeft dan dus geen ene zak meer met christendom te maken. Je gelooft in Jezus? Ooit gehoord dat die altijd zei "heb je naaste lief als jezelf"? Dat is de kern van het christendom. Dan kun je nog wel heel leuk in God geloven, maar enkel het erkennen van Gods bestaan maakt je nog geen christen.

Of je hebt gewoon een pesthekel aan jezelf - dat kan natuurlijk ook nog. In dat geval volg je de regel idd keurig na.

Waarschuw beheerder
blanke suprieure ras

:looser:

Waarschuw beheerder
het blanke suprieure ras.

En waarin zijn we superieur dan?
Vraag me dat altijd af.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 oktober 2007 om 03:42:
Pardon my french, maar dat heeft dan dus geen ene zak meer met christendom te maken. Je gelooft in Jezus? Ooit gehoord dat die altijd zei "heb je naaste lief als jezelf"? Dat is de kern van het christendom. Dan kun je nog wel heel leuk in God geloven, maar enkel het erkennen van Gods bestaan maakt je nog geen christen.

Inderdaad :jaja:

Waarschuw beheerder
Dan kun je nog wel heel leuk in God geloven, maar enkel het erkennen van Gods bestaan maakt je nog geen christen

Nee dat snap ik, het liefst zou je nog zeggen dat ik zelf ook het jodendom aanhang, en dat ik nog morgen bij je langs kom om me pik te laten besnijden.

Dat heet gewoon selectief lezen om op die manier je kronkels te kunnen verenigen met je geloof, en dan toch nog te kunnen roepen "ik ben christen".

Door de geschiedenis heen hebben alle andere Christen geloven het zelfde gedaan, en dus selectief boeken in de Bijbel gezet die hun dachten dat die daar in hoorden. Waarom zou ik dat ook niet mogen doen dan?
Of wil je niet eigenlijk stiekem beweren dat het Christedom in het algemeen door mensen met kronkels in stand is gebracht?
Het zou me nix verbazen, want dat maakt jou niet de eerste jew die dat zou beweren.

Of je hebt gewoon een pesthekel aan jezelf

Als er wel een iemand op deze aardbol is waar ik dus wel van hou, dan ben ik dat wel!

Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 oktober 2007 om 10:06:
En waarin zijn we superieur dan?

In bijna alle belangrijke concepten die van belang zijn voor een welvarend civilisatie. Van wetenshap, medische wereld, van wapen-industrie, tot de sociale omgang.
Bijna alles, wat gezond voor een gezond bestaan is, waar je mee te maken hebt in het dagenlijks leven is ooit door het blanke suprieure ras in stand gebracht, en alles wat niet deugt, door wie anders dan joden uiteraard. :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Moslim en een westerling gaan niet samen.

Anders hadden we al deze 36435724678247455 discussies over marokkanen moslims en meer van dat soort volk niet gehad.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 oktober 2007 om 12:27:
medische wereld

Omdat de blanke het meeste durfde te experimenteren met menselijke slachtoffers en andere "culturen" meer respect konden opbrengen.
Van wetenshap,

Dacht dat de huidige techniek van Japan toch anders niet mag worden onderschat.
van wapen-industrie

Om trots op te zijn (n)
tot de sociale omgang.

Zijn genoeg volkeren die meer doen voor hun sociale contacten dan wij. Noem bijvoorbeeld de bejaardenzorg. en als je kijkt op macro niveau dan spreekt de wapenhandel dit ook al een beetje tegen hè.
En als we gaan kijken naar de lichamelijke aspecten dan spreken de sport resultaten voor zich.
wat niet deugt,

Is dat jij het blanke ras superieur stelt aan andere, Puur omdat ze op een wrede manier andere volkeren hebben misbruikt voor hun eigen welvaart.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 oktober 2007 om 13:14:
Omdat de blanke het meeste durfde te experimenteren met menselijke slachtoffers en andere "culturen" meer respect konden opbrengen.

Hoe ze het hebben gedaan weet ik niet, en ik vind het eigenlijk niet eens van belang. Wat ik dus wel van belang vind is dat waneer ik ziek ben of iets mankeer, gewoon geholpen kan worden.

Dacht dat de huidige techniek van Japan toch anders niet mag worden onderschat.

Precies, die dus gebaseert is op de uitvindingen van onze ras.

Om trots op te zijn

Uiteraard. Je kunnen verdedigen tegen de vijand is zeer belangrijk.

Zijn genoeg volkeren die meer doen voor hun sociale contacten dan wij. Noem bijvoorbeeld de bejaardenzorg. en als je kijkt op macro niveau dan spreekt de wapenhandel dit ook al een beetje tegen hè.
En als we gaan kijken naar de lichamelijke aspecten dan spreken de sport resultaten voor zich.

Dit alles wat je hier op hebt genoemd is alleen te zien in het westerse maatschappij die dus onder de invloed van joden is.

Puur omdat ze op een wrede manier andere volkeren hebben misbruikt voor hun eigen welvaart.

