Partyflock

Forumonderwerp · 976330
Waarschuw beheerder
Demonstratie Amsterdam onrustig verlopen
Uitgegeven: 10 oktober 2007 17:56
Laatst gewijzigd: 10 oktober 2007 22:43

AMSTERDAM - Enkele honderden mensen hebben woensdagavond in Amsterdam-Zuidoost gedemonstreerd tegen de politie-inval in een flatwoning in dat stadsdeel. De demonstratie begon rustig, maar kreeg na verloop van tijd een grimmig karakter.

Enkele betogers bekogelden politie te paard met diverse voorwerpen. De politie greep niet in. Ook hielden de demonstranten bij een blokkade een ambulance tegen.

Daarin lag iemand met een hersenbloeding. Het voertuig moest omkeren. Onduidelijk is wat de gevolgen zijn voor de patiënt, aldus de politie.

Bij de inval kwam vorige week een 34-jarige Ghanees om toen hij voor de politie op de vlucht sloeg en vanaf de zevende verdieping naar beneden viel.

De betoging begon rond kwart voor zes bij metrostation Ganzenhoef, waarna de betogers naar het politiebureau in de buurt liepen. Daar blokkeerden ze de drukke Bijlmerdreef. Rond acht uur waren de meesten vertrokken.

Razzia

Het slachtoffer was illegaal in Nederland. De organisatie van de betoging stelt dat de politie een "razzia" op illegalen hield.

Voorafgaand aan de val zou een worsteling tussen het slachtoffer en politieagenten hebben plaatsgevonden.

Contact

Uit de eerste resultaten van het onderzoek van de Rijksrecherche naar de zaak blijkt dat er geen lichamelijk contact tussen de Ghanees en politiemensen is geweest. Dat meldde het Openbaar Ministerie eerder op de dag.

Volgens de politie viel het slachtoffer toen hij probeerde langs een afscheiding tussen twee balkons te klimmen. De politie viel de woning binnen ter controle, omdat zij daar eind vorig jaar een illegaal naaiatelier had opgerold.

Illegaal

Bovendien bleek zich in de woning een illegaal in Nederland verblijvende man te bevinden toen daar vorige maand brand uitbrak. Bij de actie vorige week donderdag hield de politie eveneens een illegaal aan.

Een inval door de politie begin juni in een café in Amsterdam-Zuidoost leidde ook al tot veel ophef. Om criminele activiteiten door West-Afrikanen tegen te gaan, pakte zij toen ruim honderd illegalen op.

Grenzen

Volgens actiegroepen en sommige politieke partijen was er sprake van discriminatie en een 'illegalenjacht'. Het bureau integriteit van de politie concludeerde na onderzoek dat de politie geen grenzen had overschreden.

Kijk dit dan, wij hebben deze wereld gekregen van god, de land is van iedereen, en wat gebeurt? Mensen racisten politie gaan zeggen dat dit land van hun is en vermoorden illegalen (N) :[
Waarschuw beheerder
Uitspraak van basedrum op zondag 25 november 2007 om 00:26:
dat blanken afstammen van het arische ras

Blond haar, blauwe ogen, 2 meter... word je al vochtig, Basedrum? Het zou jou toch wel moeten aanspreken als Arier toch? :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fietsketting op zondag 25 november 2007 om 00:33:
Blond haar, blauwe ogen

Fuck he heb blonde ogen en blauwe haren :nocheer:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :bier: Audiowaste :bier: op donderdag 11 oktober 2007 om 01:38:
Uitspraak van Maghreb [UPC] op donderdag 11 oktober 2007 om 01:21:
wij hebben deze wereld gekregen van god,

Heb je al dankjewel gezegd?

:lol::respect:
Waarschuw beheerder
dat blanken afstammen van het arische ras

roflmao
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 25 november 2007 om 04:11:
Fuck he heb blonde ogen en blauwe haren

Duidelijk geen echte arier, ben ik volgens jou een ras verrader als ik op negerinnen val?

Waarschuw beheerder
dat blanken afstammen van het arische ras.

Niet alleen de blanken.. ;)
Waarschuw beheerder
dat blanken afstammen van het arische ras.