De wereld is wreed jongen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 oktober 2007 om 13:28:
Hoe ze het hebben gedaan weet ik niet, en ik vind het eigenlijk niet eens van belang.

Ik wordt ook graag geholpen, maar waardoor? Dacht dat jij de geschiedennis belangrijk vond (y)

Precies, die dus gebaseert is op de uitvindingen van onze ras.

Maar blijkbaar kan een ander ras ons perfectioneren.

Je kunnen verdedigen tegen de vijand is zeer belangrijk.

Vijanden die je misschien zelf in het proces hebt gecreëerd.

Dit alles wat je hier op hebt genoemd is alleen te zien in het westerse maatschappij die dus onder de invloed van joden is.

En is er ook een blank ras volgens jou niet onder invloed van de joden? Want anders kun jij dus ook NOOIT voorbeelden geven.

De wereld is wreed jongen.laatste aanpassing 24 oktober 2007 13:28

Dacht dat wij wel over het verstand beschikte om zaken humaner te kunnen regelen (y) Of zijn we dus toch zwakker dan we denken???

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 oktober 2007 om 13:37:
Dacht dat jij de geschiedennis belangrijk vond

Ik vind geschiedenis heel belangrijk. Ik ben alleen blijkbaar in wat andere accepten geinteresseerder dan jij.

Maar blijkbaar kan een ander ras ons perfectioneren

De enisgte dat hun doen is van het intellect die wij over beschikken van proviteren. Nemand die ons kan perfectioneren.
Hoe goed hun technologie ook blijkt te zijn, het is nooit beter geweest, en zal nooit beter zijn dan die van ons.

Vijanden die je misschien zelf in het proces hebt gecreëerd.

Dan kom ik dus weer terug op het feit dat de wereld nou eenmaal zo in elkaar zit, en dat de hippie wereld die jij in je hoofd hebt nog nooit heeft bestaan, en nooit zal bestaan.
Ik ben een realist, jij niet.

En is er ook een blank ras volgens jou niet onder invloed van de joden?

Hoe bedoel je is er ook een blank ras die niet onder joodse invloed is? Er is maar één blank ras hoor. :/

Dacht dat wij wel over het verstand beschikte om zaken humaner te kunnen regelen

Zaken humaner regelen is maar een van de vele illusies.

Of zijn we dus toch zwakker dan we denken???

:no:

ps: Ik ben het trouwens zat om elke keer weer deze disccusie met me ras genoten te voeren. Waarom komt er nou niet is een keer a colerd one die zich hier in deze thema in komt mengen?
Beetje jammer. :(
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
wetenshap, medische wereld, van wapen-industrie

Noem je net de 3 dingen op die geen blanke/westerse oorspong hebben.. :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 oktober 2007 om 16:18:
Noem je net de 3 dingen op die geen blanke/westerse oorspong hebben

Nou jochie, ik wacht. :)

Waarschuw beheerder
De medische wereld die door de helenistische civilisatie voornamenlijk in stand is gebracht.
De oude Romeinen die het dus in leven hebben gehouden.

De wetenschap is een en al blank. Daar heeft het geen eens zin om verder op in te gaan.

De wapen-industrie. Ik noem bij deze alleen al dan onze beruchte Michali Kalashnikov.
Nummer een wapen ter wereld. (y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 oktober 2007 om 16:20:
Nou jochie, ik wacht.

De wetenschap en de geneeskunden vindt zijn oorsprong in het oude Egypte, Perzië, India, Mesopotamië en het huidige Mexico.

De belangrijkste catalysator voor elke bron van wetenschap is wiskunde. Een uitvinding van de Arabieren.

De belangrijkste catalysator voor onze geneeskunde is structurele hygiëne, voor het eerst zichbaar bij de Perzen.

De moderne wapenindustrie vindt zijn oorsprong in het huidige China, waar buskruit vandaan komt.

Hoewel de wapenindustrie in oude oorlogsvoering wel écht een westers uitvinding is. De Grieken waren heer en meester daarin.

Nu worden de Grieken alleen weer niet tot het Germaanse blanken ras gerekend. :lol:

Waarschuw beheerder
En wat hebben de Moslims uitgevonden?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 oktober 2007 om 16:36:
De wetenschap en de geneeskunden vindt zijn oorsprong in het oude Egypte, Perzië, India, Mesopotamië en het huidige Mexico.

De toenmalige Perzen behoren gewoon tot het blanke ras jongen. Heb je wel eens gehoord van de Indo-Arische ras? Waarschijnelijk wel.

Hoewel de wapenindustrie in oude oorlogsvoering wel écht een westers uitvinding is. De Grieken waren heer en meester daarin.

:respect:

Nu worden de Grieken alleen weer niet tot het Germaanse blanken ras gerekend

Jongen je bent totaal zie ik niet verdiept het Arische ras. Lees eerst is nou wat over de oorsprong en de sub rassen die daar in verdeeld zijn.
Je klinkt misschien nu hier tussen de onwetende schapen als iemand die er verstand van hebt, maar in feiten praat je ergens over waar je absoluut niet in verdiept bent.

Nerd!
laatste aanpassing