Ontken ik dat de germanen, kelten en dergelijke geen ariers zijn dan? :vaag:
Waarschuw beheerder
2x :x
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fietsketting op zondag 25 november 2007 om 00:33:
Blond haar, blauwe ogen, 2 meter... word je al vochtig, Basedrum? Het zou jou toch wel moeten aanspreken als Arier toch?

als ik je zou zien, zullen vast de tranen in mijn ogen springen ja, van het lachen dan he...
Uitspraak van TYHARO op zondag 25 november 2007 om 14:35:
Ontken ik dat de germanen, kelten en dergelijke geen ariers zijn dan

volgens jou heb het meer te maken met
Uitspraak van TYHARO op vrijdag 23 november 2007 om 11:33:
Als we de purist gaan uithangen dan is het zelfs zo dat mensen die zich niet bezighouden met bestudering van de Arische filosofie (dus de kennis die toen ontwikkeld is) zich niet eens Arier mogen noemen...
Het staat namelijk niet voor niks voor "de nobele" of zelfs "de spirituele"...

maar uiteindelijk zijn het allemaal theorieen
Uitspraak van TYHARO op woensdag 21 november 2007 om 08:01:
Alle latere theorieen betreft de Ariers zijn een afgeleide van die theorie van onder andere Helena Blavatsky...

dus, het enigste feit is dat blanken afstammen van het arische ras.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van basedrum op zondag 25 november 2007 om 18:14:
als ik je zou zien, zullen vast de tranen in mijn ogen springen ja, van het lachen dan he...

Vast niet ;)

Volgens mij kan je je gewoon beter bezighouden met kinderen werpen zoals dat aangemoedigd werd vroeger, voor het Muttikreuz zeg maar :loL:

Waarschuw beheerder

Ja, maar nog zoveel meer volkeren.. :|

Ook Iraniërs, Indiërs, Afghanen, Sri Lankezen enz. enz.

Het is een TAAL overeenkomst, geen kleur overeenkomst..

Wanneer wil je dat nou is beseffen? Het zijn ook geen theoriën trouwens, maar gewoon feiten..

http://nl.wikipedia.org/wiki/Arische_ras
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fietsketting op zondag 25 november 2007 om 18:42:
Volgens mij kan je je gewoon beter bezighouden met kinderen werpen zoals dat aangemoedigd werd vroeger, voor het Muttikreuz zeg maar

volgens mij maak jij alleen het licht uit!
wil wel met jou gaan werpen hoor dwerg van 2meter.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van basedrum op zondag 25 november 2007 om 22:37:
volgens mij maak jij alleen het licht uit!
wil wel met jou gaan werpen hoor dwerg van 2meter

*zucht*

'Kinderen werpen' is een grove term voor kinderen baren in grote aantallen, net als bijvoorbeeld schapen die lammeren 'werpen'.

Het Mutterkreuz was een eerbetoon aan vrouwen die arische kinderen ter wereld brachten van Hitler. Brons, zilver en goud voor het aantal kinderen dat ze hebben gebaard. Vier voor brons, zes voor zilver en acht kinderen voor goud.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Fietsketting op zondag 25 november 2007 om 22:43:
acht kinderen

Dan heb je geen kut meer over
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 25 november 2007 om 23:00:
Dan heb je geen kut meer over

Er schijnt zelfs een kruis te hebben bestaan voor 12 tot 14 kinderen geloof ik, goud ingelegd met diamanten :loL:

Waarschuw beheerder
donateur
het uber-arische erekruis voor broodfokkers
Waarschuw beheerder
volgens jou heb het meer te maken met

Nee...dat is de puristische opvatting...staat er toch? :)
A.k.a...als we gaan mierenneuken... ;)

Onder de volkeren die Arisch genoemd worden word er door hun zelf namelijk weer onderscheid gemaakt tussen het gewone volk en degenen die zich bezighouden met bepaalde kennis...die laatste groep is verheven boven de rest van het volk...die laatste groep worden de Arya...de nobelen...de spirituelen genoemd...
Dit aangezien die volkeren vrijwel alles aan dat ene selecte groepje te danken hebben...die volkeren worden namelijk Arisch genoemd omdat onder hun zich een groepje mensen bevond die geestelijk gezien op een zeer hoog niveau stonden en aan de hand daarvan een taalsysteem, religieus/filosofisch systeem en dergelijke konden ontwikkelen die ook op een zeer hoog niveau stond...
laatste aanpassing